Autode töökindluse uuring (UK)
http://www.whatcar.com/News_SpecialReport.asp?NA_ID=217350&EL_ID=3142817
Markidest on Saab eelviimane :red:, mudelitest:
26. Saab 900 (93-98)
60. Saab 9-3 (98-02)
95. Saab 9-5 (97-01)
98. Saab 9000 CS (91-97)
Kritiseeritakse eelkõige elektriprobleeme?
P.S. Ei saa muidugi jätta märkimata, et mul endal on NG900 :P
Markidest on Saab eelviimane :red:, mudelitest:
26. Saab 900 (93-98)
60. Saab 9-3 (98-02)
95. Saab 9-5 (97-01)
98. Saab 9000 CS (91-97)
Kritiseeritakse eelkõige elektriprobleeme?
P.S. Ei saa muidugi jätta märkimata, et mul endal on NG900 :P
Mehed - see tabel on totaalne jama! Et neil ka häbi pole seliseid asju avalikult välja pakkuda:gun:
Pealegi peaks lõpuaastate 9:kilone juba suht töökindel olema. Ja Saksas näiatavd uuringud 9-5 omanike kõrget rahulolu (no okey, kuni 2002 olid õnnetumad jah). Ja no 40-se seeria Volvo 4-5 koht, see on päris naljanumber......ja V 70 platseerub 88-ndal kohal. Ilmselt selle on koostanud mingi huumoriajakirja (inglise "Pikker" näiteks) toimetus.
Pealegi peaks lõpuaastate 9:kilone juba suht töökindel olema. Ja Saksas näiatavd uuringud 9-5 omanike kõrget rahulolu (no okey, kuni 2002 olid õnnetumad jah). Ja no 40-se seeria Volvo 4-5 koht, see on päris naljanumber......ja V 70 platseerub 88-ndal kohal. Ilmselt selle on koostanud mingi huumoriajakirja (inglise "Pikker" näiteks) toimetus.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Statistilisi tulemusi annab mitmeti tekitada, Ameerika üks enimvarastatud auto on Toyota Camry. Seda statistika jaoks seetõttu et Camry on üks enimmüüdud auto Ameerikas.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: A2hj
On olemas väikesed valed ja suured valed..... ja siis veel statistika
Valed kasvavas järjekorras:
Väikesed valed
Suured valed
Statistika
Marketing
Selles testis ka Jaguar ja mitmed Land Roverid tagaotsas. Et Honda plekkis testi kinni? Samas ma olen kuulnud ka seda et inglismaal kokku pandud civicud ja primerad pidavat kehvema vastupidavusega olema kui jaapanis koostatud samad mudelid.
Algselt postitas: Garu
Selles testis ka Jaguar ja mitmed Land Roverid tagaotsas. Et Honda plekkis testi kinni? Samas ma olen kuulnud ka seda et inglismaal kokku pandud civicud ja primerad pidavat kehvema vastupidavusega olema kui jaapanis koostatud samad mudelid.
Kunagi oli vist autolehehes mingi kasutatud kiivikust juttu. Noh sellest 97+ aasta kiivikust. Sedaane toodeti jaapanis ja täiesti erinevaid luukpärasid inglismaal. Inglismaa versioonid pidid oluliselt vähem töökindlad olema.
Japoonetsi töökultuur on hoopis midagi muud. Kõvasti euroopast (rääkimata ameerikast) eespool. Eurooplastest vist küünib peaaegu sama tasemeni ehk rootsi.
Land Rover Discoveryit on eestis müüdud ca.50 tk ja nendest hetkle 30 tk vedelevad esinduse ukse ees kuna käigukast või mõni muu jubin on alla andnud ja Rover ise on ka, nii vähe kui ma sellega kokku puutunud olen, üks paras jama tänavatel ja loomulikult need eesotsas seal tabelis kuskil.
Üldse kui palju mingeid teste uskuda - see ettevõtte kellel pappi rohkem testijale välja käia on siis need eesotsas tavaliselt.
Keegi võiks põhjamaa inimeste poolt tehtud mõne testi kuskilt leida .. oleks palju põnevam lugeda.
Üldse kui palju mingeid teste uskuda - see ettevõtte kellel pappi rohkem testijale välja käia on siis need eesotsas tavaliselt.
Keegi võiks põhjamaa inimeste poolt tehtud mõne testi kuskilt leida .. oleks palju põnevam lugeda.
