Uus Saab 9-5
Algselt postitas: krss
Mulle meeldib, et tulede ümber olevad kroomliistud on asendatud keretooni liistudega. Auto näeb kohe palju kenam välja.
Ma väldiks ise parema meelega neid ilus-kole võrdlusi, kuna see on maitse asi. ....
.... Millegipärast arvan, et näiteks keretoonist grammi võrra tumedam (või heledam?) liist sobiks veel paremini kui kerevärvi
jah, täpselt, maitseasi. Mulle isiklikult tundus see kroomliist feissliftitud 9-5 ees võõrkehana. Muus osas olen päri.
ma väga loodan, et selline ei hakka 9-5 reaalselt välja nägema - liiga mazda 6. ja miks need tagarattad nii väikesed on? ja kui väga nokkima hakata, siis esitiiva ja stange vaheline pilu võiks olla selline jõnksuga nagu praegusel 9-5-l :). minu jaoks on see joon väga omaseks saabi puhul saanud.
Olgem ausad, ega tagaosaga pole Saab kunagi hiilanud ;)
Ja see tagumine rattakoobas...järgmistel mudelitel vist kaetakse tagaratas üldse poolenisti kinni nagu igivanadel sitroeenidel. Mis tolku on kenast veljest, kui see asub mingi suvalises rattakoopas :angry:
No ei ole taga seda stiilset joont, vaata mispidi tahad...
Ja see tagumine rattakoobas...järgmistel mudelitel vist kaetakse tagaratas üldse poolenisti kinni nagu igivanadel sitroeenidel. Mis tolku on kenast veljest, kui see asub mingi suvalises rattakoopas :angry:
No ei ole taga seda stiilset joont, vaata mispidi tahad...
Kusjuures jaa, oleks ta lühem, mängiks kuidagi kupeena välja isegi. Aga see on ikkagi 9-5, millest siin jutt on, seega ta lihtsalt on.. kole.
Ja ma vaidleks vastu, et tagaosa on alati kole olnud - minu enda auto oma on vägagi kena Uue, praeguse 9-5 oma on tõesti natuke.. blaah, igav selline.
Ja ma vaidleks vastu, et tagaosa on alati kole olnud - minu enda auto oma on vägagi kena Uue, praeguse 9-5 oma on tõesti natuke.. blaah, igav selline.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Parafraseerides tuntud laulu: No mis jälkus see on...
HFS 151 - tegelikult täiesti olemasolev number, kuulub sellisele omanikle nag Saab automobile aktiebolaget..:) automaat ja 184 kw... 4650mm pikk ja 1770 mm lai.. marki ei ole märgitud..:) Eks ta üks testauto ole..:)
saabnet.ru dekooder ütleb:
VIN: YS3FH41U981000038
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3 Sport Sedan
Body type: 4-door Sedan
Gear box: VIN incorrect!
Engine type: B234E - 2.3L turbo LPT, 170 hp
Model year: 2008
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 000038
Control symbol: Passed
SRS: 9-3 Aero
HFS 151 - tegelikult täiesti olemasolev number, kuulub sellisele omanikle nag Saab automobile aktiebolaget..:) automaat ja 184 kw... 4650mm pikk ja 1770 mm lai.. marki ei ole märgitud..:) Eks ta üks testauto ole..:)
saabnet.ru dekooder ütleb:
VIN: YS3FH41U981000038
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3 Sport Sedan
Body type: 4-door Sedan
Gear box: VIN incorrect!
Engine type: B234E - 2.3L turbo LPT, 170 hp
Model year: 2008
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 000038
Control symbol: Passed
SRS: 9-3 Aero
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Antud auto puhul meeldib just see, et lauge pära on tagasi. Enda klassik sai just selle sileda langeva nõlva pärast soetatud. Selle uue puhul võiks ta veelgi rohkem kukkuda. Esiots on suts Civic-u nägu.
