![Shoot :gun:](./images/smilies/gunner.gif)
SAAB SULETAKSE? - SAAB MÜÜDUD SPYKER'ILE!!!
Nii, kleebin selle tagumisele aknale:)
Lisatud failid
Lisatud failid
jaguar ja land rover kuuluvad tata motorsile ja ma ei ole küll märganud, et neid oleks odavautosid tegema sunnitud. uus raha on hetkel hiinas ja indias ning kui saabi tuleviku nimel tuleb silmad kõrvade taha pilukkile tõmmata, siis las aga minna.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: eston21
jaguar ja land rover kuuluvad tata motorsile ja ma ei ole küll märganud, et neid oleks odavautosid tegema sunnitud. uus raha on hetkel hiinas ja indias ning kui saabi tuleviku nimel tuleb silmad kõrvade taha pilukkile tõmmata, siis las aga minna.
Eiiiiiiiii, vaata nüüd uuesti Mardi pandud kleebekat ja mõtle uuesti järele:mad:
Ksenofoobia?
Kapitalil ei ole rahvust. Mis vahet on sellel, kes ja kuidas omavad autoettevõtet. Auto teevad valmis disainerid, insenerid, tehasetöölised, ja turg, mitte juhatus. Juhatus tegeleb strateegilise juhtimisega. Absoluutselt ei oma mitte mingit tähtsust, on juhatuses eestlased, hiinlased või türklased. Tehas toodab seda, mida turg nõuab, disainerid panevad paika väljanägemise ja insenerid loovad lahendused ning kulude kontrolli osakond lõikab kõik ilusa maha ja turg ostab selle ära.
Kui keegi mulle selgeks teeb, mismoodi (hea näide, jaguar, indialaste omanduses) indud jaaguari persse keeravad, siis olen nõus oma arvamust muutma..
Või mismoodi selle dongjungfui vmisiganes ta oli raha on oluliselt halvem kui bmw raha... va pisike fakt et erinevalt bmwst, on dongjungfuil seda va füüri oluliselt rohkem...
Kapitalil ei ole rahvust. Mis vahet on sellel, kes ja kuidas omavad autoettevõtet. Auto teevad valmis disainerid, insenerid, tehasetöölised, ja turg, mitte juhatus. Juhatus tegeleb strateegilise juhtimisega. Absoluutselt ei oma mitte mingit tähtsust, on juhatuses eestlased, hiinlased või türklased. Tehas toodab seda, mida turg nõuab, disainerid panevad paika väljanägemise ja insenerid loovad lahendused ning kulude kontrolli osakond lõikab kõik ilusa maha ja turg ostab selle ära.
Kui keegi mulle selgeks teeb, mismoodi (hea näide, jaguar, indialaste omanduses) indud jaaguari persse keeravad, siis olen nõus oma arvamust muutma..
Või mismoodi selle dongjungfui vmisiganes ta oli raha on oluliselt halvem kui bmw raha... va pisike fakt et erinevalt bmwst, on dongjungfuil seda va füüri oluliselt rohkem...
eks see pisut oleneb - Daevoo'st sai tservolett kunagi... Asi see siis Saabist DonJuani pole teha:)
proud owner of DongFeng 9-7x![Poke :poke:](./images/smilies/fight_poke.gif)
proud owner of DongFeng 9-7x
![Poke :poke:](./images/smilies/fight_poke.gif)
Algselt postitas: SAABNINETHOUSANDAlgselt postitas: eston21
jaguar ja land rover kuuluvad tata motorsile ja ma ei ole küll märganud, et neid oleks odavautosid tegema sunnitud. uus raha on hetkel hiinas ja indias ning kui saabi tuleviku nimel tuleb silmad kõrvade taha pilukkile tõmmata, siis las aga minna.
Eiiiiiiiii, vaata nüüd uuesti Mardi pandud kleebekat ja mõtle uuesti järele:mad:
minu postitus oli pigem vastuseks sulle. ning jaguar ja land rover kasutavad ikka enda logosid, mitte mingit tata kräppi.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1890
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: mart284
eks see pisut oleneb - Daevoo'st sai tservolett kunagi... Asi see siis Saabist DonJuani pole teha:)
proud owner of DongFeng 9-7x![]()
Daewoost Chevy teha on mõtekam ja kasulikum, kui teha SAAB-ist ping-pong
![Wise :wise:](./images/smilies/vana.gif)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pistan siia. Griffi logo kaob vist Saabidelt ära. Logo kasutamise õiguse aeg on lõpule jõudmas ja pikendamine maksaks roppu raha. Seega jääb ainult kiri vist. Aga noh teema siin:
http://www.saabsunited.com/2009/03/saab ... l#comments
http://www.saabsunited.com/2009/03/saab ... l#comments
Minuni jõudis see lugu saabi pankrotistumisest alles mõned nädalad tagasi, ja kuni tänaseni teemasse väga ei süvenenud. Täna seevastu lugesin siinset forumit ja teadjamate meeste kommetraare ja linke, et mis siis saab vöi mitte. Siinkohal tekkis mul küsimus , et kuidas see mõjutab mind kui saabi austatud omaniku ning kasutajat??? Vb rumal küsimus aga mind huvitab , et mis muutub siis minu jaoks??!!
Olen just müümas oma praegust autot ja tegelikult oleks uukes auto ostu sooviks ikka ja jälle saab!
Aga mine sa nyyd tea, kas enam on mõtetki! Jätame spekulatsioonid ja unistamised, et mis saab või mitte( sest meie võimuses ei ole suurt midagi teha)!
Mis siis otseselt muutub minu kui saabisõbra jaoks, kes tõsi kyll hetkel tutikat pilli osta ei jõua veel! Aga 2001-2006 aasta autoga naudiks sõitmist kyll ja kyll!
Olen just müümas oma praegust autot ja tegelikult oleks uukes auto ostu sooviks ikka ja jälle saab!
Aga mine sa nyyd tea, kas enam on mõtetki! Jätame spekulatsioonid ja unistamised, et mis saab või mitte( sest meie võimuses ei ole suurt midagi teha)!
Mis siis otseselt muutub minu kui saabisõbra jaoks, kes tõsi kyll hetkel tutikat pilli osta ei jõua veel! Aga 2001-2006 aasta autoga naudiks sõitmist kyll ja kyll!
No kui täitsa kinni pannakse, siis vist uuemate (~10 a. vanuste) autode turuväärtus langeb kolinal, kuna varuosi pole enam nii kerge saada. Koos Saabiga lähevad põhja ka mingid väiksed alltootjad, kelle leib sellega seoses ära kaob. Samas klassikud ja vanemad (ja äkki ka tonnised) lähevad just hinda, mida haruldasemaks nad jäävad....
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Saabsunited lehel oli artikkel Volvo ja Saabi koostööst. Saabi suunaks oleks sportlikud, praktilised pere ja ühe inimese autod. Volvo oleks praktiline inimeste kandja. Ei osanud paremini sõnadesse panna. See mulle kohati isegi täitsa meeldiks.
Algselt postitas: Skybound
No kui täitsa kinni pannakse, siis vist uuemate (~10 a. vanuste) autode turuväärtus langeb kolinal, kuna varuosi pole enam nii kerge saada. Koos Saabiga lähevad põhja ka mingid väiksed alltootjad, kelle leib sellega seoses ära kaob.
Ei usu, et päris kinni pannakse või kui pannakse, siis müüakse ju varad maha ja keegi ikka varuosade tootmist jätkab. See on ju päris tulus äri.
Algselt postitas: lebron23
Minuni jõudis see lugu saabi pankrotistumisest alles mõned nädalad tagasi, ja kuni tänaseni teemasse väga ei süvenenud. Täna seevastu lugesin siinset forumit ja teadjamate meeste kommetraare ja linke, et mis siis saab vöi mitte. Siinkohal tekkis mul küsimus , et kuidas see mõjutab mind kui saabi austatud omaniku ning kasutajat??? Vb rumal küsimus aga mind huvitab , et mis muutub siis minu jaoks??!!
Olen just müümas oma praegust autot ja tegelikult oleks uukes auto ostu sooviks ikka ja jälle saab!
Aga mine sa nyyd tea, kas enam on mõtetki! Jätame spekulatsioonid ja unistamised, et mis saab või mitte( sest meie võimuses ei ole suurt midagi teha)!
Mis siis otseselt muutub minu kui saabisõbra jaoks, kes tõsi kyll hetkel tutikat pilli osta ei jõua veel! Aga 2001-2006 aasta autoga naudiks sõitmist kyll ja kyll!
B varuosatootjad lükkavad siis ahjud kiirema hooga käima.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Mul läheb juba sama Saabiga 8 aasta (auto ise aastast 97 ja oli enne ostu läbinud 40000 km). No ei näe põhjust ei ametliku esinduse külastamiseks ega uue auto ostuks. Muudkui sõidab ja sõidab! Ja ei roosteta erinevalt mu ees ükskord ülevaatust teinud sama aastakäigu Jaapani autost. Kui aga Saab ellu jääb ja taas midagi sama head kui tonnine teeb siis ehk peaks üksord uue järgmiseks 10-20 aastaks ostma!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tänane Dagens Nyheter vihjab, et ka Rootsis on investoried, keda huvitab Saab. Täpsemat infot lubas Saab paari nädala pärast.
GM poolt tegeleb Saabi kui firma müügiga Deutsche Bank. Osa ostjaid olevat Saabiga otse kontakteerunud, osa nende kaudu. Hetkel käivat selgitused huvit tõsiduse üle. Artiklis oli ka vihje, et ükski olemasolev autotootja ei pea oma huvi Saabi vastu suureks (k.a vihjatud hiinlased).
Enda kommentaar lõppu: ehk siiski on lootust Apple staatus saada!
