Saab saab uue hoo (uued omanikud välja kuulutatud)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Saab nime auto peal kasutamisest oli lugu: http://saabblog.net/2015/08/21/nevs-can ... ame-again/
Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf.
Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Saab nime auto peal kasutamisest oli lugu: http://saabblog.net/2015/08/21/nevs-can ... ame-again/
Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf.
Oleksin kindlasti esimesi ostjate seas!
Saab nime auto peal kasutamisest oli lugu: http://saabblog.net/2015/08/21/nevs-can ... ame-again/
Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf.
Oleksin kindlasti esimesi ostjate seas!
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
No nii lõpuks on häid uudiseid. Saabil taas uus eluvaim sees, sest võlad said makstud. Jääb vaid kõige olulisem küsimus: Millal saab Saabe?
http://www.saabplanet.com/nevs-has-no-l ... creditors/
Ka Rootsi lehes oli samal teemal pikem lugu: http://m.ttela.se/nyheter/trollhattan/1 ... n=redirect - ka sealt ei saanud teada, millal autosid saama hakkab. Siiski öeldi, et NEVS on positsioneerimas end uuesti nii hinna, toodete kui ka turgude osas. Samuti omavad nad juba täna ka oma meeskonna teenuste müügilt sissetulekut (nõustavad teisi autotootjaid). Loodame siis parimat!
http://www.saabplanet.com/nevs-has-no-l ... creditors/
Ka Rootsi lehes oli samal teemal pikem lugu: http://m.ttela.se/nyheter/trollhattan/1 ... n=redirect - ka sealt ei saanud teada, millal autosid saama hakkab. Siiski öeldi, et NEVS on positsioneerimas end uuesti nii hinna, toodete kui ka turgude osas. Samuti omavad nad juba täna ka oma meeskonna teenuste müügilt sissetulekut (nõustavad teisi autotootjaid). Loodame siis parimat!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mis krdi uudis see siis nüüd veel on: Nevs supports Turkey in the development of a Turkish national car
http://publish.ne.cision.com/Release/Vi ... B131D7A402
Võiks enne ise midagi tootma hakata enne kui teisi toetada. Aga tundub et peale pressiuudiste sealt Trolhättanist muud toodangut lähitulevikus kahjuks ei tule
http://publish.ne.cision.com/Release/Vi ... B131D7A402
Võiks enne ise midagi tootma hakata enne kui teisi toetada. Aga tundub et peale pressiuudiste sealt Trolhättanist muud toodangut lähitulevikus kahjuks ei tule
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ma poleks nii skeptiline, sest nende visioon on toota vaid elektriautosid ja taktika seni, kuni enda mudel pole valmis, pakkuda oma inseneride teadmiseid ka teistele. Iseenesest pole see halb, sest kindlasti on auto arendamisel faase, kus osa insenere on alakoormatud. Eriti kui mudelivalikus on esialgu pikemat aega vaid üks auto - elektri 9-3. Nähes kaua Tesla oma Model S peale aga kulutas on neil veel paar aastat autoni. Selles osas on tõesti kahju, et 9-5NG, 9-3, 9-3X ja 9-4 ajastul ostjaks olnud Spyker firmale tuult tiibadesse ei saanud. Siis oli asjalik mudelirivi tulu loomiseks olemas. Nüüd tuleb see nullist luua, sest eelmise aastaga katkes ka 9-3 tootmine. Saab ju on teda andnud, et bensiinimootoriga on kõik ja nendega enam autosid ei toodeta. Aga eks homme siis saa teada, mida nad seal Türgis teevad. Igatahes hea, et nad seda oma kaubamärgi all ei tee! Ja hea, et neil sellest käivet tekkib. Kaua käibeta firmat ikka püsti ei hoia kui sadu inimesi palgal!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.saabplanet.com/turkish-minis ... -saab-9-3/Mis krdi uudis see siis nüüd veel on: Nevs supports Turkey in the development of a Turkish national car
http://publish.ne.cision.com/Release/Vi ... B131D7A402
Võiks enne ise midagi tootma hakata enne kui teisi toetada. Aga tundub et peale pressiuudiste sealt Trolhättanist muud toodangut lähitulevikus kahjuks ei tule
Siin veel infot.
