Saab saab uue hoo (uued omanikud välja kuulutatud)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Siin leidub veel üks arutelu. Selles on kõva annus optimismi: http://www.saabtala.com/nevs-status-update/ - aga teisalt pessimistid pole ka iial maailma väga muutnud.
Nii ehk naa oleks tore, kui NEVS saaks omanikeringi tegusaks ja SAAB-id liinilt maha veerema.
Nii ehk naa oleks tore, kui NEVS saaks omanikeringi tegusaks ja SAAB-id liinilt maha veerema.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
MY 2014 SAAB 9-3 Aero võib soetada käibemaksukohuslane Rootsist alates hinnaga ca 18000 € (hind maksudega on siiski ca 22500 €). Leiab nii manuaale kui ka automaate: http://www.blocket.se/hela_sverige?q=Sa ... &l=0&md=th
Saab ka kallima hinnaga kui soovida! 22500 € tuttuue 2,0T Aero eest pole just palju. Kahjuks on kõik esiveolised. Värvivalik on poole parem kui Fordil algusaastatel ehk lisaks mustale saab ka halli!
Homme siis selgub, mis Saabist saab!
Saab ka kallima hinnaga kui soovida! 22500 € tuttuue 2,0T Aero eest pole just palju. Kahjuks on kõik esiveolised. Värvivalik on poole parem kui Fordil algusaastatel ehk lisaks mustale saab ka halli!
Homme siis selgub, mis Saabist saab!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Facebookis jäi selline uudis: http://saabblog.net/2015/03/02/composit ... -23-march/
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Ehk siis uudis selles et saadi kohtult pikendust 3 kuud
Today, 11 March, the District Court of Vänersborg, decided that the Reorganization of Nevs shall continue for an additional time period of three months, until 29 of May 2015
Today, 11 March, the District Court of Vänersborg, decided that the Reorganization of Nevs shall continue for an additional time period of three months, until 29 of May 2015
http://www.saabtala.com/the-conclusion- ... ful-day-2/ Täna tuli selline uudis. Vaikselt hakkab olukord paranema.
- skyline
- Postitusi: 1049
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Nüüd on küsimus, et kas ja kes on see ostja? Osa võlgu saadi korstnasse kirjutada ja seeläbi ehk lihtsam ostukõnelusi lõpuni viia, aga minus tekib huvi, et mis oleks uue omaniku visioon. Kas toota Saabi nime all uusi mudeleid või tõmmata know-how ja oskusteave välja(a la Roveri müük) ja rakendada seda näiteks kolmandas maailmas koduturul uute x nimega mudelite väljatöötamisel? Kindel on see, et võlausaldajad ja Orio vaevalt oleks vaimustunud kui autosid hakatakse tootma nt. Hiinas ja Rootsi jääb vaid nt. peakontor.
Ausalt öelda see saaga on nii pikk olnud, et juba suht ükskõik, mis see lõpptulem on...parem õudne lõpp kui lõputu õudus See pean küll paika, et Saabil on nagu kassil, seitse elu.
Ausalt öelda see saaga on nii pikk olnud, et juba suht ükskõik, mis see lõpptulem on...parem õudne lõpp kui lõputu õudus See pean küll paika, et Saabil on nagu kassil, seitse elu.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Selle know-how asjaga läheb nii ehk naa keeruliseks kuna kui miskit imet pole vahepeal juhtunud siis GM jättis ju patendid mis saadi Saabi ostuga kaasa omale. Seega tuleb loogika järgi alustada nullist kuna olen 99% kindel et näiteks süütelukk käigukangi juures on ka patendiga kaitstud ning uutel tuleb see erilisus juba välja jätta.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14333
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Praeguse 9-3-e tegemiseks on kõik vajalikud patendid/load/know-how olemas. 9-5-te ei saa nad teha.
SAAB-i nime kasutamisega on juba praegu ikaldus, sest omanik tõmbas juhtme välja seinast.. SAAB AB (see lennukitööstus) omab õigusi nimele ja seni (ka GM-i ajal) oli see "laenuks".
Üks eeldusi viimase tehase müügi juures oli see, et tootmine jääks Rootsi.
SAAB-i nime kasutamisega on juba praegu ikaldus, sest omanik tõmbas juhtme välja seinast.. SAAB AB (see lennukitööstus) omab õigusi nimele ja seni (ka GM-i ajal) oli see "laenuks".
Üks eeldusi viimase tehase müügi juures oli see, et tootmine jääks Rootsi.
