Uus Saab 9-5
Selle "musta plastiku" kohta, sain täna niisuguse vastuse, loodan et äkki ei ole ma ainuke selline, kes küsib, ning tõesti tulevikus tuleb ka korralik paneel
Hello Mr Sarv,
Thank you for contacting Saab Great Britain in regards to your comments about the interior of the new Saab 9-5.
I would like to advise that we will take your comments onboard and I will pass this onto our marketing team to see if we can implement these changes in the future.
If you have any further questions please do not hesitate to contact us on the contact details shown below. Regards
Richard Ropke
Customer Assistance Centre
Hello Mr Sarv,
Thank you for contacting Saab Great Britain in regards to your comments about the interior of the new Saab 9-5.
I would like to advise that we will take your comments onboard and I will pass this onto our marketing team to see if we can implement these changes in the future.
If you have any further questions please do not hesitate to contact us on the contact details shown below. Regards
Richard Ropke
Customer Assistance Centre
Ütlen oma arvamuse ka. Sees istund ei ole, käega katsund ka mitte, Vikingist iga päev mööda sõites olen ikka mõtteid mõlgutanud, et peaks minema üle vaatama. Välimus üldiselt ei meeldi, salong ja armatuur samas on normaalne. Kütusekulu ilmselgelt liiga suur, eriti just võrreldes BMW uute mootoritega. Juhul kui oleks võimalus sellises hinnaklassis auto osta, siis see Saab kindlasti mu valik ei oleks.
Pole paha nägemus wagunist :)
http://www.saabsunited.com/2010/11/french-blog-photochop-saab-9-5-wagon-pretty-well-imho.html
http://www.saabsunited.com/2010/11/french-blog-photochop-saab-9-5-wagon-pretty-well-imho.html
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: mlcads
Huvitav oli "1 Baltijski Kanal"-il uue Saab 9-5 reklaami näha=)
Ahaa, kuskil meie regioonis siis ikkagi tehakse mingit reklaami. Eesti kanalitelt pole küll midagi silma jäänud (diileri rahapuudus...?), samas sellest ovloV-i reklaamist on juba oksendamiseni...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
OT:
Jutu autor on muuseas ka ise tonniseomanik olnud. Minu meelest oli ta tollal oma valikuga väga rahul. Müüs oma autot (sh. ka siin foorumis) umbes sel ajal, kui mina ostsin.
Isegi siin on kasutajana olemas:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/:member.php?action=viewpro&member=olevtoom
Nii et saab ei tohiks talle väga võõras olla.
Algselt postitas: vallikas
ÄP kirjutab ka 9-5-st [URL=http://www.e24.ee/?id=333333]nupuuputus[/URL]
EDIT: oi maivõi, tutikal autol: "Vedrustus koliseb kõigil kiirustel", kirjutab Olev Toom. Ma ei tea, kas teda ajakirjanikuks võib nimetada.
Jutu autor on muuseas ka ise tonniseomanik olnud. Minu meelest oli ta tollal oma valikuga väga rahul. Müüs oma autot (sh. ka siin foorumis) umbes sel ajal, kui mina ostsin.
Isegi siin on kasutajana olemas:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/:member.php?action=viewpro&member=olevtoom
Nii et saab ei tohiks talle väga võõras olla.
Hr. Toom kirjutab muuseas ka, et rool ei meeldi ning suunatunnetus on kehv. Samas nt Autolehe arvustaja jagab juhitavuse kohta ainult kiidusõnu: Juhitavuselt kuulub aga sportveermikuga nelikveoline 9-5 tippklassi... 9-5 pakub head sõidutunnetust ning käitub usaldusväärselt ja täpselt.
Mine siis võta kinni... Mulle endale on jäänud küll mulje, et Saab on traditsiooniliselt üks parema ja kindlama juhitavusega ja suunakindlusega autosid üldse, vaevalt et uuega midagi drastiliselt muutunud on. Samas Toom tunnistab, et proovisõit jäi üpris lühikseks, seega ei saagi vist väga paikapanevaid järeldusi teha.