Allikas: http://www.dn.se/ekonomi/saab-forhandla ... r-1.819471
Teise artikli alusel oodatakse Saabis sees kiiret lahendust, st juba selgust kes ostab. Seda sest täna töötab tehas tugevalt alla poole koormusega. Koondamine oli ka seotud sellega, et järelejäävatele piisavalt tööd tagada. GM aga on otsustanud, et tema ei taga enam Saabile midagi (mingi aeg tagasi heideti Rootsis väga ette, et ükski GM juhtkonna esindaja ei tulnud uue Saab 9-3x esitlusele). GM tagatiste ja huvi puudumise tõttu ei saa ka Saab erinevalt Volvost (kellel Ford tugi) laenu Euroopa Investeerimispangast. Ka see artikkel lõppeb kinnitusega, et olevat olemas paar tõsist ostusoovi. Euroopa Investeerimispank on nimelt Saabile laenu nõus kaaluma vaid siis, kui seljataga on kindel omanik (GM-i ei pea pank selleks ka ise kuidagi).
Allikas: http://www.dn.se/ekonomi/vilka-vill-ha-saab-1.820096
GM poolt tegeleb Saabi kui firma müügiga Deutsche Bank. Osa ostjaid olevat Saabiga otse kontakteerunud, osa nende kaudu. Hetkel käivat selgitused huvit tõsiduse üle. Artiklis oli ka vihje, et ükski olemasolev autotootja ei pea oma huvi Saabi vastu suureks (k.a vihjatud hiinlased).
Enda kommentaar lõppu: ehk siiski on lootust Apple staatus saada!
Allikas: http://www.dn.se/ekonomi/saab-forhandla ... r-1.819471
Teise artikli alusel oodatakse Saabis sees kiiret lahendust, st juba selgust kes ostab. Seda sest täna töötab tehas tugevalt alla poole koormusega. Koondamine oli ka seotud sellega, et järelejäävatele piisavalt tööd tagada. GM aga on otsustanud, et tema ei taga enam Saabile midagi (mingi aeg tagasi heideti Rootsis väga ette, et ükski GM juhtkonna esindaja ei tulnud uue Saab 9-3x esitlusele). GM tagatiste ja huvi puudumise tõttu ei saa ka Saab erinevalt Volvost (kellel Ford tugi) laenu Euroopa Investeerimispangast. Ka see artikkel lõppeb kinnitusega, et olevat olemas paar tõsist ostusoovi. Euroopa Investeerimispank on nimelt Saabile laenu nõus kaaluma vaid siis, kui seljataga on kindel omanik (GM-i ei pea pank selleks ka ise kuidagi).
Allikas: http://www.dn.se/ekonomi/vilka-vill-ha-saab-1.820096
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Business Update; Just Announced - IKEA to take over GM
IKEA HAS ANNOUNCED IT'S INTENTION TO TAKE OVER GM AND TO SELL CARS.
Tööriist
![Pilt](http://www.durangoclub.com/forum/files/tool.jpg)
ja mis poest saad
![Pilt](http://www.durangoclub.com/forum/files/tool_assembly_required.gif)
IKEA HAS ANNOUNCED IT'S INTENTION TO TAKE OVER GM AND TO SELL CARS.
Tööriist
![Pilt](http://www.durangoclub.com/forum/files/tool.jpg)
ja mis poest saad
![Pilt](http://www.durangoclub.com/forum/files/tool_assembly_required.gif)
Algselt postitas: mart284
Business Update; Just Announced - IKEA to take over GM
IKEA HAS ANNOUNCED IT'S INTENTION TO TAKE OVER GM AND TO SELL CARS.
Tööriist
ja mis poest saad
![]()
Ma ei saandä pihta, tahtsid midagi asjalikku lisada?
![WTF :wtf:](./images/smilies/blue_wtf.gif)
Algselt postitas: wilddogAlgselt postitas: mart284
eks see pisut oleneb - Daevoo'st sai tservolett kunagi... Asi see siis Saabist DonJuani pole teha:)
proud owner of DongFeng 9-7x![]()
Daewoost Chevy teha on mõtekam ja kasulikum, kui teha SAAB-ist ping-pong![]()
No sellega võib selline jama kaasneda et Saabi nime all hakatakse mingeid riisitopse tootma kuhu mehemõõtu inimene vaevu üksi sisse mahub. Aga noh kui ka korralike saabe edasi tehakse siis on vast parem kui see, et üldse pillid kotti pistetakse...
Algselt postitas: iroman
Ma ei saandä pihta, tahtsid midagi asjalikku lisada?![]()
See vast oli väike huumor IKEA mööbli pihta mille ostad juppidena ja siis ise kokku paned
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Helsingin Sanomat: Saabin ja Opelin myynti romahti helmikuussa Ehk Saabi müük kukkus Euroopas veebruaris aastases võrdluses 54,1 protsenti ning Euroopas müüs Saab veebruaris 2205 autot.