Uus Saab 9-5

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#76

P Jaan 18, 2009 15:37

Ei tea, kas peab hakkama raha koguma w. :cool:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#77

P Jaan 18, 2009 17:33

Mida sa siin kogud, piisab täiesti kui suudad koguaeg seal tööl käia kus hetkel käid :thumb:

Jõhkralt mahe oleks selline 9-5. Väga väga sünge ja jõuline välimus. Loodetavasti tuleb ta väljast tiba suurem kui praegune eksemplar. Tagumised tuled meenutavad Aston Martini omi, pisut kitsamas vormis. Praeguse 9-5 sedaaniga on täitsa võimalik sarnaseid küljejooni leida. Väga eht.
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#78

T Jaan 20, 2009 18:25

Midagi kahtlast on nüüd ka teedel liikumas nähtud :freak:

Trollhattansaab.net artikkel:
http://www.trollhattansaab.net/archives/2009/01/is-this-the-new-saab-9-5.html

Rohkem pilte: http://www.autojournal.fr/actualite-automobile/Saab-Exclusif-la-nouvelle-9-5-24371.html

Lisatud failid
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#79

T Jaan 20, 2009 21:07

Huvitav, kas ma olen ikka veel legaalsel teel neid spypilte "modifitseerides"? Proovisin vahepeal mõttes selle muula kattematerjali alla piiluda.

Mulle ei meeldi tagaukse akna tagumine joon (kui see ikka on see ruudustiku murdumiskoha peal), paistab nagu mingi vana Mazda 323F....? Saabilt ootaks juba 99-st pärineva aknajoone säilitamist, mis vahepeal 90ndatel kadus, kuid 9-5 tulekuga päris hästi taaselustati. See minu jaoks nr.1 disainivõte, mis Saabe kõigist teistest eristab. S.t. järsult tõusev küljejoon, paks C-pillar ja tõusvale aknajoonele vastu "mängiv" hokikepi kujuline laugelt langev pära. Nendelt piltidelt seda nagu näha ei ole, aga ehk on õnnestunud peita.... Samas meeldiks väga ka kiiljas aknakuju, nagu SC-l.

Teine asi, mis silma hakkas, on ideeautodelt meelde jäänud A-pillari "peitmine". Ruutudega on seda hästi varjatud, aga paistab, et esi- ja küljeaken on ühe joone peal, mis toetab seda teooriat.

Kui tähelepanelikult jälgida esivõre katet, siis sealt alt paistab siiski veidi seda Aero-X-ilikku disaini :) Paistab, et 9-5 see igaljuhul on.

Lisatud failid
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#80

T Jaan 20, 2009 21:28

Reg nr infot:

Regnr: JEJ878
Fabrikat: HOLDEN
Färg: VIT Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2009 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: YS3GL5EE7A1000007
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 2: 2008-12-05
Handelsbeteckning:
Upplysningar:

Ägare/Brukare
Namn: SAAB AUTOMOBILE AKTIEBOLAG
Adress:
Postnr: 461 80 Förvärvsdatum: 2008-12-02
Ort: TROLLHÄTTAN

Tekniska data
Motornummer:
Motoreffekt, kw: 154,0
Effektnorm: EG
Kaross: Täckt (01)
Slagvolym, cm3:
Växellåda: AUTOMAT
Tankvolym, liter:

Antal passagerare, max: 4

Skattevikt, kg: 1640
Tjänstevikt, kg: 1645
Totalvikt, kg: 2090
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg:
Max släpvagnsvikt kg, obromsad:
Släpvagnsvikt kg, vid B-behörighet: 1410
Max sammanlagd bruttovikt, kg:
Max lastvikt, kg: 445

Däckdimension axel 1: 225/55 R17 Fälgdimension axel 1: 7 J x 17"
Däckdimension axel 2: 225/55 R17 Fälgdimension axel 2: 7 J x 17"

Längd, mm: 4827 Bredd, mm: 1792

VIN dekooder muidugi nii uut asja ei tunne veel...

VIN: YS3GL5EE7A1000007
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-2X
Body type: 5-door Combi Coupe
Gear box: VIN incorrect!
Engine type: B212 - 2.1L 16V
Model year: 2010
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 000007
Control symbol: Passed
SRS: none

terv, teager
Anna
Postitusi: 73
Liitunud: E Apr 21, 2008 10:47
Asukoht:
Auto:

#81

T Jaan 20, 2009 22:17

Mingi nurga alt on otsekui 5? 7? seeria bemmi pagasiluugi serv, just see sujuv kumerus.

