Uus Saab 9-5

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
unine
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 09, 2007 1:03
Asukoht:
Auto:

#576

R Nov 12, 2010 10:24

AndrusFJR, ma ei saanud Su mõttest aru.
http://www.gaiacosmetics.ee/
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#577

R Nov 12, 2010 10:43

Algselt postitas: unine
AndrusFJR, ma ei saanud Su mõttest aru.


Ei tea mis ma nüüd siin kirjutama peaksin... teiste kirjutatule võib vast viidata ka siis, kui ma ei taha vastu vaielda, vaid lisaks midagi kommenteerida.

Mis ma tahtsin öelda, on see, et pole mõtet kaagutada (see ei käi jällegi sinu postituse kohta), et see on sama auto, mis Insignia, kui ühiseid juppe on tegelikult alla 30%
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#578

R Nov 12, 2010 11:36

Ma arvan et see 30% jutt oli lihtsalt reklaam (muinasjutt) et Saabi fännid ikka uue Saabi ostaks.
Mootor sama ,4wd on sama , kast on sama, veermik ka sama, ainult väljast ja seest erinev.

Märk ka erinev iluvõrel. :D

Arvatavasti mõlemad on head autod.

EDIT:

Miks GM lõi kaks samasugust autod ja ainult 30% on samasugused varuosad.Milleks laod täis panna lisaks 70% varusosasid,ehki sama auto on. See oleks raha mõttetu raiskamine.
www.tmuuga.eu
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#579

R Nov 12, 2010 12:02

Algselt postitas: anthillse
4wd on sama
Kas mitte algselt pärit siiski Saabilt ?
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#580

R Nov 12, 2010 12:14

9-7x on samamoodi GMi koopia kasutades sama mootorit ja sildu mis GMC Envoy, Buick Rainer ja Chevy Trailblazer. Reklaamis mainitud erinevused peaks olema sildades ja sisus.
Üllatusena selgus, et varuosa tellimusel on kasutusel samad koodid ka paremal trollblazeril, seega enam ei julge väita, et 97x on nii palju erinev tava blazerist. Ainuke kindel asi on limited-slip tagadiferentsiaal, mis teistel puudu on.

Ise pole sõitnud Insignia ega uue 9-5-ga kõrvuti, et vahest aru saada, seega kogu eelnev jutt reklaamindusest on teooria tasemel.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#581

R Nov 12, 2010 12:28

Algselt postitas: iisak
Ja pealegi-mis vahet seal on, kas see "hirvemärk" lisab hinnale 10000.- või x00000.-?
99% siinsetest autohuvilistest ei osta seda autot ka 5aasta vanusena. Milleks siis oma pead vaevata pseudoprobleemidega ja foorumis seda välja elada:?


Aga 10, aga 15 aasta pärast? Või niikaua see auto ei ela? Praegune NG9-5 10 aasta vanusena võiks ju nagu auto olla küll ja raha nii mõnelgi siit selle jaoks, või?
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#582

R Nov 12, 2010 12:31

Algselt postitas: Thor
Algselt postitas: anthillse
4wd on sama
Kas mitte algselt pärit siiski Saabilt ?



See peaks Haldexi 4wd olema mida kasutavad väga paljud firmad.

* Volkswagen Group (Volkswagen AG)
o Audi A3 quattro
o Audi S3
o Audi TT quattro
o Bugatti Veyron
o SEAT León 4
o SEAT Altea Freetrack 4
o SEAT Alhambra 4
o Škoda Octavia 4x4
o Škoda Yeti 4x4
o VW Golf R
o VW Bora 4motion
o VW New Beetle RSi
o VW Passat 4motion B6 Platform
o VW Sharan 4motion
o VW Tiguan
o VW Multivan 4motion
o VW Caddy 4motion
o VW Transporter 4motion

* Volvo Cars
o Volvo S40 AWD
o Volvo V50 AWD
o Volvo S60 AWD
o Volvo S60R AWD
o Volvo XC60 (Haldex Fourth Gen)
o Volvo V70 AWD
o Volvo S70 AWD
o Volvo V70R AWD
o Volvo XC70 (Haldex First Gen 1998-2001, Second Gen 2002-2005, Third Gen 2006+)
o Volvo S80 AWD
o Volvo XC90 (Haldex Second Gen)

* Ford
o Ford Taurus
o Ford Freestyle
o Ford Kuga
o Mercury Montego

* Tata
o Land Rover LR2

* Saab Automobile
o Saab 9-3 XWD 2008.5- (Haldex Fourth Gen with eLSD)
o Saab 9-3 Turbo X (Haldex Fourth Gen with eLSD)
o Saab 9-5 2010- (Haldex Fourth Gen with eLSD)
o Saab 9-4X (Haldex Fourth Gen with eLSD)

* Bugatti
o Veyron

* GM
o Opel Insignia (Haldex Fourth Gen.)
o Buick Lacrosse (Haldex Fourth Gen.)
o Cadillac SRX (Haldex Fourth Gen.)
www.tmuuga.eu
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#583

R Nov 12, 2010 12:33

Algselt postitas: vallikas
Algselt postitas: iisak
Ja pealegi-mis vahet seal on, kas see "hirvemärk" lisab hinnale 10000.- või x00000.-?
99% siinsetest autohuvilistest ei osta seda autot ka 5aasta vanusena. Milleks siis oma pead vaevata pseudoprobleemidega ja foorumis seda välja elada:?


Aga 10, aga 15 aasta pärast? Või niikaua see auto ei ela? Praegune NG9-5 10 aasta vanusena võiks ju nagu auto olla küll ja raha nii mõnelgi siit selle jaoks, või?


5 aasta pärast jaksan isegi osata selle( ei tea kas just Aero)
Ise asi kas tahan enam Saabi.
www.tmuuga.eu
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#584

R Nov 12, 2010 12:35

Haldex Traction AB tegi oma esimese AWD Audi TT ja VW golfi jaoks.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#585

R Nov 12, 2010 13:02

Haldex Haldexiks, sel vidinal on oma p6lvkonnad ja need ei pruugi koigi eeltoodud autode puhul samad olla (mis tegelikult ka osade autode juures toodud nimkirjas naha on). Lisaks eLSD.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#586

R Nov 12, 2010 15:59

Saab XWD kohta lugemismaterjali:

http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_XWD
http://www.haldex-xwd.com/
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#587

R Nov 12, 2010 23:45

Algselt postitas: AndrusFJR
Saab XWD kohta lugemismaterjali:

http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_XWD
http://www.haldex-xwd.com/


Vanal 9-5l on ka niiöelda elektrooniline difrilukustus.
Owners manual ütleb:
When the car is pulling away or accelerating with the front wheels on different surfaces (e.g. one slippery and one dry). The TCS then functions like an electronic differential
lock.
;)
romza
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#588

K Nov 24, 2010 14:34

Lõpuks siis auto24's ka müügis. http://www.auto24.ee/used/789428
Regular Saab Guy
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#589

K Nov 24, 2010 14:45

9.3l linnas :freak: päris palju diisli kohta.
www.tmuuga.eu
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#590

K Nov 24, 2010 20:35

Sai siis täna tehtud esimesed ringid 68km sõitnud 2,0 Tid-iga.
Ohjahh...
OHJAHHHH....

Ma tahan omale ka...
Tõsiselt tahan....
:headbang::headbang::headbang:
Kas keegi tahaks mu vennal mõned kehaosad kipsikõlbulikuks vormistada nii, et ta paar nädalat sõita ei saaks:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#591

K Nov 24, 2010 20:59

Algselt postitas: iisak
Sai siis täna tehtud esimesed ringid 68km sõitnud 2,0 Tid-iga.
Ohjahh...
OHJAHHHH....

