Uus Saab 9-5

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#551

N Nov 11, 2010 12:19

Aero hind hakkab 597keegust, mis on juba üsna suur raha ja see on 2.0 diisli eest! Kui sinna aretada veel V8 ja veermik, mis suudaks 500hj toime tulla, siis arvatavasti on see number juba seitsmekohaline. Ma muidugi ei tea, palju keskmine eestimaalane soovib autole (mitte hobiautole) kulutada, kuid palju neid kindlasti pole, kes sellist masinat ostaks. Olenemata kas ta on tehtud GMi ajal või peale GMi.
Minu 9-7x on ostetud uuena poest ja maksis ta 330keeku. Selle raha eest on seal V8at ja kõike muud piisavalt. Kas ma sooviks osta poole kallimalt 2.0 diislit??
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#552

N Nov 11, 2010 12:42

Mina räägin mitte AERO kohta, vaid tuunija kohta! Hirsch tuning on pedaalide ja nahkkonsooli meistrid.
2.8 AERO maksab umbes 860 keek. Hirsch , arvatvasti maksab 1 mil. eek. Kas keskmine eestimaalane soovib endale autot HIRSCH hirvega 1 mill eest ? Arvan et ka mitte. Aga kui Spyker oleks tehtud natuke ''magic(ut)'' koos tõsisemate mängijate tuningu turul, siis äkki see auto oleks seda milli väärt.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#553

N Nov 11, 2010 13:08

Ma lugesin siin seda halamist hindade teemal ja tegin kiired uuringud.

SAAB 9-5 AERO 2,8TS XWD V6 221Kw 749000.-

AUDI A6 QUATTRO 3,0FSI V6 213Kw 770000.-

MB E350 4MATIC V6 200Kw 822000.-

BMW 535i 3,0 R6 225Kw 805000.-

Edasi.
Audile sama varustuse lisamine mis AERO-l kerib hinna kiiremini miljoni krooni juurde kui te sisse jõuate hingata, sama lugu MB-ga.
BMW-le ei saa 4WD ka mitte lisaraha eest.

Kustotsast selle Saabi hind siis kõrgem on konkurentidega võrreldes?

Ja pealegi-mis vahet seal on, kas see "hirvemärk" lisab hinnale 10000.- või x00000.-?
99% siinsetest autohuvilistest ei osta seda autot ka 5aasta vanusena. Milleks siis oma pead vaevata pseudoprobleemidega ja foorumis seda välja elada:?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#554

N Nov 11, 2010 13:12

Selle raha eest on võimsust vähe ikkagi. V8 oleks tegelikult üsna hea mootor seal kapoti all. Ja mis me siin üldse eestlastest räägime. Ükski eestlane ei ostaks eniveis omale Saabi, suurt vahet pole siis, mis mootoriga see on või varustustasemega või mida iganes. Küll aga on maailm suur ja lai ning sellele V8 Saabile oleks ostjaid mujal. Iga auto jaoks on olemas tahtjaid. Mis Sa (mart284) arvad miks Mercedesed ja BMW-d ja Audid nii kõrgelt hinnatud on. Noorte seas ikka sellepärast, et neid on saada ka väga võimsatena. Ei tea kuidas teiega lood on aga mina olen küll väiksena pilte vahtinud ja just võimsaid autosi imetlenud, sealt jääb see külge. Mingit lambi jorri a'la 160hj väga ei viitsi vaadata.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#555

N Nov 11, 2010 13:23

Mis krdi võimsusest te jahute????????????????

221Kw ei ole võimas????????????

Tulge maa peale nüüd tagasi:bs:

Ma tõin omastarust nagu väga selgelt välja konkurentide võimsused-hinnad.

Ok-veel paar näidet:

BMW 550 4,4 V8 300Kw Hind 1128000.- (XWD 1169000.-)
MB E5004MATIC V8 285Kw Hind 1060800.-
AUDI A6 4,2FSI V8 257Kw Hind 987000.-

Kas ikka tundub 9-5 kallis?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#556

N Nov 11, 2010 13:42

Algselt postitas: iisak
Ma lugesin siin seda halamist hindade teemal ja tegin kiired uuringud.