9-2x pidi olema neil see n.n väikeauto eks? Piltide pealt otse küljelt vaadates just eeeriliselt väike ei tundu olevat, kuid ma ei oska üldse reaalseid pikkusi ja kaugusi vaadata.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1963
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#82

T Jaan 20, 2009 22:32

Algselt postitas: Anna

9-2x pidi olema neil see n.n väikeauto eks? Piltide pealt otse küljelt vaadates just eeeriliselt väike ei tundu olevat, kuid ma ei oska üldse reaalseid pikkusi ja kaugusi vaadata.


Aga mine vaata linnapeal mõnda eelmise põlvkonna Subaru Imprezat, veel parem, istu sisse, on ikka väike küll.
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#83

E Jaan 26, 2009 22:54

Auto on küll väga osavalt ruudulisse kilesse pakitud, kuid miskit siiski 2010. aasta mudelist on aimatav

Pildigalerii
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#84

T Jaan 27, 2009 8:44

Mõned postitused eespool juba läbi käinud need kõik..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#85

T Jaan 27, 2009 8:54

Algselt postitas: Cyber
Mõned postitused eespool juba läbi käinud need kõik..:)

Pildilisaja oli uue teema teinud, mis praeguseks vanaga liidetud.
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#86

T Jaan 27, 2009 15:40

Tänud! Minu viga, polnud uusi pilte näinud ja neid nähes läksin eile õhtul kohe ähmi täis ning nii see postitus tuli :red:

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Cyber
Mõned postitused eespool juba läbi käinud need kõik..:)

Pildilisaja oli uue teema teinud, mis praeguseks vanaga liidetud.
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#87

K Jaan 28, 2009 21:49

Tiib (Tiiba/Tiiva/Tiibi?) toodud lingil on parema resolutsiooniga pildid. Sealt on hästi näha tagaukse kuju, mida ruudustik peita ei suuda. Samas aknajoon on jäänud suht hästi varjatuks, see jätab paljugi lahtiseks ;) Loodan ainult, et seal midagi Insignia-laadset ei kooru, tundub, et kõik uued sedaanid on just sealt kohast nagu ühe puuga löödud (võrrelge uusi bemme, Volvosid, Jaguar XF, uut Insigniat/Buicki jne.). Muide - jääb mulje, et langev pära on millegiga varjatud, nagu joonlaua järgi rihitud sirge kate vms., arvatavasti varjamaks kaarjat saabilikku kuju. Ukselingid paistavad ovaalsed, nagu 9-5el peabki. Tagatuled on inspireeritud 9-4X disainist, muidu meenutab tagaosa tõesti praegust 5-st BMWd. Niipalju kui interjööri näha, tundub ka 9-4X sarnast teemat (paistab vist naviekraan veits ühe pildi pealt). Kõlar armatuuril ja kunde ventikavõred on peaaegu spot-on praeguse 9-5-ga.

Veel ühe trollhattansaabi Djup Strupe kirjeldus. Tuleviku Saabide võrdlemine Apple'ga on äge idee: :)

I work at a Saab dealership. A little while ago we had a meeting bringing together a number of dealerships with some senior Saab officials.

We were shown a few pictures of the new 9-5, both the sedan and wagon. They were absolutely amazing! We saw a picture of one of the first pre-production 9-5’s, in white. It may be the car that appeared in Spain (needsamad pildid). We were asked to kindly keep our phones and cameras in our pockets…

He told us that the 9-3x will have its debut in Geneva on March 09, and the 9-5 on Sept. 19 in Frankfurt.

Most important: 2009 will be, as we know, a tough year for Saab. But from 2010 you should expect an upwards trend! Saab doesn’t want to be another Audi, but wants to be the Apple of the automotive industry. A small company, but with a name ten times bigger and loved by a special group of people. Smashing design, environmental turbo technology, aircraft heritage. A wanna-have car.


Lisatud failid
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
mihkeltt
Postitusi: 258
Liitunud: E Mai 05, 2008 14:41
Asukoht:
Auto:

#88

N Jaan 29, 2009 14:11

uusi pilte:

http://www.trollhattansaab.net/archives/2009/01/more-2010-saab-9-5-images-emerge.html
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#89

P Veebr 01, 2009 4:51

Siin on veel samasugust (või sama) muula nähtud (ei midagi uut):
http://www.autohoje.com/index.php?option=com_content&task=view&id=75063&Itemid=54

Selline on üks Mihkeltt lingil olevate Rootsi-piltide põhjal tehtud fotošopp, mida on kommenteeritud üks järjekordne insaider:

Hello everyone, this image /.../ is very close to the final car. The C pillar is almost identical to the final car, 95% i’d say. the rear lights are not like that unfortunately. The kink in the C pillar although present on the final car, is not as large as you in the image posted, it is more lower and much small in size. Part of the C pillr extends farther into the trunk area.

