Saab saab uue hoo (uued omanikud välja kuulutatud)

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 494
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#201

P Aug 23, 2015 18:10

Saab nime auto peal kasutamisest oli lugu: http://saabblog.net/2015/08/21/nevs-can-use-the-saab-name-again/

Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf. :)
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
polygon
Postitusi: 109
Liitunud: L Okt 08, 2011 22:54
Asukoht:
Auto:

#202

P Aug 23, 2015 21:54

Saab nime auto peal kasutamisest oli lugu: http://saabblog.net/2015/08/21/nevs-can-use-the-saab-name-again/

Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf. :)


Oleksin kindlasti esimesi ostjate seas!
Kasutaja avatar
polygon
Postitusi: 109
Liitunud: L Okt 08, 2011 22:54
Asukoht:
Auto:

#203

P Aug 23, 2015 21:54

Saab nime auto peal kasutamisest oli lugu: http://saabblog.net/2015/08/21/nevs-can-use-the-saab-name-again/

Loodetavasti saab NEVS ühel päeval nii kaugele, et toodab taas autosid ja nende nimeks on SAAB. Oleks ju kena kui Tesla Model 3 saaks konkurendi. Siiani on selle segment lihtsalt tühi. Lähim neile on ehk Nissan Leaf. :)


Oleksin kindlasti esimesi ostjate seas!
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 494
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#204

N Sept 10, 2015 22:40

No nii lõpuks on häid uudiseid. Saabil taas uus eluvaim sees, sest võlad said makstud. Jääb vaid kõige olulisem küsimus: Millal saab Saabe?

http://www.saabplanet.com/nevs-has-no-longer-any-debts-to-creditors/

Ka Rootsi lehes oli samal teemal pikem lugu: http://m.ttela.se/nyheter/trollhattan/1.4283566-just-nu-nevs-ar-skuldfritt?utm_source=m.facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=redirect - ka sealt ei saanud teada, millal autosid saama hakkab. Siiski öeldi, et NEVS on positsioneerimas end uuesti nii hinna, toodete kui ka turgude osas. Samuti omavad nad juba täna ka oma meeskonna teenuste müügilt sissetulekut (nõustavad teisi autotootjaid). Loodame siis parimat!
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 922
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#205

N Okt 15, 2015 22:20

Mis krdi uudis see siis nüüd veel on: Nevs supports Turkey in the development of a Turkish national car :conf:

http://publish.ne.cision.com/Release/ViewReleaseHtml/F23479B131D7A402

Võiks enne ise midagi tootma hakata enne kui teisi toetada. Aga tundub et peale pressiuudiste sealt Trolhättanist muud toodangut lähitulevikus kahjuks ei tule :(
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 811
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#206

N Okt 15, 2015 22:54

Ega sealt enam Saabi ka suure tõenäosusega ei tule. mingi masin vb isegi kunagi veereb välja aga...mnjah
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 494
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#207

R Okt 16, 2015 0:08

Ma poleks nii skeptiline, sest nende visioon on toota vaid elektriautosid ja taktika seni, kuni enda mudel pole valmis, pakkuda oma inseneride teadmiseid ka teistele. Iseenesest pole see halb, sest kindlasti on auto arendamisel faase, kus osa insenere on alakoormatud. Eriti kui mudelivalikus on esialgu pikemat aega vaid üks auto - elektri 9-3. Nähes kaua Tesla oma Model S peale aga kulutas on neil veel paar aastat autoni. Selles osas on tõesti kahju, et 9-5NG, 9-3, 9-3X ja 9-4 ajastul ostjaks olnud Spyker firmale tuult tiibadesse ei saanud. Siis oli asjalik mudelirivi tulu loomiseks olemas. Nüüd tuleb see nullist luua, sest eelmise aastaga katkes ka 9-3 tootmine. Saab ju on teda andnud, et bensiinimootoriga on kõik ja nendega enam autosid ei toodeta. Aga eks homme siis saa teada, mida nad seal Türgis teevad. Igatahes hea, et nad seda oma kaubamärgi all ei tee! Ja hea, et neil sellest käivet tekkib. Kaua käibeta firmat ikka püsti ei hoia kui sadu inimesi palgal!
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#208

R Okt 16, 2015 10:15

Mis krdi uudis see siis nüüd veel on: Nevs supports Turkey in the development of a Turkish national car :conf:

http://publish.ne.cision.com/Release/ViewReleaseHtml/F23479B131D7A402

Võiks enne ise midagi tootma hakata enne kui teisi toetada. Aga tundub et peale pressiuudiste sealt Trolhättanist muud toodangut lähitulevikus kahjuks ei tule :(

http://www.saabplanet.com/turkish-minister-confirmed-we-bought-all-the-rights-to-the-saab-9-3/

Siin veel infot.

terv, teager
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 494
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#209

R Okt 16, 2015 10:33

Kui sellest tulenevalt NEVS saab vaba raha uue PhoeniX platvormil 9-3 jaoks on see ju hea uudis. Aga see on juba täitsa vägev, kuidas sellel 9-3 Saabil on juba mitmes elu. Esimene põlvkond ja teine SAAB nime all, siis väljusid need samast tehasest BLS nime all, siis nüüd see Türklaste oma auto. Aga ega eelmisel 9-5-l oli sama lugu. Mitu põlve ja siis uus elu Hiinas. Iseenesest saab seda ka vaadata nii, et see näitab auto kui sellise põhiomaduste headust. Enamus autosid maailmas rebrändimisele ei lähe.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 922
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#210

R Okt 16, 2015 11:28

Iseenesest saab seda ka vaadata nii, et see näitab auto kui sellise põhiomaduste headust. Enamus autosid maailmas rebrändimisele ei lähe.


Pigem tuleneb see sellest, et enamik autotootjaid maailmas tänasel päeval ei pankrotistu. Sellist rebrändingut kohtab 21. sajandil pigem pankrotistunud tootjate mudelite puhul Rover-Roewe ja siis need Saabi derivaadid. Seliste ostude abil saab väheste teadmistega tootja teha vajaliku hüppe oma tootedete konkurentsivõime tõstmiseks.
Ükski toimiv suurtootja ei taha anda oma vana mudeli õigusi lihtsalt kellegile üle. Kui mingeid liigutusi tehaksegi, siis kontserni siseselt tütarfirmade vahel a la vana Audi A 4 platvormi ja komponentide andmine Seat Exeo loomiseks jmt lükked kontserni sees. Ei ole enam see aeg kus Fiat müüs Fiat 124 litsentsi VAZ 2101 tootmiseks jne. Konkurents on liiga tihe, et normaalselt toimiv firma müüks oma know-how'd välja ilma midagi võrdväärset vastu saamata.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#211

L Okt 17, 2015 16:57

9-3 hakkatakse Türgis tegema https://auto.mail.ru/article/57673-saab_9-3_vozrodyat_v_turcii/
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 494
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#212

P Okt 18, 2015 11:59

9-3 hakkatakse Türgis tegema https://auto.mail.ru/article/57673-saab_9-3_vozrodyat_v_turcii/


Mitte kühl 9-3-e vaid selle senisel põlvkonnal baseeruvat autot. Detailne info nüüd Saabi enda kodulehel: http://saabcars.com/en/news/2D26AEF7B1E90820

... eks selles ole iva, et välja müüakse eelmise põlvkonna tehnikat ja sedagi olude sunnil. Arvatavasti on selle otsuse hea märk see, et praegust Saab 9-3-e enam ei toodeta NEVS poolt arendend maade turgudele (ennekõike EU) üldse. Ilmselt jäävad need vaid muudetud kujul elektriautodena Hiina turu jaoks. Loodetavasti tähendab see, et uue PhoeniX põhjal 9-3 arendus on liikunud piisava sammu edasi, et hankida selle turule toomiseks lisavahendeid.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Renee_
Postitusi: 67
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto:

#213

T Okt 20, 2015 16:13

Ma enam ei saagi aru, et kas tulevikus on võimalik osta bensumootoriga Saabe või siis mitte?
napoleon
Saabiklubi liige
Postitusi: 1487
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht:
Auto:

#214

T Okt 20, 2015 16:37

Seda ei tea vist keegi täpselt. Aga tänase seisuga rõhk elektriautole pöörata on suht õige liigutus kuna elektriautode puhul on see nišš veel täitmata, aga bensuka puhul peab konkureerima hulga teiste sama klassi markide/mudelitega.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 494
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#215

T Okt 20, 2015 17:21

Ma enam ei saagi aru, et kas tulevikus on võimalik osta bensumootoriga Saabe või siis mitte?


