Uus Saab 9-5
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
9-5 combid eri toonides (ja versioonides) on leitaval siin: http://inside.saab.com/saab-9-5-combis-of-different-colors/
Mulle meeldis USA versiooni tagaluuk palju rohkem. Tagumik on nii palju sihvakam ja sportlikum aga eks see ole maitseasi. Vahe leiab hoolas vaatleja pildil 4. USA versioon vasakpoolne hõbedane.
Igatahes rõõm, et neid nüüd ka tootma asutakse! :head:
Mulle meeldis USA versiooni tagaluuk palju rohkem. Tagumik on nii palju sihvakam ja sportlikum aga eks see ole maitseasi. Vahe leiab hoolas vaatleja pildil 4. USA versioon vasakpoolne hõbedane.
Igatahes rõõm, et neid nüüd ka tootma asutakse! :head:
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Tagumiku sihvakust ei oska selle pildi põhjal hinnata aga Usa versioonil see horisontaalne tasapind tagaluugi all hakkab ju kohe tolmu koguma.
Esimest korda on näha kuidas katuse tagaosa on jäetud lõpuni viimistlemata disainis. Tõesti see horisontaalis kulgev kõrgele kergitatud katusepind jätab tagaklaasidega mulje et tegu on krematooriumi taksoga mille hauakaevajad kahe napsu vahel ise kokku kompunnisid. Hõbedane tundub selle kere juures õige värv olema.
With the seatbacks lowered, the cargo deck is almost two meters long (1962 mm) and offers an adaptable load capacity of up to 1,600 liters (527 liters, rear seats up). The side walls are completely flat and upright, creating a clean, open space without any hard-to-use corners or rear wheel-arch intrusions.
Päris kirstu ära ei pane, aga mahutavuse osas täis universaal ikka. Ma seda katusejoont ja eelnevalt mainitut ei julenud ise välja öelda, kartes näida loll :)
EDIT: Ja üks asi veel, mida ma enda küürselgse ja nüüdse kandilise juurest olen nö avastanud, et igal autol on omad nurgad, kust alt ta paistab väga ilus ja mõni nurk, kus on lame, mage, isegi kole + lisaks optika eripära, seebika objektiivid venitavad mingeid ääri vms. Ametlikel fotodel on see NG9-5 hoopis teine. Enamasti ongi tavapildistaja viga minu arust, et [URL=http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/03/04-saab-9-5-sportcombi.jpg]enda silmade kõrguselt lastakse foto[/URL], aga auto puhul oleks vaja laskuda kükki või vahel veel madalamale.... Minu arvamus.
Päris kirstu ära ei pane, aga mahutavuse osas täis universaal ikka. Ma seda katusejoont ja eelnevalt mainitut ei julenud ise välja öelda, kartes näida loll :)
EDIT: Ja üks asi veel, mida ma enda küürselgse ja nüüdse kandilise juurest olen nö avastanud, et igal autol on omad nurgad, kust alt ta paistab väga ilus ja mõni nurk, kus on lame, mage, isegi kole + lisaks optika eripära, seebika objektiivid venitavad mingeid ääri vms. Ametlikel fotodel on see NG9-5 hoopis teine. Enamasti ongi tavapildistaja viga minu arust, et [URL=http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/03/04-saab-9-5-sportcombi.jpg]enda silmade kõrguselt lastakse foto[/URL], aga auto puhul oleks vaja laskuda kükki või vahel veel madalamale.... Minu arvamus.
Rootsi SAABi lehel juba uue 9-5 universaali hinnad/pildid üleval.
EDIT.
Hakatakse pakkuma varianti TTiD4 XWD 190 hj/400Nm. :cool:
EDIT.
Hakatakse pakkuma varianti TTiD4 XWD 190 hj/400Nm. :cool:
romza
MIda tähendab Rek ca pris ja kuidas sellest aru saada, et Linear-idel on lisavarustuse rea peal 0-irida, Vectoritel 24 k krooni ja Aerodel 64 k? Et kui rootslane võtab kõikvõimalikud lisad, mida Vectorile pakutakse, siis auto hinnaks tuleb grundpris + 24 k ?
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Uus Saab 9-5 on Singapuris valitud aasta autoks.
http://newsroom.saab.com/news/news/saab95namedcaroftheyearinsingapore.5.6b70d8f7131ef59e7497ffe381.html
http://newsroom.saab.com/news/news/saab95namedcaroftheyearinsingapore.5.6b70d8f7131ef59e7497ffe381.html
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Suht raske oleks olnud seda ka enne tänast siia linkida..:) Kuupäev tänane..:)ma ei leia, et see väike klipp oleks siin üleval olnud:
http://www.autonet.ee/uudised/saab/9-5-aero-49626.html
Aga põhimõtteliselt sisulage "arvustus"... Siin on üks nupp ja display ja siis 4 vedu ja kogu jutt sellises toonis, et ma algul mõtlesin,et ta on purjus..:P
Suht raske oleks olnud seda ka enne tänast siia linkida..:) Kuupäev tänane..:)ma ei leia, et see väike klipp oleks siin üleval olnud:
http://www.autonet.ee/uudised/saab/9-5-aero-49626.html
Aga põhimõtteliselt sisulage "arvustus"... Siin on üks nupp ja display ja siis 4 vedu ja kogu jutt sellises toonis, et ma algul mõtlesin,et ta on purjus..:P
minu kommentaar oligi mõeldud tänasest päevast :)
Aga olen nõus ka, et Hr Tamm tundub seal üsna joobnud olekuga. Aga pean ka tunnistama, et see uus 9-5 meeldib mulle üha rohkem ja rohkem!
Istusin ka sees, sõitnud pole aga tundub, et lagi on nuppe juurde saanud ja minu arust võikski seal üha rohkem nuppe olla. Veelgi rohkem on minu arust selles autos juhile mõeldud. Eelmise 9-5 võrreldes on natuke kitsam tunne sees, sest keskkonsool on kõrgem.