Algselt postitas: sebastian
Olgem ausad, ega tagaosaga pole Saab kunagi hiilanud ;)
Vaidleks vastu Esimene (1998-2001) 9-5 sedaan variant on üks ilusaima tagaosaga auto üleüldse minuarust :headbang: Just enne feisslifti, kus tuled on kahe värvilised. Endal ka selline, aga see ei loe! :D
Samuti pole paha minuarust NG9-3 kupee tagumine osa.
Tonnine laugpära on jah veits kole tagant :red:
Algselt postitas: KrikU
Algselt postitas: sebastian
Olgem ausad, ega tagaosaga pole Saab kunagi hiilanud ;)
Tonnine laugpära on jah veits kole tagant :red:
Eks see ole maitse asi;) Minu arust tonnine tagumise tiivaga on ilus, tiivata aga mitte:)
9-5-est niipalju veel, et vanemate 9-5 tagaosad on jah suht ilusad, nii sedaani kui ka estate.
Algselt postitas: Cyber
HFS 151 - tegelikult täiesti olemasolev number, kuulub sellisele omanikle nag Saab automobile aktiebolaget..:) automaat ja 184 kw... 4650mm pikk ja 1770 mm lai.. marki ei ole märgitud..:) Eks ta üks testauto ole..:)
saabnet.ru dekooder ütleb:
VIN: YS3FH41U981000038
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3 Sport Sedan
Body type: 4-door Sedan
Gear box: VIN incorrect!
Engine type: B234E - 2.3L turbo LPT, 170 hp
Model year: 2008
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 000038
Control symbol: Passed
SRS: 9-3 Aero
Tegelikult see number HFS151 oligi 9-3-el--siis kui MY08 oli alles välja tulemas.Tõenäoliselt isegi see pilt seal teemas.
MY08 9-3 teema
Pildid siin.
Upiks natuke teemat vanemate uudistega, mis siin foorumis kajastamist pole leidnud. Võibolla kõik saabifoorumi liikmed ei istu iga päev Trollhättansaab.net-is, nagu narkar süstla otsas, uut 9-5 ootamas Hiljuti käis sealt läbi infokild, et esimesi ametlikke pilte 2010 9-5st võib oodata 18.veebruaril. Praeguse seisuga pole ikka veel ühtegi spiooni- või testipilti netti lekkinud, kuigi autot peaks ammu juba Rootsis või Saksas testitama. Välja arvatud ehk üks, mis oli peidetud Insignia kereplekkide alla, sisse piiludes aga selline:
[IMG=600x420]http://i17.photobucket.com/albums/b89/accord92/Saab95Insignia_inredn.jpg[/IMG]
Kui oopeli roolist mööda vaadata, siis dashboardi kuju on väga saabilik. 9-4X ideeauto armatuuriga on võrdlusmoment täitsa olemas, loodan, et 9-5 oma tuleb midagi sarnast (kuigi naviekraan võiks sõiduohutuse mõttes silmadele kõrgemal paikneda):
[IMG=600x400]http://i17.photobucket.com/albums/b89/accord92/Saab_9-4x_008.jpg[/IMG]
Väike asjakohane quote selle kohta detsembris aset leidnud intervjuust Swade'i (TS) ja Saabi esindaja Eric Geersi (EG) vahel Sisaldas järgmist:
Mis eksterjööri puutub, siis pole siin teemas olnud veel seda -> pilti. Arvatakse, et see fotoshopp on üks täpsemaid ennustusi uue ninakuju osas. Võibolla pamper tuleb rohkem Aero-X stiilis sisselõigetega, see siin meenutab rohkem viimase 2008 9-3 nosplit. Ukselingid peaks kah nagu tiba suuremad olema või mis Loodetavasti säilitatakse ukselinkide saabilik kuju, mitte ei topita mingeid Caddy omasid külge. Muidu aga - polee pahaa:
[IMG=600x330]http://i17.photobucket.com/albums/b89/accord92/new9-5b.jpg[/IMG]
Lõppu veel väike kirjeldus kelleltki, keda Swade nimetab rootsi Deep Throatiks, kes ka ühena paljudest olevat mudelit oma silmaga näinud. Kahjuks midagi väga detailset ei ole, aga mainitakse head-up display võimalikku tulemist. Igatahes hakkan ma nüüd lugema päevi 18.veebruarini :thumb:
[IMG=600x420]http://i17.photobucket.com/albums/b89/accord92/Saab95Insignia_inredn.jpg[/IMG]
Kui oopeli roolist mööda vaadata, siis dashboardi kuju on väga saabilik. 9-4X ideeauto armatuuriga on võrdlusmoment täitsa olemas, loodan, et 9-5 oma tuleb midagi sarnast (kuigi naviekraan võiks sõiduohutuse mõttes silmadele kõrgemal paikneda):
[IMG=600x400]http://i17.photobucket.com/albums/b89/accord92/Saab_9-4x_008.jpg[/IMG]
Väike asjakohane quote selle kohta detsembris aset leidnud intervjuust Swade'i (TS) ja Saabi esindaja Eric Geersi (EG) vahel Sisaldas järgmist:
EG: ……..here in Pixbo, where I’m standing, we have the next generation 9-5 in this building..
TS: You’ve got it standing in the building where you are now?
EG: Yeah.
TS: Send me a photo! Just snap one with your phone and send it to me.
EG: (laughs) it’s an awesome car. Extremely cool.
TS: Is that a moving version or just a clay model?
EG: It’s not one one with complete engines, etc. It’s more one for working the interior and so on. There are moving ones out there, too, but they’re not in this building, so…
TS: You mentioned interiors, so I’ll ask you an interior question if that’s alright…
EG: Yeah
TS: The concept interior for the 9-4x and all that lovely dashboard treatment that we saw, is that being carried through to production with either the 9-4x or the 9-5?
EG: What we’re trying to do with current concept cars is not to be too far off the real production cars. So that goes for external and for internal design. Now, whether it’s glass or what else it might be, I can’t comment too much, but it will be….close. It will be different, very different.
Mis eksterjööri puutub, siis pole siin teemas olnud veel seda -> pilti. Arvatakse, et see fotoshopp on üks täpsemaid ennustusi uue ninakuju osas. Võibolla pamper tuleb rohkem Aero-X stiilis sisselõigetega, see siin meenutab rohkem viimase 2008 9-3 nosplit. Ukselingid peaks kah nagu tiba suuremad olema või mis Loodetavasti säilitatakse ukselinkide saabilik kuju, mitte ei topita mingeid Caddy omasid külge. Muidu aga - polee pahaa:
[IMG=600x330]http://i17.photobucket.com/albums/b89/accord92/new9-5b.jpg[/IMG]
Lõppu veel väike kirjeldus kelleltki, keda Swade nimetab rootsi Deep Throatiks, kes ka ühena paljudest olevat mudelit oma silmaga näinud. Kahjuks midagi väga detailset ei ole, aga mainitakse head-up display võimalikku tulemist. Igatahes hakkan ma nüüd lugema päevi 18.veebruarini :thumb:
I have to say I am very much biased as I have grown up with Saab and have a genuine love of the brand, but, I really think the new 9-5 is going to be a real success. The car looks fantastic, it is one of the best looking cars I have seen in the last 5 years. The car that I would compare it to in looks is the Jaguar XF, which is my currently my favourite new product on the market (a beautiful car).
Part of the reason why I think it is going to be a success is that there has been a real concentration on ensuring the right engines are available for the 9-5. A strong emphasis has been put on CO2, a key to the European market. In addition, it looks like it will be coming with the required accessories for a car in its class (it looks like HUD is on the way…woohoo!).
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson