Saab 9-5 NG värskes EPL'is
Õigus jah, Tan. Ajasin segamini. Aga volkkari kojameeste kang käis küll kuidagi "tagurpidi"...oli vist nii, et üles lükates toimis samamoodi, nagu Saabil allapoole. Igatahes üks jama oli kogu see VW-ga sõitmine...:D
Aga teemast: Saabi pilte vaadates tundub, et reaalsuses (tänavapildis) ta nii ilus ei oleks. Valgus on väga osavalt sätitud. Kindlasti oleks oopelgi pandavam, kui seda õigesti valgustada-pildistada Tegelikult on enamus autosid õigesti pildistatuna (ja vinged valuveljed all) suht toredad.
Muidu on esiots küll kenam, kui vanemal mudelil. Tuletab meelde tigedat hiinlast, aga oopel lolli korealast :cool:
Aga teemast: Saabi pilte vaadates tundub, et reaalsuses (tänavapildis) ta nii ilus ei oleks. Valgus on väga osavalt sätitud. Kindlasti oleks oopelgi pandavam, kui seda õigesti valgustada-pildistada Tegelikult on enamus autosid õigesti pildistatuna (ja vinged valuveljed all) suht toredad.
Muidu on esiots küll kenam, kui vanemal mudelil. Tuletab meelde tigedat hiinlast, aga oopel lolli korealast :cool:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nagu mu üks tuttav töö juurest ütles, ma võin kõigis siin juhtuvates äpardustes end süüdi tunnistada, makske ainult vastavat palka..:)Algselt postitas: Tan
Aga topicu juurde, huvitav kas kõik uue mudeli kritiseerijad oleksid sama meelt, kui neile see poolmuidu kättesaadav oleks? :poke:
Sõidetakse ju kõigega, mis eales toodetud on. Üritades endale tuhka pähe raputada, ütlen, et ma ju otseselt ei kritiseerinud..:) Ütlesin, et meenutab vastava nurga all vaadates oopelit. Mul ei tekiks mingit kahtlust ostmise suhtes, kui hind oleks minu rahakotile vastav. "oleks" on aga paha poiss... Sinna see hind ilmselt ei kuku kunagi..:P
Mis te nüüd nokite selle "uue" 9-5 kallal.
Minu tagasihoidlik nägemus autonduse tulevikust näitab hoopis üleminekut laialdlasele taksode kasutamisele ja enamuse autumarkide kadu. Julgen arvata, et nii 10 aasta pärast vuravad meie teedel autonoomsed, juhita taksod millega me teeme oma igapäevased sõidud linnas, linnade vahel ja maal. Ehk mõned meie seast peavad veel hobiautot, kuid igapäevaseks punktist A punkti B liikumiseks pole meil küll vaja teada, kuidas tankida, kumme ja õli vahetada. Isekulgevate autode prototüübid on juba olemas ja nad ei kasuta miskit ulme kosmosetehnikat, natuke tarkvara silumist, autodevahelist koostööd ja nad ongi inimestega koostööks valmis.
Minu tagasihoidlik nägemus autonduse tulevikust näitab hoopis üleminekut laialdlasele taksode kasutamisele ja enamuse autumarkide kadu. Julgen arvata, et nii 10 aasta pärast vuravad meie teedel autonoomsed, juhita taksod millega me teeme oma igapäevased sõidud linnas, linnade vahel ja maal. Ehk mõned meie seast peavad veel hobiautot, kuid igapäevaseks punktist A punkti B liikumiseks pole meil küll vaja teada, kuidas tankida, kumme ja õli vahetada. Isekulgevate autode prototüübid on juba olemas ja nad ei kasuta miskit ulme kosmosetehnikat, natuke tarkvara silumist, autodevahelist koostööd ja nad ongi inimestega koostööks valmis.
Pane sinna 10le null taha lõppu juurde. Neid isesõitvaid autosid on tehtud juba 80ndatest - ja ikkagi pole nad massikasutuses. Isegi lennunduses, mis autoarengust jupp maad on ees ja juba 70ndalet aastatel iselendavad prototüübid olemas olid, ei kohta me isegi neid veel? massiliselt.
Algselt postitas: epsum
Pane sinna 10le null taha lõppu juurde. Neid isesõitvaid autosid on tehtud juba 80ndatest - ja ikkagi pole nad massikasutuses. Isegi lennunduses, mis autoarengust jupp maad on ees ja juba 70ndalet aastatel iselendavad prototüübid olemas olid, ei kohta me isegi neid veel? massiliselt.
Läheb OT peale ;)
Kuid alles see aasta said USA sõdurid maksta auhinnaraha 2milli$ ülesande täitnud autole, vaata
Darpa koduleht ja Grandchallenge.org, ehk järgmine aasta läbitakse rada poole kiiremini.
ja siis Opel on lubanud ka lähiajal juhilt kontrolli üle võtta.
Vaadake elu läheb edasi, paar aastakest tagasi polnud meil saabnettigi :)
Kui mulle välimuse poolest chevrolet spark või dacia logan ei meeldi siis see ei tähenda veel seda, et ma kade oleksin kuna ise neid autosid ei oma. Kui ikka ei meeldi siis ikka ei meeldi ja nii iga mees siin oma arvamuse välja ütlebki.
Aga mis uute 9-5 puutub siis ei ole veel seni käinud vaatamas ega katsumas ning esmamulje ainult pildi vaatamise najalt saanud. Mulle meeldib esimese põlvkonna 9-5 väljanägemise poolest enim, millel tuled, kapott ja iluvõre kõik kokku eraldi tükkidest on. Järgnevatel mudeliuuendustel juba pamper ja iluvõre ühes tükis ja mõjub robustsena ning just see on asjaolu mis paneb Saabi võrdlema teiste markidega üheülbalise väljanägemise poolest.
Sellel päris uuel 9-5 -el puuduvad iluvõres ka need külgmised sõõrid. Kui esituled siia juurde liita siis üldine pilt siiski samastub hea ettekujutuse juures. Tagatuled ka ei meeldi, seda juba korra ütlesin ka vastavas teemas.
Ning veel, lõpmatuseni ei saa seda iluvõre kuju muuta ka, enamustel japsidel ja teistelgi on ta pea sama kujuga no ime siis, et ei hakka teiste markidega võrdlema. Need igasugu mullid, kus puudub omanäolisus, tüütavad tõesti ära. Kereplekid siledad ja lamedad, kus on randid, kus on kumerused, kus on emotsioon ?
On viimane aeg hakata tagasi tulema 60 -te elegantsi ja disaini tõelise ilu juurde, või siis omale classic osta - mida ka tulevikus teha plaanin.
:freak:
Aga mis uute 9-5 puutub siis ei ole veel seni käinud vaatamas ega katsumas ning esmamulje ainult pildi vaatamise najalt saanud. Mulle meeldib esimese põlvkonna 9-5 väljanägemise poolest enim, millel tuled, kapott ja iluvõre kõik kokku eraldi tükkidest on. Järgnevatel mudeliuuendustel juba pamper ja iluvõre ühes tükis ja mõjub robustsena ning just see on asjaolu mis paneb Saabi võrdlema teiste markidega üheülbalise väljanägemise poolest.
Sellel päris uuel 9-5 -el puuduvad iluvõres ka need külgmised sõõrid. Kui esituled siia juurde liita siis üldine pilt siiski samastub hea ettekujutuse juures. Tagatuled ka ei meeldi, seda juba korra ütlesin ka vastavas teemas.
Ning veel, lõpmatuseni ei saa seda iluvõre kuju muuta ka, enamustel japsidel ja teistelgi on ta pea sama kujuga no ime siis, et ei hakka teiste markidega võrdlema. Need igasugu mullid, kus puudub omanäolisus, tüütavad tõesti ära. Kereplekid siledad ja lamedad, kus on randid, kus on kumerused, kus on emotsioon ?
On viimane aeg hakata tagasi tulema 60 -te elegantsi ja disaini tõelise ilu juurde, või siis omale classic osta - mida ka tulevikus teha plaanin.
:freak: