Saab saab uue hoo (uued omanikud välja kuulutatud)
Esmaspäeva õnnestus käia Göteborgis Volvo (sõiduautode) tehases ja seal muuseas tuli juttu ka nende igipõlisest konkurendist ,samas ka kallist kodumaisest kamraadist.
Ja see info mis sealt kuulsin tegi tuju heaks, võiks öelda,et suurepäraseks,aga nu esmalt peavad jutud ka tõeks saama!
NImelt olla endine Saabi kaasvõitleja Scania päris tõsiselt huvitatud oma väikese venna täieliku tagasiostmisest! Nii Saabi nime kui ka LOGO! Ja kuna Scania müüs mingi osa oma aktsiatest VW-le siis nüüd neil olevat vabasi vahendeid,et Saab ära osta ja uuesti töösse panna! Ja seda räägiti Volvos!
Loodame parimat ja usun,et see oleks kõikse parem variant üldse!
Ja see info mis sealt kuulsin tegi tuju heaks, võiks öelda,et suurepäraseks,aga nu esmalt peavad jutud ka tõeks saama!
NImelt olla endine Saabi kaasvõitleja Scania päris tõsiselt huvitatud oma väikese venna täieliku tagasiostmisest! Nii Saabi nime kui ka LOGO! Ja kuna Scania müüs mingi osa oma aktsiatest VW-le siis nüüd neil olevat vabasi vahendeid,et Saab ära osta ja uuesti töösse panna! Ja seda räägiti Volvos!
Loodame parimat ja usun,et see oleks kõikse parem variant üldse!
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Lootma ju peab, kuid mina liigitaks selle jutu pigem tüüpi "naised saunas rääkisid"
Scania teenis jah kuulu järgi eelmine aasta lausa 625 mln eur puhastulu ja oli üks VAG grupi suuremaid rahalehmi kellel vaba raha on.
Paraku võib VAG grupi aina kasvav skandaal võtta kogu tütarfirmade kasumi emafirma jamade lappimiseks. Kui senini räägiti, et probleemsed olid vaid 2,0 tdi mootorid, siis eile selgus et ka 3,0 tdi ja täna juba kuulsime 1,4 ja 1,6 diiselmootorite ning ka 1,4 bensiinimootori heitgaasi jamadest. Selle probleemi lappimine võib ka VAG grupi pankroti lävele viia. Päris pankrotti nad vaevalt lähevad, ennem sekkub juba Saksa riik kuna VAG grupp on liialt oluline osa Saksa majandusest.
Samuti pole Scania oma otsustes vaba, VW omab otse neis 75% osalust ja läbi VAG grupi tütarfirma MAN veel täiendavad ca 20% ehk VAG grupi osalus Scanias on lausa 95%. Ei maksa ka unustada, et VW omaduses on Saabi kunagine kibe konkurent Audi ja juba seeläbi on kahtlane, kas kahte konkureerivat brändi omada soovitakse.
Ma arvan et kõige reaalsem on Saabi brändi ülesostmine kellegi poolt ja nö tulevikuks tallele panemine, et see vajadusel kunagi taaselustada. Näide äsja hiinlaste poolt elustatud kunagine Saksa mark Borgward.
Scania teenis jah kuulu järgi eelmine aasta lausa 625 mln eur puhastulu ja oli üks VAG grupi suuremaid rahalehmi kellel vaba raha on.
Paraku võib VAG grupi aina kasvav skandaal võtta kogu tütarfirmade kasumi emafirma jamade lappimiseks. Kui senini räägiti, et probleemsed olid vaid 2,0 tdi mootorid, siis eile selgus et ka 3,0 tdi ja täna juba kuulsime 1,4 ja 1,6 diiselmootorite ning ka 1,4 bensiinimootori heitgaasi jamadest. Selle probleemi lappimine võib ka VAG grupi pankroti lävele viia. Päris pankrotti nad vaevalt lähevad, ennem sekkub juba Saksa riik kuna VAG grupp on liialt oluline osa Saksa majandusest.
