Uus Saab 9-5
Loodan, et ümberkorraldusesd GM-is viib vajaduseni tehniliselt autosid edasi arendada. Siin väike võrdlus sama klassi SAAB-i ja BMW vahel:
SAAB 9-3SS AERO 2,8 TS sedaan V6 188 kW
Kiirendus man(aut) 6,7(7,5)
Kütusekulu keskmine man(aut) 9,8(10,8)
Hind koos km-ga: 558500 krooni
Bensiin 98
BMW 325i R6 2996 160kW
Kiirendus man(aut) 6.7 (7.1)
Kütusekulu keskmine man(aut) 7.1 (7.1)
Hind koos km-ga: 549000 krooni
Bensiin 95
Et siis kui uus 9-5 parandab kõvasti eelkäiaga kütusekulu ning muudaks automaatkasti ka efektiivsemaks, siis oleks see kindlasti teretulnud nähtus.
Kui uus 9-5 puhul vaid välimus muutub, siis on see tegelikult arengus paigal seismine.
SAAB 9-3SS AERO 2,8 TS sedaan V6 188 kW
Kiirendus man(aut) 6,7(7,5)
Kütusekulu keskmine man(aut) 9,8(10,8)
Hind koos km-ga: 558500 krooni
Bensiin 98
BMW 325i R6 2996 160kW
Kiirendus man(aut) 6.7 (7.1)
Kütusekulu keskmine man(aut) 7.1 (7.1)
Hind koos km-ga: 549000 krooni
Bensiin 95
Et siis kui uus 9-5 parandab kõvasti eelkäiaga kütusekulu ning muudaks automaatkasti ka efektiivsemaks, siis oleks see kindlasti teretulnud nähtus.
Kui uus 9-5 puhul vaid välimus muutub, siis on see tegelikult arengus paigal seismine.
romza
@ Romza: Saabide standardvarustus on sakslaste omast reeglina rikkalikum, sellega üritatakse vist oma tehnilist mahajäämust tiba tasakaalustada, just kütusekulu vs dünaamika osas. Samas käib närvidele, kui näiteks Autolehes võrdlustabelis tuuakse esile pidevalt 0-100, kütusekulu ja baashinda, ning pannakse lipik "autolehe valik" juurde BMW-le, sealjuures süüvimata, mida täpsemalt konkurentide varustus endas sisaldab ja kui palju peab bemmi eest TEGELIKULT välja käima, kui tahta ka varustusse seda-teist-ja-kolmandat.
Samas ei saa ju bemme maha teha, kui neil lihtsalt on mootoriarenduses võrreldes teistega edumaa sisse rebitud Muidu oleks ma ka seda meelt, et Saabid ei peaks taga ajama M, RS ja AMG-sid, mootorid võiks piirduda turbotatud/bi-turbotatud V6-tega, mille võimsus ja pöördemoment astuks siiski kandadele 540dele ja 4,2 Quattrotele. Poleks ju tark tegu tänapäeval hakata suurtele mootoritele hakata pushima, kui teised premium-margid juba hakkavad mahte vähendama ja turbomootoreid kasutama, mis peaks tegelikult Saabide pärusmaa olema.
Tuttav 9-5 näitab oma esitulesid
Samas ei saa ju bemme maha teha, kui neil lihtsalt on mootoriarenduses võrreldes teistega edumaa sisse rebitud Muidu oleks ma ka seda meelt, et Saabid ei peaks taga ajama M, RS ja AMG-sid, mootorid võiks piirduda turbotatud/bi-turbotatud V6-tega, mille võimsus ja pöördemoment astuks siiski kandadele 540dele ja 4,2 Quattrotele. Poleks ju tark tegu tänapäeval hakata suurtele mootoritele hakata pushima, kui teised premium-margid juba hakkavad mahte vähendama ja turbomootoreid kasutama, mis peaks tegelikult Saabide pärusmaa olema.
Tuttav 9-5 näitab oma esitulesid
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Veel pilte (maskeeritud autost siis).
