Saab saab uue hoo (uued omanikud välja kuulutatud)
Ehk siis kotitäis raha on raisatud ja nende rattasiseste mootoritega pole midagi peale hakata. Huvitav kui palju see mootor maksab kui mönes löökaugus köveraks läheb ja kui palju rehvivahetus mootori peal maksma hakkab? Pole neid elektri NEWS e käga katsunud kuid neis suure Hurraaga arendatud autode puhul nagu SAAB NG 9-5 oli piisavalt detaile mida mingitele Öpipoistele toota anti ja "savist" tehti. Isegi selline imelihtne detail kui led bar osati prügikastivääriliseks toota. Ega vist see oskamatuse ja saamatuse probleem GM ja SAAB i vaeva , isegi Baieri autotehas suudab piisavalt prahti toota ja ega ka MB hinna/kvaliteedisuhe parim ole.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Paistab, et NEVS on võlgadest vabanemise järel oma tegevust siiski lõpetamas.
Aga see on kena kolmik... sellest, mis oleks võinuks olla kui Evergrande poleks pankrotiga Hiinas flirtinud ja pandeemiat poleks olnud. Aga Oleks on paha poiss.
Rattasisene elektrimootor oli muide miski, mida kasutas juba Ferdinand Porsche! Ka tema ajastul ei saanud Lohner-Porschedel pakutud 2 või 4 mootoriga lahendusest laiema levikuga mootorit.
Aga see on kena kolmik... sellest, mis oleks võinuks olla kui Evergrande poleks pankrotiga Hiinas flirtinud ja pandeemiat poleks olnud. Aga Oleks on paha poiss.
Rattasisene elektrimootor oli muide miski, mida kasutas juba Ferdinand Porsche! Ka tema ajastul ei saanud Lohner-Porschedel pakutud 2 või 4 mootoriga lahendusest laiema levikuga mootorit.
- Manused
-
- NEVS_Emilia_GT_on_The_road.jpg (685.11 KiB) Vaadatud 11846 korda
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Siin ka promopildid ja videos (3tk: disainiprotsessist, ehitusest ja sõitmisest): https://www.plnt.se/nevs/ – paistab väga äge auto!
Saabilik armatuur on vaid puudu ja selle asemel Teslalik suure ekraaniga lahendus. Paradoks, esimene Tesla Model S prototüüp ju laenas Saab armatuuri ideed, nüüd siis vastupidi armatuuri osas.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Välisdisain ilus. Salong aga täielik ahastus. Kui oled söitnud autodega kus mönus perforeeritud nahaga kaetud istmed ja müra summutava nahkpolstriga ustekatted siis sellise plastik/kaltsusisuga auto absoluutselt ei ärata ostupalavikku. Selline interjöör on sobiv odavaotsa Toboota Priusele vöi Uuundai Ioonikule. Arenguprojektina on need 3 autot huvitavad. Töökinla söidukini aga oleks kindlasti pikkpikk tee ees katsetustes " iga ilmaga ".
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Olen nõus, et Emily GT salong (v.a ehk istmete Saabilik kuju uustõlgenus) ei ole jah väga ahvatlev. Nahast loobumine paistab siiski üldisem trend, ju oleks nahksisu ka saanud, kui see tootmisse oleks läinud.
Nüüd on ilmenud, et neid Emily seera autosid oli kavandatud terve pesakond: https://carup.se/nevs-hemliga-plan-cab- ... r-elbilen/
NEVS ise on aga oma tegevuse otsad kokku tõmmanud: http://nevs.com
Seega võib nii Saab kui ka NEVS saaga lõppenuks lugeda.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1980
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Top Gearis video Emily-st https://www.youtube.com/watch?v=-1VAkXNTR1Y
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Top Gear analüüsib NEVS Emily GT-d põhjalikumalt, see video ka nende kodulehel olemas, postitus ise jäi tekstilt siiski lühidaks: https://www.topgear.com/car-news/video/ ... ile-range/
Aga juba eeldviidatud videos avatakse ratta sisese mootori tehnoloogiat ja selle baasil auto kujundamist.
Aga juba eeldviidatud videos avatakse ratta sisese mootori tehnoloogiat ja selle baasil auto kujundamist.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
No nii NEVS on müümas Emily GT projekti ja seda plaanitakse asuda tootma Trollhättanis!
Allikas: https://www.mestmotor.se/automotorsport ... ka-byggas/
Tõlgin veidi: "Jah, võib-olla mitte selle konkreetse, kuid kõik, mida Saab tähistab, on saanud oma väljateenitud tagasitee. Kõik, kes on näinud vaeva ja ei lakanud kunagi lootmast ja uskumast – saavad tasu.
Nevsi usaldusväärse allika sõnul hakatakse Emily GT-d valmistama Trollhättanis Stallbackas! Päriselt.
Mu keha väriseb neid kirju kirjutades ja see pole ilmselt midagi võrreldes sellega, mida tunnevad kõik, kes on võidelnud.