Samuti pole Scania oma otsustes vaba, VW omab otse neis 75% osalust ja läbi VAG grupi tütarfirma MAN veel täiendavad ca 20% ehk VAG grupi osalus Scanias on lausa 95%. Ei maksa ka unustada, et VW omaduses on Saabi kunagine kibe konkurent Audi ja juba seeläbi on kahtlane, kas kahte konkureerivat brändi omada soovitakse.
Ma arvan et kõige reaalsem on Saabi brändi ülesostmine kellegi poolt ja nö tulevikuks tallele panemine, et see vajadusel kunagi taaselustada. Näide äsja hiinlaste poolt elustatud kunagine Saksa mark Borgward.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
NEVS lubab taas autosid toota. Ainult elektriautosid. Juba järgmine aasta. Aga kas neil ka SAAB nimi külge saab on veel teadmata. Siin inglise keelne lugu: http://www.saabtala.com/nevs-to-begin-b ... nce-again/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Üle aastate ehk esimene lubavam uudis autotootmise vallast http://publish.ne.cision.com/Release/Vi ... 2EC0FE82FD
Ehk kellegi Panda nimelise elektriautosid liisiva firmaga tehti kokkulepe 150 000 elektrilise 9-3 tarnimiseks neile kuni aastani 2020. Ehk siis autode maht mida soovitakse on väga arvestatav eriti arvestades Saabi eelmise elu viimaste aastate tootmismahte.
Ehk kellegi Panda nimelise elektriautosid liisiva firmaga tehti kokkulepe 150 000 elektrilise 9-3 tarnimiseks neile kuni aastani 2020. Ehk siis autode maht mida soovitakse on väga arvestatav eriti arvestades Saabi eelmise elu viimaste aastate tootmismahte.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
delfis sama asi eesti keeles.. http://arileht.delfi.ee/news/uudised/sa ... d=73230843Üle aastate ehk esimene lubavam uudis autotootmise vallast http://publish.ne.cision.com/Release/Vi ... 2EC0FE82FD
Ehk kellegi Panda nimelise elektriautosid liisiva firmaga tehti kokkulepe 150 000 elektrilise 9-3 tarnimiseks neile kuni aastani 2020. Ehk siis autode maht mida soovitakse on väga arvestatav eriti arvestades Saabi eelmise elu viimaste aastate tootmismahte.
nimi võiks ikka ka säilida
ega need bensukadki hea kasumi juures võimatud ole
Everyday Regular SAAB guy!
Kas tõesti makstakse elektrilise Saabi eest 75k€ tükist?
Kas tõesti makstakse elektrilise Saabi eest 75k€ tükist?
No samas Tesla hind algab 70k'st ning kui tegu on ikka kvaliteetse autoga, siis võib seda summat küsida. Samas selline Saab oleks mõistlikum ka kui Tesla, sest saaks ilmselt siin riigis hooldada ka. Hinnaklass oleks sama ning siis tulebki tarbija enda otsustada, kas Ameerika toodang või Euroopa.
Aga kui nüüd järele mõelda, siis see 75k tükist on vist tellimus üldse? Seega auto turul müümise hind oleks veel kõrgem. Raha peab igatahes olema, et sellist autot osta. Jällegi selle hinna tõmbaks veidi alla fakt, et ilmselt sisaldab see tellimus ka erinevaid seadmeid, mida kasutatakse tootmisel ning neid saab ka edasi kasutada nii et hind tulebki ilmselt ikkagi Tesla kanti.
Kahjuks Model S-i konkurenti 9-3'st ei ole, pigem Model 3 või E või mis ta nüüd olema peakski, millega Tesla tahtis klassi poolest 3. seeria BMW sihikule võtta. Selline hind, nagu ülal mainitud... ei ole realistlik.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma arvan, et see leping sisaldab palju muud peale autode. 75k€ ei ole mitte ühegi koha pealt ju mõistlik hind ja hiinlased raha lugeda oskavad. Ma pakuks, et pool sellest on autod, teine pool kõikvõimalik hooldusega seotud infra jms.
Kui selle eest ehitatakse mingeid laadimisjaamu, siis ehk veel kõlab loogiliselt. Vaadates Tesla (vähemalt avalikult jagatud) hoolduskulusi, siis need on ju imeväiksed? Aku on ainuke kulu xxxxxxxkm või aja tagant.
