Autode töökindluse uuring (UK)

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
andrush
Postitusi: 6
Liitunud: R Juul 16, 2004 21:57
Asukoht:
Auto:

#26

K Veebr 01, 2006 11:23

midagit on selles mäda, volvo V40 ja S40 on vägagi lagunevad autod, vähemalt minu tutvusringkonnas.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#27

K Veebr 01, 2006 18:50

Aga kas keegi siis kiidab Volvot mille number algab 4ga?????
Ammu teada et need on "libavolvod", imestada pole siin midagi. Vanad 440/460/480 tehti kuskil uhh ei mäletagi enam kus ja kasutasid Renaulti mootoreid. Tõesti ei soovita kellegile. S40 ja V40 toodetaxe mitsubishi tehases, Mitsu samamoodi vilets näide kvaliteedist. Igatahes õiged Volvod need ei ole.
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#28

K Veebr 01, 2006 18:56


see küll mingi udutabel. pösoo 206 on üheteistkümnes. See ju laguneb igast otsast. Krt Eesti teedel ja kliimas seda järjekorda küll jälgida ei saa.


juhin tähelepanu, et see on 206 CC, mida ilmselt pannakse kuskil mujal kokku kui tavalisi 206-si.
Nimevahetus vl -> Veiko
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#29

K Veebr 01, 2006 21:09

Algselt postitas: sigaelmar
Aga kas keegi siis kiidab Volvot mille number algab 4ga?????
Ammu teada et need on "libavolvod", imestada pole siin midagi. Vanad 440/460/480 tehti kuskil uhh ei mäletagi enam kus ja kasutasid Renaulti mootoreid. Tõesti ei soovita kellegile. S40 ja V40 toodetaxe mitsubishi tehases, Mitsu samamoodi vilets näide kvaliteedist. Igatahes õiged Volvod need ei ole.


Mis sul Mitsu kvaliteedi kohta paha öelda? Need euromitsud (see Carisma ja s40/v40 tehas beneluxis pole ju päris mitsu) on iseasi, aga klassikalisel jaapani mitsul on ainult käsikastid alati nõks nutused, muidu auto nagu muiste. Ja ärge sellepärast kohe mitsufoorumisse saatke :poke:
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#30

K Veebr 01, 2006 21:17

Mul miski vana Tehnika Kõigile,kus väideti,et carisma oluliselt kvaliteetsem kui volvo millegipärast.Praegu jällegi tundub,et volvod kallimad kui mitsud...Carisma universaali nagu pole vist aga sedaanina saab neid võrrelda küll,muidugi mitsu on igavam ja ega see 40 seeria ka miski iludus pole.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#31

K Veebr 01, 2006 22:15

Algselt postitas: meelis
Mul miski vana Tehnika Kõigile,kus väideti,et carisma oluliselt kvaliteetsem kui volvo millegipärast.Praegu jällegi tundub,et volvod kallimad kui mitsud...Carisma universaali nagu pole vist aga sedaanina saab neid võrrelda küll,muidugi mitsu on igavam ja ega see 40 seeria ka miski iludus pole.


Eks sel volvol on ju Volvo silt küljes ja uuest peast ka hinnavahe nii 100 keek kanti vist oli ?
Saabs
Saabiklubi liige
Postitusi: 61
Liitunud: K Mär 16, 2005 20:52
Asukoht: Kuusalu vald
Auto:
Kontakt:

#32

K Veebr 01, 2006 22:28

Mina ütleks, et tõeline UK stiilis auto uuring käib nõnda:thumb:
http://video.google.com/videoplay?docid=2402060372341641699
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#33

K Veebr 01, 2006 23:08

Algselt postitas: Saabs
Mina ütleks, et tõeline UK stiilis auto uuring käib nõnda:thumb:
http://video.google.com/videoplay?docid=2402060372341641699



minu meelest mõttetu tegevus, milleks lõhkuda head autot (mis siis, et ta oli suht nutuses seisus):wall:
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#34

N Veebr 02, 2006 0:00

cilps on sunnitud tõdema, et pea kaks aastat maal kuuri all seisnud erinevate temperatuuride käes kannatav 1983 aasta Mazda 626 Coupe läks pääle akuvahetust üsna korralikult käima, sõitis ilma suurema nöökimiseta, käimakast oli algul vähekese kangevõitu aga peale mootori soojenemist töötas nigu kellavärk... auto hetkeväärtus vist mingi 2-3000 ümber...:drive:
Horrens
Postitusi: 9
Liitunud: P Aug 13, 2006 12:05
Asukoht:
Auto:

#35

K Okt 11, 2006 17:07

Top Geari 2005 aasta küsitluse hõlpsamini navigeeritav versioon http://kryogenix.org/code/TopGearSurvey/tgs.html siin on küll ainult uuemad mudelid.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#36

K Okt 11, 2006 18:11

Mitsu on JAPSIDEST kõige ebatöökindlam, probleeme küllaldaselt olnud mootoriga (88- mudelid), ajudega (88- mudelid), jagajatega (91- mudelid) sillaosadega (97- mudelid), küttepumpadega ja jahutussüsteemiga (diisel 01- mudelid)


Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: sigaelmar
Aga kas keegi siis kiidab Volvot mille number algab 4ga?????
Ammu teada et need on "libavolvod", imestada pole siin midagi. Vanad 440/460/480 tehti kuskil uhh ei mäletagi enam kus ja kasutasid Renaulti mootoreid. Tõesti ei soovita kellegile. S40 ja V40 toodetaxe mitsubishi tehases, Mitsu samamoodi vilets näide kvaliteedist. Igatahes õiged Volvod need ei ole.


Mis sul Mitsu kvaliteedi kohta paha öelda? Need euromitsud (see Carisma ja s40/v40 tehas beneluxis pole ju päris mitsu) on iseasi, aga klassikalisel jaapani mitsul on ainult käsikastid alati nõks nutused, muidu auto nagu muiste. Ja ärge sellepärast kohe mitsufoorumisse saatke :poke:
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#37

K Okt 11, 2006 22:13

Khmh:wise: Mine võta kinni - selle teise edetabeli aluseks on pretensioonide arv (No of claims). Võib-olla on oma osa ka lõppu jäänud markidel (Saab, Landrover, Audi) seotud ka omanike pretensioonikusega.
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#38

N Okt 12, 2006 8:24

Ei ole küll päris see teema, aga eilses Autolehes oli kasutatud autode turvalisuse edetabel, suurte esindusautode osas pani kinni 9-5 (testiti 2000 märts, tulemus on isegi parem, kui 2004 testitud uus 5. seeria BMW), suurtest pereautodest oli 9-3 teisel kohal (märts 2000, samas eelkäija 900 sai väga nigela tulemuse). Auto ei saa ju olla korraga väga turvaline ja siiski pidevalt laguneda!?
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#39

N Okt 12, 2006 9:25

No need on ju 2 eri asja - see, et 9-5'l näiteks turbiinid, süütekassetid jne. pidevalt saba annavad, ei mõjuta kuidagi autos istujate turvalisust laubaka puhul.
NCAP ei puuduta vastupidavust kuskilt otsast ning samas reeglina claim'id ei puuduta turvalisusvidinaid.
Et SAAB vabalt olla turvaline ning samas laguneda.
Vasta