EDIT: Siuke asi on ka läbi käinud vahepeal, vaevalt et keegi seda tõsiselt võtab 9-4Xile on tehtud väike "venitus"
EDIT: Siuke asi on ka läbi käinud vahepeal, vaevalt et keegi seda tõsiselt võtab 9-4Xile on tehtud väike "venitus"
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Pilte veel pole jah, aga huvitav on see, et paljud Lääne-Euroopa SAABi kodukad on maas (ise proovisin saab.com, saab.co.uk, saab.fr, saab.nl....). Huvitav küll miks? :freak: Mõned päevad tagasi oli paljudelt saitidelt ära kadunud Griffini embleem, mille õigused pidid Saabil sel aastal lõppema (Griffin on Scanialt laenatud logo). Äkki lajatatakse varsti üles mingi uus versioon ametlikust kodulehest seoses muutunud olukorraga? Kuigi sisuliselt pole veel midagi muutunud. Samas ringlevad netis juba mingid "Don't let Saab die" plakatid. Ehk oleks hea idee panna uuele saidile hiigelpilt 2010 9-5st kirjaga SAVE SAAB vms Kogu selle negatiivse jama puhul, mis potentsiaalsedki kliendid eemale peletab, poleks eriti kaotada midagi. Oleks vaja veidi positiivset kära vastukaaluks. Näitamaks, et Saab pole viimase kümnendi tegelenud vaid faceliftide, badge-engineeringu ja tootmisele mittejõudvate ideeautode loomisega.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kas siin, Photo Gallery all võiks olla uus 9-5?
http://www.leftlanenews.com/saab-9-5-sedan-future.html
http://www.leftlanenews.com/saab-9-5-sedan-future.html
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: romza
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
1.6L :wtf:
See on kindlasti Wankelmootor
Või siis muutuva kompressiooniga :eureka:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: AndrusFJR
Algselt postitas: romza
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
1.6L :wtf:
See on kindlasti Wankelmootor
Või siis muutuva kompressiooniga :eureka:
Või siis tavaline r4 1.6L ok ok, ma pole nii pessimist. Aga maru naljakas tundub tegelt. Oleks siis 9-3 selle väikse mootoriga, aga mainivad suuremat mudelit hoopis :D
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
the new powerplant should be up to the task of carrying the extra heft as it will generate the same power as larger engines, thanks to its high-pressure turbo
Mu ühel kolleegil on 1,4 turbomootoriga (ei olnud vist kompressor) universaalgolf - on väga rahul. Muidugi eelmine käru oli tal tavaline 1,6 mootoriga VAG.
Ilmselt ka 1,6T võib tänavasõiduks üsna mõnus olla, aga ... maanteele sellega vist ei kipuks.
Ilmselt ka 1,6T võib tänavasõiduks üsna mõnus olla, aga ... maanteele sellega vist ei kipuks.
Škoda Superbil on 1,4 L Ja vaadake auto populaarsust. Baasmudeliks aitaks küll selline, eriti Lääne-Euroopas, kus autoomanikke igasugused mahu/võimsuse maksud nöörivad.
Selle pildi kohta on SaabsUnitedis / TrollhattanSaabis olnud vastakaid arvamusi. Üks djupstrupe on öelnud, et see on fotoshoppidest üks täpsemaid, teine on öelnud, et ainult ninaosa on sarnane. Igaljuhul tuled pidid uuel 9-5el olema mitte päris Aero X stiilis, vaid umbes taolised ja läikive kroomi asemel on kasutatud sellist frozen-stiilis matti hõbedast, umbes nagu praegusel 9-3 ehk. Nii et "prillid" ei kaotatagi ära päris :wtf: Loodetavasti on seekord asi maitsekam, kui praegune look.
