Saab 9-5 on klientide hulgas väga kõrgelt hinnatud
06.02.2004
Juhtiva autoajakirja Auto Motor and Sport Rootsi lugejad hindavad väga kõrgelt Saab 9-5. Ajakirja viimases numbris jagavad autoomanikud oma kogemusi ning ajakirjast võib lugeda: "Saab 9-5 omanikud on õnnelikud oma turvalise ja probleemideta mugava auto üle. Lugejad andsid autole kõigis kategooriates kõrged hinded. Kõige paremaks peeti pikamaa sõite Aeroga."
Internetis korraldatud uuringu põhjal hinnati Saab 9-5 juures väga auto juhikeskkonda ning peamine põhjus ostuotsuse langetamisel oli Saab'i kõrged turvalisuse standardid. Üks omanik kommenteeris: "Ma olen sõitnud 20-ne autoga, aga kunagi pole ühegi autoga õnnestunud nii väheste probleemidega sõita läbi 100 000 kilomeetrit".
Allikas: www.saab.ee
Saab 9-5 omanikud väga rahul
Raske oleks näiteks Aero Wagoniga mitte rahul olla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Paar päeva tagasi oli Postimehes artikkel, mille teemaks oli puhas kadedus, ehk siis mis paneb inimese uut autot ostma. Mingid Soome teadlased uurisid et kui tihti ostab inimene endale uue auto, kui tema naaber seda eelnevalt teeb ning milliste autode puhul see tendents sagedamini esineb. Esikohal selles reas oli loomulikult Saab (ma küll ei tea, kas see oli pingerida või lihtsalt loetelu).
Nii et, teades eestlaslikku kadedust kui neebril midagi paremat on - ostke Saab ja näete kuidas naaber näost roheliseks värvub ja teiega kuu aega ei räägi :D
Nii et, teades eestlaslikku kadedust kui neebril midagi paremat on - ostke Saab ja näete kuidas naaber näost roheliseks värvub ja teiega kuu aega ei räägi :D
eile läks nii et sattusin 2004.a. 2.3T vaguni pera peale, tehti hirmsat sõitu - ma sain väga kõva elamuse, autu on ikka kõva minekuga, kusjuures kõik on tal ikka nii hästi ära jaotatud, et G-tunnet nagu ei tunnegi - võimsast kiirendusest saab aru alles siis kui vaadata kellade peale, veel paremini andis sellest tunnistust olukord mil äkki oli vaja pidurdada. naljapärast võtsin möödasõitu stopperiga - 80 kmh-lt 120-ni 6.4 s, 160 ja isegi veel krt 180 kmh kiirusel käitus autu täiesti siledalt
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14286
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
/me irivtab: Normaalsed inimesed mõõdavad möödasõidu kiirendust, mitte 0-100. 900aero foorumist jäi miski postitus silma, mille sisu oli umbes "0-100 kiirendust pole kunagi mõõtnud aga 100-200 oli 12.3 sek" seda siis classic 900 T-ga.. :notworthy:
noorema venna neli aastat "vana" 2,3se turbo 9-5 sain trassil tiiru teha ja vaimustus oli nii suur...et suu ei hakanud mitte vett jooksma, suisa tilgad hakkasid püksi tulema! Kiirendus 0-100 oli pohh aga 120-170....see oli elamus! Tahtmine oli paarsotti seierile ajada, poleks vast probla olnudki kuid pime õhtu ja võõras massin ei lubanud seda teha
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
kiirendus jah suht talutav 80 ja edasi, mul automaat kast ja niikaua kui sees kolmas k2ik siis kiirendus piisav (esimene k2ik on kuni 70kmh, teine kuni 130kmh ja kolmas kuni 185kmh) yle selle uimerdab ikka megalt, kuigi piirajani olen ikka lasknud s.t. 220kmh. yhes6naga igap2evas6iduks ajab asja 2ra:-P
mäletan et ka ennem müüki sai väheke kiirusi proovitud...kuni 180 läks normaalselt (tegemist siis 3,0 V6) aga üle 200 juba hakkas kiirus ikka vaikselt koguma, polnd enam see tunne mis 200-ni...240 jooksis ilusti välja, kindel et oleks rohkemgi läinud aga tee sai otsa, sest pöörded olid alla 6000rpm sel hektel veel!