Uudised NEVS elektriautodest (ehk ex-elektriSaabidest)

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 477
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#51

R Juun 02, 2017 0:12

Esimesed pildid NEVS elektriautost: http://www.saabplanet.com/nevs-officially-shows-its-all-new-nevs-9-3-ev-sedan-and-nevs-9-3x-suv-ev/

Need on üleval ka NEVS ametlikul Instagram kontol: https://www.instagram.com/p/BUwINgTBYG5/?taken-by=nevsofficial

... mnja, oleks nagu midagi ägedamat oodanud! Viimase GM põlvkonna 9-3 väljanägmine oli etem. Natuke liiga hiinlaste maitse järgi aga teisalt, ongi ju see vaid Hiina turule. Universaal mõjub sümpaatsemana. Sedaan tagaosa on väga veider.

Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - B2B e-trainings
www.consciousinitiative.com - Teadliku Ettevõtluse Konverents taas 03.05.2018!
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
AndresV
Postitusi: 862
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 jaotus
Kontakt:

#52

R Juun 02, 2017 10:18

Kõige veidram - kaamerad peeglite asemel näevad välja nagu mingid rudimendid. Samasugune pilt avanes kunagi kui mõlemad küljepeeglid olid ööhämaruses pihta pandud.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 477
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#53

P Juun 04, 2017 11:48

Midagi lubatakse veel ja see detail ei ole neilt kahelt autolt.



Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - B2B e-trainings
www.consciousinitiative.com - Teadliku Ettevõtluse Konverents taas 03.05.2018!
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
mardikas
Postitusi: 238
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#54

E Juun 05, 2017 0:21

Esimesed pildid juba imbuvad netti: http://www.saabplanet.com/nevs-9-3-ev-images-leaked-before-shanghai-premiere/
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 477
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#55

N Juun 08, 2017 8:52

Nüüd info ka NEVS kodulehel: https://www.nevs.com/en/opportunities-motion-ces-asia/ - Paistab, et 9-3X SUV puhul on katuse osas jäädud tavapärase 9-3X stiili juurde ja see on tore. Sisu on auto täitsa uus ja Saab geenidega (NB! mehaaniline käsipidur!). 9-3X SUV oleks elektriautona cool. Sedaan on aga jäänud oma veidra tagumiku juurde. 9-3 Saab sedaan tagaosa oli kordades kenam. Lisapilte: http://www.saabplanet.com/nevs-9-3-and-nevs-9-3x-officially-presented-new-concepts/

Nn kolmas auto polegi tavamõttes auto vaid isesõitev "kookon". Paistab väga toores see pod. Sellest tootmisküpse asjani läheb ilmselt veel aega.











Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - B2B e-trainings
www.consciousinitiative.com - Teadliku Ettevõtluse Konverents taas 03.05.2018!
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 477
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#56

N Sept 14, 2017 11:11

Huvitav on see, et kui minna NEVS kodulehele on kadunud rootsi keelne osa. Ringiga on see leitav aga otse mitte, otse on keelevalik hiina keel ja inglise keel.
www.wellnessorbit.com - B2B e-trainings
www.consciousinitiative.com - Teadliku Ettevõtluse Konverents taas 03.05.2018!
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Mundujeevitž
Postitusi: 5
Liitunud: T Okt 03, 2017 12:24
Asukoht: Mingisugune SAABipesa kuskil jüri kandis
Auto: 900NG(varsti) ning kui lubatakse siis Viggen või legendaarne Mannerg

#57

T Nov 21, 2017 16:30

Nonii, türklased on ka midagi oma valdustest taasavastanud
https://www.accelerista.com/arvamus/saa ... vusautoks/
Üritavad Teslale kõrge kaarega pähe lasta :conf:
:drive: noor liiklushuligaan :head:
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 477
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#58

N Dets 07, 2017 0:26

Tänasest saab siis elektri NEVS-e: https://www.saabplanet.com/nevs-just-st ... -in-china/ - tõsi ainult Hiinas.

