Uus Saab 9-5
Algselt postitas: unine
AndrusFJR, ma ei saanud Su mõttest aru.
Ei tea mis ma nüüd siin kirjutama peaksin... teiste kirjutatule võib vast viidata ka siis, kui ma ei taha vastu vaielda, vaid lisaks midagi kommenteerida.
Mis ma tahtsin öelda, on see, et pole mõtet kaagutada (see ei käi jällegi sinu postituse kohta), et see on sama auto, mis Insignia, kui ühiseid juppe on tegelikult alla 30%
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ma arvan et see 30% jutt oli lihtsalt reklaam (muinasjutt) et Saabi fännid ikka uue Saabi ostaks.
Mootor sama ,4wd on sama , kast on sama, veermik ka sama, ainult väljast ja seest erinev.
Märk ka erinev iluvõrel. :D
Arvatavasti mõlemad on head autod.
EDIT:
Miks GM lõi kaks samasugust autod ja ainult 30% on samasugused varuosad.Milleks laod täis panna lisaks 70% varusosasid,ehki sama auto on. See oleks raha mõttetu raiskamine.
Mootor sama ,4wd on sama , kast on sama, veermik ka sama, ainult väljast ja seest erinev.
Märk ka erinev iluvõrel. :D
Arvatavasti mõlemad on head autod.
EDIT:
Miks GM lõi kaks samasugust autod ja ainult 30% on samasugused varuosad.Milleks laod täis panna lisaks 70% varusosasid,ehki sama auto on. See oleks raha mõttetu raiskamine.
www.tmuuga.eu
9-7x on samamoodi GMi koopia kasutades sama mootorit ja sildu mis GMC Envoy, Buick Rainer ja Chevy Trailblazer. Reklaamis mainitud erinevused peaks olema sildades ja sisus.
Üllatusena selgus, et varuosa tellimusel on kasutusel samad koodid ka paremal trollblazeril, seega enam ei julge väita, et 97x on nii palju erinev tava blazerist. Ainuke kindel asi on limited-slip tagadiferentsiaal, mis teistel puudu on.
Ise pole sõitnud Insignia ega uue 9-5-ga kõrvuti, et vahest aru saada, seega kogu eelnev jutt reklaamindusest on teooria tasemel.
Üllatusena selgus, et varuosa tellimusel on kasutusel samad koodid ka paremal trollblazeril, seega enam ei julge väita, et 97x on nii palju erinev tava blazerist. Ainuke kindel asi on limited-slip tagadiferentsiaal, mis teistel puudu on.
Ise pole sõitnud Insignia ega uue 9-5-ga kõrvuti, et vahest aru saada, seega kogu eelnev jutt reklaamindusest on teooria tasemel.
Algselt postitas: iisak
Ja pealegi-mis vahet seal on, kas see "hirvemärk" lisab hinnale 10000.- või x00000.-?
99% siinsetest autohuvilistest ei osta seda autot ka 5aasta vanusena. Milleks siis oma pead vaevata pseudoprobleemidega ja foorumis seda välja elada:?
Aga 10, aga 15 aasta pärast? Või niikaua see auto ei ela? Praegune NG9-5 10 aasta vanusena võiks ju nagu auto olla küll ja raha nii mõnelgi siit selle jaoks, või?
Algselt postitas: Thor
Kas mitte algselt pärit siiski Saabilt ?Algselt postitas: anthillse
4wd on sama
See peaks Haldexi 4wd olema mida kasutavad väga paljud firmad.
* Volkswagen Group (Volkswagen AG)
o Audi A3 quattro
o Audi S3
o Audi TT quattro
o Bugatti Veyron
o SEAT León 4
o SEAT Altea Freetrack 4
o SEAT Alhambra 4
o Škoda Octavia 4x4
o Škoda Yeti 4x4
o VW Golf R
o VW Bora 4motion
o VW New Beetle RSi
o VW Passat 4motion B6 Platform
o VW Sharan 4motion
o VW Tiguan
o VW Multivan 4motion
o VW Caddy 4motion
o VW Transporter 4motion
* Volvo Cars
o Volvo S40 AWD
o Volvo V50 AWD
o Volvo S60 AWD
o Volvo S60R AWD
o Volvo XC60 (Haldex Fourth Gen)
o Volvo V70 AWD
o Volvo S70 AWD
o Volvo V70R AWD
o Volvo XC70 (Haldex First Gen 1998-2001, Second Gen 2002-2005, Third Gen 2006+)
o Volvo S80 AWD
o Volvo XC90 (Haldex Second Gen)
* Ford
o Ford Taurus
o Ford Freestyle
o Ford Kuga
o Mercury Montego
* Tata
o Land Rover LR2
* Saab Automobile
o Saab 9-3 XWD 2008.5- (Haldex Fourth Gen with eLSD)
o Saab 9-3 Turbo X (Haldex Fourth Gen with eLSD)
o Saab 9-5 2010- (Haldex Fourth Gen with eLSD)
o Saab 9-4X (Haldex Fourth Gen with eLSD)
* Bugatti
o Veyron
* GM
o Opel Insignia (Haldex Fourth Gen.)
o Buick Lacrosse (Haldex Fourth Gen.)
o Cadillac SRX (Haldex Fourth Gen.)
www.tmuuga.eu
Algselt postitas: vallikas
Algselt postitas: iisak
Ja pealegi-mis vahet seal on, kas see "hirvemärk" lisab hinnale 10000.- või x00000.-?
99% siinsetest autohuvilistest ei osta seda autot ka 5aasta vanusena. Milleks siis oma pead vaevata pseudoprobleemidega ja foorumis seda välja elada:?
Aga 10, aga 15 aasta pärast? Või niikaua see auto ei ela? Praegune NG9-5 10 aasta vanusena võiks ju nagu auto olla küll ja raha nii mõnelgi siit selle jaoks, või?
5 aasta pärast jaksan isegi osata selle( ei tea kas just Aero)
Ise asi kas tahan enam Saabi.
www.tmuuga.eu
Saab XWD kohta lugemismaterjali:
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_XWD
http://www.haldex-xwd.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_XWD
http://www.haldex-xwd.com/
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AndrusFJR
Saab XWD kohta lugemismaterjali:
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_XWD
http://www.haldex-xwd.com/
Vanal 9-5l on ka niiöelda elektrooniline difrilukustus.
Owners manual ütleb:
When the car is pulling away or accelerating with the front wheels on different surfaces (e.g. one slippery and one dry). The TCS then functions like an electronic differential
lock.
;)
romza
Sai siis täna tehtud esimesed ringid 68km sõitnud 2,0 Tid-iga.
Ohjahh...
OHJAHHHH....
Ma tahan omale ka...
Tõsiselt tahan....
:headbang::headbang::headbang:
Kas keegi tahaks mu vennal mõned kehaosad kipsikõlbulikuks vormistada nii, et ta paar nädalat sõita ei saaks:poke:
Ohjahh...
OHJAHHHH....
Ma tahan omale ka...
Tõsiselt tahan....
:headbang::headbang::headbang:
Kas keegi tahaks mu vennal mõned kehaosad kipsikõlbulikuks vormistada nii, et ta paar nädalat sõita ei saaks:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Sai siis täna tehtud esimesed ringid 68km sõitnud 2,0 Tid-iga.
Ohjahh...
OHJAHHHH....
Ma tahan omale ka...
Tõsiselt tahan....
:headbang::headbang::headbang:
Kas keegi tahaks mu vennal mõned kehaosad kipsikõlbulikuks vormistada nii, et ta paar nädalat sõita ei saaks:poke:
Tõesti nii hea ka kahese diisliga? Muljeta lähemalt. :)
Ma küll sõitnud pole aga istusin Elmia-s ühes sees, oli xwd+aero päris kenakse varustusega biopower vist kah. Noh ja oli ikka mõnus. Sinna sõitsin suhteliselt uue A6 kõrval istmel mis oli samuti tublisti varustet - IMHO salongi viimistlus küll alla ei jäänud. Seal toimunud allhankemessil oli SAAB väljas kahe stendiga, ajasin meestega ka paar sõna juttu ja sõnum oli neil siiski suht nukker - meil on tehased ja masinad ja teadmised aga tööd on vaid 1/3 koormamiseks. Lahenduseks on loodud selline eraldi üksus nagu SAAB technologies mis üritab seda resurssi müüa.
Algselt postitas: tõh
Tõesti nii hea ka kahese diisliga? Muljeta lähemalt.
No mis ma oskan muljetada...
Teelpüsivus ja juhitavus paksus lumes maanteel :thumb:
Traction Control teeb oma tööd nii, et praktiliselt ei märkagi-sekkub vaid siis kui tõesti vaja.
Korralik tõmme hakkab juba 1000RPM ja ühtlaselt niikaua kui pedaali vajutad. Möödasõidukiirendused on klass omaette. Hämmastavalt vaikne ja naginatevaba auto. Mootorihääle järgi ei ütleks, et diisel on.
Mina, kes ma olen paadunud diislivihkaja, vaatab igatahes üle oma arvamuse selle koha pealt.
Ja asi, mis eriti silma märjaks võttis-kütusekulu. 100km peale kulus eile 5,9l. Seda täiesti sissesõitmata mootori ja megatuisuga Harjumaa teedel:headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Iisak, kas sõitsid automaadiga või kepikaga ?
2.0T bensukas on ka väga mõnusa minekuga, on veel meeles Rootsis sõidetust. Mul ja ainult manuaalkast natuke kripeldama, vähe ebakonkreetne oli kuidagi...
2.0T bensukas on ka väga mõnusa minekuga, on veel meeles Rootsis sõidetust. Mul ja ainult manuaalkast natuke kripeldama, vähe ebakonkreetne oli kuidagi...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Automaat on vennal.
Kusjuures mind hämmastas selle kasti erakordselt sujuv ja rafineeritud käitumine.
Ei ole jälgegi eelmiste põlvkondade rapsimisest ja närvilisusest:notworthy:
Kusjuures mind hämmastas selle kasti erakordselt sujuv ja rafineeritud käitumine.
Ei ole jälgegi eelmiste põlvkondade rapsimisest ja närvilisusest:notworthy:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Sain peale Suvekokkutulekut Soomes 2.0T automaadiga paarsada kilomeetrit sõita, millest pisut ise ka roolis. Uus automaatkast oli tõesti vägagi sujuv. Häirima hakkas see ainult agresiivsemal sõidul. Käiguvahetuste vahel jõudis väikese kohvi ära juua. Sarnast madalat kastirõhku praktiseeritakse enamustel premium autodel.
Loodetavasti ei teki selle kastiga samu vigu nagu näiteks Lexuse, MB ja Audi kastidega. Neil tekib alatasa seda, et kastil jookseb juhe kokku ning suvaline käik pannakse rämeda pauguga sisse.
Loodetavasti ei teki selle kastiga samu vigu nagu näiteks Lexuse, MB ja Audi kastidega. Neil tekib alatasa seda, et kastil jookseb juhe kokku ning suvaline käik pannakse rämeda pauguga sisse.
Otseselt vist veel mitte, küll aga ühel "foorumiliikmele lähedalseisval isikul" on nähtud antud aparaati..:)keegi foorumist nüüd hankis ka endale uue 9-5???
Tore vastus.
Siia juurde jääb vaid loota, et vastav info pärineb usaldusväärsetelt allikatelt :P