Saab saab uue hoo (uued omanikud välja kuulutatud)
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Väga tore ju et ka Hiinas saab siis Saabe näha. Umbes kuu tagasi viibisin just 2 nädalat Qingdao-s polegi nii väike linn ja Hiinas viibitud aja jooksul ei näinud mitte ühtegi Saabi.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Väga tore ju et ka Hiinas saab siis Saabe näha. Umbes kuu tagasi viibisin just 2 nädalat Qingdao-s polegi nii väike linn ja Hiinas viibitud aja jooksul ei näinud mitte ühtegi Saabi.
Vot see on üks aspekt, mis mulle ka pähe tuli, et kas mõni hiinlane üldse teab mis asi see Saab on? Usun, et Hiina jõukad teavad, mis on MB, BMW ja VW, aga Saab?
Tundub kangesti, et seal turul alustavad nad puhtalt lehelt oma brändi teavituse ja mainekujundusega.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Huvitav, kas koostekvaliteet on sama nõrk nagu ennem või on seda parendatud.
Igal juhul istmenahk on uuel autol servadest küll veidi näotult voltis- vaadake just pilte tagaistmest. Mootor on ka rohkem alasti kui GM valitsuse all.
Esiistmed tunduvad üsna taburetid ning lühema istmepadjaga ja peatugede (vististi patenteeritud) omanäolisus on kadunud. Tuleb nende piltide põhjal nentida, et minu 10a vana Aero interjöör näeb kenam välja kui uuel. Uuel paistab see kulude kokkuhoid ikka rohkem silma.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 44
- Liitunud: K Apr 10, 2013 7:07
- Asukoht: Birmingham, UK
- Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD,2008 & Saab 9-3 SS 1,9Tid 2006
......- vaadake just pilte tagaistmest. .....
Loll küsimus aga kust neid pilte saab näha? Mingi link kusagil...:? :freak:
Mr. Happyman
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Foorumi inimesed võiks ikka natuke positiivsemad olla. Ausalt eriline iba Kork ja skyline poolt. Krt võiks ikka rõõmus olla, et asjal hing sisse puhutakse jälle.
Isiklikult on hea meel tänase uudise pärast.
Hea meel on küll, aga samas on väike pettumus, et need uuendused on niivõrd marginaalsed ja liinile on tagasi pandud sisuliselt ikkagi kasinalt müünud 2002a pärinev mudel, mis majanduslikus mõttes on absurd. Täiesti uut mudelit oleks vaja hiljemalt 2015a lõpuks, muidu pikka pidu ei ole.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
mina küll nii sappine poleks.hind on ju tegelt väga hea.Vanasti maksis ikka oluliselt rohkem.Tööga seoses puutusin kokku ühe 2008 9-3 aero cabrioga,millel oli kaasas ostuarve,kus ilutses number 64000 euri.samas on see hetkel tootmises saab ju väga heade sõiduomadustega.ma usun ,et svenson ostab seda saabi päris hea meelega.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algusest peale (see on siis NEVS-i tehaseostust) on seda ju räägitud, et esimesena tuleb vana mudeli jätk. Miks selle peale pettuda? See peaks ju siililegi selge olema, et uut mudelit ei tõmmata nagu jänest kübarast välja... hoplaa ja ongi uus ja huvitav kohe olemas. Samuti ei saa lihtsalt oodata ja liinidel seista lasta. Neil on vaja Hiinas mingit kandepinda omale tekitada (esimalt lähevadki ju sinna autod). See hiina värk on ilmselgelt meie jaoks üle mõistuse ..:) Ja NEVS on võtnud sellise seisukoha, et kaagutatakse alles siis, kui muna on munetud, siis me peamegi siin selle vanaga rahul olema. Ma isiklikult arvan, et see, kas Euroopas neid üldse müüakse, ei oma pikemas perspektiivis nende plaanis eriti suurt rolli. Rahalaev peaks tulema siiski Hiinast ja selle kõrval võib Euroturul ka kahjumit teenida. Mastaabid on lihtsalt nii erinevad.
