Saab saab uue hoo (uued omanikud välja kuulutatud)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
www.saabcars.com on ka nüüdsest ajalukku läinud. Ametlik teade nime muutumisest on olemas ka uuel NEVS kodulehel: https://www.nevs.com/en/news/a-new-chapter/ - ka see koduleht ise on uus.
Uuel kodulehel on selgelt ja üheselt öeldud: "We design and produce premium electric vehicles – no combustion powertrains or hybrids." Seega viimaseks bensiinimootoriga Saabiks on 2014 aasta väikeseeria Saab 9-3-sid (kõik 2,0 Aero versioonid). Täna liikleme me siin kõik unikaalsete autodega, mis on viimased Saabid.
Siin artiklis (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23042838.ab) lubab NEVS elektri 9-3-ga välja tulla uuel aastal.
Re-branding oludes, kus asjad nagunii muutuvad ja Aasias SAAB brändina väga tuntud ei ole, aitab ehk NEVS'il jalad alla saada. Eks nende võimekus olla turul selgub siis kui välja tuleb uus põlvkond autosid, mis senise 9-3 põhjal auto asendavad. Selge on see, et nende võistlus saab käima Tesla Model 3-ga, BMW-ga ja Nissan/Renault grupiga, kus ka selgelt elektriautole panustatakse ehk kraadi võrra enam kui muude vanade autotootjate tallides.
NEVS ise lubab tulevikku oma kodulehel nii: "In 2017, we will begin producing our first 9-3 electric vehicle, with the aim of having cars and mobility services built in and around them available to Chinese and Swedish consumers the same year. Following this, we will start launching an entirely new portfolio of electric vehicles and expanding our geographical presence."
Uuri lisa: https://www.nevs.com/en/faq/
Uuel kodulehel on selgelt ja üheselt öeldud: "We design and produce premium electric vehicles – no combustion powertrains or hybrids." Seega viimaseks bensiinimootoriga Saabiks on 2014 aasta väikeseeria Saab 9-3-sid (kõik 2,0 Aero versioonid). Täna liikleme me siin kõik unikaalsete autodega, mis on viimased Saabid.
Siin artiklis (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23042838.ab) lubab NEVS elektri 9-3-ga välja tulla uuel aastal.
Re-branding oludes, kus asjad nagunii muutuvad ja Aasias SAAB brändina väga tuntud ei ole, aitab ehk NEVS'il jalad alla saada. Eks nende võimekus olla turul selgub siis kui välja tuleb uus põlvkond autosid, mis senise 9-3 põhjal auto asendavad. Selge on see, et nende võistlus saab käima Tesla Model 3-ga, BMW-ga ja Nissan/Renault grupiga, kus ka selgelt elektriautole panustatakse ehk kraadi võrra enam kui muude vanade autotootjate tallides.
NEVS ise lubab tulevikku oma kodulehel nii: "In 2017, we will begin producing our first 9-3 electric vehicle, with the aim of having cars and mobility services built in and around them available to Chinese and Swedish consumers the same year. Following this, we will start launching an entirely new portfolio of electric vehicles and expanding our geographical presence."
Uuri lisa: https://www.nevs.com/en/faq/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Sellised uudised siis nüüd:
http://www.saabplanet.com/saab-ab-retur ... -industry/
http://www.saabplanet.com/saab-ab-retur ... -industry/
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Esialgu on tegu siiski isesõitvale autole tehnoloogia pakkumisega. Aga paistab, et SAAB ja autotööstus kohtuvad taas. Ja taas tuuakse autotööstusesse lennukitelt midagi!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Lehelt edasi klikkides jõudsin sellise huvitava seriaalini, mida võileivakõrvale vaadata:
http://www.saabplanet.com/the-final-epi ... -car-mods/
Jõudnud ise vaadata veel pole, tundub aga huvitav.
http://www.saabplanet.com/the-final-epi ... -car-mods/
Jõudnud ise vaadata veel pole, tundub aga huvitav.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Hea punkt teemale: http://www.saabplanet.com/victor-muller ... save-saab/ - igatahes Spyker mängu tulekuta oleks 9-5NG ja 9-4X jäänud olemata.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
NEVS omanike ring on hiinastuv. Kui senise tuumikomaniku taga on Rootsi kodanikust hiinlane, siis nüüd on omanike ringis (või sinna kohe lisanduv) juba ka täielik Hiina firma: http://www.saabplanet.com/nevs-has-a-ne ... zhonghuon/ - eks saab näha, mida see tähendab.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kuulge kaasmaalased! SAABi valmistanud robotid ja muud sisseseadet on oksjonile pandud.Mõni masin on seal uueväärne.Paneme põõsas uue tehase püsti.
https://psauction.se/auction/12725/robo ... -195759161
https://psauction.se/auction/12725/robo ... -195759161
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
http://saabworld.net/showthread.php?t=3 ... L_W2A8G4ug
Peale koostööleppe sõlmimist kohtusind nad Stockholmis Rootsi peaminister Stefan Löfveni ja Rootsi taristuminister Thomas Enerothiga (fotol), et rääkida NEVS investeeringutest Koenigseggi.
Kui kunagi soovis Koenigsegg osta Saabi, siis nüüd omandas NEVS 20% osaluse hoopis Koenigsegg emafirmas: Peale koostööleppe sõlmimist kohtusind nad Stockholmis Rootsi peaminister Stefan Löfveni ja Rootsi taristuminister Thomas Enerothiga (fotol), et rääkida NEVS investeeringutest Koenigseggi.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
NEVS on hiljuti väljastanud ka pressiteate uue omaniku Evergrande Health teemal, kes neid investeeringuid siis suure hooga tegemas on: https://www.nevs.com/en/media/press-rel ... n-nevs-ab/
Huvitav on see, et samade tuumikomanike all on siis nüüd juba 3 üsna innovatiivse autofirma osakud:
1) Faraday Future (oli neil alates 2017) 32% osalus (kuigi algselt olid valmis ostma ka seal üle 50% endale) - autosid veel ei tooda, olemas protüüp. Plaanib toota vaid elektriautosid.
2) NEVS 51% osalus - NEVS alustab elektriautode tootmisega massiliselt taas 2019 aga vaid Hiinas.
3) NEVS kaudu Koenigseggist 20% - toodab autosid käsitööna (seni valdavalt sisepõlemismootori kasutaja aga soovib elektrimootoreid enam kasutada).
Igatahes on see huvitav (elektri)autogrupp. Ma oletaks, et Evergrande Health proovib raskustes vaevleva Faraday Future domineeriva osa ka üle võtta. Ilmselt on NEVS, kui ainus masstootmise kogemust omavaid töötajaid palgal omav ettevõte, neile vajalik, et ülejäänud kaks särtsukana edukaks teha. Raha paistab neil olevat kõvasti!
Kui asja veel veidi huvitavamaks teha, siis sattus silma alla ka selline uudis: "On September 23, 2018, China Evergrande Group (Evergrande) spent a total of RMB 14.49 billion to acquire 40.964% of the shares of Xinjiang Guanghui Industry Investment Group Co., Ltd. (Guanghui Group), the world's largest vehicle dealer, becoming the company's second largest shareholder." Evergrande on Evergrande Health emafirma!
Huvitav on see, et samade tuumikomanike all on siis nüüd juba 3 üsna innovatiivse autofirma osakud:
1) Faraday Future (oli neil alates 2017) 32% osalus (kuigi algselt olid valmis ostma ka seal üle 50% endale) - autosid veel ei tooda, olemas protüüp. Plaanib toota vaid elektriautosid.
2) NEVS 51% osalus - NEVS alustab elektriautode tootmisega massiliselt taas 2019 aga vaid Hiinas.
3) NEVS kaudu Koenigseggist 20% - toodab autosid käsitööna (seni valdavalt sisepõlemismootori kasutaja aga soovib elektrimootoreid enam kasutada).
Igatahes on see huvitav (elektri)autogrupp. Ma oletaks, et Evergrande Health proovib raskustes vaevleva Faraday Future domineeriva osa ka üle võtta. Ilmselt on NEVS, kui ainus masstootmise kogemust omavaid töötajaid palgal omav ettevõte, neile vajalik, et ülejäänud kaks särtsukana edukaks teha. Raha paistab neil olevat kõvasti!
Kui asja veel veidi huvitavamaks teha, siis sattus silma alla ka selline uudis: "On September 23, 2018, China Evergrande Group (Evergrande) spent a total of RMB 14.49 billion to acquire 40.964% of the shares of Xinjiang Guanghui Industry Investment Group Co., Ltd. (Guanghui Group), the world's largest vehicle dealer, becoming the company's second largest shareholder." Evergrande on Evergrande Health emafirma!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Viimane 9-3 müügis https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/o ... at-tagasi/
Everyday Regular SAAB guy!
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Paistab, et GM jätkab brändide tapmist.
Nüüd läheb siis surmamisele Austraalias tegutsenud Holden: https://drivetribe.com/p/holden-brand-a ... ce=organic
Paremrooliga autodega on GM tõesti lõpparve teinud nagu lugu viitab. Vauxall on ju nüüd PSA Grupp käes ja poe ka GM oma. Vaadates PSA arenguid, siis ilmselt saab sellest maailma üks esimesi vaid paremrooliga särtsuka tootjaid.
Kõik, kelle autos tiksub 2,8T võiks teada, et see on algselt Holden mootor. Isegi minu teada toodeti need mootoriblokid kõik Austraalias ja siis toodi Rootsi lõppmontaazi ja turbotamisele Saabilikul viisil. Seega on 2,8T saab puhul tapetud nii auto bränd kui mootori tootja bränd. Paistab, et Saabi saab ikka palju tappa. Ja kummalisel kombel elab midagi sellest edasi
Loodetavasti NEVS siis meid nüüd rõõmustab mõne aasta pärast ka siin Euroopas särtsukatega. On neil ju rahastus taga.
Maailma turvaliseima auto tiitli võttis üle ka särtsukas – Tesla! Muide, kui ModelS prototüüp netist oma sisemuse osas üles otsida, siis vaatab sealt muide vastu ka Saabilik armatuur, millest tootmisküpsel autol kahjuks enam midagi järgi ei jäänud.
Muide ka Hummerist tahetakse ka särtsukas teha. Kas Holden EV on järgmine uus särtsuka bränd? Eks aeg näitab aga ma ei imestaks, sest Holdenil on nö fun auto maine maailma kukla poolel olemas ja särtukast pickup truck on uusim moretrend! Holden kuvand sobiks hullunult kiirendsavaks särtsukastikaks üliideaalselt!!!
Nüüd läheb siis surmamisele Austraalias tegutsenud Holden: https://drivetribe.com/p/holden-brand-a ... ce=organic
Paremrooliga autodega on GM tõesti lõpparve teinud nagu lugu viitab. Vauxall on ju nüüd PSA Grupp käes ja poe ka GM oma. Vaadates PSA arenguid, siis ilmselt saab sellest maailma üks esimesi vaid paremrooliga särtsuka tootjaid.
Kõik, kelle autos tiksub 2,8T võiks teada, et see on algselt Holden mootor. Isegi minu teada toodeti need mootoriblokid kõik Austraalias ja siis toodi Rootsi lõppmontaazi ja turbotamisele Saabilikul viisil. Seega on 2,8T saab puhul tapetud nii auto bränd kui mootori tootja bränd. Paistab, et Saabi saab ikka palju tappa. Ja kummalisel kombel elab midagi sellest edasi
Loodetavasti NEVS siis meid nüüd rõõmustab mõne aasta pärast ka siin Euroopas särtsukatega. On neil ju rahastus taga.
Maailma turvaliseima auto tiitli võttis üle ka särtsukas – Tesla! Muide, kui ModelS prototüüp netist oma sisemuse osas üles otsida, siis vaatab sealt muide vastu ka Saabilik armatuur, millest tootmisküpsel autol kahjuks enam midagi järgi ei jäänud.
Muide ka Hummerist tahetakse ka särtsukas teha. Kas Holden EV on järgmine uus särtsuka bränd? Eks aeg näitab aga ma ei imestaks, sest Holdenil on nö fun auto maine maailma kukla poolel olemas ja särtukast pickup truck on uusim moretrend! Holden kuvand sobiks hullunult kiirendsavaks särtsukastikaks üliideaalselt!!!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- Mundujeevitž
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 152
- Liitunud: T Okt 03, 2017 12:24
- Asukoht: Siin see on, see SAABimäe
- Auto: 900NG on ka auto!
+ MY00 9-5 Aero
Konigsegg vist võtab vaikselt NEVSi üle. Peamiselt et oma masinaid toota aga kes teab, äkki tuleb miski hullumeelne idee, et võiks oma 3 silindrilise ulmepaugu mootori nt 9-3e platvormi vahele visata.
https://news.cision.com/koenigsegg/r/ko ... y,c3410297
https://news.cision.com/koenigsegg/r/ko ... y,c3410297
Mina loen sellest uudisest välja, et Koenigsegg ostab välja siiani NEVSile kuulunud osaluse tootmisettevõttes, mis toodab Gemera-t.Mundujeevitž kirjutas: ↑E Sept 06, 2021 9:59 Konigsegg vist võtab vaikselt NEVSi üle. Peamiselt et oma masinaid toota aga kes teab, äkki tuleb miski hullumeelne idee, et võiks oma 3 silindrilise ulmepaugu mootori nt 9-3e platvormi vahele visata.
https://news.cision.com/koenigsegg/r/ko ... y,c3410297
Et siis omada täielikult selle auto tootmist, siiani oli tegemist ühisettevõttega.
Kogu NEVSi ülevõtmisest vist ikka esialgu juttu ei ole
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Paistab, et Evergrande pankrotioht ja varade müük viib selleni, et elektri 9-3 NEVS vaatamata nende tootmiseks valminud tehasele tootmisesse ei jõuagi. NEVS varad on müügis. Kellel on üle 8 miljardit SEK võib ca 350 töötajaga NEVS ära osta. See artikkel vihjab, et 9-3 tootmisplaane ilmselt nüüd enam ei elusta, sest selle mudeli konstruktsioon on oma aja ära elanud. Jääb vaid küsimus kas Saab muuseum suudab mõned prototüübid enda kollektsiooni lisada, sest ilmselt nö Saabiga seotud lugu on nüüd ilmselt kahjuks lõplikult lõppenud.
Evergrande müügist väike lugu siin ja rootsi keeles: https://www.dagensps.se/motor/evergrand ... LjNvXZOzT0
Seega NEVS algsest plaanist toota 9-3 ei saanud midagi. Lubatud 150 000 autode kogust ei asutud kunagi tootma, tehasest veeres välja vaid väike kogus prototüüpe testimiseks.
Ilmselt on müügis ka Faraday Future osalused. Evergrande müüb üldse kõike mida saab, sh müüsid enda Hong-Kong peakontori aga seni pole see nende laenude teenindamise võimet taastanud.
Loodetavasti sai ka Koenigsegg end sealt varade müügi pesast tagasi kätte. Eks NEVS kaudu tehtud koostöö Koenigseggiga oli pigem finantsiline ja Koenigsegg tootmisvõimsusi arendav mitte niivõrd suunatud NEVS (ehk ex Saab) sõidukite arendamisele.
Evergrande müügist väike lugu siin ja rootsi keeles: https://www.dagensps.se/motor/evergrand ... LjNvXZOzT0
Seega NEVS algsest plaanist toota 9-3 ei saanud midagi. Lubatud 150 000 autode kogust ei asutud kunagi tootma, tehasest veeres välja vaid väike kogus prototüüpe testimiseks.
Ilmselt on müügis ka Faraday Future osalused. Evergrande müüb üldse kõike mida saab, sh müüsid enda Hong-Kong peakontori aga seni pole see nende laenude teenindamise võimet taastanud.
Loodetavasti sai ka Koenigsegg end sealt varade müügi pesast tagasi kätte. Eks NEVS kaudu tehtud koostöö Koenigseggiga oli pigem finantsiline ja Koenigsegg tootmisvõimsusi arendav mitte niivõrd suunatud NEVS (ehk ex Saab) sõidukite arendamisele.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See Königseggi teema oli alles hiljuti ..
https://www.saabplanet.com/koenigsegg-b ... t-venture/
https://www.saabplanet.com/koenigsegg-b ... t-venture/
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Evergrande hiilgusest ja viletsusest ning mõjust maailmamajandusele saab Eesti keeles lugeda siit: https://makroskoop.ee/kas-hiina-suurima ... ntskriisi/
Artikkel nende autotootmise plaane ja automüügiturul tegutsemist ei maini. Kummaliseks faktiks jääb, et ca 2 a tagasi hinnati Evergrandet Hiina suurima turuväärtusega autotootjaks, kes kunagi massiliselt autosid ei tootnudki. St minek autotööstusse seda mõistmata suudab kukutada ka väga suuri tegijaid. Seda enam jääb üle imetleda Victor Mullerit, kes siiski Saabide masstootmise omal ajal Rootsis taaskäivitas. Olgugi, et lühiajaliselt, aga 9-5NG ja 9-4X jäävad tema perioodi saavutuseks!
Artikkel nende autotootmise plaane ja automüügiturul tegutsemist ei maini. Kummaliseks faktiks jääb, et ca 2 a tagasi hinnati Evergrandet Hiina suurima turuväärtusega autotootjaks, kes kunagi massiliselt autosid ei tootnudki. St minek autotööstusse seda mõistmata suudab kukutada ka väga suuri tegijaid. Seda enam jääb üle imetleda Victor Mullerit, kes siiski Saabide masstootmise omal ajal Rootsis taaskäivitas. Olgugi, et lühiajaliselt, aga 9-5NG ja 9-4X jäävad tema perioodi saavutuseks!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
NEVS 9-3 särtsuka prototüüpide viimane elu paistab olevat aga NEVS isejuhtimistehnoloogia katetamine: https://www.saabplanet.com/nevs-now-app ... lic-roads/
Viimast kinnitab ka selline fakt, et Saab vana tehase autottootmisseadmed (sh robotid) on müügis: https://www.saabplanet.com/nevs-is-sell ... ollhattan/
Viimast kinnitab ka selline fakt, et Saab vana tehase autottootmisseadmed (sh robotid) on müügis: https://www.saabplanet.com/nevs-is-sell ... ollhattan/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
No nii, autotootja Saab on pankrotis ja protsess läbi. ... autod liiguvad edasi!
https://www.saabplanet.com/saabs-bankru ... -finished/
https://www.saabplanet.com/saabs-bankru ... -finished/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
https://www.mestmotor.se/automotorsport ... bil-emily/
Hetkel teada olev rootsi keelse allika baasil:
Projekt Emily sai alguse sellest, et NEVS üks projektijuht sai neli rattasisest elektrimootorit ja kotitäie raha Evergrandelt koos ülesandega ehitada elektriauto. Esimesed mõtted olid ehitada maastur aga sellest loobuti. Rahaga kaasnes nõude lisaks täisfunktsionaalsele autole näidata, kuidas rattasiseste mootoritega pakutavaid võimalusi kõige paremini ära kasutada. Arendamisele läks GT-auto.