Selle pildi kohta on SaabsUnitedis / TrollhattanSaabis olnud vastakaid arvamusi. Üks djupstrupe on öelnud, et see on fotoshoppidest üks täpsemaid, teine on öelnud, et ainult ninaosa on sarnane. Igaljuhul tuled pidid uuel 9-5el olema mitte päris Aero X stiilis, vaid umbes taolised ja läikive kroomi asemel on kasutatud sellist frozen-stiilis matti hõbedast, umbes nagu praegusel 9-3 ehk. Nii et "prillid" ei kaotatagi ära päris :wtf: Loodetavasti on seekord asi maitsekam, kui praegune look.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Oleks rumalus panna kallima klassi autole 1.6 liitrine mootor. Samahästi võiks kohe ka hinnad 200k - 300k odavamaks lasta. Las konkureerib siis Seatide, Skodade ja Mondeote ja muude kesklassi autodega. 1.6 liitrit on LASTEAED, möödasõidu kiirendust hakkame mõõtma kalendriga. Ok, trahvid jäävad saamata. Ei oskagi muud öelda kui: "Puhas lollus!"
Mul on ka tekkinud igasugu kahtlused selle uue 9-5 välimusega. Ootasin ise eelkõige midagi sellist: http://www.trollhattansaab.net/wp-content/uploads/2008/06/new9-5b.jpg
Mul on ka tekkinud igasugu kahtlused selle uue 9-5 välimusega. Ootasin ise eelkõige midagi sellist: http://www.trollhattansaab.net/wp-content/uploads/2008/06/new9-5b.jpg
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Oleks rumalus panna kallima klassi autole 1.6 liitrine mootor. Samahästi võiks kohe ka hinnad 200k - 300k odavamaks lasta. Las konkureerib siis Seatide, Skodade ja Mondeote ja muude kesklassi autodega. 1.6 liitrit on LASTEAED, möödasõidu kiirendust hakkame mõõtma kalendriga. Ok, trahvid jäävad saamata. Ei oskagi muud öelda kui: "Puhas lollus!"
Mul on ka tekkinud igasugu kahtlused selle uue 9-5 välimusega. Ootasin ise eelkõige midagi sellist: http://www.trollhattansaab.net/wp-content/uploads/2008/06/new9-5b.jpg
Sulle soovitaks proovida VW Tiguani, millel on 1.4 TSI mootor (kompressor ja turbo) ning siis rääkida, et selline mootor jääb lahjaks, kuigi tõsi, esindusautol, nagu 9-5 on, ei sobiks miski 1.6 mootor eriti valikusse. Tegelikult on need uued VAG grupi 1.4 / 1.6 / 1.8 TSI mootorid on ka väga hästi õnnestunud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Maht mahuks ... see selleks ... teha SAAB kõike - mida Härrad soovivad, aga koolist on see pisike asi küll meelde jäänud, et ilma turbota mootor on nagu ''natuke potential waste'' :poke:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: MKD
Sulle soovitaks proovida VW Tiguani, millel on 1.4 TSI mootor (kompressor ja turbo) ning siis rääkida, et selline mootor jääb lahjaks, kuigi tõsi, esindusautol, nagu 9-5 on, ei sobiks miski 1.6 mootor eriti valikusse. Tegelikult on need uued VAG grupi 1.4 / 1.6 / 1.8 TSI mootorid on ka väga hästi õnnestunud.
Ei aitäh. Kohe kindlasti ei proovi.:) Liiga igav, olgu ükskõik mis mootor sel vahel.
Algselt postitas: Homersimpson
Maht mahuks ... see selleks ... teha SAAB kõike - mida Härrad soovivad, aga koolist on see pisike asi küll meelde jäänud, et ilma turbota mootor on nagu ''natuke potential waste'' :poke:
Maht mahuks jah, aga kujutad sa ette seda pisikest mootorit tegemas jõhkrat tööd. See vaeseke annab otsad nii. Ajalugu on näidanud, et igasugu Suzuki altod ja muu kräpp sureb 200 000 km välja. Eluaegsed pommikindlad mootorid on tavaliselt a'la 3.0 ja ülespoole.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Jusht .... turumajandus ... ei pea kestma se auto .....
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mina ka :(