Igatahes on rõõm, et kellegil on palju raha ja loodetavasti ka leping on seekord sedavõrd pidav, et mingid masinad ka turule saavad!
Igatahes on rõõm, et kellegil on palju raha ja loodetavasti ka leping on seekord sedavõrd pidav, et mingid masinad ka turule saavad!
Et siis ise ehitan autosid ja ise tellin endalt autosid.
Panda New Energy a company registered 2 days ago.
December 18, 2015 in News
According to Swedish Radio the founder of this company is y the chinese investor Mr. Jiang. Yes it is the same person who calls himself Kai Johan and is the chairman of the NEVS corporation.
Panda New Energy a company registered 2 days ago.
December 18, 2015 in News
According to Swedish Radio the founder of this company is y the chinese investor Mr. Jiang. Yes it is the same person who calls himself Kai Johan and is the chairman of the NEVS corporation.
Kogenud Aeronaut.
NEVSi Saabid hakkavad muud nime kandma...
Reborn Chinese Saab Isn’t Allowed To Be Called ‘Saab'
http://jalopnik.com/reborn-chinese-saab ... 1756233357
Reborn Chinese Saab Isn’t Allowed To Be Called ‘Saab'
http://jalopnik.com/reborn-chinese-saab ... 1756233357
Kонец фильма...
Sellega on ka Saab kui autobrand hingusele läinud. Misiganes autod sealt ka tulema hakkavad, on need samasse auku nagu praegu juba ringi liikuvad 9-5 kloonid Hiinas.
IMO on ka see elektriauto lootusetult hiljaks jäänud. Ma vaataks oma pilguga siia
terv, teager
Kaldun arvama, et nii on parem ka. Hiinakatele Saabi märgi külge panemine võinuks kogu brändi üldse ära rikkuda.
Rahvusvahelisel turul oleks Tesla Model 3-le tõsise konkruentsi pakkumine niikuinii kaheldav.
Rahvusvahelisel turul oleks Tesla Model 3-le tõsise konkruentsi pakkumine niikuinii kaheldav.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
www.saabcars.com on ka kaotanud Saab logo ära!
Siin ka pikem lugu ka NEVS tulevikuplaanidest: http://saabblog.net/2015/12/11/first-ne ... d-in-2018/ - istudes ka ise ettevõtja toolil, jääb siiski üle hinnata nende võimekust edasi liikuda! Ja seda kõigi raskuste kiuste.
Ise asi, kas nüüd enam SAAB-e saab. Aga isiklikult pean tõdema, et TESLA on SAAB varasema turuosa endale krahmanud. Teinud autosid, mis kiirendavad, veavad suu naerule, on omapärased ja fun to drive. Turbo boosti asemel on nende "Ludicrous mode". Kui model 3 ka turule saabub, siis kahtlustan väga, et paljud meist hakkavad kaaluma SAAB margile truuduse murdmist.
Auto tootmise lõbude teemal soovitan lugeda Ashlee Vance raamatut "Elon Musk". Siis saab aru, et maailmas on olemas 99,9999999999999% lihtsamaid tegevusi, millega raha teenida. Ja selleks kontekstis on ka Saab täna nullis nagu Tesla oli. Turuletuleku kulud on suured. NEVS-il siiski veel on plussiks oskusteave, kuidas seda turuletulekut teha ja autosid luua. Tesla alustas siin nullist. Seega elame ja näeme kuhu NEVS story meid viib.
Tesla prototype oli omal ajal igatahes väga "Saabish" armatuurlauaga! Kahju, et pärisauto kandilise sisu sai. Pole sama stiilne kui see ideeauto.
Lisatud failid
Siin ka pikem lugu ka NEVS tulevikuplaanidest: http://saabblog.net/2015/12/11/first-ne ... d-in-2018/ - istudes ka ise ettevõtja toolil, jääb siiski üle hinnata nende võimekust edasi liikuda! Ja seda kõigi raskuste kiuste.