Nii palju kui NEVS on viimasel ajal infot andnud, siis ei saa enam uusi sisepõlemismootoriga Saabe. Nad on siiski öelnud, et võimalik võib olla hübriidmootor - a la Opel Apera ehk süsteem, kus bensumootor toodab elektrit (ehk on sõidu ulatuse pikendi rollis) aga ei vea rattaid.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
9-5LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 789
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-3 cabrio Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#216

N Okt 22, 2015 9:18

http://m.arileht.delfi.ee/majandus/article.php?id=72761493
Kogenud Aeronaut. :drive:
tauber
Postitusi: 200
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#217

N Okt 22, 2015 9:28

http://m.arileht.delfi.ee/majandus/article.php?id=72761493


Türklased löövad viimase naela SAABi kirstu ja lõpetavad pikale veninud agoonia.

richard
Postitusi: 948
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#218

N Okt 22, 2015 10:31

Uus nimi on raudselt mingi Tyraab vms..
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 922
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#219

N Okt 22, 2015 10:36

Kui NEVSi omanikeks on:

1) Taastuvenergia firma
2) Tööstuspark ehk sisuliselt kinnisvara arendus ja haldusfirma
3) IT teadusarenduskeskus
4) Linn, suuruselt 18-s Hiinas

....siis mina küll ei näe enam mingit varianti, et selle koosluse pealt võiks tulla sõiduautosid või kui midagi tulebki, siis midagi sellist, mis Euroopas müügile tuleks küll ei usu. Tassitakse see know-how jäänuk Hiina laiali ja muud ei midagi. Palju seda know-howdki enam alles on kui Saabi arenduskeskuse kolis GM Rüsselheimi Opeli juurde juba aastal 2003. NEVS-s on mõned Rootsi taadid, kes mäletavad kuidas omal ajal Rootsis Saabe projekteeriti ja ongi kõik.

Ma arvan et parim mis juhtuda saaks oleks see kui mõni teine suur ja toimiv autotootja ostaks üles Saabi nime kasutusõiguse ja hakkaks selle nime all müüma autosid nagu MB-l Maybach, Nissanil Infinity või Datsun(halb näide :) ) jne. Parim oleks kui seda teeksid Volvo omanikud, siis oleks mingitki lootust, et sünniks taas Rootsi auto.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#220

N Okt 22, 2015 10:45

Volvo ammu hiinakatte oma :)
Kui NEVSi omanikeks on:

1) Taastuvenergia firma
2) Tööstuspark ehk sisuliselt kinnisvara arendus ja haldusfirma
3) IT teadusarenduskeskus
4) Linn, suuruselt 18-s Hiinas

....siis mina küll ei näe enam mingit varianti, et selle koosluse pealt võiks tulla sõiduautosid või kui midagi tulebki, siis midagi sellist, mis Euroopas müügile tuleks küll ei usu. Tassitakse see know-how jäänuk Hiina laiali ja muud ei midagi. Palju seda know-howdki enam alles on kui Saabi arenduskeskuse kolis GM Rüsselheimi Opeli juurde juba aastal 2003. NEVS-s on mõned Rootsi taadid, kes mäletavad kuidas omal ajal Rootsis Saabe projekteeriti ja ongi kõik.

Ma arvan et parim mis juhtuda saaks oleks see kui mõni teine suur ja toimiv autotootja ostaks üles Saabi nime kasutusõiguse ja hakkaks selle nime all müüma autosid nagu MB-l Maybach, Nissanil Infinity või Datsun(halb näide :) ) jne. Parim oleks kui seda teeksid Volvo omanikud, siis oleks mingitki lootust, et sünniks taas Rootsi auto.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#221

N Okt 22, 2015 11:20

http://m.arileht.delfi.ee/majandus/article.php?id=72761493


Türklased löövad viimase naela SAABi kirstu ja lõpetavad pikale veninud agoonia.


