Autode töökindluse uuring (UK)
Aga kas keegi siis kiidab Volvot mille number algab 4ga?????
Ammu teada et need on "libavolvod", imestada pole siin midagi. Vanad 440/460/480 tehti kuskil uhh ei mäletagi enam kus ja kasutasid Renaulti mootoreid. Tõesti ei soovita kellegile. S40 ja V40 toodetaxe mitsubishi tehases, Mitsu samamoodi vilets näide kvaliteedist. Igatahes õiged Volvod need ei ole.
Ammu teada et need on "libavolvod", imestada pole siin midagi. Vanad 440/460/480 tehti kuskil uhh ei mäletagi enam kus ja kasutasid Renaulti mootoreid. Tõesti ei soovita kellegile. S40 ja V40 toodetaxe mitsubishi tehases, Mitsu samamoodi vilets näide kvaliteedist. Igatahes õiged Volvod need ei ole.
see küll mingi udutabel. pösoo 206 on üheteistkümnes. See ju laguneb igast otsast. Krt Eesti teedel ja kliimas seda järjekorda küll jälgida ei saa.
juhin tähelepanu, et see on 206 CC, mida ilmselt pannakse kuskil mujal kokku kui tavalisi 206-si.
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: sigaelmar
Aga kas keegi siis kiidab Volvot mille number algab 4ga?????
Ammu teada et need on "libavolvod", imestada pole siin midagi. Vanad 440/460/480 tehti kuskil uhh ei mäletagi enam kus ja kasutasid Renaulti mootoreid. Tõesti ei soovita kellegile. S40 ja V40 toodetaxe mitsubishi tehases, Mitsu samamoodi vilets näide kvaliteedist. Igatahes õiged Volvod need ei ole.
Mis sul Mitsu kvaliteedi kohta paha öelda? Need euromitsud (see Carisma ja s40/v40 tehas beneluxis pole ju päris mitsu) on iseasi, aga klassikalisel jaapani mitsul on ainult käsikastid alati nõks nutused, muidu auto nagu muiste. Ja ärge sellepärast kohe mitsufoorumisse saatke :poke:
Mul miski vana Tehnika Kõigile,kus väideti,et carisma oluliselt kvaliteetsem kui volvo millegipärast.Praegu jällegi tundub,et volvod kallimad kui mitsud...Carisma universaali nagu pole vist aga sedaanina saab neid võrrelda küll,muidugi mitsu on igavam ja ega see 40 seeria ka miski iludus pole.
Algselt postitas: meelis
Mul miski vana Tehnika Kõigile,kus väideti,et carisma oluliselt kvaliteetsem kui volvo millegipärast.Praegu jällegi tundub,et volvod kallimad kui mitsud...Carisma universaali nagu pole vist aga sedaanina saab neid võrrelda küll,muidugi mitsu on igavam ja ega see 40 seeria ka miski iludus pole.
Eks sel volvol on ju Volvo silt küljes ja uuest peast ka hinnavahe nii 100 keek kanti vist oli ?
Algselt postitas: Saabs
Mina ütleks, et tõeline UK stiilis auto uuring käib nõnda:thumb:
http://video.google.com/videoplay?docid=2402060372341641699
minu meelest mõttetu tegevus, milleks lõhkuda head autot (mis siis, et ta oli suht nutuses seisus):wall:
cilps on sunnitud tõdema, et pea kaks aastat maal kuuri all seisnud erinevate temperatuuride käes kannatav 1983 aasta Mazda 626 Coupe läks pääle akuvahetust üsna korralikult käima, sõitis ilma suurema nöökimiseta, käimakast oli algul vähekese kangevõitu aga peale mootori soojenemist töötas nigu kellavärk... auto hetkeväärtus vist mingi 2-3000 ümber...:drive:
Mitsu on JAPSIDEST kõige ebatöökindlam, probleeme küllaldaselt olnud mootoriga (88- mudelid), ajudega (88- mudelid), jagajatega (91- mudelid) sillaosadega (97- mudelid), küttepumpadega ja jahutussüsteemiga (diisel 01- mudelid)
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: sigaelmar
Aga kas keegi siis kiidab Volvot mille number algab 4ga?????
Ammu teada et need on "libavolvod", imestada pole siin midagi. Vanad 440/460/480 tehti kuskil uhh ei mäletagi enam kus ja kasutasid Renaulti mootoreid. Tõesti ei soovita kellegile. S40 ja V40 toodetaxe mitsubishi tehases, Mitsu samamoodi vilets näide kvaliteedist. Igatahes õiged Volvod need ei ole.
Mis sul Mitsu kvaliteedi kohta paha öelda? Need euromitsud (see Carisma ja s40/v40 tehas beneluxis pole ju päris mitsu) on iseasi, aga klassikalisel jaapani mitsul on ainult käsikastid alati nõks nutused, muidu auto nagu muiste. Ja ärge sellepärast kohe mitsufoorumisse saatke :poke:
Ei ole küll päris see teema, aga eilses Autolehes oli kasutatud autode turvalisuse edetabel, suurte esindusautode osas pani kinni 9-5 (testiti 2000 märts, tulemus on isegi parem, kui 2004 testitud uus 5. seeria BMW), suurtest pereautodest oli 9-3 teisel kohal (märts 2000, samas eelkäija 900 sai väga nigela tulemuse). Auto ei saa ju olla korraga väga turvaline ja siiski pidevalt laguneda!?
No need on ju 2 eri asja - see, et 9-5'l näiteks turbiinid, süütekassetid jne. pidevalt saba annavad, ei mõjuta kuidagi autos istujate turvalisust laubaka puhul.
NCAP ei puuduta vastupidavust kuskilt otsast ning samas reeglina claim'id ei puuduta turvalisusvidinaid.
Et SAAB vabalt olla turvaline ning samas laguneda.
NCAP ei puuduta vastupidavust kuskilt otsast ning samas reeglina claim'id ei puuduta turvalisusvidinaid.
Et SAAB vabalt olla turvaline ning samas laguneda.