Tootmises olev elektriauto on palju sarnasem viimasele 9-3-le kui oli vahepeal esitletud näituseauto! Suurim erinevus on auto esiosas: iluvõres, udutulede sektsioonis, kapoti peegli poolses servas, peeglites; sees: kahes displays (st spidomeeter/läbisõidu ulatuse näidik on täisdigitaalne) ja keskkonsoolis (kahe istme vaheline osa, joogitopsid ja käigukang); ning taga pagasniku peal oleva numbrialuse kohal oleva nn plastosa kujunduses. Kõik muu on sama mis NEVS toodetud Saab 9-3 (MY 14) puhul.
NEVS-9-3-Interior-2.jpg
NEVS-9-3-Interior-2.jpg (106.5 KiB) Vaadatud 232 korda
NEVS-9-3-rear-end.jpg
NEVS-9-3-rear-end.jpg (62.88 KiB) Vaadatud 232 korda
NEVS-9-3-front.jpg
NEVS-9-3-front.jpg (56.83 KiB) Vaadatud 232 korda
Viimati muutis dreamer12, N Dets 07, 2017 0:48, muudetud 1 kord kokku.
www.wellnessorbit.com - B2B e-trainings
www.consciousinitiative.com - Teadliku Ettevõtluse Konverents taas 03.05.2018!
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 477
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#59

N Dets 07, 2017 0:41

NEVS on info avaldanud ka oma ametlikul kodulehel: https://www.nevs.com/en/media/press-rel ... roduction/

Tootmisvõimsuseks plaanitud I etapis 50000 autot ja II etapis 220000 autot, mis ajast me kummagi etapi puhul räägime jäi mulle arusaamatuks. Seega 9-3 on saanud juba 4 elu. (9-3 I gen GM SAAB, 9-3 II gen GM SAAB ja siis II gen SAAB NEVS versioon - MY 2014, kõik Aero versioonid ja 2,0T ja nüüd siis NEVS 9-3 electric).

Auto läbisõidust, akudest ja laadimisajast infot teates ei olnud. Nagu ka puudus hinnainfo.
NEVS_China_Factory.png
NEVS_China_Factory.png (755.91 KiB) Vaadatud 221 korda
nevs-9-3-production-start-in-china.jpg
nevs-9-3-production-start-in-china.jpg (65.75 KiB) Vaadatud 224 korda
www.wellnessorbit.com - B2B e-trainings
www.consciousinitiative.com - Teadliku Ettevõtluse Konverents taas 03.05.2018!
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 911
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#60

N Dets 07, 2017 10:41

dreamer12 kirjutas:
N Dets 07, 2017 0:41
Seega 9-3 on saanud juba 4 elu.
Huvitav, kaua seda laipa reanimeeritakse? Üks hetk peaks see 2002a põhi ikkagi tänapäeva mõistes vanaks jääma...ka arengumaade jaoks. Tundub, et 9-3 on tabamas justkui Hindustan Ambassadori saatus, mida toodeti enam kui 50 aastat :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13360
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#61

N Dets 07, 2017 10:51

[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kroom
Postitusi: 214
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto:

#62

N Dets 07, 2017 15:27

Mis seal põhjal ikka vananeda? Progevad tarkvara ümber ja on jälle kaasaegne, sest mida seal rauas ikka nii väga enam arendada on?
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 477
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#63

R Dets 08, 2017 11:02

9-3 on heal põhjal auto aga ei saa öelda, et see viimane disain seda kenamaks oleks muutnud. Mulle jäi kummaliseks vaid see, et mis mõte oli esitleda nn uue kujustusea autosid, kui tegelikkuses toodetakse seda, mida ikka on toodetud mõne detaili vahetamisega? Teisalt, olukorras, kus NEVS pole kohe 3 a autosid üldse tootnud oli ilmselt vana liini Hiina viimine kiireim tee tulla turule. Eks reaalsuses olegi Hiina ju ca kümmekond a maas EU/USA autotootmise tasemest. Kui see auto seal müüb ja nii saadakse kapital uue välja toomiseks on ärilisest aspektist asi mõistetav. Taktikaliselt ei oleks ma siis nö näitusele nii erinevaid autosid varem avalikkuse ette toonud. Aga võibolla saadi ka nende alusel tagasiside, et vana 9-3 oli etem? Ja kuulati seda?

Ma pean GM vimast versiooni 9-3-st seni kõige kenamaks. Eks see selleks ka seni alles on (tõsi sellest viimasest oli Spyker ajal uue esiosaga variant ka)!

Faktiks jääb, et 9-3 on Hiina turu jaoks uus, sest seda pole kunagi varem seal müüdud. Taiwan on lähim riik, kus Saabe müüdi.

Lisapilte leiab: https://www.instagram.com/nevsofficial/
www.wellnessorbit.com - B2B e-trainings
www.consciousinitiative.com - Teadliku Ettevõtluse Konverents taas 03.05.2018!
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta