Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Saab nime auto peal kasutamisest oli lugu: http://saabblog.net/2015/08/21/nevs-can ... ame-again/
Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf.
Saab nime auto peal kasutamisest oli lugu: http://saabblog.net/2015/08/21/nevs-can ... ame-again/
Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf.
http://www.saabplanet.com/turkish-minis ... -saab-9-3/Mis krdi uudis see siis nüüd veel on: Nevs supports Turkey in the development of a Turkish national car
http://publish.ne.cision.com/Release/Vi ... B131D7A402
Võiks enne ise midagi tootma hakata enne kui teisi toetada. Aga tundub et peale pressiuudiste sealt Trolhättanist muud toodangut lähitulevikus kahjuks ei tule
Iseenesest saab seda ka vaadata nii, et see näitab auto kui sellise põhiomaduste headust. Enamus autosid maailmas rebrändimisele ei lähe.
9-3 hakkatakse Türgis tegema https://auto.mail.ru/article/57673-saab ... _v_turcii/
Ma enam ei saagi aru, et kas tulevikus on võimalik osta bensumootoriga Saabe või siis mitte?
Kui NEVSi omanikeks on:
1) Taastuvenergia firma
2) Tööstuspark ehk sisuliselt kinnisvara arendus ja haldusfirma
3) IT teadusarenduskeskus
4) Linn, suuruselt 18-s Hiinas
....siis mina küll ei näe enam mingit varianti, et selle koosluse pealt võiks tulla sõiduautosid või kui midagi tulebki, siis midagi sellist, mis Euroopas müügile tuleks küll ei usu. Tassitakse see know-how jäänuk Hiina laiali ja muud ei midagi. Palju seda know-howdki enam alles on kui Saabi arenduskeskuse kolis GM Rüsselheimi Opeli juurde juba aastal 2003. NEVS-s on mõned Rootsi taadid, kes mäletavad kuidas omal ajal Rootsis Saabe projekteeriti ja ongi kõik.
Ma arvan et parim mis juhtuda saaks oleks see kui mõni teine suur ja toimiv autotootja ostaks üles Saabi nime kasutusõiguse ja hakkaks selle nime all müüma autosid nagu MB-l Maybach, Nissanil Infinity või Datsun(halb näide) jne. Parim oleks kui seda teeksid Volvo omanikud, siis oleks mingitki lootust, et sünniks taas Rootsi auto.
Türklased löövad viimase naela SAABi kirstu ja lõpetavad pikale veninud agoonia.
Türklased löövad viimase naela SAABi kirstu ja lõpetavad pikale veninud agoonia.