Saab 9X-st tuleb Sonett?

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#26

T Veebr 14, 2006 15:10

Mitte et herr epsum eksiks, tõesõna ajad muutuvad ja nendega tuleb sammu pidada aga leian siiski, et herr pardil on õigus ja just nimelt selle koha pealt et 20 aastat vana saab oli uuenduslik ja hoopis teine tera võrreldes muude tolleaegsete autotega, saab eristus ja väga selgelt, praegune saab ei eristu täpselt nagu herr epsum loetles ....ni saab kui mb kui ka bmw... uus trollblaser ei ole enam kellegi troll, pisi nipet näpet siit sealt on erinev aga muidu nagu iga teine kvaliteetne ja luksuslik SUV.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#27

T Veebr 14, 2006 19:04

Ja mina väidan endiselt, et kõik progressiivsed omadused on minu arust mudelistmudelile edasi kandunud. Disaini loogiline ja kaunis rida aja ja mudelijooksul: on. Kõik kes vastupidist väidavad, pangu kõrvuti 9-3 OG coupe aero ja 99 turbo. ja sinna kõrvale ka näiteks 9-5 aero. Või 9-3SS aero.
Turbomootorid on
Edumeelsus turvalisuse koha pealt on
Hea juhitavus ja salongi ergonoomika on

Mis ei ole siis alles jäänud:
Ussitavad kered : lännu;
Käsipidur esiratastel : lännu;

Seda rida võite jätkata, tahaks ka kohe teada, mis vimm klassikumeestel saabi tehase vastu on, et nende jaoks asi klassikuga surnd on. Kui isegi Clarkson tunnistab, et hoolimata oma kartustest (et Vectra põhjaga jaaniedasi), on saab säilitanud kõik oma positiivsed kiiksud.. et mida siis kodukootud klassikupeded taga nutavad.. mis kadunud on...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#28

T Veebr 14, 2006 20:24

Ma olen Krss-aga ühes paadis siin. Kõik see "on", mida Epsum esile tõi, on olemas ka praegu ja on hea, aga oli haruldus ja eristumisvahend sel hetkel kui classicud olid. Need olid autod, mis eristusid, millel oli oma "sisu".
Et jätkata samal erilisel ja hingega teemal, peaks midagi väga radikaalset tulema, mis taastaks margi eristumise teistest.
PS. Epsum, su avatar on katki
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#29

T Veebr 14, 2006 20:37

Möhh?
Esmalt. Kas mitte polnd nii, et Scania ei näinud juba jupp aega võimalust Saabi poolega kasumisse saada, mistõttu ta sõiduautotootmise sellele sotsiaalabikeskusele nimega GM maha parseldatigi? Saab püüdis 80ndate alguses turuosa saada, aga ei õnnestunud eriti nii 900'ga kui ka 9000'ga (= st müüginumbrid jäid oluliselt väiksemaks kui Saabi tootmise jaoks kasumlik oli) ja põhimõtteliselt oldi valiku ees, kas pannakse tehas kinni või mitte.

Mis puutub sinu väitesse, et kõikidel autotootjatel on sellised autod olemas, siis ootan rõõmuga infot väike ja suurkeskklassi autodest, mis oleks varustatud 2+l turbomootoriga ja enam kui 250hj'ga, potensiaaliga saada sealtsamast mootorist 300++ hj?

Ja veel, mina seevastu olen pikka kasvu (196cm) ja mahun päris vabalt ära mõlema generatsiooni 9-3'e.. kusjuures minu taha mahub veel inimene ka istuma..
Edit : Ja veel - suutsin leida oma autost mõned unifitseeritud lahendused, mis mulle silma torkasid - el.peeglite juhtimise nupp on sama mis vectral; käigukastinupp on sama mis vectral. Rohkem nagu esmapilgul otseselt meelde ei tule (käiguosa jätame välja). Plekkidest - ma arvan et ükski plekk mis saabil küljes, ei lähe mette opelile külge.

Lihtsalt. Mina olen otsapidi saabi juurde pidama jäänud, sest samaväärset (või paremat), huvitavast välisdisainist (kui sa eestvaates uue saabi ja passati või avensise sassi ajaks, siis peaks ikka silmadega miskit tõsist lahti olema) ja mõnusast ja mugavast sisemusest; väga mõistlikust kompromissist diisli mõistlike ülalpidamiskulude ja piisavalt sportlike sõiduomadustega.
Ja ikkagi, on ta puhastverd saab. Rääkigu kurjad keeled mida tahes. Ja jääb ka saabiks, kuniks disainijoon ja auto üldine põhimõtte ja tundmus rooli taga istudes sama on..

Ja edit2:
Ei arva et saab on parim, kaugel sellest. Aga Saabi tehas pole surnd. Pagan, isegi Bentley pole surnd, vaid räägitakse et uued on best-ever (ja seda väga kriitiliste brittide poolt, kes peaaegu leinaseisakut tehasesse organiseerisid, kui see skoda-seat grupile maha müüdi).
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#30

T Veebr 14, 2006 22:24

Britid on oma autoajakirjedes viimasel ajal korduvalt maininud et Saabil läheb üle pika aja jälle hästi. 9-3 müüb hästi paljudel turgudel ja Saabi juhtkond mõtleb kuidas liine kiiremini käima panna.
Ja uus Saab on minumeelest nii Saab kui ta veel saab Saab olla. Sportlikud mootorid on olemas, lennukas kerejoon on olemas, armatuur on tihedalt nuppe täis (või ehk natuke jääb puudu siiski) ja rooli taga on kõik käepärane, paigas ja erinevalt krss-ist arvan ruumi on piisavalt. Isegi manuaalkast, mida ma eriti ei seedi, toimib mootoriga koos sujuvalt. Need olid mõned näited momentidest mis mulle meenuvad seoes Saabiga. Iseenest on ju see kõik ka teistel olemas aga see kõik tervikuna koos paljude pisinüanssidega on see mis eristab.

Tegelikult olen ma nõus nii Krss-iga, Epsumiga, Pardiga kui paljude teistega. Sõltub sellest mis on kellegile tähtsad, mis on need jooned mis eristavad kellegi jaoks Saabi teistest. Mu üks töökaaslane ostis hiljuti 2002 aasta Saab 9-3 sest nad avastasid et Saab LAHE! Just nimelt LAHE! Ei jõudnud teised kolm saabiomanikest töökaaslast isegi kiidulauluks nokka lahti teha ja ilmselt poleks adekvaatselt osanudki kuna ühelgi meist polnud kogemusi vastava mudeliga. Kõik me neli leidsime ostuhetkel et Saabis on midagi mis eristab teda tugevalt kõigest muust, mitte kellelgi meist ei olnud enne ostu kogemusi saabidega või kui siiski siis pigem arvamus et Saab on mõtetu auto, mida on kallis ülevalt pidada ja rüüpab palju bensiini. Neljast kaks arvasid et isegi 9000-des on mingi müstiline Saabi joon või iseloom mis silmaklapid tekitab ja ostma sunnib. Need silmaklapid on mu tutvusringkonnas veel nii mõnelgi tekkinud (kuni paadunult ainult audisid tunnistava äiani välja).
Kõige sellega tahan ma öelda et Saab on siiski äriühing mis peab kasumit tootma, neid andunud fänne kes otsivad metsikut kogust Saabi eripära ei ole ära elamiseks eriti palju. See oleks nišitoode oma kitsa ja pisikese lojaalse nišitarbijaskonnaga. Oma näidetega tahtsin ma tõestada et Saabi toodetel, kordan isegi 9000-del, on oma joon mis võtab pildi eest. St. on midagi mida on säilitatud ja juurde arendatud et sobiva maksejõuga inimene tänavalt avastaks selle kiuksu mis eristab teda hallist massist.
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#31

K Veebr 15, 2006 0:16

Saab ikka eristub teistest küll. Päeval seisab mu 9-5 kontori ees toyota yariste ja avensiste vahel ning hakkab ikka positiivses mõttes silma küll. Just see esiklaasijoon, esituled, sihvakas külgvaade tagant tõused küljeklaasijoon jne. Toyotad on sellised... igavad :)
Seest ka armatuur ei kolise sõrmenukkidaga koputades, nagu mõnel jaapanlasel. Viimistlusmaterjalid paistavad olema üldse way kvaliteetsemad. Süütelukk on ka teises kohas :P
Samas on ka Opeliga ühiseid detaile, näites peeglite nupp (seda juba mainiti), päikesesirmid (samad mis mu eelmisel Omega B-l), rohkem ei ole silma hakanud.
Üldiselt olen mina Saabiga rahul, olgugi, et tõsimeelsed saabifännid 9-5 enam päris SAABiks ei pea. Sõita on mõnus, sees istuda on mõnus ja peaasi, et ise rahul oled, muu pole oluline :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#32

K Veebr 15, 2006 1:36

Täpselt Tripp ! Kui ise oled rahul (ja miskipärast suht paljud SAABistid on :P ), siis mis veel viga.

Ja ise valisin SAABi (ilma mingi varasema saabismita) pooljuhuslikult sellepärast, et ta on veidigi
omanäolisema ilmega nii seest kui väljast, mis pealegi ei aegu sama kiirelt kui lauale jäänud piimapakk.

OK, uuena saabi ostmine on muidugi omaette teema, kas ta oma uut hinda väärt on, pole mina küll pädev ütlema..
Aga mõni aasta peetuna on ta hinna poolest suht OK juba, ja sealjuures ei ole selgelt "mõistlik ja praktiline" -
silt, mis käib kaasas opeli või fordi või mazdaga, see teebki ta eristuvaks.

Analoogne segment võiks olla ehk alfal, uuena kallis, kaotab hinda kiirelt ja pole kunagi "optimaalne valik".
Biimer kolmene, mersu C, A4, passat, see on ikka meinstriim, mida tänavad ja parklad täis, isegi kui on kvaliteetsem,
(ja kindlasti kallim). Samas pole ma mingi fänn, et elulõpuni nüüd ainult saabi ostaks.

Ajad muutuvad, inimesed (ja autod) koos sellega..
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#33

K Veebr 15, 2006 8:08

Algselt postitas: Tan
....

Ajad muutuvad, inimesed (ja autod) koos sellega..



... aga klassik(a) jääb!!! ;)
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#34

K Veebr 15, 2006 8:38

Noored, mis te kaklete. Tegelikult on kogu asja tagamaad seal, et isikupäraga ja stiiliga jne ei müü piisavalt. Kui GM SAAB-i ära ostis omal ajal, oli see auväärt tehas pankroti äärel :(

Ärge saage valesti aru, ka mina olen SAABi austaja tema isikupära ja eristumise pärast, lisaks muidugi jah sõidumugavus ja turvalisus. Ent siiski. Ajad muutuvad, autod peavad koos sellega muutuma. Ja kahjuks SAAB-l ei ole siiski Bugatti, Bentley ja Aston Martini mainet, et keegi neid autosid läheks 4M EEK tükk ostma, seega ei saa nad lubada, et nad müüvad aastas 1000 autot.

Seega tuleb leida alternatiiv... ja GM + SAAB leidsid selle autode 'rahvalikumaks' muutmises... kuna väga palju inimesi, kes oleks võinud seda rahakoti pärast teha, ei ostnud SAAB-i just nende nö. sittuva küüliku väljanägemise pärast. Peale autode Civicuteks muutmist on SAAB-i turuosa märkimisväärselt suurenenud. Tehke omad järeldused. Ja tänagem kõrgemaid jõuda, et on olemas veel selline auto, nagu SAAB, sõitmas teedel, mitte muuseumides kui meenutus ammustest ilusatest aegadest.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#35

K Veebr 15, 2006 9:27

bää-bää, see vaidlus ei vii eriti kuhugi, kõikidel Saabidel on 4 ratast all, mootor ees ja rool salongis. kahjuks pole aega vaielda siin erinevate mudelite disaininüansside või ruumikuse pärast - usun, et ka tänapäeva Saabid on tehniliselt väga head autod. minu jaoks on ainuke mõistlik argument see, et kuni klassikuni tekitab Saabide välimus inimestes tavapärasest rohkem emotsioone. need emotsioonid on kas positiivsed või negatiivsed, vahepealset varianti üldjuhul ei ole. peale klassikut ei tekita Saabide välimus tavainimestes enam selliseid emotsioone, Saabid sulanduvad üldisesse massi ära. järjest rohkem kuuleb saksa jts autode austajatelt selliseid fraase nagu „oh, ennäe imet, ka Saabid on lõpuks ilusaks läinud” jms – mina võtan seda kui solvangut Saabi suhtes. mõned üksikud margifännid väljaarvatud, ei vaata vast keegi uutele Saabidele just eriti tihti järgi; kuni klassikuni aga vaadatakse ja vahet pole, kas sellepärast, et „võeh, kui rõve auto!” või hoopis mõnel teistsugusel põhjusel…

EDIT: igasuguse fleimi vältimiseks deklareerin, et eeltoodu puhul on tegemist puhtalt minu subjektiivse arvamusega ja keegi ei pea mulle vastupidist tõestama.
Wolfheart
Postitusi: 118
Liitunud: N Mai 26, 2005 22:43
Asukoht:
Auto:

#36

K Veebr 15, 2006 9:39

aga minu issi on tugevam :P bäääääää
kui te veel teete uut saabi maha siis mina saabneti liivakastis enam ei mängi:D

Iga l..s kiidab oma. Selle mõttetu vaidluse võiks ära lõpetada, kuna vaidlused teemal ema-tütar, pikem-lühem, peenem-jämedam jne ei vii tavaliselt mitte kuhugi välja.

Peace!
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#37

K Veebr 15, 2006 10:17

Ei peagi kuhugi viima, foorumi üks mõtetest ongi erinevate arusaamade ja vaadete jagamine ja minu meelest ei ole see siin veel nendest piiridest lahkunud ja tühja vaidlus tasemele jõudnud.
Tõsi ta on et saabi väljasuremine oleks olnud kehvem lahendus, kahju lihtsalt et ellu jäämise nimel tuli paljust omanäolisest loobuda ja omanäolise all ei pea ma silmas mitte seda et võti on istmete vahel või millise firma peegli nupp küljes vaid seda, et miks võti alguses istmete vahele üldse pandi. Saabist on kadunud see tugev inseneri baas mis ei olnud rahul eksisteerivate lahendustega vaid leiutas uusi ja paremaid, praegu enam uut ei leiutata, see ei tähenda, et vana kvaliteetselt ei tehta.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#38

K Veebr 15, 2006 13:20

Kuigi antud vaidlus ei tekkinud sugugi Sonetti teemal..;) on lambad söönud ja hundid terved...:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#39

K Veebr 15, 2006 13:21

Algselt postitas: krss
Tegelikult võiks tulla tagasi siiski selle Sonetti teema juurde. Kuna see auto tekitab vaidlusi, on disainerid järelikult õigel teel :head:


tuleme tagasi jah.

ärgu selle "järjekordse peeemvee tsett kolmega, millel otsaette liimitud saabi märk", soneti nime ristustatagu jah!!!

pandagu talle mingi teine nimi! :headbang:

(p.s. - kuidas teile meeldib see, kuidas nt gm on "ajaga kaasa läinud, ja autosid aja muutumisega vastavalt muutnud - kuidas teile meeldivad nt chevrolet kalos või lacetti? ah? on hea ajaga kaasa minemise näide, kas pole? tekitab emotsioone? hihihihi, sest tegelikult on see peaaegu sama keiss)

:P

ea küll, ma naljapärast rohkem, aga kui siin eelpool räägiti uute saabide ostmiseks piisavast ostujõulisusest, siis mina nüüd küll see mees ei ole kes lippaks ummisjalu tutikat saabi ostma kui mul oleks raha ja vajadus osta uut autot , minu jaoks uute autode valikust saab ilmselt küll enam ei prevaleeriks - see kah isiklik arvamus, ärge pekske noh, minu jaoks ta ei ole enam tõupuhas saab noh, thats it.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#40

K Veebr 15, 2006 13:52

Pilt
Et kui uus 9-2 näiteks selline välja oleks näinud, siis põhimõtteliselt oleks rahvas sillas?

Minu meelest ei ole saabis olnud kunagi seda priiskavat eksklusiivsust ja kindlat kuulumist tippu, nagu näiteks Aston Martinis, Lotuses, Maybachis, Lambos, ferraris ja kasvõi bristolis.
Saab on koguaeg pakkunud (kui esivedu välja arvata) mõnusat ja harukordset sisu suht tavapärases ja taskukohases hinnas. Välisdisain ei riiva ühelgi saabimudelil silma.. ja ausalt, ei vaata ka tänaval vist peaaegu mitte ühele autole järele.
Minu meelest on saab sõiduautode hulgas nagu LandRover (mõtlen siinkohal kindlasti Discot ja Range Roverit) maasturite hulgas. Disain väljast on omapärane, kuid mitte taotluslikult silmatorkav, seest aga tunned ennast vägagi mugavalt, hoolimata Range kummalisest ja suht kõrgest aknajoonest.

Ehk siis eriline auto selle omaniku jaoks, sest autojuures pole miskit märkimisväärset tehtud massidele meeldimiseks. Vaid et ta lihtsalt meeldibki.

Ja Krss, seesistumine on ikka väga tugevalt üksikisikus kinni, olulisem kui pikkus on selle jalgade iseärasus. Juhiistmele mahtumise koha pealt on minusugusel pikal oluliselt keerulisem istuda C3 kerega Audi100's , kuna õlgade ümber tundub ruum ära kaduvat.. vot see on suur auto, kuhu üle nelja inimese sisse ei paki.

Ahjaa. Huvitav veel, et tõsisemad klassikupooldajate kõige tugevam argument on see, et classicutel oli miskit, mida enam ei ole. Kuigi seda ei suudeta nimetada... aga seda ei ole ja kõik. Saab on surnd ja kõik.

Edit: ausõna ei peksagi, vaid lihtsalt tahaks arutluste käigus välja jõuda sinnamaani, et mis on see mis vanal saabil on ja uuel ei ole. Ehk siis, miks näiteks 95 on klassikuks saamas ja miks näiteks 9-3 või 900NG või kasvõi 9k selleks ei saa.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#41

K Veebr 15, 2006 14:04

sõbrad, mis me nüüd siin ikka vaidleme nagu titad - lepime nüüd rahulikult kokku et klassik oli viimane tõupuhas saab ;)
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#42

K Veebr 15, 2006 14:10

Aga klassikusõbrad võiks ju ikkagi uuegeneratsiooni ja üldse saabisõpradele selgeks teha, mis on tõupuhta saabi tõutunnused? Et noh, siis ma ka aru saaks, mispoolest mu krantssaab halvem on kui korralik ja tõupuhas .. ja võibolla siis ka järgmise v ülejärgmise autona endale miski tõupuhtuse hangin :P

:head:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#43

K Veebr 15, 2006 14:12

Hihihiiii! Part suutis täpselt konnasilma peale astuda! Nüüd on teemat paras õllekõrvale hammustada.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#44

K Veebr 15, 2006 14:18

Aga mina arvan, et eesti kliimas sobivad klassiku- ja enneklassikuaegsed saabid vaid hobiautodeks. See rooste on ikka kerge igale poole ronima. Ise julgeks vist tõesti ainult mittetalvel sõita.
No ja mõned üksikud kokkutulekud-talverallid...

Aga ärme vaidle. Me kõik oleme mingisugusel põhjusel saabi valinud...
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#45

K Veebr 15, 2006 14:18

ma ei tea küll, kas sa, epsum, oled klassikut vms kunagi omanud, aga kui mitte, siis proovi järgi ja saad ehk oma küsimustele vastuse...
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#46

K Veebr 15, 2006 14:23

Algselt postitas: epsum
... mispoolest mu krantssaab halvem on kui korralik ja tõupuhas ...
:head:


ta ei olegi halvem, ta on palju parem ju !
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#47

K Veebr 15, 2006 14:38

Nähh. Sa väidetavalt olevat isegi ükskord keeldunud mu krantsi peale astumast :P, kui ma õigesti mäletan. Aga see selleks.

Ja ma ei nori ega halvusta vana, vaid lihtsalt tahaks teada klassikuinimeste käest, et mis kadund on, et ma seeläbi saaks ise enda arvamuse kujundada, kas tasub taganutta või mitte.

õige klassikuga(turbo) minu kokkupuuted puuduvad, kunagi sai ralliauto toorikuks käidud vaatamas-proovimas (seesama punane "tjuunitud" 2x karpaga 900t mis praegu 4k'ga müügis on). Aga ei tekkinud seda tunnet, et sellest ilma palju pappi maksmata asist looma saaks.



:beer:
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#48

K Veebr 15, 2006 15:07

Algselt postitas: epsum
Nähh. Sa väidetavalt olevat isegi ükskord keeldunud mu krantsi peale astumast :P, kui ma õigesti mäletan. Aga see selleks.

Ja ma ei nori ega halvusta vana, vaid lihtsalt tahaks teada klassikuinimeste käest, et mis kadund on, et ma seeläbi saaks ise enda arvamuse kujundada, kas tasub taganutta või mitte.

õige klassikuga(turbo) minu kokkupuuted puuduvad, kunagi sai ralliauto toorikuks käidud vaatamas-proovimas (seesama punane "tjuunitud" 2x karpaga 900t mis praegu 4k'ga müügis on). Aga ei tekkinud seda tunnet, et sellest ilma palju pappi maksmata asist looma saaks.



:beer:


sellest kuidas klatsialdis hr puutsa naljaga öeldud asju interpreteerib, ei maksa heituda, sa peaks ise tundma teda minust pareminigi

mina pole mingi klassikuinimene, ma ei tea klassikust midagi muud kui et roostetab raibe mis kole, sidur on eesotsas ja kenekas on tagaotsas, käikarisse käib väietavalt mootoriõli, esirattad vajuvad lääpa ja uksed käivad nagu laudauksed tal :cool:

seda olen kah kuulnud et tema mootor on võetud mingi helikopteri sabamootorist :headbang:
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#49

K Veebr 15, 2006 15:27

Ma veel ütleks, et praegune saab pole mitte halvem kui klassik vaid lihtsalt samal tasemel, pärast klassikut enam mingit uuendust pole olnud. Sonett äkki pakub seda. Ühesõnaga et teemasse kirjutada siis loodan sonett-i peale. Leian et üks moodus oma mainet inovatiivse massinana taastada oleks edasi arendada alternatiivse kütuse teemat, teha sitast saia. Midagi nad etanooliga juba juravad.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#50

K Veebr 15, 2006 15:34

Mõtlesin, et kirjutan siia ühe pika romaani teemal 'Minu kannatuste rada klassikutega' ja siis sellele järje 'Kannatuste rada NG-ga'.

Aga näe ei viitsi. Võhm sai otsa. Ja et miskit eriti nõmedat teha, siis soovin teile kõigile 'PÄIKEST' :evil:
Vasta