Hea meel on küll, aga samas on väike pettumus, et need uuendused on niivõrd marginaalsed ja liinile on tagasi pandud sisuliselt ikkagi kasinalt müünud 2002a pärinev mudel, mis majanduslikus mõttes on absurd. Täiesti uut mudelit oleks vaja hiljemalt 2015a lõpuks, muidu pikka pidu ei ole.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Saab Centralist lugesin, et mootori teema hetkel üsna lahtine, et NEVS-l hetkel olemas vaid 2000 Aero mootorit mis osteti pankrotipesast, see seletab ka teiste mootorivariantide puudumise praegusel hetkel. Väidetavalt sellest 2000 seeriast 100 autot müüakse Rootsi ja ülejäänud Hiina. Euroopas olevat hetkel võimalik vaid väikeseerias müük kuna uuendatud auto pole läbinud vajalikke ohutuskatsetusi ja ei omata vajalikke sertifikaate ....
Siin ka parem pilt armatuurlauast http://www.saabsunited.com/wp-content/uploads/L5F0856.jpg
Näha on, et Aerol käiguvahetushoobasid roolil enam pole ja kas kellelgi on näpud rasvased olnud või juba see kummine kate kliimanuppudelt irdub?
Mis värk nende piduriketastega on? http://www.saabsunited.com/wp-content/uploads/L5F0841.jpg
Näeb tõesti välja nagu oleks neljal rattal trummelpidurid :)
Siin ka parem pilt armatuurlauast http://www.saabsunited.com/wp-content/uploads/L5F0856.jpg
Näha on, et Aerol käiguvahetushoobasid roolil enam pole ja kas kellelgi on näpud rasvased olnud või juba see kummine kate kliimanuppudelt irdub?
Mis värk nende piduriketastega on? http://www.saabsunited.com/wp-content/uploads/L5F0841.jpg
Näeb tõesti välja nagu oleks neljal rattal trummelpidurid :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kas see pidurite teema pole seotud transpordiga ehk nagu uutel autodel ikka on igal pool kilest kaitsmed ja pehmendused jne peal. Ehk seal peaks mingi õhukese plastiku laadne toode peal olema, mille enne kliendile kätte andmist eemaldada saab.
Regular Saab Guy
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Vt lähemalt piduritest siin pilt 19 - http://ttela.se/ekonomi/saab/1.2593788-betydligt-mer-ar-att-vanta-pa-stallbacka
Paistab, et ketaspidurid on mingi katte alla peidetud. Igatahes saab selle kattega sõita, see oli näha siis kui nii see kui ka hõbedane 9-3 eelseeriast liinilt maha sõitsid. Muuseas kui senisel 9-3-l on üks tõsine tüüphäda (OK ma muude versioonide kui Aero kohta ei tea seda kindlalt väita), siis see oli senistel autodel see, et pinnatud teedel ronisid kivid piduri ketta ja seda kaitsva pleki vahele. Lärm, mis seal tuli oli kohutav.
Siinse allika alusel - http://ttela.se/ekonomi/saab/1.2592593-sa-viktig-ar-den-nya-modellen - on uues-vanas Saab 9-3-s 100 komponenti erinevad vanast GM Aero-Griffin põlvkonnast. Suurim uudis on see, et auto müügil proovitakse minna Tesla laadsele jaemüügi süsteemile. Esilagu tähendab see võimalust Auto tellida firma kodulehelt ja ka ise Trollhättanist see kätte saada.
Paistab, et ketaspidurid on mingi katte alla peidetud. Igatahes saab selle kattega sõita, see oli näha siis kui nii see kui ka hõbedane 9-3 eelseeriast liinilt maha sõitsid. Muuseas kui senisel 9-3-l on üks tõsine tüüphäda (OK ma muude versioonide kui Aero kohta ei tea seda kindlalt väita), siis see oli senistel autodel see, et pinnatud teedel ronisid kivid piduri ketta ja seda kaitsva pleki vahele. Lärm, mis seal tuli oli kohutav.
Siinse allika alusel - http://ttela.se/ekonomi/saab/1.2592593-sa-viktig-ar-den-nya-modellen - on uues-vanas Saab 9-3-s 100 komponenti erinevad vanast GM Aero-Griffin põlvkonnast. Suurim uudis on see, et auto müügil proovitakse minna Tesla laadsele jaemüügi süsteemile. Esilagu tähendab see võimalust Auto tellida firma kodulehelt ja ka ise Trollhättanist see kätte saada.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
See kivikeste ketta ja plekkkatte vahele minemise probleem pole vaid Saabile omane. Olen selle ka kunagi 3-seeria BMW-ga läbi elanud ja lahti sai kivikesest vaid tagurdades.