The hood design is like on the new 9-4, but it is not a clamshell.

I am sure you guys will like the car when you see it. ;)


Lisatud failid
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#90

E Veebr 02, 2009 16:04

Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#91

P Veebr 08, 2009 23:01

Siin juba tuttav testiauto Põhja-Rootsis müttamas, koos hiigelsuurte fotodega.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
mihkeltt
Postitusi: 258
Liitunud: E Mai 05, 2008 14:41
Asukoht:
Auto:

#92

E Veebr 09, 2009 2:50

kui liising läbi, siis ongi paras aeg muretseda uus 9-5 2,8 v6 xwd - ei kõla kohe üldse mitte halb variant :). ses ajaks on need juba paar aastat kasutatud ka.
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#93

K Veebr 11, 2009 16:23

V6 tuleb Opeli või kellegi teise pealt või täitsa omalooming?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1963
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#94

K Veebr 11, 2009 18:38

Algselt postitas: caarel
V6 tuleb Opeli või kellegi teise pealt või täitsa omalooming?


2.8 V6 peaks Holden olema.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#95

K Veebr 11, 2009 23:37

2.8T V6 Saabil olemas juba ju. Arvan, et midagi uut tulemas ei ole...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#96

K Veebr 11, 2009 23:55

Mootorid "võiks" (rõhutan) ju tegelikult natukene võimsamad olla, võttes arvesse konkurente. Kuigi ega ma väga teiste markidega võrdlema ei kipu.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#97

N Veebr 12, 2009 0:02

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mootorid "võiks" (rõhutan) ju tegelikult natukene võimsamad olla, võttes arvesse konkurente. Kuigi ega ma väga teiste markidega võrdlema ei kipu.


Spekuleeritakse hetkel selliste näitajatega... Midagi kindlat pole...
[list]
2.0T 190hp + 220 hp
2.0T Biopower 190-220 hp
2.8T V6 260 hp
2.0 Tid 160 hp + 190 hp
2.9 Tid V6 XWD AT 250 hp
[/list]

terv, teager
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#98

N Veebr 12, 2009 0:33

Ütlen kohe ära: Ma saan aru, et iga auto maailmas ei pea olema väga võimas. Lihtsalt hakata võrdlema saksa kolmikuga või lisades sinna isegi veel mõne, siis neil kipub see hj arv olema 300+ hj ja eelkõige pöördemoment on tunduvalt suurem. Ma olen tähele pannud, et Saabidel piirdub pöördemoment ikka selle traditsioonilise 350 Nm-ga. 4 vedusel ju võiks vabalt olla kasvõi 450 Nm. Lisaks kipub kiirendus sinna alla 6 sekundi kanti juba minema. See mind häiribki natuke :)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#99

N Veebr 12, 2009 10:57

Selleks, et minna 300+hj maailma, oleks vaja mängu tuua pisut suuremad mootorid kui seda on 2,3T või 2,8T. Uute mootorite väljatöötamine oleks Saabi seisukohast vastutustundetu (praeguses majandusseisus) ning kuna hetkel on esmatähtis ökonoomsus, siis antud mootorite kasutamine on ennast õigustanud.
Väänet piiratakse odavamate käigukastidega. 400+Nm kannatavad käigukastid ei ole enam odavate killast. Sa ei taha teada palju AMG kasutatud käigukast maksab ning uuest ma ei hakka rääkimagi...:nono:

See, et meie omapaid liigutame autode võimsust puudutavaid piire, ei tähenda, et autotöötjad lipa-lipa järgi tegema hakkaks. Minu jaoks oli 2,8T turule tulek juba üllatus. Arvan, et pean veel aastaid seda seedima. Ei usu, et lähiajal seda ostma hakkaks.

2.3T omab minu jaoks veel piisavalt võimalusi "tuuninguks"- olgu selleks siis mootori- või kleepsutuuning;)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#100

N Veebr 12, 2009 17:27

Võta selle AMG kasti küljest AMG kleebekas ära ja hinda siis seda kasti uuesti. Kolm korda odavam, raudselt kohe.
Vasta