Uus Saab 9-5
Möned mötted mis tekkisid peale proovimist ...
'+'
Üllatavalt mugav on juhi perspektiivist kruisida. Väga vaikne ja rahulik, isegi 19'' veljed ei andnud väga tunda tallinna augulistel teedel.
Kodune "Nahkdiivani" tunne on juhiistmel täitsa alles ja vaevalt, et pikki otsi söites peab seisma jääma kuna "Selg hakkas valutama"
Kiiruspiirangute äratundmine on meeldiv funktsioon / vidin.
Aitäh, et vent istmed ikkaveel olemas on :)
Ülimalt suur ja mahukas pagass.
Konsool on väga hea ja ülevaatlik, köik on seal, kus olema peab vai siis seal, kus sa arvad, et ta on :)
'-'
Nagu ka juba TurboX'i mäletasin, siis ega see V6 ikka eriti pöördesse ei lähe ja seda vanemates 9-5 Aerodest tulenevat "Naeratust" ning unetuid öid "I want that CAR!!" esile ei tule. Ainuke hetk millal mingit elu mootor näitas oli pöördevahemikus 5500 - 6500 pööret.
Automaatkast on üllatavalt "Loll" ... ja isegi "Sport" mode'is toimub üles-alla vahetus märgatavalt suure delay'ga
Tagaistmetel küll jalaruumi on küllalt juurde tekkinud, aga samas on pearuum kuskile ära löigatud. Oma 1,88'ga oli pea täpselt vastu lage kui taga tahta pea vastu peatuge panna.
Kapoti all "Vurri" nähes ... esimene möte ... "Nii väike?"
Tagaistmel üllatavalt lärmakas ja samas kostus ka pagassist mingi örn kolksumine.
Pagassi vaadates oli ka selline örn "Odav" löhn küljes.
Löppkokkuvötteks ...
V6 vajab veel tugevat arengut, kui vanematele "Aerutajatele" tahta olla alternatiiviks. Pigem vaataks 2.0T Aero XWD manual suunas mida ehk onu Renee Hirsch oskab väheke edasi aidata (Kui rahakott lubab) ... kuuldavasti läheb Rida4 paremini pöördesse.
Päikest
:eureka:Sipelgaz:notworthy:
'+'
Üllatavalt mugav on juhi perspektiivist kruisida. Väga vaikne ja rahulik, isegi 19'' veljed ei andnud väga tunda tallinna augulistel teedel.
Kodune "Nahkdiivani" tunne on juhiistmel täitsa alles ja vaevalt, et pikki otsi söites peab seisma jääma kuna "Selg hakkas valutama"
Kiiruspiirangute äratundmine on meeldiv funktsioon / vidin.
Aitäh, et vent istmed ikkaveel olemas on :)
Ülimalt suur ja mahukas pagass.
Konsool on väga hea ja ülevaatlik, köik on seal, kus olema peab vai siis seal, kus sa arvad, et ta on :)
'-'
Nagu ka juba TurboX'i mäletasin, siis ega see V6 ikka eriti pöördesse ei lähe ja seda vanemates 9-5 Aerodest tulenevat "Naeratust" ning unetuid öid "I want that CAR!!" esile ei tule. Ainuke hetk millal mingit elu mootor näitas oli pöördevahemikus 5500 - 6500 pööret.
Automaatkast on üllatavalt "Loll" ... ja isegi "Sport" mode'is toimub üles-alla vahetus märgatavalt suure delay'ga
Tagaistmetel küll jalaruumi on küllalt juurde tekkinud, aga samas on pearuum kuskile ära löigatud. Oma 1,88'ga oli pea täpselt vastu lage kui taga tahta pea vastu peatuge panna.
Kapoti all "Vurri" nähes ... esimene möte ... "Nii väike?"
Tagaistmel üllatavalt lärmakas ja samas kostus ka pagassist mingi örn kolksumine.
Pagassi vaadates oli ka selline örn "Odav" löhn küljes.
Löppkokkuvötteks ...
V6 vajab veel tugevat arengut, kui vanematele "Aerutajatele" tahta olla alternatiiviks. Pigem vaataks 2.0T Aero XWD manual suunas mida ehk onu Renee Hirsch oskab väheke edasi aidata (Kui rahakott lubab) ... kuuldavasti läheb Rida4 paremini pöördesse.
Päikest
:eureka:Sipelgaz:notworthy:
Algselt postitas: S9K
Mis värk selle proovisõiduga on? Kas lihtsalt panen aja kirja ja lähengi proovima? Mingeid lisatasusi ei ole? Just like that? Kas saab sõita Aeroga või on mingi lahjem plönn?
Pilliks on ikka kõige kõvem AERO. Lihtsalt helista ette neile, ning proovisõit on olemas(muidugi juhul, kui auto siis veel Eestis on).
Tellitud autod pidid loodetavasti augusti lõpus kohale jõudma.
Täna VM'is käies nägin vanat tuttavat 9-5'te maja ees, üks hõbedane oli saalis ning üks tumehall hoovi peal. Võib-olla mõni veel kuskil peidus. Autod on liikuma hakanud :thumb: Ehk on loota mõnda tänavale ka varsti.
terv, teager
terv, teager
Saab ei võta vedu
http://www.e24.ee/?id=305001
http://www.e24.ee/?id=305001
Tere hommikust, meedia paneb ikka täiega p...ska.
Tehas käivitati alles suvel ja juba oodatakse mingit müügiedu ja success story-t, mõnesse riiki, nagu ka meile, alles hakkavad uued mudelid jõudma. Krt, ei käi need asjad nii kiiresti.
Ja see artikli lõpus kajastatud Briti meedia :bs: hinnangud, seda on ka SU kommenteerinud, lugege parem TopGear-i arvustust, täiesti postiivne.
Tehas käivitati alles suvel ja juba oodatakse mingit müügiedu ja success story-t, mõnesse riiki, nagu ka meile, alles hakkavad uued mudelid jõudma. Krt, ei käi need asjad nii kiiresti.
Ja see artikli lõpus kajastatud Briti meedia :bs: hinnangud, seda on ka SU kommenteerinud, lugege parem TopGear-i arvustust, täiesti postiivne.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: Cyber
Nädalavahetusel nähtud auto teatas oma keskmiseks kuluks 12.2 liitrit. Tegu oli Aero mudeliga, mis oli käinud testsõidukiks (ilmselt ei hellitatud gaasipedaali eriti). Väga normaalne number 2.8 liitrise turbomootori ja 300 hobese jaoks.Algselt postitas: Skybound
[Aero kütusekulu ja plastik-keskkonsooli eest saab see auto pähe, aga kõik ülejäänu peaks väga tipp-topp olema.
Uus Autoleht kodus laua peal ja kahjuks-kahjuks oli siiski miinusena välja toodud Aero V6 kütusekulu, ka automaadi kohta oli kobisemist (oodatult, kui "teutooni kolmikuga" võrrelda). Samas - läbi aegade on näiteks BMW tehase poolt toodud kütusekulu olnud väga optimistlik ja Saabiga on samas tehaseandmetest palju paremaid numbreid välja sõidetud. Näiteks siinses testis suutis Autoleht isegi Aero 0-100 kiirendusaja tehase 6,9st kümnendiku võrra maha lihvida! Kütusekulu testis ei mõõdetud ja sellest on kahju.... arvan, et Aero ja 535i kütusekulude erinevus polekski niivõrd nutune, kui neid mõlemat koos back-to-back testida ja tuleks välja, kelle andmetes rohkem õhku on.
Üldiselt suht neutraalne test oli.... juhitavus sai kiita kui tippklassi kuuluv, ometi 5 asemel 4 tärni tabelis. Ei toodud esile jalaruumi tagaistmel ja istmete mugavust pole absoluutselt mainitud (küllap Saabi puhul iseenesestmõistetav?). Plastarmatuuri kallal õnneks ei noritud Üks teine Autolehe tegelane (Korrol vist) on suht valiv materjalide suhtes, seda testi viis läbi Kristjan Sooper.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Algselt postitas: Skybound
Algselt postitas: Cyber
Nädalavahetusel nähtud auto teatas oma keskmiseks kuluks 12.2 liitrit. Tegu oli Aero mudeliga, mis oli käinud testsõidukiks (ilmselt ei hellitatud gaasipedaali eriti). Väga normaalne number 2.8 liitrise turbomootori ja 300 hobese jaoks.Algselt postitas: Skybound
[Aero kütusekulu ja plastik-keskkonsooli eest saab see auto pähe, aga kõik ülejäänu peaks väga tipp-topp olema.
Uus Autoleht kodus laua peal ja kahjuks-kahjuks oli siiski miinusena välja toodud Aero V6 kütusekulu, ka automaadi kohta oli kobisemist (oodatult, kui "teutooni kolmikuga" võrrelda). Samas - läbi aegade on näiteks BMW tehase poolt toodud kütusekulu olnud väga optimistlik ja Saabiga on samas tehaseandmetest palju paremaid numbreid välja sõidetud. Näiteks siinses testis suutis Autoleht isegi Aero 0-100 kiirendusaja tehase 6,9st kümnendiku võrra maha lihvida! Kütusekulu testis ei mõõdetud ja sellest on kahju.... arvan, et Aero ja 535i kütusekulude erinevus polekski niivõrd nutune, kui neid mõlemat koos back-to-back testida ja tuleks välja, kelle andmetes rohkem õhku on.
Üldiselt suht neutraalne test oli.... juhitavus sai kiita kui tippklassi kuuluv, ometi 5 asemel 4 tärni tabelis. Ei toodud esile jalaruumi tagaistmel ja istmete mugavust pole absoluutselt mainitud (küllap Saabi puhul iseenesestmõistetav?). Plastarmatuuri kallal õnneks ei noritud Üks teine Autolehe tegelane (Korrol vist) on suht valiv materjalide suhtes, seda testi viis läbi Kristjan Sooper.
See on küll õige, et kütusekulu paberil ja reaalses elus Saabil kas ei erine või on reaalse elu kasuks ja 12,2 l/100 on ikka tõesti päris hea tulemus.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Ma kujutan ette, et kui see Saab oleks välja tulnud paar aastat varem siis oleks väga palju seda ostetud. Praegu masu ajal vist ei lähe nii hästi, sest kui enne oli nii, et osta saavad peaaegu kõik kes tahavad (liisinguga), siis nüüd on see rohkem rikaste pärusmaa ja minusugustel vaesematel ei jää muud üle kui 3-5 aastat oodata ja siis kasutatud variant osta.
Kui see Saab oleks paari aasta eest välja tulnud, siis oleks praegu vist päris palju neid järelturul (liisingusse tagastatud) :thumb:
PS! Usun, et tegu on väga hea masinaga...
Kui see Saab oleks paari aasta eest välja tulnud, siis oleks praegu vist päris palju neid järelturul (liisingusse tagastatud) :thumb:
PS! Usun, et tegu on väga hea masinaga...
Algselt postitas: fofa
Muide, ega keegi ei tea, millal universaal müüki tuleb (kui tuleb)? Enne pole nagu põhjust uuema ostmisele mõelda
According to the latest reports from the Swedish media, it appears that the new Saab 9-5 Combi will make its official debut next year, at the Geneva Motor Show. And this is not all: Saab is also planning a crossover based on the 2010 9-5 dubbed 9-5X which is expected to come by the end of 2011. Saab Automobile has ordered new body tooling by Novacast in Tyringe, with delivery in spring 2011.
According to the company, the tools will be used for the manufacturing of body components for the new Saab 9-5 in Trollhättan. The sedan model with four doors are already in production here. But next year, it will be followed by a combi model. The order indicates that the serial production of the combi is planned to start during summer next year. For Novacast and the daughter company Camito, this order is worth five million SEK.
AutoNet: Katastroofiline Saab 9-5 võib muutuda paremaks
http://www.autonet.ee/uudised/saab/9-5-46391.html
Kas keegi on lähedalt ka juba näinud seda uut 9-5? On siis nii katastroofiline, nagu kirjutatakse?
http://www.autonet.ee/uudised/saab/9-5-46391.html
Kas keegi on lähedalt ka juba näinud seda uut 9-5? On siis nii katastroofiline, nagu kirjutatakse?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
:wall::wall::wall:Algselt postitas: tripp
AutoNet: Katastroofiline Saab 9-5 võib muutuda paremaks
http://www.autonet.ee/uudised/saab/9-5-46391.html
Kas keegi on lähedalt ka juba näinud seda uut 9-5? On siis nii katastroofiline, nagu kirjutatakse?
Mõni ei anna endale üldse aru, mida kirjutab. :angry:
Käisin seda autot proovimas. See on väga-väga hea auto. Päriselt kohe.
Juhitavus on esmapilgul kummaline, seda heas mõttes. Kui hakkas tekkima tunne, et
muutub alajuhitavaks (mida ma tol hetkel taotluslikult ka saavutada üritasin) jäi masin rooli edasi keerates neutraalseks ning tuli ilusti järgi. 4wd puhul oleks tahtnud küll enamat saba viskamist (mida isegi mu 180kw outback suudab), kuid hoolimata suht korralikust mootori jaksust ta seda ei teinud.
Kas see oli tingitud pikast teljevahest või lahjast tagaveost (stabiilsuskontrollid jms olid küll maha keeratud :drive: )
Vedrustus on tal kordi mugavam kui minu aerol oli, ning auto on tunduvalt mugavam, kui eelmine 9-5 oli.
Võin mainida veel seda, et sõidan suht suurel hulgal erinevate masinatega, ning oma hinnaklassi (mis prooviauto puhul oli 850k) kohta võrreldes teistega on autot seal piisavalt ja rohkemgi.
Juhitavus on esmapilgul kummaline, seda heas mõttes. Kui hakkas tekkima tunne, et
muutub alajuhitavaks (mida ma tol hetkel taotluslikult ka saavutada üritasin) jäi masin rooli edasi keerates neutraalseks ning tuli ilusti järgi. 4wd puhul oleks tahtnud küll enamat saba viskamist (mida isegi mu 180kw outback suudab), kuid hoolimata suht korralikust mootori jaksust ta seda ei teinud.
Kas see oli tingitud pikast teljevahest või lahjast tagaveost (stabiilsuskontrollid jms olid küll maha keeratud :drive: )
Vedrustus on tal kordi mugavam kui minu aerol oli, ning auto on tunduvalt mugavam, kui eelmine 9-5 oli.
Võin mainida veel seda, et sõidan suht suurel hulgal erinevate masinatega, ning oma hinnaklassi (mis prooviauto puhul oli 850k) kohta võrreldes teistega on autot seal piisavalt ja rohkemgi.
http://www.gaiacosmetics.ee/