Saabscenes arutleti ka elavalt selle tehasesse järgi mineku teemadel ja tundub et valdavalt see rahvale ei meeldi, et kui sa ikka elad Saksamaal, siis sa tahad autot kätte saada kohaliku diileri juurest mitte ei sõida selleks 1000 või rohkem km Rootsi järgi. Selline turundusskeem võiks töötada vaid ülikallite ja eksklusiivsete autode puhul a la mõni Ferrari eriseeria, mida tehakse 100 tk ja kätte saad selle Maranellost. Saab 9-3 ei ole siiski superrikaste mängukann, kes viitsiks sellele järgiminekut teha eriliseks sündmuseks- jah, kindlasti on ka sellest huvitatud kliente, aga neid pole mitte enamuses. Pigem tundub, et kuna raha hetkel vähe, siis müügivõrgu arendamisse ja diilerite tasustamisse ei taheta hetkel kulutada.
Saabscenes arutleti ka elavalt selle tehasesse järgi mineku teemadel ja tundub et valdavalt see rahvale ei meeldi, et kui sa ikka elad Saksamaal, siis sa tahad autot kätte saada kohaliku diileri juurest mitte ei sõida selleks 1000 või rohkem km Rootsi järgi. Selline turundusskeem võiks töötada vaid ülikallite ja eksklusiivsete autode puhul a la mõni Ferrari eriseeria, mida tehakse 100 tk ja kätte saad selle Maranellost. Saab 9-3 ei ole siiski superrikaste mängukann, kes viitsiks sellele järgiminekut teha eriliseks sündmuseks- jah, kindlasti on ka sellest huvitatud kliente, aga neid pole mitte enamuses. Pigem tundub, et kuna raha hetkel vähe, siis müügivõrgu arendamisse ja diilerite tasustamisse ei taheta hetkel kulutada.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tuleb välja, et see esimene NEVS must Saab 9-3Aero sattub suure tõenäosusega Saabi muuseumisse. Enne sinna jõudmist aga teeb see reisi Hiina, kus see on aluseks kohaliku turu sertifikaatide saamisele.
Allikas Di ehk Rootsi "Äripäev": http://www.di.se/artiklar/2013/12/5/forsta-nya-saaben-till-museum/
Saab 9-3 Aerot toodetakse Euroopa turule kuni 2000 autot (kuni 1000 sedaani ja kuni 1000 universaali). Põhjuseks on see, et see auto ei täida jalakäijate turvalisuse tagamise nõudeid (mis kehtivad EL turul). Seega seda saab müüa vaid väikeseerija autona (max maht 1000 autot aga kuna on kaks mudeli versiooni - sedaan ja universaal on kogumahuna võimalik 2000 autot). Sellest ka selle tootmine peamiselt Hiina turu jaoks. Seal jalakäija turvalisust ei mõõdeta. Muus osas oli ju tegu vanade reeglitega 5 tärni autoga.
Allikas taas Di: http://www.di.se/artiklar/2013/12/2/far-bara-salja-2-000-av-nya-saab/
Kolmas artikkel toob välja, et vaatamata auto müügi hinnale on esimese musta 9-3 hind 3 miljardit Rootsi krooni, sest see on summa, mida on kulutanud NEVS tehase ostust auto tootmiseni. Saabi eelmise aasta kahjum oli 100 miljonit SEK ja sellel aastal ca 600 miljonit SEK. Siiski olevat reservid olemas, et jõuda elektriautoni ja uue 9-3 turule toomiseni.
Allikas Di: http://www.di.se/artiklar/2013/12/2/forsta-saaben-ett-miljardprojekt/
Varasemast on meeles, et NEVS on niipidi õnnelik omanik, et neil tuleb tulu mujalt - nii bioenergia kui ka akude tootmisest. St nad saavad endale Saabi lubada. :head:
Allikas Di ehk Rootsi "Äripäev": http://www.di.se/artiklar/2013/12/5/forsta-nya-saaben-till-museum/
Saab 9-3 Aerot toodetakse Euroopa turule kuni 2000 autot (kuni 1000 sedaani ja kuni 1000 universaali). Põhjuseks on see, et see auto ei täida jalakäijate turvalisuse tagamise nõudeid (mis kehtivad EL turul). Seega seda saab müüa vaid väikeseerija autona (max maht 1000 autot aga kuna on kaks mudeli versiooni - sedaan ja universaal on kogumahuna võimalik 2000 autot). Sellest ka selle tootmine peamiselt Hiina turu jaoks. Seal jalakäija turvalisust ei mõõdeta. Muus osas oli ju tegu vanade reeglitega 5 tärni autoga.
Allikas taas Di: http://www.di.se/artiklar/2013/12/2/far-bara-salja-2-000-av-nya-saab/
Kolmas artikkel toob välja, et vaatamata auto müügi hinnale on esimese musta 9-3 hind 3 miljardit Rootsi krooni, sest see on summa, mida on kulutanud NEVS tehase ostust auto tootmiseni. Saabi eelmise aasta kahjum oli 100 miljonit SEK ja sellel aastal ca 600 miljonit SEK. Siiski olevat reservid olemas, et jõuda elektriautoni ja uue 9-3 turule toomiseni.
Allikas Di: http://www.di.se/artiklar/2013/12/2/forsta-saaben-ett-miljardprojekt/
Varasemast on meeles, et NEVS on niipidi õnnelik omanik, et neil tuleb tulu mujalt - nii bioenergia kui ka akude tootmisest. St nad saavad endale Saabi lubada. :head:
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tänud NO FEAR! Kuna loen rootsi lehti üle neti ja Saabid meeldivad siis on ka mõistlik seal avaldatud siinse maa keelde panna, kui selleks aega sattub olema.
Täna hakkas silma selline uudis, et Saab Automobile Parts vahetas nime ja on nüüd Orio AB. Nad müüvad edasi nii vanade Saabide varuosasid kuid hakkavad müüma varuosasid ka NEVS Saabidele. NAd peavad ise nimevahetust vajalikuks, sest vana nimi on äri piirav (oli mitteühene vihje, et võivad müüa tulevikus ka muid varusosi). Ettevõte ise kuulub jätkuvalt Rootsi riigile.
Allikas Di: http://www.di.se/artiklar/2013/10/1/saab-parts-byter-namn/ - seega saab nii Saabe kui ka varuosi. Vähemalt enamust neist.
Inglise keeles on sellest ka info olemas Saabi enda kodulehel: http://www.saabcars.com/en/the-company/
TÄNASEST SAAB KA SAABE TELLIDA! Tellimuse esitamine käib siit: http://www.saabcars.com/sv/products/orderform/
Värvivalikus on must ja hõbedane (no pole viga alusaegadel sai ka valida kõike värve kuni sobis vaid roheline). Mõlemat saab nii manuaal kui automaatkastiga. Varustuses saab valida kas naelkummid või lamellkummid. Muus osas valikuid hetkel ei pakuta.
Täna hakkas silma selline uudis, et Saab Automobile Parts vahetas nime ja on nüüd Orio AB. Nad müüvad edasi nii vanade Saabide varuosasid kuid hakkavad müüma varuosasid ka NEVS Saabidele. NAd peavad ise nimevahetust vajalikuks, sest vana nimi on äri piirav (oli mitteühene vihje, et võivad müüa tulevikus ka muid varusosi). Ettevõte ise kuulub jätkuvalt Rootsi riigile.
Allikas Di: http://www.di.se/artiklar/2013/10/1/saab-parts-byter-namn/ - seega saab nii Saabe kui ka varuosi. Vähemalt enamust neist.
Inglise keeles on sellest ka info olemas Saabi enda kodulehel: http://www.saabcars.com/en/the-company/
TÄNASEST SAAB KA SAABE TELLIDA! Tellimuse esitamine käib siit: http://www.saabcars.com/sv/products/orderform/
Värvivalikus on must ja hõbedane (no pole viga alusaegadel sai ka valida kõike värve kuni sobis vaid roheline). Mõlemat saab nii manuaal kui automaatkastiga. Varustuses saab valida kas naelkummid või lamellkummid. Muus osas valikuid hetkel ei pakuta.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Paistab, et Salvo nalju saab taas teha: http://saabdude.blogspot.com/2013/12/does-2014-saab-9-3-use-volvo-seat.html - uus NEVS 9-3 on oletatavalt Volvo istmetooja käest istmed saanud.
Esimesed NEVS 9-3-d on ka Blocketisse jõudnud. Selle otsinguga saab neid leidma jäädagi (otsingu sõnadeks: Saab 93 NEVS): http://www.blocket.se/hela_sverige?q=Saab+9-3+NEVS&cg=0&w=3&st=s&ca=11&is=1&l=0&md=th
Esimesed NEVS 9-3-d on ka Blocketisse jõudnud. Selle otsinguga saab neid leidma jäädagi (otsingu sõnadeks: Saab 93 NEVS): http://www.blocket.se/hela_sverige?q=Saab+9-3+NEVS&cg=0&w=3&st=s&ca=11&is=1&l=0&md=th
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Siin saab näha uut MY 2014 9-3 Aero Saabi sõitmas: http://www.youtube.com/watch?v=XgRQDR-2k6g ja lugeda ka lugu: http://www.slideshare.net/e_p/dreamtrip-saab
Saab 9-3 on kuu alguse seisuga aga müüdud Rootsis vaid 20 autot ja need ka kõik ettevõtetele. Eraisikud Rootsis veel märtsi alguse seisuga ühtegi uut 9-3 Aerot ostnud ei ole.
Viimase info allikas: http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20140303/koprusch-for-nya-bilar-men-inte-for-nevs
Rootsi ajakirjanikud on "uue" Saab 9-3 Aeroga ka proovisõitu teinud. Peavad autot mugavaks ja Rootsi teedele ideaalseks. Puudu olevat vaid kaasaegsed juhiabid ja infortainment.
Üks huvitav fakt ka: ilmselt kõige uuemaks diisel saabiks jääb igavesti 2012 mudeliaasta diiselmootoriga auto. Uued Saabid omale enam diiselmootoreid ei saa. Ariklis väidetakse üheselt, et ka mitte tulvikus. Mis on ka loogiline. Bensiini ja elektri peale panustamine nõuab sügavuti minekut. Seda enam nagu artiklis osundatakse, et GM taustaga 2,0T R4 mootor on kaasajal üsna janune.
Allikas: http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20140225/vi-provkor-nya-saab-9-3-den-kanns-valdigt-mycket-saab
Saab 9-3 on kuu alguse seisuga aga müüdud Rootsis vaid 20 autot ja need ka kõik ettevõtetele. Eraisikud Rootsis veel märtsi alguse seisuga ühtegi uut 9-3 Aerot ostnud ei ole.
Viimase info allikas: http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20140303/koprusch-for-nya-bilar-men-inte-for-nevs
Rootsi ajakirjanikud on "uue" Saab 9-3 Aeroga ka proovisõitu teinud. Peavad autot mugavaks ja Rootsi teedele ideaalseks. Puudu olevat vaid kaasaegsed juhiabid ja infortainment.
Üks huvitav fakt ka: ilmselt kõige uuemaks diisel saabiks jääb igavesti 2012 mudeliaasta diiselmootoriga auto. Uued Saabid omale enam diiselmootoreid ei saa. Ariklis väidetakse üheselt, et ka mitte tulvikus. Mis on ka loogiline. Bensiini ja elektri peale panustamine nõuab sügavuti minekut. Seda enam nagu artiklis osundatakse, et GM taustaga 2,0T R4 mootor on kaasajal üsna janune.
Allikas: http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20140225/vi-provkor-nya-saab-9-3-den-kanns-valdigt-mycket-saab
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kahjuks tundub, et ka hiinlaste rahakott pole põhjatu ega kuigi likviidne ja ilmnemas on uued käibevahendite nappusega seotud finantsprobleemid kuna üks osanik ei suuda sissemakseid teha. Räägitakse teatud suurusega osaluse võõrandamisest mõnele teisele autotootjale, kellega koos uusi mudeleid välja arendada.
Samuti mainitakse lausa senise 6 ühikulise päevatootmise peatamist ja osa tööjõu koondamise võimalust.