- skyline
- Postitusi: 1049
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mis arendusvõimekust puudutab,siis GM viis vist juba aastal 2002 Saabi arenduskeskuse Saksamaale Opeli juurde. Kes teab palju seda kohapealset R&D osakonda Spykeri ajastul suudeti Rootsi taastada, aga kindlasti pole see nt 15a taguse võimekuse ja mehitatusega. Eks ta suht vana GM päranduse baasil millegi loomise üritus ole... aga aastad lähevad ja millalgi on ka see Phoenix platvorm museaal, mis ei paelu enam ühtegi investorit. Kui keegi rahapakiga surnuks lööma ei saabu, siis on raske selle ürituse edusse uskuda.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Saab enda kodulehel on ka eilsest ametlik teade väljas: http://www.saabcars.com/en/news/FC70559B8D2B8754. Seekord läks võrreles Spyker ajastuga ka neil paremini, kellele võlgu oldi. Eks NEVS põhiomanik tegutsenud ka siiras usus, et ta asja läbi veab ja SAAB regulaarselt autosid toodab. Aga eks tal olnud sama konarlik tee nagu Teslal - tuua turule uus auto on pigem täna miljardi kui 100 miljonite projekt. Kui ehk poleks algsed hiinlased alt ära hüpanud oleks juba elektrisaabide katsetused kaugel. Aga fakt on, et hüppasid. Netis on märgata olnud ka seda, et Mahindra on taganemas. Kodulehel endiselt sellest, kes ostja oleks ei räägita. Seega jah, kes iganes tuleb peab rahapakki omama. Peale Apple selliseid pole, kes paar kuni kümme miljardit enne tulu saamist tuulde võiks lasta. Samas Apple elektriauto ideega klapiks Saab hästi. Aga sel teemal on siiski vaid mõni isik niisama ajaviiteks spekuleerinud. Apple ilmselt läheneb tarkvara keskselt a la Tesla, mitte riistvara keskselt a la Saab.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ette jäi selline kuulujutt: http://www.saabtala.com/saab-wars-a-nevs-hope/ - selle järgi on lootust, et NEVS jääb jalule. NEVS osanike muutuse teemat ei puudutata. Aga jalul püsiv firma oli tehingu eelduseks.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
NEVS seisab siis nüüd taas omadel jalgadel: http://saabcars.com/en/news/A60FFDE7D93F1750
Pikem lugu siin: http://saabblog.net/2015/04/15/nevs-exi ... anisation/
Nüüd saab siis näha kas läheb tehinguks ja peale seda ka Saabide tootmiseks.
Pikem lugu siin: http://saabblog.net/2015/04/15/nevs-exi ... anisation/
Nüüd saab siis näha kas läheb tehinguks ja peale seda ka Saabide tootmiseks.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=24479
Koguaeg käib üks ja sama mantra: uued omanikud uued tuuled, siis jälle uued partnerid uued tuuled jne. Millal see lõputu õudus ükskord lõpeb.
Koguaeg käib üks ja sama mantra: uued omanikud uued tuuled, siis jälle uued partnerid uued tuuled jne. Millal see lõputu õudus ükskord lõpeb.
Regular Saab Guy
- skyline
- Postitusi: 1049
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Nüüd saatis Nevs pressiteate, et kohe alustatakse Hiinas tehase ehitust:
The construction of Nevs’ Chinese factory in Tianjin starts June 28
To mark start of construction of Nevs’ New energy vehicle factory in China, and the establishment of a R&D-center, a groundbreaking ceremony will be held in Tianjin June 28.
The Tianjin manufacturing plant will be Nevs’ second global production base focused on EVs, initially for the Chinese market. Nevs’ research, development and production will be managed from its headquarters in Trollhättan.
The construction of Nevs’ Chinese factory in Tianjin starts June 28
To mark start of construction of Nevs’ New energy vehicle factory in China, and the establishment of a R&D-center, a groundbreaking ceremony will be held in Tianjin June 28.
The Tianjin manufacturing plant will be Nevs’ second global production base focused on EVs, initially for the Chinese market. Nevs’ research, development and production will be managed from its headquarters in Trollhättan.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tänaseks on selge see, et NEVS on nüüd väga üheselt võtnud suuna AINULT elektriautodele ja enam tavamootoriga autosid ise toota ei plaani (sealjuures ei välistata siiski abi teistel jaoks mootorite/autode arendamisel vms). Seega diiselmootoriga SAAB-e enam kunagi kindlasti juurde ei teki (vähemalt NEVS perioodil). Ja suure tõenäosusega on MY 2014 viimane bensiini mootoriga SAAB. NEVS lubab siiski nn sõidupikendajast bensiinimootoriga hübriidautosid (a la Opel Ampera), millel on ca 20 l kütusepaak, et mootor saaks elektrit toota.
Siin pikem lugu, mis on vist kõige ülevaatlikum viimase aja story üldse: http://saabblog.net/2015/06/20/nevs-con ... ifference/
Paistab, et põhjus ongi üsna lihtne - masstootjana väiketootja sisepõlemismootorite aina keerukamas ja patentiderohkes maailmas läbi ei löö.
