Uus Saab 9-5

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
Kasutaja avatar
Thor
Postitusi: 506
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#601

R Dets 17, 2010 22:17

Poleks ju paha, teemast, "lugejate autod" leida uue 9-5 kohta topicut :cool:
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 511
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: SAAB 9-5 Aero 2002

#602

L Dets 18, 2010 3:20

Poleks ju paha, teemast, "lugejate autod" leida uue 9-5 kohta topicut :cool:


Loodetavasti too "foorumiliige" räägib "lähedalseisvale isikule" augu pähe, et ka foorumisse regada ja topik teha :eureka:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#603

L Dets 18, 2010 23:39

Seda on juba korduvalt tehtud.
Kes saab santi sundida kui sant ei taha kõndida...:freak:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#604

T Dets 21, 2010 8:22

Ei oska kusagile postitada, midagi üliuut ka pole.

http://www.aripaev.ee/4902/uud_uudidx_490204.html
Äripäev 21.12.2010
Rootsi autotootja on surmasuust tagasi
Sirje Rank

Aasta pärast seda, kui USA autotootja General Motors teatas Saabi fännide kurvastuseks Rootsi tööstusikooni tootmise lõpetamisest, jätkub Trollhättani tehases töö ning liinilt veereb 39 uut Saabi tunnis.
Meil olid omal ajal autod, mis hakkasid silma. Sihime uuesti ikooni staatust.
Knut Simonsson, Saabi kaubamärgi direktor

Aasta on olnud raske, tõdeb Saab Automobile'i tegevjuht Ake Jonsson Rootsi majanduslehele Dagens Industri. Ent allavandumisest pole juttugi - Saabi surmasuust päästnud Hollandi sportautode tootja Spykeri juht Victor Muller on niisama optimistlik kui varem - Saabil on helge tulevik!

Firma ametlike omanike ringi pürib taas ka Vladimir Antonov, Vene ärimees, kellele General Motors väidetava seotuse pärast allilmaga Saabi müümast keeldus.

Uus algus on Saabil läinud aga kehvemalt, kui loodeti. Aasta hakul tehtud müügiprognoosi - 60 000 autot - on tulnud kahel korral kärpida. Viimati tehti seda oktoobris 30 000-lt 35 000 autole.

Rootsis võidab Saab taas poolehoidu
Eriti on tagurdanud Saabide müük USAs, firma olulisimal turul, kus novembris müüdi vaid 397 autot. Samas Rootsis on Saabi populaarsus silmanähtavalt tõusul - novembris registreeriti 1119 uut Saabi, mis on 86,2% enam kui läinud aastal, mil firma tuleviku suhtes valitses väga suur ebakindlus.

Prognoosist väiksema müügi tingis suuresti läinud aasta lõpul seisatud tootmise taaskäivitamine - esimesel poolaastal suudeti müüa vaid 10 000 uut autot. Tuleva aasta prognoos - 80 000 autot - on aga jätkuvalt jõus.

"Isegi kui me tulevaks aastaks seatud plaani ei täida, ei lähe firma hingusele," kinnitab Muller, kes loodab uue aasta hakul sõlmida lepingud edasimüüjatega Venemaa, Hiina ja Brasiilia turul.

Kasumisse loodab Saab jõuda 2012. aastal, mil turule jõuab üle hulga aja esimene uus "päris Saab". See on uus 9-3, mille välise kuju lööb märtsis firmaga liitunud uus peadisainer Jason Castriota (varem disaininud sportautosid nagu Maserati Grand Turismo ja Ferrari 599) lukku umbes kuu aja pärast.

See mudel ei ole enam General Motorsi platvormil, nagu uus Saab 9-5 ning tuleval kevadel turule jõudev 9-4X, vaid Saabi oma loodud uuel põhjal. Castriota plaan on anda Saab 9-3-le tagasi ka varasematest tuntud tilga kuju.

Saab lubab arvukalt uusi mudeleid
Kaubamärgi direktor Knut Simonsson lubab Saabile taas ikooni staatust. "Meil olid omal ajal autod, mis hakkasid silma. Sihime uuesti ikooni staatust," ütles ta, lubades tuleval aastal uute mudelite poolest Saabi ajaloo intensiivseimat aastat.

9-3 järel oleks järgmine mudel BMW Mini mõõtu Saab, mida on kaua oodatud. Selleks vajab Saab aga uusi partnereid, projekti finantseerimine on lahtine.

Saabi omanike ringi pürib ka endine Spykeri osanik Antonov, kelle seotust allilmaga ei tõestanud ei Rootsi valitsuse ega Antonovi enda USA eskpertidelt tellitud uuring. Saabi ostuks Mullerile raha laenanud Antonov peab praegu kõnelusi General Motorsiga, et taastada oma maine ja ametlikult Saabi osanikuks saada.

TASUB TEADA
2009. aasta 18. detsembril teatas saneerimise all USA autotootja GM, et Saab Automobile läheb likvideerimisele.
Aasta hiljem jätkub Rootsis Trollhättanis Saabide tootmine - tööl on 3600 inimest ja liinilt tuleb 39 autot tunnis.
Aastaks 2012 sihib Saab kasumit ja loodab müügi kasvatada 120 000 autole (tänavu 35 000 autot).
oswald
Postitusi: 362
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#605

T Dets 21, 2010 8:56


oktoobris 30 000-lt 35 000 autole.

Aastaks 2012 sihib Saab kasumit ja loodab müügi kasvatada 120 000 autole (tänavu 35 000 autot).


30 000 on vist vale? see pole kärpimine.. ja lõpus on ka 35K.

nojah. artikli tõlkija Ekspressis on kasutanud vist Google tõlget.. Originaalis(vähemalt samasisuline artikkel, videt ei leidnud) 30 000 to 35 000, ehk siis selles vahemikus...
http://www.thelocal.se/29908/20101029/
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#606

E Dets 27, 2010 15:19

ARK statistika järgi Saabe Eestis müüakse praegu väga hästi
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#607

K Dets 29, 2010 22:51

Saab pakub 9-5-le ka sellist varustust!

Allikas: http://edition.pagesuite-professional.co.uk/launch.aspx?referral=mypagesuite&refresh=5Tm0Dx1319kN&PBID=a76a3530-7bea-4c57-85b7-b33274b25fb7&skip=



Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - B2B e-trainings
www.consciousinitiative.com - Teadliku Ettevõtluse Konverents taas 03.05.2018!
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#608

T Jaan 04, 2011 15:02

Ametlik statistika on selline, et aastavahetuse seisuga jäi 2010. aasta valmistamisaastaga Saabe registrisse vastavalt 9-3 viis autot ja 9-5 kokku 16 autot. Kas need kõik on siis need uued 9-5 või?

EDIT: Ahjaa, märkamata ei jäänud, et 2010. aasta Volvo V70 oli aastavahetusel registris 18 auto ja Q7 samuti 16 autoga.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13504
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#609

T Jaan 04, 2011 15:03

peaksid olema vaid uued jah.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 511
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: SAAB 9-5 Aero 2002

#610

K Jaan 05, 2011 17:38

Tundub, et paljude poolt vihatud mustale plastikarmatuurile on hakanud alternatiive tulema:

http://www.saabsunited.com/2011/01/do-singaporeans-get-new-interiors.html


Lisatud failid
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 484
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#611

K Jaan 05, 2011 18:34

2010 mudeliaastas olid ka eelmised 9-5 universaalid Griffin varustusega: http://www.saabsunited.com/2009/04/the-most-powerful-biopower-saab-the-saab-9-5-aero-griffin.html

Aasta alguses neid siinmaal liikus ja oli müügis sh Vikingis. 2010 aastal vanu sedaane enam ei olnud. St kui oleks teada kered, saaks kohe teada palju uusi ja palju vanu.
www.wellnessorbit.com - B2B e-trainings
www.consciousinitiative.com - Teadliku Ettevõtluse Konverents taas 03.05.2018!
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#612

K Jaan 12, 2011 13:00

Fifth gear arvamus Saab 9-5 st

http://www.youtube.com/watch?v=KKbwCgMHf_4&feature=related
www.tmuuga.eu
Jannes
Postitusi: 8
Liitunud: R Apr 04, 2008 11:06
Asukoht:
Auto:

#613

P Jaan 16, 2011 22:23

Eelmine nädal veetsin ka paar tundi 9-5e roolis (kuniks 9-3 VM-is korralist hooldust sai).
Sai neid juba avamisüritusel näpitud, kuid sõiduprooviks polnud otsest vajadust.

Välja näeb täitsa hea - parklas sassi ei lähe. Piisavalt omapärane ja ülbe, kuigi katuse joon tagasosas, e. selle lame langemine, tekitas teatavaid esteetilis kõhklusi, on üldmulje parem kui Superbil. Just see väike klaasiosa, mis jätab sellise katkemat riba mulje, nagu Stigi kiiver on lahe. Selline stiilne boliid...
Sportistmed on muidu väga asjalikud, kuigi reguleeritavus jättis soovida ja reguleeritav reietugi ei anna pikemale inimesele soovitud effekti. Selle kategooria masinalt oleks vast oodanud seljatoe ülemise osa eraldi reguleerimist või kindlasti vähemalt peatoe horisontaalset liigutamist (a'la Passat). Samas küljetugi on hea. Ja tore, et ka hele nahk on saadaval, mitte ainult hall, tinahall ja must :)
Käetoe liikumine ette-üles on üks minu lemmikuid.
Tagaistmel on küll jalaruumi piisavalt, kuid kahjuks viimase aja mood längus katusejoonega annab pikema kere puhul tunda pearuumis. Ja see ei tee mind isiklikult õnnelikumaks. (Siiski pole nii õudne kui Insignial, kus taga istuda on märksa jubedam kui mu SS-is).
Pakiruum on otseloomulikult sedaani kohta väga suur (sedaani puhul ei ole ju see nii oluline kui wagunitel, eksole :D).

