Saab saab uue hoo (uued omanikud välja kuulutatud)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14283
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
noh, seekord on NEVS-i poolt ka vastus olemas. Seni on nad suht vait olnud kõige koha pealt, aga sellistele juttudele ilmselt peab midagi ikka vastu ütlema. Vähemalt ise nad siiski peavad diili lõpetamist ikkagi võimalikuks.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Dagend Nyheter kirjutab ka, et tehing on lõpule viidud.
Siin pikem info: http://www.dn.se/ekonomi/saab-affaren-helt-klar
Lühikokkuvõtte sellest eesti keeles:
Autod, mida edaspidi Trollhättanis toodetakse hakkavad kandma nime SAAB. Tehingu juurde käis see, et Gripen logo ei tohi kasutada. Nime kasutamise kord olevat kirjas eraldi nime kasutamise litsentsilepingus (mille osapooled on National Electric Vehicle Sweden AB (NEVS), SAAB AB, Saab sõjatööstuskontsern ja Scania). Firma nimeks, mis Saab sõidukeid toodab jääb NEVS AB. NEVS kinnitas ka, et nad proovivad uuendada automargi imagot ja seetõttu Gripen logo kasutamist ei taotlenudki.
NEVS AB on ostnud siis ära kolm firmat: Saabi tehase (kes omab ka õigusi uuele Phoenix platformile) ehk SAAB AB ja lisaks firmad: Saab Automobile Tools ning Saab Automobile Powertrain.
NEVS arvestab, et suudab esimese auto tehasest välja lasta ca 18 kuuga ehk 2014 aasta esimeses pooles. See saab põhinema Saab 9-3-le ja kasutama väljatöötatavat elektrilist ajamit.
Pankrotihaldur rõhutas üle, et kokkuleppes on olemas kõik mittematerjaalsed õigused Saab 9-3 senisele ja uuele Phoenix platformile. Viimase kasutamiset litsentsi alusel oma autode jaoks plaanib ka Youngman, kuna neil olid juba olemas litsentsi järgi võimalused seda kasutada (varasemast meenub, et nö vana Saab andis neile vastava õiguse varem, kuid ei müünud nö platvormi, st Äripäeva info Saabo baasil veel ühe mudeli väljatöötamisest oli õige).
Teade lõppeb sellega, et auto mille tootmiseks läheb Trollhättanis ja mille nimeks on Saab ei ole veel valmis konstrueeritud. Autot on juba arendatud eeltööna Hiinas ja Jaapanis kuid nüüd on kavas ka arendustegevus Trollhättanisse üle tuua.
Samal teemal kirjutab ka Dagens Industri (ehk Rootsi Äripäev). Lisaks eelnevale sai nende loost teada, et NEVS omab kogu Phoenix platformi aga Youngman/Victor Muller õigusi kasutada sellest ca 20%). Ka toodi välja, et NEVS ei kommenteeri toodetavate autode hulka ega tööle võetavate inimeste arvu. Muu osa peamiselt kordas Dagend Nyheter infot
See artikkel leitaval: http://www.di.se/artiklar/2012/9/3/nevs-slar-ifran-sig-elbils-kritiken/
Siin pikem info: http://www.dn.se/ekonomi/saab-affaren-helt-klar
Lühikokkuvõtte sellest eesti keeles:
Autod, mida edaspidi Trollhättanis toodetakse hakkavad kandma nime SAAB. Tehingu juurde käis see, et Gripen logo ei tohi kasutada. Nime kasutamise kord olevat kirjas eraldi nime kasutamise litsentsilepingus (mille osapooled on National Electric Vehicle Sweden AB (NEVS), SAAB AB, Saab sõjatööstuskontsern ja Scania). Firma nimeks, mis Saab sõidukeid toodab jääb NEVS AB. NEVS kinnitas ka, et nad proovivad uuendada automargi imagot ja seetõttu Gripen logo kasutamist ei taotlenudki.
NEVS AB on ostnud siis ära kolm firmat: Saabi tehase (kes omab ka õigusi uuele Phoenix platformile) ehk SAAB AB ja lisaks firmad: Saab Automobile Tools ning Saab Automobile Powertrain.
NEVS arvestab, et suudab esimese auto tehasest välja lasta ca 18 kuuga ehk 2014 aasta esimeses pooles. See saab põhinema Saab 9-3-le ja kasutama väljatöötatavat elektrilist ajamit.
Pankrotihaldur rõhutas üle, et kokkuleppes on olemas kõik mittematerjaalsed õigused Saab 9-3 senisele ja uuele Phoenix platformile. Viimase kasutamiset litsentsi alusel oma autode jaoks plaanib ka Youngman, kuna neil olid juba olemas litsentsi järgi võimalused seda kasutada (varasemast meenub, et nö vana Saab andis neile vastava õiguse varem, kuid ei müünud nö platvormi, st Äripäeva info Saabo baasil veel ühe mudeli väljatöötamisest oli õige).
Teade lõppeb sellega, et auto mille tootmiseks läheb Trollhättanis ja mille nimeks on Saab ei ole veel valmis konstrueeritud. Autot on juba arendatud eeltööna Hiinas ja Jaapanis kuid nüüd on kavas ka arendustegevus Trollhättanisse üle tuua.
Samal teemal kirjutab ka Dagens Industri (ehk Rootsi Äripäev). Lisaks eelnevale sai nende loost teada, et NEVS omab kogu Phoenix platformi aga Youngman/Victor Muller õigusi kasutada sellest ca 20%). Ka toodi välja, et NEVS ei kommenteeri toodetavate autode hulka ega tööle võetavate inimeste arvu. Muu osa peamiselt kordas Dagend Nyheter infot
See artikkel leitaval: http://www.di.se/artiklar/2012/9/3/nevs-slar-ifran-sig-elbils-kritiken/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Kes tahab näha milline on Saabi ehk NEVS omanik Kai Johan Jiang saab kaeda siit: http://www.di.se/artiklar/2012/9/4/han-ar-ensam-finansiar-till-saabkopet/ - tuleb välja, et see mees investeerib 1,8 miljardit ostu omavahendeid.
See, et ta plaan on tõsine leids ka hiljuti veel ühe kinnituse. Nimelt on sama mees avanud Pekingis maailma kõige moodsama akude tehase: http://www.di.se/artiklar/2012/10/16/saab-agaren-startar-batterifabrik/ - esialgu toodetakse seal akusid 75 inimese abil Pekingi elektribussidele. Sama tehas aga hakkab akudega varsutama ka ca 1,5 aasta pärast Saabe. Tegu on uut liiki liitiumraudfosfaat akudega (kui tõlkel viltu läks andke andeks ma pole akuekspert), mille mahutavus olevat turu parim.
Paistab, et Tesla ja Saabi vahel läheb veel rebimiseks. Igatahes vägev mees see Rootsi hiinlane! Edu talle!
See, et ta plaan on tõsine leids ka hiljuti veel ühe kinnituse. Nimelt on sama mees avanud Pekingis maailma kõige moodsama akude tehase: http://www.di.se/artiklar/2012/10/16/saab-agaren-startar-batterifabrik/ - esialgu toodetakse seal akusid 75 inimese abil Pekingi elektribussidele. Sama tehas aga hakkab akudega varsutama ka ca 1,5 aasta pärast Saabe. Tegu on uut liiki liitiumraudfosfaat akudega (kui tõlkel viltu läks andke andeks ma pole akuekspert), mille mahutavus olevat turu parim.
Paistab, et Tesla ja Saabi vahel läheb veel rebimiseks. Igatahes vägev mees see Rootsi hiinlane! Edu talle!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Järgmisest aastast bensiini ja diisel 9-3 Trollhättanis tootmisse??Teiste mootoritega ??? Elektriauto 2014 aastaks...
http://www.just-auto.com/news/nevs-could-hire-this-winter-if-saab-9-3-gasolinediesel-model-given-green-light_id129121.aspx
http://www.just-auto.com/news/nevs-could-hire-this-winter-if-saab-9-3-gasolinediesel-model-given-green-light_id129121.aspx
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
milline oleks olnud viimane saab:
http://www.autonet.ee/uudised/pildid/54629/82744
tegelikult see klassiku luuk ja 99 sedaan tagaosa oleks ikka päris kenad olnud.
ikka täitsa lõpp oleks olnud, kui uus saab oleks klassikuga natukenegi sarnane.... Väga julge samm oleks olnud.
aga jäid natukene hiljaks...
http://www.autonet.ee/uudised/pildid/54629/82744
tegelikult see klassiku luuk ja 99 sedaan tagaosa oleks ikka päris kenad olnud.
ikka täitsa lõpp oleks olnud, kui uus saab oleks klassikuga natukenegi sarnane.... Väga julge samm oleks olnud.
aga jäid natukene hiljaks...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2271
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Jälle riisis..tujate träni tulemas. Nagu seda jama veel väheks oleks.
Muidu ei ole masinal väga vigagi aga ma arvan, et kvaliteedist pole seal haisugi. Need koera autod veel on saavutanud taseme aga no hiina...
Muidu ei ole masinal väga vigagi aga ma arvan, et kvaliteedist pole seal haisugi. Need koera autod veel on saavutanud taseme aga no hiina...
Saabcars.com kodulehel:
Development work for the first electric vehicle is in progress, and launch is planned for early 2014. The initial EV model is based on Saab 9‑3 technologies, enhanced and modified for electric drive.
We also plan to resume production of some parts of the existing Saab 9‑3 product family. A feasibility study for this decision is conducted together with our suppliers.
The 9‑3 platform will be replaced by a new platform where the Phoenix architecture is one of the assets which will be put to use.
Development work for the first electric vehicle is in progress, and launch is planned for early 2014. The initial EV model is based on Saab 9‑3 technologies, enhanced and modified for electric drive.
We also plan to resume production of some parts of the existing Saab 9‑3 product family. A feasibility study for this decision is conducted together with our suppliers.
The 9‑3 platform will be replaced by a new platform where the Phoenix architecture is one of the assets which will be put to use.
Regular Saab Guy
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2271
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Saabcars.com kodulehel:
Development work for the first electric vehicle is in progress, and launch is planned for early 2014. The initial EV model is based on Saab 9‑3 technologies, enhanced and modified for electric drive.
We also plan to resume production of some parts of the existing Saab 9‑3 product family. A feasibility study for this decision is conducted together with our suppliers.
The 9‑3 platform will be replaced by a new platform where the Phoenix architecture is one of the assets which will be put to use.
Keeruline...
Arendustöö esimest elektriauto on pooleli, ja käivitamine on planeeritud alguses 2014. Esialgne EV mudel põhineb Saab 9 -3 tehnoloogiate, täiustatud ja kohandatud elektrilised sõita.
Samuti on plaanis jätkata tootmist mõned osad olemasolevad Saab 9-3 tootepere.Teostatavusuuringu selle otsuse läbi koos oma tarnijatega.
9 -3 platvormi asendada uue platvormi, kus Phoenix arhitektuur on üks vara, mida hakatakse ära kasutama.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Milleks aega ja raha kulutada elektri auto tegemisele :wall: just Toyota ja Nissan teatasid et tõmbavad elektriautodel hoo maha ja hakkavad keskenduma rohkem vesinku peale.
Ega vesinikauto on ka suures osas elektriauto. Fuel Cell lahenduse juures on elektriautole külge pistetud vesinik-hapnik reaktor, mis toitab elektrimootoreid. Seega esimese sammuna teha elektriauto tundub mõistlik...
:D mõtlesin elektri auto all neid pistiku autosid. (piiratud km)
Vesiniku versioon puhul sõita niikaua tahad kui leiad vesinku tankla.Ja kui elekter nii tähtis on siis tasuks mõelda Mitsubishi PHEV süsteemile kui vool otsa saab siis bensiini mootor hakkab akkusid laadima mitte vedama rattaid nagu tänapäeva hybriitid kui vool otsa saab.
Vesiniku versioon puhul sõita niikaua tahad kui leiad vesinku tankla.Ja kui elekter nii tähtis on siis tasuks mõelda Mitsubishi PHEV süsteemile kui vool otsa saab siis bensiini mootor hakkab akkusid laadima mitte vedama rattaid nagu tänapäeva hybriitid kui vool otsa saab.
www.tmuuga.eu
Ja kui elekter nii tähtis on siis tasuks mõelda Mitsubishi PHEV süsteemile kui vool otsa saab siis bensiini mootor hakkab akkusid laadima mitte vedama rattaid nagu tänapäeva hybriitid kui vool otsa saab.
Chevy Volt/Opel Ampera ja Fisker Karma on ka sellised, Fiskeril hakkab suisa turbomootor akut laadima :)
Ehk GM ostab Saabi tagasi!!!
Uudis ise siin:
[list]
After having suffered many years of regret GM has now decided to buy back its long lost brand, SAAB. GM spokes person said that GM has realized its mistake in selling the brand.
Production of brand new SAABs will take place in North Korea. Swedish design teams and production staff feel very confident about this endeavor and are, due to the long lasting cold winters, happy about moving to a much warmer part of the world.
http://www.saabsunited.com/2013/04/breaking-news-gm-to-buy-back-saab.html#more-48662[/list]
Ja head esimest aprilli teile SaabsUnited.Com poolt!
terv, teager
Uudis ise siin:
[list]
After having suffered many years of regret GM has now decided to buy back its long lost brand, SAAB. GM spokes person said that GM has realized its mistake in selling the brand.
Production of brand new SAABs will take place in North Korea. Swedish design teams and production staff feel very confident about this endeavor and are, due to the long lasting cold winters, happy about moving to a much warmer part of the world.
http://www.saabsunited.com/2013/04/breaking-news-gm-to-buy-back-saab.html#more-48662[/list]
Ja head esimest aprilli teile SaabsUnited.Com poolt!
terv, teager