SaabsUnited esitleb 9-3 Phoenixit

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#1

N Veebr 21, 2013 8:55

Jutt ja pildid. Antagu andeks, aga tõlkima ma seda pikka juttu küll ei taha hakata.

Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ivark
Postitusi: 772
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#2

N Veebr 21, 2013 9:13

Päris kole minu arust, eriti need kaared, eriti küll jõulisemaks ei tee. Ainult veljed on ilusad. Kui uus 9-5 meenutab ikka Saabi, siis see mitte.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 525
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto:

#3

N Veebr 21, 2013 12:53

Minu silmis konkurent škoda fabiale.
fofa
Postitusi: 505
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#4

N Veebr 21, 2013 13:21

... ainult et Fabia on kahjuks märksa ilusam :(
yksheikki
Saabiklubi liige
Postitusi: 599
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht:
Auto:

#5

N Veebr 21, 2013 13:49

Kahjuks trehvanud jah selline vanema Ford Focuse ja Subaru Impreza vahepealne moodustis. :(
Kuul
Postitusi: 62
Liitunud: P Nov 04, 2012 10:13
Asukoht: Viljandimaa
Auto:

#6

N Veebr 21, 2013 20:40

Küll tonnise friik, aga see ka kena asi, koledusest asi eriti kaugel.
Ka pirukaga SAAB kulgeda...
Neeme
Postitusi: 55
Liitunud: K Jaan 13, 2010 21:57
Asukoht:
Auto:

#7

N Veebr 21, 2013 21:21

Ei kutsuks ostma...
Kasutaja avatar
9-5LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 810
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-3 cabrio Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#8

N Veebr 21, 2013 21:21

Meenutab jah pigem mingit vanemat impreza ja kes teab mille segu..ei arvanud et kunagi pean Saabi kohta nii ütlema, aga ootamatult inetu mu jaoks.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#9

R Veebr 22, 2013 8:18

Minu silm tabab siin kerget sarnasust 5d klassikuga ja igasuguseid fookuseid ja impreesasid ei ole ma kunagi vaadanud nii palju, et nad mulle igal pool kangastuma hakkaksid..:) Antud pildil on muidugi ka tuuletunneli jaoks tehtud mudel. Kes eespool linki pole viitsinud klikkida, siis teine pilt samast artiklist...

Pilt

Ja noh, eks see artikkel oli ka rohkem asja loomisest ja tagamaadest, kui asjast endast..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
AndresV
Postitusi: 899
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#10

R Veebr 22, 2013 10:14

Üksikud detailid on kenad. Näiteks peeglid, ühtne (piilaritega katkestamata) tume akendepind. Esitulede lahendamine kapoti-tiiva-stange kolmnurgas tundub ka suht ok. Aga näiteks rattakoobaste servad on kuidagi hambutud ja igavad, nagu Nissani pereautodel. Tagumikku pole üldse julgetud pildile jätta, see on siis fotograafide arvates ilmselt kõige igavam koht. Üldmulje võrreldes 9-5-ga on nõrk.

Tagastange ühendus tiivaga on küll viisakalt lahendatud. Selline kahest sirgest moodustatud ühendusjoon, mis rattakoopasse lõikub enamvähem horisontaalselt (nagu stanged läbi aegade on olnud), on minu arvates järjepidevam ja oluliselt kenam, kui see viimastel aastatel enamikule kerekujundajatest pähe löönud lahendus, kus stange-tiiva ühendusjoon sõidab suunatule juurest noolsirgelt ja enamvähem 45 kraadi all rattakoopasse.

edit: ... tahtsin öelda, et ilusad on minu arvates sellised stange-tiiva lahendused, kus valdav osa ühendusjoonest on horisontaalne. Ja suurt vahet pole, kas see horisontaalne osa on rattakoopa poolel või hoopis tule poolel. Näiteks sellel fotol
Pilt
on see hor. lõik tule poolel ja ikka on kena. Sest see horisontaalne jooneosa kuidagi toetab mõtet, et stange on siiski üks enamvähem konkreetne ja eristatav detail auto (väike-keskklassi sedaani) juures. (Mitte ei ole kapoti või pagassi mahu sisse võimalikult ära peidetud, visuaalselt ära kaotatud.)

Ametlikul fotol (cyberi postis) ma esistange-tiiva joont üldse ei tuvasta. Vaevalt küll, et seerias need "ühes tükis" tehakse. Küllap seal see sirge ja kole diagonaal on jälle.
ivark
Postitusi: 772
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#11

R Veebr 22, 2013 11:02

Minu arust ongi just tagumise otsaga asjad kehvasti, peaks nagu tõusvas joones minema, hetkel vajub tagaosa kuidagi väga ära. Need visandid, mis kunagi ringi liikusid olid ikka hoopis teistsugused.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#12

E Veebr 25, 2013 11:05

Jätk eelnevale "The Design Process of the Jason Castriota 9-3".
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
welts
Postitusi: 116
Liitunud: T Juul 12, 2011 23:54
Asukoht:
Auto:

#13

T Veebr 26, 2013 11:15

Detaile eraldi vaadates tõesti auto on nagu päris kena.
Nina on otse vaates täitsa OK, kuigi miski pärast meenutab mulle uuemaid VW-si, golf-jetta, just tuled ja see stange alumine disain.
Tagant vaadates meenutab justkui Porsche Panamera-t. Üldiselt on ilmselgelt tagumise osaga üritatud malli võtta vanematest Saabidest.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#14

R Mär 22, 2013 10:44

[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 740
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#15

P Mär 24, 2013 10:34


ilmelt samad pildid koos jutuga

http://www.bytbil.com/nyheter/6vhaskyg
Vasta