Spykeri hagi General Motorsi vastu

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 741
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#1

T Aug 07, 2012 10:04

http://www.e24.ee/931696/saabi-eksomanik-nouab-general-motorsilt-kolm-miljardit-dollarit

Õnneks siis proovitakse karistada GM'i. Loodetavasti on tulemus positiivne!
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 498
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#2

N Aug 23, 2012 22:55

Selleks, et tulemus saaks olla positiivne peab muidugi GM elus püsima. Komistasin just arvamuse otsa, et see ettevõte võib hoopis taas pankroti minna: http://www.forbes.com/sites/louiswoodhill/2012/08/15/general-motors-is-headed-for-bankruptcy-again/ - pole siin võimatud ju miskit, Äripäevas oli ka nupuke, et Opel peatab ajutiselt tehaseid.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1033
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#3

N Aug 23, 2012 23:53

Uut teemat pole vast vaja. Üks suur segadus kõik. BMW kaebab Saab Partsi kohtusse ...
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 498
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#4

R Dets 07, 2012 8:46

Hagi on nüüd ka kohtu poolt menetlusse võetud! Lisaks on Spyker ja Youngman osaliselt Saabi Phoenix platvormi kasutades ehitamas uusi autosid. Kus on veel teadmata aga leping selleks on sõlmitud. Lisainfo inglise keeles on leitav siin: http://www.autoweek.com/article/20121206/CARNEWS/121209908.

Samal teemal ilmus äsja ka uudis Dagens Nyheter-is: http://www.dn.se/ekonomi/youngman-ger-inte-upp-med-saab - kuna tekst üsna sama, mis inglise keeles ei hakka tõlkima.

Kui juhtub ime siis Phoneix platvormil valmib suisa kaks sõidukit. Spyker/Youngman siiski kogu platvormi kasutamise õigusi ei oma. Omavad seda vaid osaliselt (kui suures osas ei ole keegi täpselt mulle teada olevalt kirjeldanud). Seega on NEVS-il (praegusel Saab omanikul) siiski eeliseid. Ja paistab, et ka turuosad on erinevad - NEVS ajab taga praegusel 9-3-l baseeruvat elektriautot ja tulevikus loob Phoenix platvormile uue elektri Saabi. Spyker/Youngman sihivad senisest Saabist kallimat segmenti ehk luksusautode turgu.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta