aero-x kontsept

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#26

T Veebr 28, 2006 6:36

Algselt postitas: iroman
Krt,katapult,muidugi!

Maandud katusele, siis teeb katapult piraki ja Juht taotakse maasse. See ju puhas kulude kokkuhoid! Teatavasti on matused üks kalleim ettevõtmine.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#27

T Veebr 28, 2006 8:49

Algselt postitas: qdwin
Väljaliikuv pagasnik on geniaalne! Ustest ja katuseluugist rääkimata.


Kahtlemata on need lahendused huvitavad, erilised ja innovatiivsed, aga kas ka praktilised?
Sahtel-pagasnik nõuab teatavat lisaruumi auto taga, et vajalik kola kätte saada. Uksed-katus lahendust on siin juba kritiseeritud.

kriitiline suur@üldiselt rõõmustab Saabi inseneride lahenduste üle.
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#28

T Veebr 28, 2006 9:48

pisar tuleb silma.. see on liiga hea
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#29

T Veebr 28, 2006 10:11

Rumal küsimus, aga kas keegi kojamehi sel masinal märkas?

teager pime :fight:
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#30

T Veebr 28, 2006 10:20

hävitajatel pole ka kojamehi :P
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#31

T Veebr 28, 2006 10:32

Algselt postitas: suur
Kahtlemata on need lahendused huvitavad, erilised ja innovatiivsed, aga kas ka praktilised?
Sahtel-pagasnik nõuab teatavat lisaruumi auto taga, et vajalik kola kätte saada. Uksed-katus lahendust on siin juba kritiseeritud.

Sellise sahtli konstrui saab väga kompaktse teha. Ausalt öeldeson selline sahtel ülimalt praktiline. Alati kui tuleb midagi pagasnikus toimetada, saavad püksipõlved vastu porist kaitserauda mustaks. Nüüd tõmbad sahtli lahti, kuskile küünitama ei pea, mis vaja haarad nina ees kätte.

EDIT: Kui keegi kohtab mõnda korraliku resoga fotot uste ja katusemehhanismist, oleks ma väga tänulik.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#32

T Veebr 28, 2006 10:36

Algselt postitas: qdwin
Nüüd tõmbad sahtli lahti, kuskile küünitama ei pea, mis vaja haarad nina ees kätte.


Kui vaidlus, siis vaidlus :)
Tegu on siiski sportautoga, millelt ei saai oodata ülisuurt pagasiruumi. Kuhu ja mida sa küünitad? Ega selle pole tonnise pagass, kus hullult küünitama peab, et tagumise nurgani jõuda.

Tegelikult pole mul sahtli vastu midagi. Lihtsalt tõin asja ühe sekundaarse negatiivse külje välja.

EDIT:
qdwin, näe ühe pildi, kus konstrui paremini näha, leidsin

Pilt

Üks veel:)


Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#33

T Veebr 28, 2006 10:43

No vaada golfikott on ju üsna raske, mõtle ise kui kohutav see on kui peale golfikoti kättesaamist on ilusad valged golfipüksid põlvepealt mudased. Nagu mingil õunaraksust tulnud poisikesel.

EDIT: To Suur. Aga see pole ju see konstrui, Sinu pildil olevat kasutatakse ju jäiga katusega kärude ja mõningate kapottide küljes. X-il on uksed katuse küljes
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#34

T Veebr 28, 2006 11:14

Kui see auto ka tootmisesse peaks minema siis vaevalt et uksemehhanism sama jääb. Või kui jääb siis sellist asja üle väikeseeria ei toodeta, ja seda siis megakirve hinnaga. Selliseid eriliste ustega ideeautosid on ennegi tehtud, tootmisesse jõuab ikka tavaliste ustega variant.

Tegelikult mina ei saa ühest asjast aru, et kui juba teha masin mille kere kandekonstruktsioonis katus ei osale. Siis võiks olla ka mingi variant asja kabriona kasutada.
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#35

T Veebr 28, 2006 11:29


Saab's Aero X isn't, says the company, the precursor to a production model, but a pure for-show car, a brand-building exercise and an indication of a bolder future design direction.


Nii et ikka rohkem AV-1 kanti masin.
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#36

T Veebr 28, 2006 13:08

Võibolla uus 9-3 saab sealt inspiratsiooni?
Aga see oleks ka väga hea brandbulding kui nad seda kasvõi väikeseerias toodaksid. Annaks Saabi imagole ikka kõvasti sära juurde.
smr
Postitusi: 124
Liitunud: P Jaan 29, 2006 16:14
Asukoht:
Auto:

#37

T Veebr 28, 2006 20:48

Meie mees Genfi autonäituselt räägib, et Aero-x näeb IRL jumala lahe välja :)

Reedel ehk pildid Autopunkt.ee lehel üleval ka.

Edit: ahjusoojad pildid ainult saabnetile http://tfr.cafe.ee/kama/saab.html
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#38

T Veebr 28, 2006 21:08

tfr ka jõuab igale poole, ega ta ise ometi saabifänniks hakanud pole?
smr
Postitusi: 124
Liitunud: P Jaan 29, 2006 16:14
Asukoht:
Auto:

#39

T Veebr 28, 2006 21:11

Algselt postitas: Garu
tfr ka jõuab igale poole, ega ta ise ometi saabifänniks hakanud pole?

Tõsi, Tfr ja tema 99 hobi :)
Aga ei, need pildid on puhtalt minu palvel üleval üle tema kehva hotelli netiühenduse.
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#40

T Veebr 28, 2006 23:09

pöörake tähelepanu velgedele. Need meenutavad reaktiivmootori tiivikulabasid oma pööratud kodaratega. :head:
Nimevahetus vl -> Veiko
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#41

T Veebr 28, 2006 23:51

Algselt postitas: vl
pöörake tähelepanu velgedele. Need meenutavad reaktiivmootori tiivikulabasid oma pööratud kodaratega. :head:


Seda sai Aero-X tutvustavalt lehelt lugeda jah. Nagu ka seda, et lisaks lennukitelt laenatud disainile on neil ka praktiline väärtus - nimelt pidid need labad sõidu ajal ka pidureid jahutama
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#42

K Mär 01, 2006 11:51

strife
Postitusi: 264
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#43

K Mär 01, 2006 13:37

krt ma lähen hulluks seda saabi vaadates..tahakls sinn nagu sisse istuda mitte oma tavalisse 9-3 me...aga jah küsimusi on küll palju ???huvitav kas selle auto lag hinnaks tuleb 12 milnonit???
Fly High!
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#44

K Mär 01, 2006 14:27

Njah, sellisega saaks sõita vaid suvel. Või talvel soojast garaazhist sooja garaazhi,
lumes müttamine neliveoga jääb ära.. kujutage ette, kui lahedalt selline mehhanismus
külmaga käitub, kui siin tavalistegi Saabikeste uksed-aknad-lukud ei toimi :wall:
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#45

K Mär 01, 2006 14:41

Algselt postitas: Tan
kujutage ette, kui lahedalt selline mehhanismus
külmaga käitub, kui siin tavalistegi Saabikeste uksed-aknad-lukud ei toimi :wall:


ma ei saa aru millest sa räägid ;)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#46

K Mär 01, 2006 16:52

Ega see 'katusel lumi' -probleem vist nii hull polegi. Praegugi tuleb enne autosse sisenedes lumi uste servadelt ära pühkida, muidu ust avades salong valget täis :P. Aero-X puhule see lihtsalt nati tülikam.
Sajuse ilmaga on küll nati kurb..
Paneb vist möödasõitjad küll silmi pungitama, kui sellisest autost välja astud!

Aga muidu soliidne pill :thumb:
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#47

K Mär 01, 2006 21:14

www.car.ee on nüüd palju pilte üleval. Ka sisemusest ja üleüldse.
Nimevahetus vl -> Veiko
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#48

K Mär 01, 2006 21:21

Kas teile ka tundub, et sel pildil on tahhomeetriga miskit valesti...?
Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#49

K Mär 01, 2006 21:36

Algselt postitas: Cyber
Kas teile ka tundub, et sel pildil on tahhomeetriga miskit valesti...?


Näh, Cyberi terav silm märkas rootis inseneri "täpsust":)
Aga võibolla BIOPOWER mootori maksimumpöörded ongi seal 700 pööret minutis kandis :poke: Nii et tühikäigupööre seal alla 100 pöörde minutis (natuke rohkem kui pööre sekundis) kandis.
Päris lahe oleks töötakte kuulata - aa, näed, neljandas silindris plahvatas, nüüd teises jne ...
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#50

T Mär 28, 2006 17:34

http://www.edmunds.com/insideline/do/Features/articleId=93327#
EDIT: See link viib mingi Fordi ajaloo artikli peale..;) vt järgmist postitust, seal on õige link
Cyber.
Vasta