Agoonia lõppes juba mõnda aega tagasi, alles on jäänud vaid saabifännide lootused... :)
No Volvol vedas, et hiinakad autot ära ei rikkunud, sama kehtiba ka Land Rover vs India kohta....
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 922
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#222

N Okt 22, 2015 14:50

Volvo on jah peale Fordi kontsernist välja müümist juba mitu aastat hiinlaste oma, aga seal on vähemalt arendus ja tootmine Rootsis säilitatud ning tegu on toimiva ettevõttega. Pole toimunud lihtsalt know-how laiali tassimist. Nagu ma eelnevalt ütlesin, siis GM likvideeris Saabi võimekuse arendada ise kogu tsükli pikkusses autosid juba aastal 2003. Hiljutine uudis oli küll, et ka Hiina pannakse Volvo tehas püsti, eks näis mis selle Rootsis Volvode tootmisega lähitulevikus nii saab.
Saabi suurim õnnetus oli, et esmaseks ülesostjaks sattus GM, kes pole juba Vauxhalli ostust alates 1920ndatel suutnud mitte ühtegi marki ostujärgselt särama panna.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 741
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#223

N Okt 22, 2015 14:59

Ühesõnaga lõpuks on saaga lõppenud ja võib Saabi ajaloo annaalidesse kirjuada?
Loodetavasti väheneb hinnalanguse kiirus ja suureneb mõnede tippversioonide hinna tõus, et lõpuks jõuda autoajaloo klassikuteks.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 494
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#224

N Okt 22, 2015 19:46

http://m.arileht.delfi.ee/majandus/article.php?id=72761493


Türklased löövad viimase naela SAABi kirstu ja lõpetavad pikale veninud agoonia.


Saab ise sellist juttu pole rääkinud/avaldanud. Nii palju kui neilt on infot käib töö uue 9-3 kallal edasi. Vana mudeli know-how müük tundub selles kontekstis loogiline. Täna on NEVS siiski väga otse töötajaid otsiv: http://saabcars.com/en/job-offers/. Ja nad ise on kinnitanud ka TÜBITAK kohta hoopis, midagi muud: http://saabcars.com/en/news/2D26AEF7B1E90820. Mitte, et ma väidaks, et asjad on roosilised aga "Ärilehe" info on välismeedia info puhul väga kaheldava väärtusega, seda enam, et viited allikatele on puudu. Eks elame ja näeme aga kui nad oleks tahtnud vaid varad müüa ja pillid kokku pakkida, oleks selleks mõni aeg tagasi parem hetk olnud! Seni on kindel vaid see, et NEVS on kinnitanud:
1) sisepõlemismootoriga autosid nemad turule SAAB kaubamärk alt ei too;
2) nad müüvad oma auto arendamise know-how-d mingis osas konsultatsioonina välja + pakuvad ka Trollhättan tehase võimekust autosid katsetada teistele;
3) vana 9-3 kooni tootmiseks on vajalik oskusteave on türklastele müüdud ja nad aitavad türgi rahvaauto sünnile kaasa;
4) nad liiguvad edasi uue põlvkonna elektriauto suunas aga tähtaegu jms detaile nad pole avaldanud.

Vähemalt see on info seis, mis mulle Rootsi jm välismeediast on seni märgatav olnud.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 922
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#225

T Okt 27, 2015 13:44

NEVS üllitas uudise oma 8 kuu majandustulemuste kohta:

Lühidalt:
Financial comments:
Good cash position of the Group, 1 282 MSEK.
Net sales of SEK 50 MSEK, which is on par with the previous year, and consist mainly of sales of services. In addition to this other income from the sale of licenses of 370 MSEK.
Net income was minus 86.6 MSEK, which is significantly better than last year and the management is working hard to achieve sustainable profitability.

After the reporting period:
Nevs became debt free after the second and final chords payment of 231 MSEK was carried out in September, after the reporting period, and are "Going Concern".
The Group's equity ratio is very strong, 99% per 2015-09-15.
Allikas: http://publish.ne.cision.com/Release/ViewReleaseHtml/F0FB8BA45034EC1D


Lugedes kiirelt läbi kogu finantsaruande võiks üldistatult öelda, et NEVSi näol on hetkel tegu rohkem inseneribürooga, mis müüb oma teadmisi ja katserajatiste kasutamist sellest huvitatud firmadele. Põhitegevus hetkel tulu mõistetavalt piisavalt ei genereeri, kogu tulud koosnevad türklastele vahendite müügist, hiinlaste sissemaksetest ja müüdud teenustest. Autode arendamisest või tootmisest kahjuks pole juttu sõnagagi.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Vasta