Samas nt automaatkäigukasti paistavad laitvat enam-vähem kõik arvustused. Loodetavasti suudetakse sellega midagi ette võtta. Uus mudel muidu esmapilgul väga meeldib.
Mine siis võta kinni... Mulle endale on jäänud küll mulje, et Saab on traditsiooniliselt üks parema ja kindlama juhitavusega ja suunakindlusega autosid üldse, vaevalt et uuega midagi drastiliselt muutunud on. Samas Toom tunnistab, et proovisõit jäi üpris lühikseks, seega ei saagi vist väga paikapanevaid järeldusi teha.
Samas nt automaatkäigukasti paistavad laitvat enam-vähem kõik arvustused. Loodetavasti suudetakse sellega midagi ette võtta. Uus mudel muidu esmapilgul väga meeldib.
Algselt postitas: Melkz
Samas nt automaatkäigukasti paistavad laitvat enam-vähem kõik arvustused. Loodetavasti suudetakse sellega midagi ette võtta. Uus mudel muidu esmapilgul väga meeldib.
Ma pole automaati proovinud, kuid manuaali olen ja see mulle just ei meeldinud. Kuidagi pikk ja ebakonkreetne käigukangi liikumine ning sidur võttis ka nii ülevalt ja äkiliselt, et suutsin auto paar korda välja suretada. Aga eks ta ole vast harjumise asi.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eks vist jah harjumise asi, aga mõnes mõttes mannetu, et manuaali tippmudelitele ei anta... No ei ole lõbus, kui tehakse auto, millel on mootorit ja juhitavust jms ja siis pannakse sinna vahele mingi kummipael, mis vahetab käiku nagu ise tahab ja ei lase asjast mõnu tunda. Või siis peaks ikkagi mõnulemiseks mingi stripped-down versiooni tegema.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ma ei kujutaks ültse sellist autot manuaalkastiga ette. Pole niivõrd sportlik, et seda vaja oleks. Samuti pole väikeauto, millel manuaalkast elu natukenegi rõõmsamaks teeb.
Ega siis nalja pärast näiteks S-klassi ei puudu manuaalkast. Vastasel juhul ei saaks inimene kõiksugu mänguasju autos kasutada. Selline multitasking käiks enamusel üle jõu.
EDIT: Kunagi sai tööülesannete tõttu igasugu erinevaid autosid proovitud. Millegi pärast tekkis reeglipära, et mida suuremaks läks võimsus, seda vähem oskab üldine mass manuaalkastiga mida peale hakata.
Kõva sõna oleks kiire ja asjalik automaatkast. Kui valdav enamus ei oska juba 200hp masinal korralikult käike vahetada, mis siis 300hp peal saab? Hakatakse iga aasta sidurit vahetama?
Ega siis nalja pärast näiteks S-klassi ei puudu manuaalkast. Vastasel juhul ei saaks inimene kõiksugu mänguasju autos kasutada. Selline multitasking käiks enamusel üle jõu.
EDIT: Kunagi sai tööülesannete tõttu igasugu erinevaid autosid proovitud. Millegi pärast tekkis reeglipära, et mida suuremaks läks võimsus, seda vähem oskab üldine mass manuaalkastiga mida peale hakata.
Kõva sõna oleks kiire ja asjalik automaatkast. Kui valdav enamus ei oska juba 200hp masinal korralikult käike vahetada, mis siis 300hp peal saab? Hakatakse iga aasta sidurit vahetama?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jah, võibolla küll, et 9-5 on pisut suur "mõnulemiseks", aga siis vist ei oleks väga vaja ka igasugu edevaid vidinaid nagu e-LSD jms?? Turbo X puhul ei saanud ma ka aru, miks automaati üldse pakuti... vähemalt sellist kasti. Mõne asja puhul lihtsalt poleks vaja. DSG tüüpi asjal oleks muidugi jumet.