Uus Saab 9-5
Vabandage mu kõõrdsilmsust, aga minu arust täitsa paras paar:
Eestpoolt näeb rohkem auto moodi välja, küljelt ja tagant aga mitte. Autoexpress tahab mingit regamist nüüd ka veel saada, tõbras.
:wall:
22" veljed ja toonklaas ei ole disain. Õige Saab peab olema nii kirjeldamatult kole, et on ilus vaadata. Või siis nii ilus, et võtab silmast vee välja nagu Aero-X. Need 9-5 pildid tunduvad järjekordsed virtualtuningu katsetused. Kuhu on kadunud kolme kodaraga veljed, massiivsed põrkerauad ja lennuki kokpitt?
Eestpoolt näeb rohkem auto moodi välja, küljelt ja tagant aga mitte. Autoexpress tahab mingit regamist nüüd ka veel saada, tõbras.
:wall:
22" veljed ja toonklaas ei ole disain. Õige Saab peab olema nii kirjeldamatult kole, et on ilus vaadata. Või siis nii ilus, et võtab silmast vee välja nagu Aero-X. Need 9-5 pildid tunduvad järjekordsed virtualtuningu katsetused. Kuhu on kadunud kolme kodaraga veljed, massiivsed põrkerauad ja lennuki kokpitt?
Kui artiklis kokku lubatu (nelivedu, Aero-X stiilis sisu, 2007) ka tõsi on, siis pole ju paha.
Siiamaani on mulle 9-5 universaal rohkem meeldinud, aga neil piltidel on uus sedaan ilusam. Aga nad võiks hoopis jälle suurt luukpära tootma hakata.
Siiamaani on mulle 9-5 universaal rohkem meeldinud, aga neil piltidel on uus sedaan ilusam. Aga nad võiks hoopis jälle suurt luukpära tootma hakata.
Algselt postitas: mddr
Kui artiklis kokku lubatu (nelivedu, Aero-X stiilis sisu, 2007) ka tõsi on, siis pole ju paha.
Siiamaani on mulle 9-5 universaal rohkem meeldinud, aga neil piltidel on uus sedaan ilusam. Aga nad võiks hoopis jälle suurt luukpära tootma hakata.
Nalja teed w, need vanad 900 ja 9-3 luukpärad nii inetud autod minu arvates
Algselt postitas: haan
Nalja teed w, need vanad 900 ja 9-3 luukpärad nii inetud autod minu arvates
Pidasin rohkem silmas küll seda, et pärast tonniseid pole suurt luukpära olnud. Aga need "väikesed" luukpärad on ju ka väga uhked, eriti kolmeukselised ja eriti klassikud.
minu meelest on see masin näotu. korra oli juttu sellest ka 9-4x teemas ja sinna panin lingi kus rootslased antud isendit alfa romeoga võrdlevad. üsna tabavalt. endale meenutab natuke ka renault lagunat. toon selle lingi ka siia.
http://www.isaab.net/forum/viewtopic.ph ... c&start=75
http://www.isaab.net/forum/viewtopic.ph ... c&start=75
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
No see on ikka päris kole. "tagumik" on liiga suur, tuled ei kõlba kuhugile. Miks need uuemad autod kõik ümaramaks lähevad. Täielik science fiction. Ma ise olen alati pooldanud seda, et autos (SAAB) oleks palju nupukesi ja kangikesi.
Ma jään ikka oma arvamuse juurde -> See auto ei ole SAAB.
Ma jään ikka oma arvamuse juurde -> See auto ei ole SAAB.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
No see on ikka päris kole. "tagumik" on liiga suur, tuled ei kõlba kuhugile. Miks need uuemad autod kõik ümaramaks lähevad. Täielik science fiction. Ma ise olen alati pooldanud seda, et autos (SAAB) oleks palju nupukesi ja kangikesi.
Ma jään ikka oma arvamuse juurde -> See auto ei ole SAAB.
Aga mille põhjal sa väidad, et kangikesi ja nupukesi ei ole? Kas mulle on interjööri pilt kusagil kahe silma vahele jäänud?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
No kamoon rahvas, vaadake korraks Aero-X teemasse saabnetis, kus enamus oli uuest Saabist vaimustuses. Saab üritab nüüd Aero-X välimust realiseerida massitootmises ja rahvas iriseb selle kallal, otsib seoseid alfa'ga jne.
IMO näeb uus 9-5 igati tige välja, väga Aero-X moodi ning ootaks põnevusega neid linnapildis
terv, teager
IMO näeb uus 9-5 igati tige välja, väga Aero-X moodi ning ootaks põnevusega neid linnapildis
terv, teager
Algselt postitas: vanasaab
selle asemel võiks hakata uuesti klassikuid tegema:D;) ... ok-ok! ärge nüüd väga valusalt lööge:D
Muidugi! nagu volksvaagen tõi põrnika uuendatud kujul taas turule, võiks ka vana flatnose klassik taaskord tootmisse tulla
edit: isegi lada tehas toodab veel vana "null-viite" ja turustab seda klassiku nime all:P
Vaatame ära,kuidas uus beibi lives välja näeb.Elu on näidanud,et lõpuks iga uus Saab ikka perre vastu võetakse.Selge on see,et form-function ei saa enam nii ühemõtteliselt "function" kasuks olla.Asja on vaja ju turustada.Paraku
muide function-ist rääkides tuleb ära mainida silmajärgi taas korralik ruumikus. Ja kindlasti muutub välimus kah tegelikkuses tunduvalt vähem ulmeks. (sest kui välimus samaks jääb ei mahu pakiruumi peale tagavara ratta midagi )
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
eks see saab ikka päris peese keeratakse hakkab nagu audiks ja volksu vaguniks muutuma
puudub saabile iseloomulik sihvakus
see tötsakuse jama on tänapäeval juba kõigil haiguseks saanud eesotsas Chrysleri supertünniga
puudub saabile iseloomulik sihvakus
see tötsakuse jama on tänapäeval juba kõigil haiguseks saanud eesotsas Chrysleri supertünniga