Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
-
I-Vaari
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 723
- Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
- Asukoht:
- Auto:
#276
T Apr 25, 2023 0:58
Ehk siis kotitäis raha on raisatud ja nende rattasiseste mootoritega pole midagi peale hakata.

Huvitav kui palju see mootor maksab kui mönes löökaugus köveraks läheb ja kui palju rehvivahetus mootori peal maksma hakkab? Pole neid elektri NEWS e käga katsunud kuid neis suure Hurraaga arendatud autode puhul nagu SAAB NG 9-5 oli piisavalt detaile mida mingitele Öpipoistele toota anti ja "savist" tehti. Isegi selline imelihtne detail kui led bar osati prügikastivääriliseks toota. Ega vist see oskamatuse ja saamatuse probleem GM ja SAAB i vaeva , isegi Baieri autotehas suudab piisavalt prahti toota ja ega ka MB hinna/kvaliteedisuhe parim ole.

-
dreamer12
- Postitusi: 524
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
-
Kontakt:
#277
T Apr 25, 2023 9:25
Paistab, et NEVS on võlgadest vabanemise järel oma tegevust siiski lõpetamas.
Aga see on kena kolmik... sellest, mis oleks võinuks olla kui Evergrande poleks pankrotiga Hiinas flirtinud ja pandeemiat poleks olnud. Aga Oleks on paha poiss.
Rattasisene elektrimootor oli muide miski, mida kasutas juba Ferdinand Porsche! Ka tema ajastul ei saanud Lohner-Porschedel pakutud 2 või 4 mootoriga lahendusest laiema levikuga mootorit.
-
Manused
-

- NEVS_Emilia_GT_on_The_road.jpg (685.11 KiB) Vaadatud 514 korda
-
dreamer12
- Postitusi: 524
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
-
Kontakt:
#278
N Apr 27, 2023 9:48

- NEVS_EmilyGT_itnerior.jpg (727.77 KiB) Vaadatud 451 korda
Siin ka promopildid ja videos (3tk: disainiprotsessist, ehitusest ja sõitmisest):
https://www.plnt.se/nevs/ – paistab väga äge auto!
Saabilik armatuur on vaid puudu ja selle asemel Teslalik suure ekraaniga lahendus. Paradoks, esimene Tesla Model S prototüüp ju laenas Saab armatuuri ideed, nüüd siis vastupidi armatuuri osas.
-
I-Vaari
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 723
- Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
- Asukoht:
- Auto:
#279
N Apr 27, 2023 21:00
Välisdisain ilus. Salong aga täielik ahastus. Kui oled söitnud autodega kus mönus perforeeritud nahaga kaetud istmed ja müra summutava nahkpolstriga ustekatted siis sellise plastik/kaltsusisuga auto absoluutselt ei ärata ostupalavikku. Selline interjöör on sobiv odavaotsa Toboota Priusele vöi Uuundai Ioonikule. Arenguprojektina on need 3 autot huvitavad. Töökinla söidukini aga oleks kindlasti pikkpikk tee ees katsetustes " iga ilmaga ".
-
dreamer12
- Postitusi: 524
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
-
Kontakt:
#280
R Apr 28, 2023 17:34

- NEVS_Emily_gt_versions.jpeg (185.92 KiB) Vaadatud 360 korda
Olen nõus, et Emily GT salong (v.a ehk istmete Saabilik kuju uustõlgenus) ei ole jah väga ahvatlev. Nahast loobumine paistab siiski üldisem trend, ju oleks nahksisu ka saanud, kui see tootmisse oleks läinud.
Nüüd on ilmenud, et neid Emily seera autosid oli kavandatud terve pesakond:
https://carup.se/nevs-hemliga-plan-cab- ... r-elbilen/
NEVS ise on aga oma tegevuse otsad kokku tõmmanud:
http://nevs.com
Seega võib nii Saab kui ka NEVS saaga lõppenuks lugeda.