SAAB 9-5 AERO 2,8TS XWD V6 221Kw 749000.-

AUDI A6 QUATTRO 3,0FSI V6 213Kw 770000.-

MB E350 4MATIC V6 200Kw 822000.-

BMW 535i 3,0 R6 225Kw 805000.-

Edasi.
Audile sama varustuse lisamine mis AERO-l kerib hinna kiiremini miljoni krooni juurde kui te sisse jõuate hingata, sama lugu MB-ga.
BMW-le ei saa 4WD ka mitte lisaraha eest.

Kustotsast selle Saabi hind siis kõrgem on konkurentidega võrreldes?

Ja pealegi-mis vahet seal on, kas see "hirvemärk" lisab hinnale 10000.- või x00000.-?
99% siinsetest autohuvilistest ei osta seda autot ka 5aasta vanusena. Milleks siis oma pead vaevata pseudoprobleemidega ja foorumis seda välja elada:?


Mina vaatasin Vikingu eripakkumist : http://www.saab.ee/index.php?id=77

uus SAAB 9-5 AERO 2,8TS XWD -A6 (221kW)

värv: granite grey metallik
sisu: hall perforeeritud nahk, sportistmed
kütus: bensiin
hind: 878.800.-EEK / 56.165.-EUR
staatus: tehases valmis (tarneaeg 10 päeva)


See mis sa nimetad pseudoprobleemiks, mina nimetan arutlemiseks antud topiku teemas. Foorum on selleks õige koht. Teager esitles publikule uut Hirschit. Minul on õigus seda kommenteerida. Või sinu loogika järeldes, Teager(il) on million taskus, ja tema võib Hirschi kohta kirjutda, ja mul ei ole siis mina ei või ?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#557

N Nov 11, 2010 13:52

arutle palju tahad, ausalt. Aga pseudoprobleem on see hirvesildi hind ikkagi, sest arutletakse teema yle, mis jaabki koigi siinsete jaoks arutlemiseks, sest tegudeni, ehk auto ostmiseni ei joua keegi..:)

Sama selle voimsuse hinna suhe... huu keers. Nagunii 99.9% see ongi vaid arutelu, sest keegi ei joua osta autot nagunii. OleKS, ostaKS, soidaKS...;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#558

N Nov 11, 2010 13:53

Algselt postitas: iisak
Mis krdi võimsusest te jahute????????????????

221Kw ei ole võimas????????????

Tulge maa peale nüüd tagasi:bs:

Ma tõin omastarust nagu väga selgelt välja konkurentide võimsused-hinnad.

Ok-veel paar näidet:

BMW 550 4,4 V8 300Kw Hind 1128000.- (XWD 1169000.-)
MB E5004MATIC V8 285Kw Hind 1060800.-
AUDI A6 4,2FSI V8 257Kw Hind 987000.-

Kas ikka tundub 9-5 kallis?


Kuna sa kirjutad '' Te jahute '', järelikult see küsimus on ka esitatud minule, mitte ainult S9K(le)
Selgitan veel kord. Minu mõtte oli ainult see et tuunitud auto on natuke rohkem kui pedaalid ja hirvemärk. E500 ei ole tuunitud auto. Võtta palun nende asemel BMWM5 , MB 6.5 AMG ja AUDI RS6. Mina räägin just sellistest masinatest, kus Saab võiks esitleda oma RS - tüübi autot. Hirsch seda teha ei suuda minu arust. Sellepärast ma pakkusin et äkki Spyker saaks midagi välja mõtlema. Pedaalid ja värk võiksid juba 800keek maksvas AERO(l) olla.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#559

N Nov 11, 2010 13:54

Mina seda ostma ei hakka aga näiteks, kes liigub Lasnamäel, see teab, et Ericsson'i tehas Peterburi ristis ostis omale uued 9-5-d ametiautodeks. Täna üks helesinine just veeres mu nina eest läbi. Paari nägin parkimisplatsil veel seismas. Elcoteq'il seevastu on endiselt 9-3-d ametiautodeks. Nii et kui eraisikud ei jõua osta küll korporatsioonid ostavad.
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#560

N Nov 11, 2010 14:07

Algselt postitas: Cyber
arutle palju tahad, ausalt. Aga pseudoprobleem on see hirvesildi hind ikkagi, sest arutletakse teema yle, mis jaabki koigi siinsete jaoks arutlemiseks, sest tegudeni, ehk auto ostmiseni ei joua keegi..:)

Sama selle voimsuse hinna suhe... huu keers. Nagunii 99.9% see ongi vaid arutelu, sest keegi ei joua osta autot nagunii. OleKS, ostaKS, soidaKS...;)


Sama võiks öelda nendele kes osales SAVE SAAB sõidul. 65% nendest ei osta uut Saabi , milleks seda oli pääseda siis ? Kõik inimesed unistavad. Päris meeldiv mõnikord selliseid juttud ajada. Arvan et isegi pragmaatikud unistavad millelgi pärast. Ega F1 vormeel keegi ei vaata telekul ? Seal on kõik kiiruse pärast ju.
Ja lõppude lõppus milleks siis härra teager hakkas seda juttu , tsiteerin ''' Kindlasti nahast armatuur näeb parem välja kui praegune plast... aga Hirschilt oleks oodanud midagi rohkemat.. Nt Carbon nahka, mis 9-3'le tehti. Hirschi enda lehel neid tooteid veel väljas pole.. ehk jõuavad. VM võiks mõnele Aerole peale panna phe sellise armatuuripaneeli, kindlasti ahvatleb see rohkem ostjaid...''
Ei usu et tema on see 1% sajast, kes hakkab seda endale ostma.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#561

N Nov 11, 2010 14:21

Mis siin võrrelda SAAB-i MB-ga, AUDI-ga ja BMW-ga. MB ei saa kuidagi SAAB-iga võrrelda(kvaliteet, müratase ja muud asjad on palju paremad kui SAAB-il)

Opel Insignia OPC 5D 2.8 V6 Turbo 239 kW 4x4 maksab 709 117 EEK täislisadega
Ja milleks veel peaaegu 200k väljavisata, ainult SAABi märgi eest?

Ootame parem mis Spyker väljämõtleb, GM-i kloonid ei pakku mingid huvi. Ja võiks midagi RS taolis ka olla 300kW+
__In Boost We Trust__
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#562

N Nov 11, 2010 14:41

Algselt postitas: D116
Mis siin võrrelda SAAB-i MB-ga, AUDI-ga ja BMW-ga. MB ei saa kuidagi SAAB-iga võrrelda(kvaliteet, müratase ja muud asjad on palju paremad kui SAAB-il)

Oled sa uue E-klassi ja uue 9-5-ga sõitnud ja saad seda ise kinnitada või on jälle jutt valdkonnast "sõbrad rääkisid"?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#563

N Nov 11, 2010 14:43

Algselt postitas: AntonG
Ja lõppude lõppus milleks siis härra teager hakkas seda juttu , tsiteerin ''' Kindlasti nahast armatuur näeb parem välja kui praegune plast... aga Hirschilt oleks oodanud midagi rohkemat.. Nt Carbon nahka, mis 9-3'le tehti. Hirschi enda lehel neid tooteid veel väljas pole.. ehk jõuavad. VM võiks mõnele Aerole peale panna phe sellise armatuuripaneeli, kindlasti ahvatleb see rohkem ostjaid...''
Ei usu et tema on see 1% sajast, kes hakkab seda endale ostma.


Kustotsast ma nüüd siia teie sõnasõtta ette jäin :wtf:

Teemaks on ju "Uudised maailmast", lisatud on minu isiklik subjektiivne arvamus, ma olin siiamaani seisukohal, et foorumis võib ENDA arvamust öelda.

Ja see, kas ma kuulun selle 1% hulka - kust k*********t see sind puudutab?

terv, teager (teada tuntud teravate ja õelate ütlemiste poolt)
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#564

N Nov 11, 2010 14:48

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: D116
Mis siin võrrelda SAAB-i MB-ga, AUDI-ga ja BMW-ga. MB ei saa kuidagi SAAB-iga võrrelda(kvaliteet, müratase ja muud asjad on palju paremad kui SAAB-il)

Oled sa uue E-klassi ja uue 9-5-ga sõitnud ja saad seda ise kinnitada või on jälle jutt valdkonnast "sõbrad rääkisid"?


Sekundeerin iisakule - kõik me oleme saadet nimega TopGear vaadanud, tuletage meelde, mis jutt seal pidevalt MB kvaliteedi kohta käib, ei ole just kiidulaul, pigem vastupidi.

Veel võrdlusena - olen nii mõnegi korra sõitnud uue MB ML jeebiga, ei oska kuskilt otsast öelda, et selle sisu, materjalid jms nii peajagu uuest 9-5st üle oleksid, suht sama tase mu arust. Pigem üllatab MB ML salongis ruumipuudus...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#565

N Nov 11, 2010 15:21

Algselt postitas: teager
Algselt postitas: AntonG
Ja lõppude lõppus milleks siis härra teager hakkas seda juttu , tsiteerin ''' Kindlasti nahast armatuur näeb parem välja kui praegune plast... aga Hirschilt oleks oodanud midagi rohkemat.. Nt Carbon nahka, mis 9-3'le tehti. Hirschi enda lehel neid tooteid veel väljas pole.. ehk jõuavad. VM võiks mõnele Aerole peale panna phe sellise armatuuripaneeli, kindlasti ahvatleb see rohkem ostjaid...''
Ei usu et tema on see 1% sajast, kes hakkab seda endale ostma.


Kustotsast ma nüüd siia teie sõnasõtta ette jäin :wtf:

Teemaks on ju "Uudised maailmast", lisatud on minu isiklik subjektiivne arvamus, ma olin siiamaani seisukohal, et foorumis võib ENDA arvamust öelda.

Ja see, kas ma kuulun selle 1% hulka - kust k*********t see sind puudutab?

terv, teager (teada tuntud teravate ja õelate ütlemiste poolt)


Kas sina üldse lugesid mis ma kirjutasin ? Mina olen just see kellel on sama arvamus. Loe läbi algusest palun. Sina ei saanud mind aru.

EDIT: Okay , kui jutt juba käib siis selgitan:

Sina kirjutasid - ''' Kindlasti nahast armatuur näeb parem välja kui praegune plast... aga Hirschilt oleks oodanud midagi rohkemat.. Nt Carbon nahka, mis 9-3'le tehti. Hirschi enda lehel neid tooteid veel väljas pole.. ehk jõuavad. VM võiks mõnele Aerole peale panna phe sellise armatuuripaneeli, kindlasti ahvatleb see rohkem ostjaid...''
See on Sinu arvamus. Kõik on õige. Miks Iisak ei kirjuta Sinule - '' Kuule Teager, milleks siis oma pead vaevata pseudoprobleemidega ja foorumis seda välja elada? Ei osta sa seda kas carbon nahaga kui ka ilma selleta isegi 5 aasta vana.''

Mina olen Sinuga solidaarne, ja kirjutan - '' Näeb välja küll hea, aga siiski see on eelmine sajand. Liiga vähe on modifitseeritud võrreldes standard AERO(ga) . Arvan et on aeg Hirshiga koostööd lõppetamiseks. Spyker võiks juba mingi tõsisema tuunija kutsuda, kas näiteks Switzer või Hamann. Või isegi Spyker ise saaks Saabide tuunijaks. Näiteks Saab 9-5 Spyker võiks olla M5 konkurent. V8 mootoriga ikka , jne . Kahjuks seda veel kaua oodata, kui üldse juhtub kunagi.

PS: aga niikuinii isegi ''lihtne'' uus AERO maksab 860 K eek , ehk minu jaoks see ei ole nii oluline ''

Kohe hakkasid kriitikud kirjutama - mart284 , iisak , ka mõnes mõttes Cyber.

Tahksin ma aru saada, miks seda kirjutakse minule , vaid mitte ka Sinule ? Et meie arvamused on väga sarnased.
Üks nende argumendiks oli see , et need kes siin arutlevad, mitte kunagi seda ei osta. Aga kuna Sinule seda ei kirjutati, arvatavasti , siis Sina oledki see mees kes ostab , kriitikute silmades, ja sellepärast sul on õigus Hirschi carbon nahast diskuteerida. See oli minu reference. Ei ole midagi muut.

Aitab OT(t) Järgmine kord ma sada korda mõtlen enne kui oma arvamust postitan.
Mere
Postitusi: 236
Liitunud: K Mär 25, 2009 12:18
Asukoht:
Auto:

#566

N Nov 11, 2010 15:31

kift kift.. Igatahes tundub, et leidub inimesi kes uut 9-5`t ostavad.. Meie kontori büroohoone ees seisab uus 9-5 mida saab ikka kaemas käidud, varem seisis sama koha peal vana 9-5 .. Väga positiivne üllatus oli ühel koledal sügispäeval sellist meeldivat "totaalset muutust" näha.. :thumb:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#567

N Nov 11, 2010 16:21

AntonG: Pool viimase paeva jutust on siin vist vaid selle parast, et midagi on "lost in translation"..;) Voi oigemini mingi kiiks on juurde tulnud, sest tegelikutl ei syydista siin keegi sind. Toesti mitte. Me emakeeled on vist erinevad ja mul on tunne, et siin see kala ringi ujubki..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#568

N Nov 11, 2010 21:27

Algselt postitas: Cyber
AntonG: Pool viimase paeva jutust on siin vist vaid selle parast, et midagi on "lost in translation"..;) Voi oigemini mingi kiiks on juurde tulnud, sest tegelikutl ei syydista siin keegi sind. Toesti mitte. Me emakeeled on vist erinevad ja mul on tunne, et siin see kala ringi ujubki..;)

Täpselt see,mida mina mainada tahtsn.Keelebarjäär vs. tahtmisega jutu SISUST aru saamisega.

Ja nii AntonG,Teageri,kui etc. tähelepanekud.ühtivad ka minu omadega.Saabi "kodutuunija" hinnalisa masina väärtustamisel on alati veidi nihkes(minu meelest)olnud,samas jääb Hirschi puhul kogu teostatv pakett ALATI auto tootja jaoks GARANTIILEGAALSEKS,mis on ülikõva argument uue masina puhul.
Hilisemad nn. "garaažituunijad" teevad seda(tuunimist siis) tihtipeale nii,et isegi tehasescanner ei suuda tuuninguproduktiga adekvaatselt suhelda (jutt siis softidest).
Ja selle "look" stiilis tuuningu puhul on "ilu" ju alati "luukija" silmades.

Mul pole olnud võimalust uut 9-5`t "proovida",veelvähem "testida".Ma ei võta sõna neil teemadel ka.Ma ei vaata tavaliselt ka "Top Gear" stiilis saateid.

Mulle see auto meeldib ning kindlasti on too parem,kui eelnevad mudelid.
unine
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 09, 2007 1:03
Asukoht:
Auto:

#569

N Nov 11, 2010 22:12

D116, kui oled korra keeranud opc ja uue 9-5 aero rooli (mina olen), siis sa enam neid autosid ei võrdle, ning saad aru, miks peaksid lisa 150k välja käima. Neil on kahtlemata palju ühist (jupid jms), aga autod on ikka krdi erinevad. Opel tundub kahtlemata sportlikuma hingega (kuigi ringil sai 9-5 käest tappa), aga minu jaoks ikkagi pigem raske mõista, miks käia selle eest välja 700k.
http://www.gaiacosmetics.ee/
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#570

N Nov 11, 2010 23:01

Algselt postitas: D116
Mis siin võrrelda SAAB-i MB-ga, AUDI-ga ja BMW-ga. MB ei saa kuidagi SAAB-iga võrrelda(kvaliteet, müratase ja muud asjad on palju paremad kui SAAB-il)


Äkki nimetad mõne MB, mis kvaliteedi, mürataseme ja muude asjade puhul Saabi ületab? Olen neist üsna mitmega sõitnud.

Näiteks 2004 aasta S55 AMG lang laguneb nii kiiresti, et remondi arved ületavad igakuiseid liisingumakseid. Pidevalt on probleeme erinevate elektroonika seadmetega. Viimati vahetasin sel ABS, ESP ja Navi ajud. Remont maksis korraliku Saabi hinna.

Mu naise CLK püsib ka koos tänu sellele, et kontrollin ja hooldan seda iga 6 minuti tagant. Lärmavad mõlemad maantee peal suhteliselt palju.

Siiski peab mainima, et tõesti on MB´ga vahest hea sõita ja näevad nad enamuses suht head välja ka. Seda eriti AMG´ga, mille hääl kõrvu silitab ja bodykit välimuse kurjaks teeb.

Mina neid endale ei sõitmiseks ei ostaks, see on kindel.
DGAF
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 28, 2008 13:16
Asukoht:
Auto:

#571

N Nov 11, 2010 23:16

Algselt postitas: unine
D116, kui oled korra keeranud opc ja uue 9-5 aero rooli (mina olen), siis sa enam neid autosid ei võrdle, ning saad aru, miks peaksid lisa 150k välja käima. Neil on kahtlemata palju ühist (jupid jms), aga autod on ikka krdi erinevad. Opel tundub kahtlemata sportlikuma hingega (kuigi ringil sai 9-5 käest tappa), aga minu jaoks ikkagi pigem raske mõista, miks käia selle eest välja 700k.


Eks Saabide puhul me mksame ka kogu brändi olemuse eest. Uute Opelite kohta samas ei saa ma ka mitte, kui midagi halba öelda. Mulle isiklikult uus 9-5 meeldib, kuigi ootan huviga universaali. Kindlasti on ta suund eelkõige mugavus ja luksus, kuigi võiks olla kapoti all peidus ka midagi väga kurja (unistada ju võib). Samas, kui see on uus Saabi suund ja edasi oleks oodata rohkem Spykeri sekkumist...:headbang: ütleb vist kõik.

Siin varasemalt puudutati ka TurboX-i....tõesti DSG oleks sinna suht ideaalne ja lisaks omalt poolt ka selle, et väga igatsen TCS-i nuppu on/off...see LSD seal taga saaks ka siis oma tööd lõpuks teha.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#572

R Nov 12, 2010 7:23

Lugesin kogu pika jutu läbi ja ei tahtnud kellegagi isiklikult vaielda ja järgmine jutt ei ole mõeldud kellegi uhkuse või milleiganes riivamiseks!

Mina soovisin väita, et müügile aitaks kaasa entry leveli 9-5 madalam hind. Mul on võimalus saada tööandja poolt tööauto, mida ma saaksin ise valida. Kahjuks on piiriks summa, mis on alla 0,5Meeki ja ka kõige odavam 9-5 ei mahtunud valikusse. Meie läti kontor sõidab Saabidega ja ka siin oli üks 9-5 kasutusel, kuid kõik viimased autovahetused on kõik läinud Outbacki kasuks.

Kogu jutu point oli: enamuse uutest sellistest masinatest ostavad firmad tööautodeks, Ericssonil läheb paremini ja sai lubada uusi 9-5, kõigil ei lähe nii hästi ja peavad leppima odavamate masinatega. Kui 9-5 hind algaks ka 450Ke juurest oleks ka ostjaid rohkem.
Just my 2c
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#573

R Nov 12, 2010 8:41

Algselt postitas: unine
D116, kui oled korra keeranud opc ja uue 9-5 aero rooli (mina olen), siis sa enam neid autosid ei võrdle, ning saad aru, miks peaksid lisa 150k välja käima. Neil on kahtlemata palju ühist (jupid jms), aga autod on ikka krdi erinevad. Opel tundub kahtlemata sportlikuma hingega (kuigi ringil sai 9-5 käest tappa), aga minu jaoks ikkagi pigem raske mõista, miks käia selle eest välja 700k.


Tahaksin lisaks kommenteerida suvel Saabfestivali seminaril kuuldut, et uuel 9-5-l ja Insignial on samu detaile alla 30%. Platvorm platvormiks, pole mõtet jahuda, see on tänapäeva autötööstuses täiesti tavaline, et mitmed autod samadele põhjadele istutatakse.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#574

R Nov 12, 2010 8:43

Minuteada algab uue 9-5 hind 484 000, mis on ju ka alla 0,5 MEEK:drive:
allikas saab.ee

Algselt postitas: mart284
Lugesin kogu pika jutu läbi ja ei tahtnud kellegagi isiklikult vaielda ja järgmine jutt ei ole mõeldud kellegi uhkuse või milleiganes riivamiseks!

Mina soovisin väita, et müügile aitaks kaasa entry leveli 9-5 madalam hind. Mul on võimalus saada tööandja poolt tööauto, mida ma saaksin ise valida. Kahjuks on piiriks summa, mis on alla 0,5Meeki ja ka kõige odavam 9-5 ei mahtunud valikusse. Meie läti kontor sõidab Saabidega ja ka siin oli üks 9-5 kasutusel, kuid kõik viimased autovahetused on kõik läinud Outbacki kasuks.

Kogu jutu point oli: enamuse uutest sellistest masinatest ostavad firmad tööautodeks, Ericssonil läheb paremini ja sai lubada uusi 9-5, kõigil ei lähe nii hästi ja peavad leppima odavamate masinatega. Kui 9-5 hind algaks ka 450Ke juurest oleks ka ostjaid rohkem.
Just my 2c
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#575

R Nov 12, 2010 9:39

Kahjuks polnud see piisavalt alla, et sobida.
Algselt postitas: mlcads
Minuteada algab uue 9-5 hind 484 000, mis on ju ka alla 0,5 MEEK:drive:
allikas saab.ee
Vasta