Õnnitleme Saabiste, Nevsiste, Trollhättani elanikke ja kõiki raskustes trotsijaid üle maailma.
On olemas kosmiline õiglus.
Kõik meie, kes seisime kõrval ja tundisme rõõmu igast Saab eduloost, saame meeldetuletuse, et pead võitlema, võitlema ja laskma oma unistustel elada.
Emily ja PONS vastu on olnud mitmeid huvilisi. Veel avalikustamata investor on allkirjastanud kavatsuste protokolli nii Emily kui ka Ponsi projekti ostmiseks ja kolme kuuga peaks jõudma lepinguni.
Mõlemad projektid jäävad edasi elama Trollhättanis, kohas kus Saab ja Nevs entusiastid on selle välja töötanud. NEVS müüb mõlemad projektid ühele ja samale ostjale. Seal saab olema kaks Rootsi ettevõtet ja sama Euroopa omanik."
Saab taas Trolle?
Ehk seekord tõesti? See oleks cool!!!
Allikas: https://www.mestmotor.se/automotorsport ... ka-byggas/
Tõlgin veidi: "Jah, võib-olla mitte selle konkreetse, kuid kõik, mida Saab tähistab, on saanud oma väljateenitud tagasitee. Kõik, kes on näinud vaeva ja ei lakanud kunagi lootmast ja uskumast – saavad tasu.
Nevsi usaldusväärse allika sõnul hakatakse Emily GT-d valmistama Trollhättanis Stallbackas! Päriselt.
Mu keha väriseb neid kirju kirjutades ja see pole ilmselt midagi võrreldes sellega, mida tunnevad kõik, kes on võidelnud.
Õnnitleme Saabiste, Nevsiste, Trollhättani elanikke ja kõiki raskustes trotsijaid üle maailma.
On olemas kosmiline õiglus.
Kõik meie, kes seisime kõrval ja tundisme rõõmu igast Saab eduloost, saame meeldetuletuse, et pead võitlema, võitlema ja laskma oma unistustel elada.
Emily ja PONS vastu on olnud mitmeid huvilisi. Veel avalikustamata investor on allkirjastanud kavatsuste protokolli nii Emily kui ka Ponsi projekti ostmiseks ja kolme kuuga peaks jõudma lepinguni.
Mõlemad projektid jäävad edasi elama Trollhättanis, kohas kus Saab ja Nevs entusiastid on selle välja töötanud. NEVS müüb mõlemad projektid ühele ja samale ostjale. Seal saab olema kaks Rootsi ettevõtet ja sama Euroopa omanik."
Saab taas Trolle?
Ehk seekord tõesti? See oleks cool!!!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1980
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Seni kuni veel osta ei saa võib vaadata neid kolme videot mis on minuarust väga Saabireklaamide vaimus tehtud.
https://www.youtube.com/watch?v=TmVA96Sb1pU
https://www.youtube.com/watch?v=gSvuap06gA0&t=6s
https://www.youtube.com/watch?v=LCbYjGSsp5M
https://www.youtube.com/watch?v=TmVA96Sb1pU
https://www.youtube.com/watch?v=gSvuap06gA0&t=6s
https://www.youtube.com/watch?v=LCbYjGSsp5M
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Nüüd on info leitaval sellest ka inglise keeles: https://insideevs.com/news/678216/saab-nevs-emily-gt/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Kuigi üheselt selgeks pole veel selgeks saanud isikud/firmad, kes/mis Emily GT projekti rahastavad (väidetavalt Rootsi taustaga) kostab teemast vana Saab tehast omav miljardär Svante Andersson üht teist siin: https://carup.se/miljardaren-manga-ska- ... -fabriken/
Tema otsene väide on selline "See on suurim õnn meile ja kõigile. See on fantastiline auto. Mul on olnud au seda ise katsetada." Kes on täpselt investorid selgub siis hiljem aga ta loodab, et tehases läheb taas autode tootmiseks.
St saab taas ehk ka siis muid rootslaste omatud firma autosid kui Koenigsegg, kusjuures selle firma omanik on ka meedias oma seotuse Emiliy GT elluaitamisega üheselt ja selgelt ümber lükanud. Tore, et Rootsis siis ka rootslastest omanikud ka tavainimestele autosid tootma asuvad. Koenigsegg on ju ikka kättesaamatu hüperauto.
Tema otsene väide on selline "See on suurim õnn meile ja kõigile. See on fantastiline auto. Mul on olnud au seda ise katsetada." Kes on täpselt investorid selgub siis hiljem aga ta loodab, et tehases läheb taas autode tootmiseks.
St saab taas ehk ka siis muid rootslaste omatud firma autosid kui Koenigsegg, kusjuures selle firma omanik on ka meedias oma seotuse Emiliy GT elluaitamisega üheselt ja selgelt ümber lükanud. Tore, et Rootsis siis ka rootslastest omanikud ka tavainimestele autosid tootma asuvad. Koenigsegg on ju ikka kättesaamatu hüperauto.
Viimati muutis dreamer12, K Aug 30, 2023 22:20, muudetud 1 kord kokku.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 853
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Mina sain aru, et tegemist rummu sisese mootoriga, mitte velje. Just selline lahendus mugav ja kõige energiasõbralikum, minimaalselt liikuvaid osi ratta ja mootori vahel. Lisaks teoreetiliselt väga täpne iga ratta juhtimine (pööramisel sise ja välisrattad erineva jõuga töötavad vm jne). Miinuspoolel liikuvad kõrgepinge (vist isegi kuni 800V) kaablid ratta ja kere vahel, e. siis liiguvad sillaga kaasa, ei saa olla ülipika kestvusega.
Ma kaldun arvama, et esialgu on see pigem väikeseeria kui masstootmine ja seetõttu võib hinnaklass olla vabalt ca 100 keur + ... aga elame näeme
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ja kui uut TESLA ModelY vöib osta ca 50 keur eest ja TESLA piisavalt hästi oma toodangut arendanud töökindluse suunas siis 100+ keur maksv teadmata kvaliteediga auto vist ehk eriti ostma ei kutsu.
Ratta sisse ehitatud mootor kaalub aga tunduvalt rohkem kui enamlevinud lahendus. Saksamaa ideaalsetel autobahnidel ei ole see mingi probleem. Kuid keskmisel Rootsi , Soome ja Baltikumi teedel vöib see lahendus osutuda ebamugavaks. Auto söidustabiilsuse huvides suurtel kiirustel on parim variant kerge ratas. Autospordis kasutatakse ka aktiivvedrustust kuid arvatavasti ei ole sellise lahenduse hind kuigi taskukohane. Ebatasastel teedel on madalaprofiiliga rehvide puhul velje köverdumine löökaukudes ja neist "lamavatest politseinikest" ulesöitmisel sagedane , tugevad ja kerged sepisveljed maksavad aga NASA kosmosesüstikute varuosahinda.
Pealegi ei ärata "kaltsusisuga" auto vähemalt minus mingit ostuhuvi kui leidub autosid kus istmed pehmed kui "lapsepepu" ja lisaks veel ventileeritavad.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1980
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Kui Top Geari video läbi vaadata siis räägib mootorilahenduse välja töötanud ettevõte Protean Electric juht ka sellest ratta massist js kuidas selle mõju vähendatakse. Protean on 15 aasata selliste lahendustega tegelenud. Seega ma ei usu et sinna mingeid tundmatuid ja ootamatult käituvadid kergeltlagunevat detaile pannakse.
Praeguses faasis on ikkagi tegu prototüübiga, mille järgi ehk pole mõtet otsustada, mis materjalist sisu ja lõplik välimus hakkab tulema. Palju salongidetaile ka ju veel 3d prinditud.
Mina ootan küll huviga ära kuidas Emily-l hakkab minema ja ehk kunagi jõuan ka selle endale osta.
Ja olgu hind kasvõi 100k euri, mis on kkagi valgusaastate võrra odavam kui Koeniseggi 5 miljoni eur-i autod
Praeguses faasis on ikkagi tegu prototüübiga, mille järgi ehk pole mõtet otsustada, mis materjalist sisu ja lõplik välimus hakkab tulema. Palju salongidetaile ka ju veel 3d prinditud.
Mina ootan küll huviga ära kuidas Emily-l hakkab minema ja ehk kunagi jõuan ka selle endale osta.
Ja olgu hind kasvõi 100k euri, mis on kkagi valgusaastate võrra odavam kui Koeniseggi 5 miljoni eur-i autod
Öige variant ongi , et oodata ära kuidas sel projektil asi önnestub. Kuid need igasugu seletajad on nagu mustkunstnikud kes oskavad vaatajaidkuulijaid sobivalt petta. Vasktraat ei ole köige kergem materjal ja mida enam KW seda raskem vasekogus , kui tuleb kasutusele mingi voolu juhtiv "süsinikkiud" siis iseasi. Maanteede kvaliteet on nii pekkis , et raskeveokitel purunevad veljed , uskumatu aga tösiasi. Sooviti terasvelge kergemaks teha materjali paksust veidi vähendades kuid ventiiliauk osutub "törvatilgaksmeepotis", 1 a ja 70 kkm ja ventiiliaugu juures möra millest osa rehviröhku otsib väljapääsu.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Vastupidi, NEVS omas osalust Koenigseggis aga minu teada on Koenigsegg täna sellest osalusest vabanenud seoses Evergrande/NEVS võimetusega võetud lubadusi täita.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Rootsikeelne (ingliskeelsete subtiitritega) video EMILY projektist
https://www.youtube.com/watch?v=E83vKlmruDg
https://www.youtube.com/watch?v=E83vKlmruDg
Kulutatakse miljardeid , et saada mingi prototüübi projekt valmis. Vaevalt need Ametimehed miljonit eur kulutasid , et söitev elektri SAAB valmis ehitada.
https://www.youtube.com/watch?v=Vs26qS0ezdM
https://www.youtube.com/watch?v=Vs26qS0ezdM