Paraku tundub taas, et ainus pääsetee on koostöö mõne teise autotootjaga- võtmeküsimus nüüd, et kui ahvatlev pruut see pregune Saab tänases majandusolukorras on...
Originaal pressiteade:
Status update from Nevs
National Electric Vehicle Sweden (Nevs) is preparing an extensive investment to develop a new platform on the Phoenix architecture, which will be the base for future car models. This development will be done in cooperation with other global OEMs. These collaborations involve sharing cost of development and reduced costs of components through significantly higher volumes.
Nevs has recently signed a frame agreement with a major international automotive OEM regarding the cooperation in product development of the future platform. A negotiation with another major automotive OEM is also taking place regarding part ownership. The objective is to add significant resources to the development of Saab as a global premium car brand name. The partnerships will contribute to secure Nevs with the right financial and technical support to develop new products and distribution of cars on a global basis.
Even if the long term perspective of Nevs remains very exciting and promising it is a short term cash problem.
The root cause of the current situation is that Nevs’ shareholder, Qingbo Investment Co. Ltd, has not fulfilled their contractual obligation to finance the operations.
As a consequence Nevs’ main owner National Modern energy Holdings Ltd. (NME) has since the beginning of the year decided to enter into the position as the sole financier of the company. Recently NME had to conclude that despite enormous efforts it has not been possible to capitalize its assets in China as fast as needed to support Nevs. This has resulted in a time lag between the financing from China and the need of cash to pay suppliers. As of today NME has transferred over 3 Billion SEK to Nevs and made additionally large investments in China, i.e. in the new battery factory and the technology development center.
It is important to state that the assets are significantly higher than the debt but Nevs is planning to use short term credits to cover all outstanding and near term obligations until the long term financing is secured. This is bridge solution is planned to be realized within a near future.
To further support the situation financially and give Nevs time to align the strategy with the new OEM partners Nevs will also take short term measures to reduce cost. Among the measures to be taken are a short term stop of production, which today is six cars per day, and a reduction of hired consultants.
Samuti mainitakse lausa senise 6 ühikulise päevatootmise peatamist ja osa tööjõu koondamise võimalust.
Paraku tundub taas, et ainus pääsetee on koostöö mõne teise autotootjaga- võtmeküsimus nüüd, et kui ahvatlev pruut see pregune Saab tänases majandusolukorras on...
Originaal pressiteade:
Status update from Nevs
National Electric Vehicle Sweden (Nevs) is preparing an extensive investment to develop a new platform on the Phoenix architecture, which will be the base for future car models. This development will be done in cooperation with other global OEMs. These collaborations involve sharing cost of development and reduced costs of components through significantly higher volumes.
Nevs has recently signed a frame agreement with a major international automotive OEM regarding the cooperation in product development of the future platform. A negotiation with another major automotive OEM is also taking place regarding part ownership. The objective is to add significant resources to the development of Saab as a global premium car brand name. The partnerships will contribute to secure Nevs with the right financial and technical support to develop new products and distribution of cars on a global basis.
Even if the long term perspective of Nevs remains very exciting and promising it is a short term cash problem.
The root cause of the current situation is that Nevs’ shareholder, Qingbo Investment Co. Ltd, has not fulfilled their contractual obligation to finance the operations.
As a consequence Nevs’ main owner National Modern energy Holdings Ltd. (NME) has since the beginning of the year decided to enter into the position as the sole financier of the company. Recently NME had to conclude that despite enormous efforts it has not been possible to capitalize its assets in China as fast as needed to support Nevs. This has resulted in a time lag between the financing from China and the need of cash to pay suppliers. As of today NME has transferred over 3 Billion SEK to Nevs and made additionally large investments in China, i.e. in the new battery factory and the technology development center.
It is important to state that the assets are significantly higher than the debt but Nevs is planning to use short term credits to cover all outstanding and near term obligations until the long term financing is secured. This is bridge solution is planned to be realized within a near future.
To further support the situation financially and give Nevs time to align the strategy with the new OEM partners Nevs will also take short term measures to reduce cost. Among the measures to be taken are a short term stop of production, which today is six cars per day, and a reduction of hired consultants.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)