Ma tahan omale ka...
Tõsiselt tahan....
:headbang::headbang::headbang:
Kas keegi tahaks mu vennal mõned kehaosad kipsikõlbulikuks vormistada nii, et ta paar nädalat sõita ei saaks:poke:

Tõesti nii hea ka kahese diisliga? Muljeta lähemalt. :)
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#592

K Nov 24, 2010 21:17

Ma küll sõitnud pole aga istusin Elmia-s ühes sees, oli xwd+aero päris kenakse varustusega biopower vist kah. Noh ja oli ikka mõnus. Sinna sõitsin suhteliselt uue A6 kõrval istmel mis oli samuti tublisti varustet - IMHO salongi viimistlus küll alla ei jäänud. Seal toimunud allhankemessil oli SAAB väljas kahe stendiga, ajasin meestega ka paar sõna juttu ja sõnum oli neil siiski suht nukker - meil on tehased ja masinad ja teadmised aga tööd on vaid 1/3 koormamiseks. Lahenduseks on loodud selline eraldi üksus nagu SAAB technologies mis üritab seda resurssi müüa.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#593

K Nov 24, 2010 21:33

Oleks viimane aeg mudelivalikut siis suurendada. Puudub kupee, hatchback, väikeklass jne...
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#594

N Nov 25, 2010 8:56

Algselt postitas: tõh
Tõesti nii hea ka kahese diisliga? Muljeta lähemalt. :)

No mis ma oskan muljetada...
Teelpüsivus ja juhitavus paksus lumes maanteel :thumb:
Traction Control teeb oma tööd nii, et praktiliselt ei märkagi-sekkub vaid siis kui tõesti vaja.
Korralik tõmme hakkab juba 1000RPM ja ühtlaselt niikaua kui pedaali vajutad. Möödasõidukiirendused on klass omaette. Hämmastavalt vaikne ja naginatevaba auto. Mootorihääle järgi ei ütleks, et diisel on.
Mina, kes ma olen paadunud diislivihkaja, vaatab igatahes üle oma arvamuse selle koha pealt.
Ja asi, mis eriti silma märjaks võttis-kütusekulu. 100km peale kulus eile 5,9l. Seda täiesti sissesõitmata mootori ja megatuisuga Harjumaa teedel:headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#595

N Nov 25, 2010 10:07

Iisak, kas sõitsid automaadiga või kepikaga ?

2.0T bensukas on ka väga mõnusa minekuga, on veel meeles Rootsis sõidetust. Mul ja ainult manuaalkast natuke kripeldama, vähe ebakonkreetne oli kuidagi...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#596

N Nov 25, 2010 10:13

Automaat on vennal.
Kusjuures mind hämmastas selle kasti erakordselt sujuv ja rafineeritud käitumine.
Ei ole jälgegi eelmiste põlvkondade rapsimisest ja närvilisusest:notworthy:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#597

N Nov 25, 2010 10:38

Sain peale Suvekokkutulekut Soomes 2.0T automaadiga paarsada kilomeetrit sõita, millest pisut ise ka roolis. Uus automaatkast oli tõesti vägagi sujuv. Häirima hakkas see ainult agresiivsemal sõidul. Käiguvahetuste vahel jõudis väikese kohvi ära juua. Sarnast madalat kastirõhku praktiseeritakse enamustel premium autodel.

Loodetavasti ei teki selle kastiga samu vigu nagu näiteks Lexuse, MB ja Audi kastidega. Neil tekib alatasa seda, et kastil jookseb juhe kokku ning suvaline käik pannakse rämeda pauguga sisse.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#598

R Dets 17, 2010 15:20

keegi foorumist nüüd hankis ka endale uue 9-5???
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#599

R Dets 17, 2010 15:36

keegi foorumist nüüd hankis ka endale uue 9-5???
Otseselt vist veel mitte, küll aga ühel "foorumiliikmele lähedalseisval isikul" on nähtud antud aparaati..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#600

R Dets 17, 2010 22:12

keegi foorumist nüüd hankis ka endale uue 9-5???
Otseselt vist veel mitte, küll aga ühel "foorumiliikmele lähedalseisval isikul" on nähtud antud aparaati..:)


Tore vastus.
Siia juurde jääb vaid loota, et vastav info pärineb usaldusväärsetelt allikatelt :P
Vasta