Mulle elektri SAAB-id meeldiks, kui need tõesti min 300 km ühe laadimisega sõidavad! Täitsa kaaluks sellist varianti, kui Saabilik disainijoon ja turvalisus on alles. Seega NEVS põhikonkuret on tänaseks ei keegi muu kui Tesla ja nende Model 3. Küsimus on kumb neist jõuab enne turule? Teised elektriauto tootjad mängivad siiani peamiselt pisipunni katekoorias või teevad suuri väikse läbisõiduga veiderautosid (Renault). Ainsaks tõsieks tegijaks peale Tesla on turul siiski Nissan/Renault. Nende juht on ka selgelt väljendanud, et just elektriauto on tulevik. Ja nende Leaf on ka selgelt müügiarvudes turu liider. Vähemalt seni, kuni Tesla nad troonilt paiskab. Põhiküsimus on see, kas Saab fännid suudavad selle elektri Saabi ära oodata või leiavad nad enne end ise Tesla roolis. Selles autos on see, midagi olemas, mis siiani oli SAAB pärusmaa. Siiski lugedes Saab 9-3 elektriprototüübi katsesõidust võib arvata, et võimalus hea auto Saab koosteliinilt välja saada on olemas. Küsimus on vaid kas see, mitte liiga hiljaks ei tule... meiesuguste fännide jaoks.
Siin pikem lugu, mis on vist kõige ülevaatlikum viimase aja story üldse: http://saabblog.net/2015/06/20/nevs-con ... ifference/
Paistab, et põhjus ongi üsna lihtne - masstootjana väiketootja sisepõlemismootorite aina keerukamas ja patentiderohkes maailmas läbi ei löö.
Mulle elektri SAAB-id meeldiks, kui need tõesti min 300 km ühe laadimisega sõidavad! Täitsa kaaluks sellist varianti, kui Saabilik disainijoon ja turvalisus on alles. Seega NEVS põhikonkuret on tänaseks ei keegi muu kui Tesla ja nende Model 3. Küsimus on kumb neist jõuab enne turule? Teised elektriauto tootjad mängivad siiani peamiselt pisipunni katekoorias või teevad suuri väikse läbisõiduga veiderautosid (Renault). Ainsaks tõsieks tegijaks peale Tesla on turul siiski Nissan/Renault. Nende juht on ka selgelt väljendanud, et just elektriauto on tulevik. Ja nende Leaf on ka selgelt müügiarvudes turu liider. Vähemalt seni, kuni Tesla nad troonilt paiskab. Põhiküsimus on see, kas Saab fännid suudavad selle elektri Saabi ära oodata või leiavad nad enne end ise Tesla roolis. Selles autos on see, midagi olemas, mis siiani oli SAAB pärusmaa. Siiski lugedes Saab 9-3 elektriprototüübi katsesõidust võib arvata, et võimalus hea auto Saab koosteliinilt välja saada on olemas. Küsimus on vaid kas see, mitte liiga hiljaks ei tule... meiesuguste fännide jaoks.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- skyline
- Postitusi: 1049
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Täna tuli uudis strateegilisest partnerlusest suure Hiina autotootja Dongfengiga http://www.saabcars.com/en/news/E598D280799B30DE
Üsna deklaratiivse ja üldise sisuga uudis, ei oskagi seda selles lõputu õuduse saagas enam kuhugi paigutada, et kas on selle põhjal alust teatavaks optimismiks või mitte.
Üsna deklaratiivse ja üldise sisuga uudis, ei oskagi seda selles lõputu õuduse saagas enam kuhugi paigutada, et kas on selle põhjal alust teatavaks optimismiks või mitte.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Mingil ajal võiks proovida taas autosi toota:) Pressiteateid on juba pikalt ja edukalt toodetud.
Mina sooviks uut cabriot, mis omaks kena sinist värvi, valget nahksisu ja turboga bensiinimootorit.
Loodetavasti dongfengshui mees hiinas seda loeb siit, teeb ühe sellise ja müüb mulle sellise hiina hinnaga:)
Mina sooviks uut cabriot, mis omaks kena sinist värvi, valget nahksisu ja turboga bensiinimootorit.
Loodetavasti dongfengshui mees hiinas seda loeb siit, teeb ühe sellise ja müüb mulle sellise hiina hinnaga:)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1890
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Mingil ajal võiks proovida taas autosi toota:) Pressiteateid on juba pikalt ja edukalt toodetud.
Mina sooviks uut cabriot, mis omaks kena sinist värvi, valget nahksisu ja turboga bensiinimootorit.
Loodetavasti dongfengshui mees hiinas seda loeb siit, teeb ühe sellise ja müüb mulle sellise hiina hinnaga:)
Palju sa kollase eest tahad, nöögib jah?
Kollast ei saa keegi:) Naine tahab ka lahtise autoga sõita, seega on sinist juurde vaja