Inglise autod on tõepoolest p*sk, meil teenenduses näeb Rovereid rohkem kui tänaval. Ja see Volvo mille number algab 4ga ei ole õige Volvo, samuti mitte eriti töökindel. Mercedes ja Renault samuti eesotsas, mõlemal tublisti probleeme töökindlusega. Tegelikult kes nendest inglastest aru saab, mina seda tabelit mitte kuidagi ei usuks.
Jumala eest, las need inglased seal sõidavad oma riisikastidega (ja veel valal pool teed ka) edasi. Minu jaoks on see tabel umbes sama kaaluga kui iga päev telekast tulev jutt et "sõltumatu instituut on tõestanud et just ee kreem kaitseb kortsude vastu kõige paremini" :gun::gun:
Hetke seisuga paistab, et jaapani autod on tõesti kõige vastupidavamad ja töökindlamad.
Aga ega siis töökindlus ei ole ainus argument mille järgi autot valida.
Samas on jaapani autod ka kõige ilmetumad ja hingetumad liikurid. Neis puudub igasugune stiil.
Jaapani auto kõlbab firmasse tööautoks (kindel ja usaldusväärne igapäevaliikur). Eraautoks, millega pühapäeval kirikus käiakse, peab ikka midagi stiilset olema. :)
Aga ega siis töökindlus ei ole ainus argument mille järgi autot valida.
Samas on jaapani autod ka kõige ilmetumad ja hingetumad liikurid. Neis puudub igasugune stiil.
Jaapani auto kõlbab firmasse tööautoks (kindel ja usaldusväärne igapäevaliikur). Eraautoks, millega pühapäeval kirikus käiakse, peab ikka midagi stiilset olema. :)
Ei vaidle absoluutselt ilmetuse ja hingetuse koha pealt! Aga kindel ja usaldusväärne on küll. Samas on väga palju inimesi, kes arvavad, et uued Audid, Mersud ja Volkswagenid on ilgelt kõvad autod, meil teenenduses siis kurdavad et täica p*rses, krt Mersu või Audi aga näed laguneb ikka :gun:
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: stennadi
Samas on jaapani autod ka kõige ilmetumad ja hingetumad liikurid. Neis puudub igasugune stiil.
erandid kinnitavad reeglit: supra, impreza, 300zx, 3000gt imo käravad küll.
Cyber'i tabel tundub suht adekvaatne. Üllatas vaid skoda,mersu ja peogeot suht kõrge koht. Ja muidugi- miks just Honda esimene? Ja mitte n. Toyota. Üllatas ka Saabi suht madal keskmine rem. kulu. Oleks oodand kõrgemat keskmist taset. Kas Saabi elektrisüsteemide parandus, mootoriremont, turbovahetus ja süütekasseti regulaarne vahetus on odavam siis kui n. keskklassi japsi parandus? Ja miks on nii, et euroopa auto kvaliteet on müüt minevikust? Töökultuuri muutused?
Algselt postitas: juku
Ja miks on nii, et euroopa auto kvaliteet on müüt minevikust? Töökultuuri muutused?
Tegelikult on nii, et jaapanlased läksid eurooplastest kuskil 80 keskel-lõpus mööda ja nii jäigi. Eroopa ei ole sellest ajast lihtsalt nii võimsalt arenenud kui Jaapan. Kuna jaapanlased on euroopast tiba eespool, jääb selline mulje, et euroopa autode kvaliteet on langenud. Tegelikult ei ole langenud midagi. Tehnika arengust tingituna on autode ehitus lihtsalt väga keeruliseks läinud ja uudse osa töökindlus on väikesest kogemusest tulevana tiba madal. Need "sõlmed" mis olid autos ka 20-30 aastat tagasi, on väga töökindlad. Uute lahenduste töökindlus on lihtsalt tiba madalam.
Ehk siis kokkuvõttes:
Euroopa autode kv on nõrgem kui jaapanlaste oma, kuna töökultuuri muutused on jaapanis toimunud. Euroopa autotootjate kvaliteet on müüt minevikust - selle on põhjustanud lihtsalt tehnika kiire areng.
aa. üks asi veel. Negatiivselt mõjub autode töökindlusele üle maailma rahanappus. Ehk siis arendus-, parendus- ja tootmis kulusid kärbitakse igal pool.
Suure jutus on õige iva sees - Euroopa autode töökindlus kannatab justnimelt keerukuse ja elektroonika all! Heax näitex on Volkswageni kõvasti langev kvaliteet, sest autod on nüüd luksuslikud ja lisasid täis. 15 aastat tagasi pidi vist tuhatoosi ka Volkswagenile lisana ostma ja ta kesis. Kestis väga hästi sest auto oli ise lihtne ja primitiivne.