Viimase põlvkonna 9-5 Estate.
Otsisin seda teemat, kus oli nendest Rootsis müüdavatest uutest Estate 9-5 -st juttu, aga ei leidnud üles. Lihtsalt eile Lätimaa poolt tulles sõitis mulle vastu siis universaalkerega uus 9-5. Alul nagu ei saanudki aru, aga peeglist märkasin, et oli universaalerega. Ei märganud sedagi, mis maa numbrimärgid küljes. Aga ma liigun enamuse aega ikka riikides, kus Saabe näed vahel korra nädalas. Ja ehk liigub mõni Estate ka siin eestimaal. Neid universaale jõuti vist USA-s veidi müüa???
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei jõutud neid müüa kusagil. Kõik, mis ringi liiguvad (kui ei ole parasjagu klaaskapis vati sees), on ostetud sealt pankrotivara oksjonilt. Peale viimast oksjonit oli ka Saabsunitedis miski artikkel sellest, kuidas Saksamaal miski esindus neid kuidagi registrisse sokutas. Seal oli ka kirjas lause, et selleks koguti kokku igalt poolt need ühte kohta ja seal juures oli ka lausejupp "from Baltic region", ehk siis kuhugi siiakanti väidetavalt üks toodi, aga millisesse riiki, vat seda ei tea.
EDIT: Artikkel ise siin
EDIT: Artikkel ise siin
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Üks viimane eelseeria 9-5 Aero XWD Wagon on hetkel Rootsis enampakkumisel veel müügis: http://www.kvd.se/sv/auktion/search/saab-9-5-20-turbo4-xwd-sportcombi-aero-aut4wdhelladergps220hk-2011_563548.html?q=Saab&s=5&d=ASC&page=1 - tagaosas pole sellel küll kõik päris korras. Akendel olevad küttetraadid on ise aretatud veidrused. Pagasiruumi plastdetailidega olevat käsitsivalu ja ei sobivat kokku nagu peab. Udutuled ka ei töötavat. Näit miilides, USA versioon. Navi Euroopas ei tööta. Arvatavasti üks esimesi katseautosid.
Mul õnnestus mõni aeg tagasi Saab esinduses ühte 9-5 punast Vector Wagonit näha ja puutuda. Pagasiruumis oli üllatavalt vähe ruumi. Sedaani tagauste joon rikub veidi ka auto ilu. Kahjuks paistis väja, et Saabil selle auto arendusraha nappis. Muidugi polnud tegu seeriaautoga aga tagauste joont polnud kavas just seetõttu muuta, et see oleks hinda liiga palju kergitanud. Kunagi lugesin sellest aga ei meenu kus sellest juttu oli.
Igatahes meeldis mulle tagavaates pigem USA versioon, kui Euroopa oma. Viimane oli tagant luugi alaservast väga "punnis". Samas nagu uue 9-5 puhul on - päriselus segas see vägem kui algselt piltidel! Igatahes kahju, et sellest tootmisküpset autot ei saanud. See oleks olnud üks maailma turvalisemaid universaale. Akende vahelised talad (piilarid) olid raudselt tehtud auto kaalu kandma ka siis kui see hooga ümber paiskuma oleks pidanud. Luugi automaatne sulgemine nupust oli omaette kena vaade! Auto mida nägin igatahes müüki ei läinud. Poe omanik oli soetanud selle analoogselt oktsjonilt Rootsis iseendale.
Mul õnnestus mõni aeg tagasi Saab esinduses ühte 9-5 punast Vector Wagonit näha ja puutuda. Pagasiruumis oli üllatavalt vähe ruumi. Sedaani tagauste joon rikub veidi ka auto ilu. Kahjuks paistis väja, et Saabil selle auto arendusraha nappis. Muidugi polnud tegu seeriaautoga aga tagauste joont polnud kavas just seetõttu muuta, et see oleks hinda liiga palju kergitanud. Kunagi lugesin sellest aga ei meenu kus sellest juttu oli.
Igatahes meeldis mulle tagavaates pigem USA versioon, kui Euroopa oma. Viimane oli tagant luugi alaservast väga "punnis". Samas nagu uue 9-5 puhul on - päriselus segas see vägem kui algselt piltidel! Igatahes kahju, et sellest tootmisküpset autot ei saanud. See oleks olnud üks maailma turvalisemaid universaale. Akende vahelised talad (piilarid) olid raudselt tehtud auto kaalu kandma ka siis kui see hooga ümber paiskuma oleks pidanud. Luugi automaatne sulgemine nupust oli omaette kena vaade! Auto mida nägin igatahes müüki ei läinud. Poe omanik oli soetanud selle analoogselt oktsjonilt Rootsis iseendale.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Avastasin netis kolades sellise huvitava ("ja huvitava hinnaga") uue 9-5 universaali müügis.
Pange tähele tagaistujatele mõeldud ekraane koos klappidega (kuularid).
Pange tähele tagaistujatele mõeldud ekraane koos klappidega (kuularid).
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
On selle lisaga autosid siinmaalgi ja isegi mitu, tõsi kõik sedaan 9-5-d või siis 9-4X-d. Palju vähem levinud lisa on tagurduskaamera 9-5 NG-l. 9-4X Aerol on tagurduskaamera vist standard. 9-5-l sai seda ainult tellida ja ma isegi ei tea kas kõigil mudeliaastatel. Pole tagurduskaameraga versiooni päris elus näinud.
Viidatud 9-5 puhul on ehk tagaekraanid vaid üllatavad seetõttu, et see on tavaversioon, mitte Aero. Aga eks see olnud katse auto värk.
Leitaval on ka 9-5 Aero Estate: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=235145646&asrc=fa%7Csr - tõsi hind on vägev. Aga eks see ole ka autode kollektsioneerija auto. :-)
Viidatud 9-5 puhul on ehk tagaekraanid vaid üllatavad seetõttu, et see on tavaversioon, mitte Aero. Aga eks see olnud katse auto värk.
Leitaval on ka 9-5 Aero Estate: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=235145646&asrc=fa%7Csr - tõsi hind on vägev. Aga eks see ole ka autode kollektsioneerija auto. :-)
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Loodan, et ma autorikaitseseadustega väga pahuksisse ei lähe, aga saksakeelse Autobildi lugejana jäi hiljuti silma huvitav artikkel viimase põlve 9-5 combist, mida siinkohal jagaksin. Kirjas näiteks millist vaeva pidi omanik nägema, et oma USA versioonile leida EU tunnustusega tagaluuki.
Allikaks siis Autobild nr. 23 6.6.2014
Allikaks siis Autobild nr. 23 6.6.2014
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tänaseks siis on Saab 9-5 kombi saanud koha sellises listis: http://www.roadandtrack.com/car-culture/g6779/greatest-failed-cars/?slide=10
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Tavaliselt sisuloojad soovivad, et inimesed nende sisu ka loeksid. Pealkirjast kaugemale, ma mõtlen. Roadandtrack.com lehest jääb küll vastupidine mulje.
Lõpuks leidsin oma 24" monitorilt pisikese (4x4mm) ikoonikese mida oli vaja klõpsata, et kogu nimekirja näha. Või on see Kalifornia osariigi kohalik komme?
Lõpuks leidsin oma 24" monitorilt pisikese (4x4mm) ikoonikese mida oli vaja klõpsata, et kogu nimekirja näha. Või on see Kalifornia osariigi kohalik komme?