terv, teager
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Kui sellest tulenevalt NEVS saab vaba raha uue PhoeniX platvormil 9-3 jaoks on see ju hea uudis. Aga see on juba täitsa vägev, kuidas sellel 9-3 Saabil on juba mitmes elu. Esimene põlvkond ja teine SAAB nime all, siis väljusid need samast tehasest BLS nime all, siis nüüd see Türklaste oma auto. Aga ega eelmisel 9-5-l oli sama lugu. Mitu põlve ja siis uus elu Hiinas. Iseenesest saab seda ka vaadata nii, et see näitab auto kui sellise põhiomaduste headust. Enamus autosid maailmas rebrändimisele ei lähe.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Iseenesest saab seda ka vaadata nii, et see näitab auto kui sellise põhiomaduste headust. Enamus autosid maailmas rebrändimisele ei lähe.
Pigem tuleneb see sellest, et enamik autotootjaid maailmas tänasel päeval ei pankrotistu. Sellist rebrändingut kohtab 21. sajandil pigem pankrotistunud tootjate mudelite puhul Rover-Roewe ja siis need Saabi derivaadid. Seliste ostude abil saab väheste teadmistega tootja teha vajaliku hüppe oma tootedete konkurentsivõime tõstmiseks.
Ükski toimiv suurtootja ei taha anda oma vana mudeli õigusi lihtsalt kellegile üle. Kui mingeid liigutusi tehaksegi, siis kontserni siseselt tütarfirmade vahel a la vana Audi A 4 platvormi ja komponentide andmine Seat Exeo loomiseks jmt lükked kontserni sees. Ei ole enam see aeg kus Fiat müüs Fiat 124 litsentsi VAZ 2101 tootmiseks jne. Konkurents on liiga tihe, et normaalselt toimiv firma müüks oma know-how'd välja ilma midagi võrdväärset vastu saamata.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
9-3 hakkatakse Türgis tegema https://auto.mail.ru/article/57673-saab ... _v_turcii/
__In Boost We Trust__
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
9-3 hakkatakse Türgis tegema https://auto.mail.ru/article/57673-saab ... _v_turcii/
Mitte kühl 9-3-e vaid selle senisel põlvkonnal baseeruvat autot. Detailne info nüüd Saabi enda kodulehel: http://saabcars.com/en/news/2D26AEF7B1E90820
... eks selles ole iva, et välja müüakse eelmise põlvkonna tehnikat ja sedagi olude sunnil. Arvatavasti on selle otsuse hea märk see, et praegust Saab 9-3-e enam ei toodeta NEVS poolt arendend maade turgudele (ennekõike EU) üldse. Ilmselt jäävad need vaid muudetud kujul elektriautodena Hiina turu jaoks. Loodetavasti tähendab see, et uue PhoeniX põhjal 9-3 arendus on liikunud piisava sammu edasi, et hankida selle turule toomiseks lisavahendeid.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Seda ei tea vist keegi täpselt. Aga tänase seisuga rõhk elektriautole pöörata on suht õige liigutus kuna elektriautode puhul on see nišš veel täitmata, aga bensuka puhul peab konkureerima hulga teiste sama klassi markide/mudelitega.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ma enam ei saagi aru, et kas tulevikus on võimalik osta bensumootoriga Saabe või siis mitte?
Nii palju kui NEVS on viimasel ajal infot andnud, siis ei saa enam uusi sisepõlemismootoriga Saabe. Nad on siiski öelnud, et võimalik võib olla hübriidmootor - a la Opel Apera ehk süsteem, kus bensumootor toodab elektrit (ehk on sõidu ulatuse pikendi rollis) aga ei vea rattaid.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kogenud Aeronaut.
Türklased löövad viimase naela SAABi kirstu ja lõpetavad pikale veninud agoonia.
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kui NEVSi omanikeks on:
1) Taastuvenergia firma
2) Tööstuspark ehk sisuliselt kinnisvara arendus ja haldusfirma
3) IT teadusarenduskeskus
4) Linn, suuruselt 18-s Hiinas
....siis mina küll ei näe enam mingit varianti, et selle koosluse pealt võiks tulla sõiduautosid või kui midagi tulebki, siis midagi sellist, mis Euroopas müügile tuleks küll ei usu. Tassitakse see know-how jäänuk Hiina laiali ja muud ei midagi. Palju seda know-howdki enam alles on kui Saabi arenduskeskuse kolis GM Rüsselheimi Opeli juurde juba aastal 2003. NEVS-s on mõned Rootsi taadid, kes mäletavad kuidas omal ajal Rootsis Saabe projekteeriti ja ongi kõik.
Ma arvan et parim mis juhtuda saaks oleks see kui mõni teine suur ja toimiv autotootja ostaks üles Saabi nime kasutusõiguse ja hakkaks selle nime all müüma autosid nagu MB-l Maybach, Nissanil Infinity või Datsun(halb näide ) jne. Parim oleks kui seda teeksid Volvo omanikud, siis oleks mingitki lootust, et sünniks taas Rootsi auto.
1) Taastuvenergia firma
2) Tööstuspark ehk sisuliselt kinnisvara arendus ja haldusfirma
3) IT teadusarenduskeskus
4) Linn, suuruselt 18-s Hiinas
....siis mina küll ei näe enam mingit varianti, et selle koosluse pealt võiks tulla sõiduautosid või kui midagi tulebki, siis midagi sellist, mis Euroopas müügile tuleks küll ei usu. Tassitakse see know-how jäänuk Hiina laiali ja muud ei midagi. Palju seda know-howdki enam alles on kui Saabi arenduskeskuse kolis GM Rüsselheimi Opeli juurde juba aastal 2003. NEVS-s on mõned Rootsi taadid, kes mäletavad kuidas omal ajal Rootsis Saabe projekteeriti ja ongi kõik.
Ma arvan et parim mis juhtuda saaks oleks see kui mõni teine suur ja toimiv autotootja ostaks üles Saabi nime kasutusõiguse ja hakkaks selle nime all müüma autosid nagu MB-l Maybach, Nissanil Infinity või Datsun(halb näide ) jne. Parim oleks kui seda teeksid Volvo omanikud, siis oleks mingitki lootust, et sünniks taas Rootsi auto.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Volvo ammu hiinakatte oma
Kui NEVSi omanikeks on:
1) Taastuvenergia firma
2) Tööstuspark ehk sisuliselt kinnisvara arendus ja haldusfirma
3) IT teadusarenduskeskus
4) Linn, suuruselt 18-s Hiinas
....siis mina küll ei näe enam mingit varianti, et selle koosluse pealt võiks tulla sõiduautosid või kui midagi tulebki, siis midagi sellist, mis Euroopas müügile tuleks küll ei usu. Tassitakse see know-how jäänuk Hiina laiali ja muud ei midagi. Palju seda know-howdki enam alles on kui Saabi arenduskeskuse kolis GM Rüsselheimi Opeli juurde juba aastal 2003. NEVS-s on mõned Rootsi taadid, kes mäletavad kuidas omal ajal Rootsis Saabe projekteeriti ja ongi kõik.
Ma arvan et parim mis juhtuda saaks oleks see kui mõni teine suur ja toimiv autotootja ostaks üles Saabi nime kasutusõiguse ja hakkaks selle nime all müüma autosid nagu MB-l Maybach, Nissanil Infinity või Datsun(halb näide ) jne. Parim oleks kui seda teeksid Volvo omanikud, siis oleks mingitki lootust, et sünniks taas Rootsi auto.
__In Boost We Trust__
Türklased löövad viimase naela SAABi kirstu ja lõpetavad pikale veninud agoonia.
Agoonia lõppes juba mõnda aega tagasi, alles on jäänud vaid saabifännide lootused...
No Volvol vedas, et hiinakad autot ära ei rikkunud, sama kehtiba ka Land Rover vs India kohta....
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Volvo on jah peale Fordi kontsernist välja müümist juba mitu aastat hiinlaste oma, aga seal on vähemalt arendus ja tootmine Rootsis säilitatud ning tegu on toimiva ettevõttega. Pole toimunud lihtsalt know-how laiali tassimist. Nagu ma eelnevalt ütlesin, siis GM likvideeris Saabi võimekuse arendada ise kogu tsükli pikkusses autosid juba aastal 2003. Hiljutine uudis oli küll, et ka Hiina pannakse Volvo tehas püsti, eks näis mis selle Rootsis Volvode tootmisega lähitulevikus nii saab.
Saabi suurim õnnetus oli, et esmaseks ülesostjaks sattus GM, kes pole juba Vauxhalli ostust alates 1920ndatel suutnud mitte ühtegi marki ostujärgselt särama panna.
Saabi suurim õnnetus oli, et esmaseks ülesostjaks sattus GM, kes pole juba Vauxhalli ostust alates 1920ndatel suutnud mitte ühtegi marki ostujärgselt särama panna.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Türklased löövad viimase naela SAABi kirstu ja lõpetavad pikale veninud agoonia.
Saab ise sellist juttu pole rääkinud/avaldanud. Nii palju kui neilt on infot käib töö uue 9-3 kallal edasi. Vana mudeli know-how müük tundub selles kontekstis loogiline. Täna on NEVS siiski väga otse töötajaid otsiv: http://saabcars.com/en/job-offers/. Ja nad ise on kinnitanud ka TÜBITAK kohta hoopis, midagi muud: http://saabcars.com/en/news/2D26AEF7B1E90820. Mitte, et ma väidaks, et asjad on roosilised aga "Ärilehe" info on välismeedia info puhul väga kaheldava väärtusega, seda enam, et viited allikatele on puudu. Eks elame ja näeme aga kui nad oleks tahtnud vaid varad müüa ja pillid kokku pakkida, oleks selleks mõni aeg tagasi parem hetk olnud! Seni on kindel vaid see, et NEVS on kinnitanud:
1) sisepõlemismootoriga autosid nemad turule SAAB kaubamärk alt ei too;
2) nad müüvad oma auto arendamise know-how-d mingis osas konsultatsioonina välja + pakuvad ka Trollhättan tehase võimekust autosid katsetada teistele;
3) vana 9-3 kooni tootmiseks on vajalik oskusteave on türklastele müüdud ja nad aitavad türgi rahvaauto sünnile kaasa;
4) nad liiguvad edasi uue põlvkonna elektriauto suunas aga tähtaegu jms detaile nad pole avaldanud.
Vähemalt see on info seis, mis mulle Rootsi jm välismeediast on seni märgatav olnud.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
NEVS üllitas uudise oma 8 kuu majandustulemuste kohta:
Lühidalt:
Financial comments:
Good cash position of the Group, 1 282 MSEK.
Net sales of SEK 50 MSEK, which is on par with the previous year, and consist mainly of sales of services. In addition to this other income from the sale of licenses of 370 MSEK.
Net income was minus 86.6 MSEK, which is significantly better than last year and the management is working hard to achieve sustainable profitability.
After the reporting period:
Nevs became debt free after the second and final chords payment of 231 MSEK was carried out in September, after the reporting period, and are "Going Concern".
The Group's equity ratio is very strong, 99% per 2015-09-15.
Allikas: http://publish.ne.cision.com/Release/Vi ... A45034EC1D
Lugedes kiirelt läbi kogu finantsaruande võiks üldistatult öelda, et NEVSi näol on hetkel tegu rohkem inseneribürooga, mis müüb oma teadmisi ja katserajatiste kasutamist sellest huvitatud firmadele. Põhitegevus hetkel tulu mõistetavalt piisavalt ei genereeri, kogu tulud koosnevad türklastele vahendite müügist, hiinlaste sissemaksetest ja müüdud teenustest. Autode arendamisest või tootmisest kahjuks pole juttu sõnagagi.
Lühidalt:
Financial comments:
Good cash position of the Group, 1 282 MSEK.
Net sales of SEK 50 MSEK, which is on par with the previous year, and consist mainly of sales of services. In addition to this other income from the sale of licenses of 370 MSEK.
Net income was minus 86.6 MSEK, which is significantly better than last year and the management is working hard to achieve sustainable profitability.
After the reporting period:
Nevs became debt free after the second and final chords payment of 231 MSEK was carried out in September, after the reporting period, and are "Going Concern".
The Group's equity ratio is very strong, 99% per 2015-09-15.
Allikas: http://publish.ne.cision.com/Release/Vi ... A45034EC1D
Lugedes kiirelt läbi kogu finantsaruande võiks üldistatult öelda, et NEVSi näol on hetkel tegu rohkem inseneribürooga, mis müüb oma teadmisi ja katserajatiste kasutamist sellest huvitatud firmadele. Põhitegevus hetkel tulu mõistetavalt piisavalt ei genereeri, kogu tulud koosnevad türklastele vahendite müügist, hiinlaste sissemaksetest ja müüdud teenustest. Autode arendamisest või tootmisest kahjuks pole juttu sõnagagi.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)