Projektirühma moodustasid Saabi ajastu andekad autoarendajad ja elektrisõidukite spetsialistid. Projekteeriti ja ehitati isekandva kestakonstruktsiooniga auto ja 10 kuulise arendusajaga toimetulemiseks leiti alltöövõtjad, kellega koostöö oli varem laabunud. Vaid 10 kuud pärast projekti algust oli esimene prooviauto valmis näitamiseks ja sõitmiseks. Autoga tehti proovisõit Volvo katserajal Hälleredis ja selgus, et tippkiirus oli vastavalt nõuetele üle 200 km/h. Katsesõit filmiti ja see leidis tee Evergrande peakorterisse. Auto olemasolu on olnud seni salastatud.
Edasi saavast, mul igatahes info hetkel puudub. Jääb oodata lisalekkeid.
... ja kui tundus, et kõik on läbi ilmus selline lugu väga Saabiliku NEVS Emily särtsukaga, mida on vaikuses arendatud: Hetkel teada olev rootsi keelse allika baasil:
Projekt Emily sai alguse sellest, et NEVS üks projektijuht sai neli rattasisest elektrimootorit ja kotitäie raha Evergrandelt koos ülesandega ehitada elektriauto. Esimesed mõtted olid ehitada maastur aga sellest loobuti. Rahaga kaasnes nõude lisaks täisfunktsionaalsele autole näidata, kuidas rattasiseste mootoritega pakutavaid võimalusi kõige paremini ära kasutada. Arendamisele läks GT-auto.
Projektirühma moodustasid Saabi ajastu andekad autoarendajad ja elektrisõidukite spetsialistid. Projekteeriti ja ehitati isekandva kestakonstruktsiooniga auto ja 10 kuulise arendusajaga toimetulemiseks leiti alltöövõtjad, kellega koostöö oli varem laabunud. Vaid 10 kuud pärast projekti algust oli esimene prooviauto valmis näitamiseks ja sõitmiseks. Autoga tehti proovisõit Volvo katserajal Hälleredis ja selgus, et tippkiirus oli vastavalt nõuetele üle 200 km/h. Katsesõit filmiti ja see leidis tee Evergrande peakorterisse. Auto olemasolu on olnud seni salastatud.
Edasi saavast, mul igatahes info hetkel puudub. Jääb oodata lisalekkeid.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Sel autol on ikka selged Saab geenid! Väga sümpaatne tõesti, tore oleks ka näha armatuuri ja sisu!
Nüüd on olemas siin ka inglise keeles asjalik pikk ülevaade: https://www.saabplanet.com/uncovering-t ... ollhattan/
Auto asemel saab kahjuks osta arendusprojekti... Eks aeg näita kas keegi ostab. Evergrande ise on ilmselt investeerimisvõimetu ja NEVS ilma selle oma emafirmata ilmselt piisavaid ressursse seda ise toota enam omama ei saa, kuigi said lahti oma võlgadest: https://sverigesradio.se/artikel/nevs-s ... ta-langst/
Selle tootmise vlistab ka muu tegevus, nt asjaolu, et Trollhättan tehasest on osa renditud Polestarile: https://www.saabplanet.com/polestar-exp ... ollhattan/
Seega NEVS Made in Trollhättan pole reaalne aga Polestar developed in Trollhättan on!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 850
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Üllatav, et just rattasisest mootorit kasutavad. Näiteks eestlaste Nobe vist kah kasutas rattasisest mootorit, aga vist loobusid. Mina ise aga peangi seda just õigemaks, kui suudetakse kerge aga võimas mootor ratta sisse valmistada. Veel vähem liikuvaid osi/sõlmesid, parem igasugune kontroll iga ratta tegevuse üle jne.