Ise asi, kas nüüd enam SAAB-e saab. Aga isiklikult pean tõdema, et TESLA on SAAB varasema turuosa endale krahmanud. Teinud autosid, mis kiirendavad, veavad suu naerule, on omapärased ja fun to drive. Turbo boosti asemel on nende "Ludicrous mode". Kui model 3 ka turule saabub, siis kahtlustan väga, et paljud meist hakkavad kaaluma SAAB margile truuduse murdmist.
Auto tootmise lõbude teemal soovitan lugeda Ashlee Vance raamatut "Elon Musk". Siis saab aru, et maailmas on olemas 99,9999999999999% lihtsamaid tegevusi, millega raha teenida. Ja selleks kontekstis on ka Saab täna nullis nagu Tesla oli. Turuletuleku kulud on suured. NEVS-il siiski veel on plussiks oskusteave, kuidas seda turuletulekut teha ja autosid luua. Tesla alustas siin nullist. Seega elame ja näeme kuhu NEVS story meid viib.
Tesla prototype oli omal ajal igatahes väga "Saabish" armatuurlauaga! Kahju, et pärisauto kandilise sisu sai. Pole sama stiilne kui see ideeauto.
Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Aga lennunduse läheb Saabil jätkuvalt hästi :
Rootsis hävituslennukeid tootev Saab alustas sotsiaalmeedias oma uusima JAS 39 Gripen hävitaja reklaamimist. Jaanuari lõpul üles pandud videos võrreldakse uue hävitaja omadusi loomariigi esindajate omadustega
http://elu24.postimees.ee/3572789/video ... kjate-abil
Rootsis hävituslennukeid tootev Saab alustas sotsiaalmeedias oma uusima JAS 39 Gripen hävitaja reklaamimist. Jaanuari lõpul üles pandud videos võrreldakse uue hävitaja omadusi loomariigi esindajate omadustega
http://elu24.postimees.ee/3572789/video ... kjate-abil
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
NEVS liigub Hiinas edasi, sõlmides kokkuleppeid elektriliste väikebussidega tegeleva masinatootjaga: http://www.saabcars.com/en/NevsNews/?de ... 7C90F797CD
Bussil on täitsa Saabilik esistange: http://www.fqtmotor.com/M70 - huvitav kas juhus? Või kopeerisid nad Saabe juba enne? Nn suurem mudel siiski kopeerib pigem Hyundaid: http://www.fqtmotor.com/EX80. Seega võib tegu olla pimeda juhusega ka, sest seda viimase põlvkonna 9-3 esiotsa on päris palju kopeeritud üle maailma.
Nii palju kui taipasin on Panda New Energy teinud NEVS-iga deali, et müüa elektriautosid ja busse Hiinas ja kui autode osas on baasiks 9-3 Saab, siis bussikesed saavad valmima nende autode baasil mida see FQT Motor toodab. NEVS osa on siis vist elektrifitseerida bussikesed? Aga täpselt ju ka välja ei loe. Aga üsna selge on see, et Panda on seotud NEVS tuumikomanikuga ja omab äriideed elektriautosid rentida. Eks aeg anna arutust, mis äriplaan neil on! Viimane lõik on puhas minu spekulatsioon.
Bussil on täitsa Saabilik esistange: http://www.fqtmotor.com/M70 - huvitav kas juhus? Või kopeerisid nad Saabe juba enne? Nn suurem mudel siiski kopeerib pigem Hyundaid: http://www.fqtmotor.com/EX80. Seega võib tegu olla pimeda juhusega ka, sest seda viimase põlvkonna 9-3 esiotsa on päris palju kopeeritud üle maailma.
Nii palju kui taipasin on Panda New Energy teinud NEVS-iga deali, et müüa elektriautosid ja busse Hiinas ja kui autode osas on baasiks 9-3 Saab, siis bussikesed saavad valmima nende autode baasil mida see FQT Motor toodab. NEVS osa on siis vist elektrifitseerida bussikesed? Aga täpselt ju ka välja ei loe. Aga üsna selge on see, et Panda on seotud NEVS tuumikomanikuga ja omab äriideed elektriautosid rentida. Eks aeg anna arutust, mis äriplaan neil on! Viimane lõik on puhas minu spekulatsioon.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kogenud Aeronaut.