Heh, sellise eluka leidsin ajades jälgi, et palju vanu 99 selliseid ka on, mil viis luuki ja vähe rohkem käike
Igatahes, ma ei teagi mis elukas see on ja kust välja ujus ja mis uudis too selline on.
UUDIS: Saab 9-3x Cross Combi
Saab 9-3x Cross Combi
See juba vana uudis Ideeautona oli eelmise aasta mingil näitusel väljas. 9-3 SportCombi maastikusuutlik mudel, mis GM rahahäda tõttu ideeks pidi jäämagi. Viimaste infokildude kohaselt siiski tuleb välja selle aasta sees, arvatavasti Genfi näituseks.
Aga uus 9-5 on see, mida pikisilmi ootan! Auto peaaegu valmis, peaks samuti debüteerima sellel aastal. Müstiline on see, et pole veel ühtegi spioonipilti netti lekkinud, ainult fotoshopid (v.a. ehk üks Insignia pilt, mis paistis test-muula moodi oma saabiliku sisuga, ehk viskan mingi aeg lingi ka siia foorumisse).
EDIT: 9-4X pole ka veel päris ära skräpitud, teadjate sõnul ilmub alles 2011 mudeliaastaks. Selle aja peale võivad aga asjalood Saabis väga palju muutuda...
Aga uus 9-5 on see, mida pikisilmi ootan! Auto peaaegu valmis, peaks samuti debüteerima sellel aastal. Müstiline on see, et pole veel ühtegi spioonipilti netti lekkinud, ainult fotoshopid (v.a. ehk üks Insignia pilt, mis paistis test-muula moodi oma saabiliku sisuga, ehk viskan mingi aeg lingi ka siia foorumisse).
EDIT: 9-4X pole ka veel päris ära skräpitud, teadjate sõnul ilmub alles 2011 mudeliaastaks. Selle aja peale võivad aga asjalood Saabis väga palju muutuda...
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
IMHO on need allroadid ja crosscountryd nagu ühe vitsaga löödud.
Paremate maastikuomadustega versioonide idee mulle meelib (ikkagi parem kui mingid linnamaasturid), aga teostus jääb kuidagi ühekülgseks.
Koopaserva katetega on rämedalt üle pingutatud. teeb ratta kuidagi väikseks.
Paremate maastikuomadustega versioonide idee mulle meelib (ikkagi parem kui mingid linnamaasturid), aga teostus jääb kuidagi ühekülgseks.
Koopaserva katetega on rämedalt üle pingutatud. teeb ratta kuidagi väikseks.
Ei meeldi mulle see lugu. Võibolla on asi värvilahenduses, võibolla mõne tumedamat värvi auto puhhul riivaksid plastkäkid vähem silma.
EDIT: ninast oleks nagu tükk (must osa) välja hammustatud
Lisatud failid
Ma pidasin rohkem silmas seda, et milleks neid audi-volvo stiilis plastikkäkke sinna üldse vaja on? Saab võiks ju midagi "teistmoodi" olla.Algselt postitas: vallikasAlgselt postitas: suur
Koopaserva katetega on rämedalt üle pingutatud. teeb ratta kuidagi väikseks.
Need tuleks kohe üle värvida
EDIT: ninast oleks nagu tükk (must osa) välja hammustatud
Lisatud failid
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Hind saab kindlasti olema audiga ühteklassi.....ja siis vingutakse, et müük ei lähe:wall:
http://www.youtube.com/watch?v=9Ha3mz9hhAU
http://www.youtube.com/watch?v=9Ha3mz9hhAU
Värskes Autolehes on arvustus.
Üldiselt hea hinnang antud, miinustena toodi välja, et diisli/4wd kombinatsiooni ei tehta ja bensukas koos automaatkastga on küllalt janune.
Üldiselt hea hinnang antud, miinustena toodi välja, et diisli/4wd kombinatsiooni ei tehta ja bensukas koos automaatkastga on küllalt janune.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AndrusFJR
Värskes Autolehes on arvustus.
Üldiselt hea hinnang antud, miinustena toodi välja, et diisli/4wd kombinatsiooni ei tehta ja bensukas koos automaatkastga on küllalt janune.
Just, ja tegelikult pani üllatama, et toodi esile vaikset ja hea koostekvaliteediga salongi. Ma just arvasin, et salong saab selle testi suurimaks komistuskiviks, sest see on ju ajast ja arust - eriti kui Audidega (Allroad) võrrelda. Ehk siis peaks ju sama olema, mis 9-3edel aastaid juba (sry, kui puusse panen). Alati heideti ette odavat kõva plastikut ja teravaid viimistlemata ääri keskkonsoolil, tagatipuks hakkab kogu krempel nagisema mõne aasta pärast. Aga võta näpust - äkki on Saab 9-3X jaoks materjale ja fitti paremaks muudetud?
Diisli panemine neliveole olevat sõltunud vanast Delta platvormist.... et siis pmst võimalik, aga tehas arvutas välja, et sellise variandi tootmine läheks kulukamaks kui sisse tooks. Krdi kahju muidugi, TTiD + XWD oleks ju päris magus olnud... öko, 400Nm minek, maailma parimaid neliveosüsteeme... hea alternatiiv misiganes sakslasele. Sama asi (jällegi väidetavalt) Turbo-X puhul, miks ei modifitseeritud modrat 300+hj peale..... Kunagi lõpetati Viggeni tootmine, kuna võimsust oli vana platvormi jaoks liiga palju... Kogu aeg on Saabil olnud mingi platvormi-jama
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Saabs United
I don't want to get on the wrong side of 2006+ Saab 9-3 owners, but in the Saab 9-3x, the 9-3 interior finally makes sense. I've been critical of the 9-3's interior materials before and I still think anyone who forks out the money for a 9-3 ought to save up a little extra for the Hirsch leather dash
Ei usu, et seal sees midagi parendatud oleks. Lihtsalt "maamehe autos" peaksidki sellised materjalid olema
Aga lugege seda Saabs United lehel olevat arvustust ka.
terv, teager
Tarbija24.ee: Proovisõit: Saab 9-3X
terv, teager
- Saab 9-3X on oma hea välimuse, korralike juhtimisomaduste, aruka neliveolahenduse ja võimsate turbomootoritega mõtlemapanev alernatiiv väiksematele linnamaasturitele, kuid see, mis veab seda autot alt, on pisut vanamoodsena tunduv interjöör, vähene põlveruum tagaistmel ja vaid kaks erinevat jõuallikat
terv, teager
Tarbija24 arvustus ajas küll natukene muigama. Ei eeldagi, et autor kasutaks väga spetsiifilisi mõisteid, aga kohati üritab küll lausa lastele selgeks teha. Olgu selleks siis suusaluuk, maagiline nupp, mis salongivalgustust välja lülitab või mitu jõuallikat, millest üks on bensiiniga ja teine diisliga. Eriti oluline on muidugi välja tuua kroomitud 2 summutiotsa või katuseraame. Samuti jääb mulje, et kui tellida lisaks carbon liistud, siis on salong kohe tänapäevane, muidu paistab paari aasta tagune.
Ühesõnaga arvustust omakorda arvustada väga ei maksa, aga lennuk ise on küll kenake täiendus mudeliperre (eriti just see 4WD võimalus). Jään ootama ka uut 9-5t
Ühesõnaga arvustust omakorda arvustada väga ei maksa, aga lennuk ise on küll kenake täiendus mudeliperre (eriti just see 4WD võimalus). Jään ootama ka uut 9-5t
Vallikase mainitud arvustus