Kuna proovitud isend oli oma konfiguratsioonilt juhuslikult just selline, nagu soovisin (2.0TiD aut. koos osade toredate lisadega), siis pakkus huvi just sõit.
Paberi peal on asjad nutused - GM-i haledad diislid ei ole just konkurentsivõimelised VAG ja Fordiga võrreldes (jõudlus vs. ökonoomsus), rääkimata siis veel BMW-st. Kõik kellega peaks võidama rinda pista. Seda ka Insignia puhul. Mida siis veel rääkida ca. 2tonnisest mugavast kruiiserist.
Päris elus on asi nii, et kerge väikese käsitsi vahetava Saabiga teda võrrelda ei anna. Linnas oli ta suht uimane, kuid halba maitset suhu ei jätnud - muuda stiili ja naudi soliidset roolis olemist. Maanteel oli täitsa hea - liikus ilusti ja stabiilselt, pikem ots võiks täitsa mõnus olla, kui iste oleks mugavam.
Kuna, nagu ma ütlesin, proovisin teda paar tundi, suuremat ülevaadet a'la kütusekulu jne. ei saanud. Keskmine paberil on 6,8, mis on poolteist liitrit rohkem kui käsikastil. Reaalselt linnas kipub vast ikka 10 liitri kanti jääma?! Maantel vast saab ~5,5...
Aga Tehnika tänava, mis muidu on suht sant sõita, triikis ta küll mõnusalt siledaks. Kusjuures tunda on, et masin on jäik, kuid siiski mugav. Me likes it a lot!
Mis ma kokkuvõtteks oskan öelda?
Väga atraktiivne naine, kellega koos olla polegi nii huvitav?
Paneks kõigepealt negatiivsed küljed:
[list][*]suhteliselt mõttetu mootor
[*]õnnetu automaat
[*]kallima otsa istmed võiksid paremad olla
[*]selle hinnaklassi auto kohta lahja lisavarustus
[*]lisavarustusega läheb hind jällegi krõbedaks :)
[*]odavama klassi konkurendid (Passat, Superb) on tõsised tegijad
[*]TTid on vaid käsikaga saadaval? Miks pole TiD Haldexiga saada, nagu see tänapäeval väga popp on??
[*]üle viie meetri masinat on linnas manööverdada suhteliselt palju
[*]17" on väikseim velg
[/list]
Positiivse külje pealt:[list][*]ausõna sellise masinaga saab kõvasti feimi ja naiste/meeste tähelepanu juurde
[*]üldiselt kuni nelja inimese veoks mõeldud esindussõidukina pole üldse paha
[*]'night panel' kustutab ka nupud ära, mitte ainult 'datchikud'
[*]võrreldes 'premium class' konkurentidega on siiski hind täiesti mõistlik
[*]ülejäänu on juba eelnevalt kirjas
[/list]
Ehk siis mixed feelings ühest otsast jääb pilk peale ja midagi hakkab tilkuma. Samuti peale lahkumist tekib tunne, et tahaks veel.
Teisest küljest - kui püüda jääda reaalsusesse, siis võiks väga palju asju olla paremad - siis tekiks see tunne, et öösel ei suuda uinuda ja hommikul on ainult üks mõte... :P
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#614

K Jaan 19, 2011 18:45

Esimene ametlik pilt 9-5 universaalist

Pilt

Me likey :P

EDIT: Natuke infot pressiteatest tagaluugi kohta
[list]
Smart tailgate
For additional convenience, the tailgate is available with a remotely-controlled, electric power operation. It can be fully opened and closed via a rotary knob in the driver’s door or a button on the car’s key fob. A touch pad on the outside of the tailgate, above the number plate, also triggers powered opening and closing.

A programmable mode can be used to raise the tailgate to a lower position if there is restricted clearance overhead, such as inside a garage. The opening height is pre-set via the rotary knob, which can also disable the powered function.

For ease of loading, the tailgate opens down to bumper level with a lift-over height of only 648 mm. The cargo deck floor is also flush with the tailgate opening to facilitate sliding heavy loads inside. A down-lighter in the tailgate and small sidewall lights provide excellent illumination of the load space at night.

A retracting cargo cover can also be slotted into lugs in the sidewalls immediately behind the rear seats. It keeps items out of sight and includes a convenient one-touch action which allows the ends of the locating bar to slide up channels on the inside of the D-pillars for convenient access to the cargo deck.[/list]


terv, teager
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#615

N Jaan 20, 2011 10:01

Mulle ka just praegu see pilt meilile tuli, kena!
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 501
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#616

N Jaan 20, 2011 10:26

Kui tulevane omanik peaks jääma Taibuka Tagaluugiga hätta, siis aitab Google Translator:

Smart tagaluuk
Täiendava mugavuse tagaluuk on saadaval eemalt juhitav, tööstusvool operatsiooni. See võib olla täielikult avada ja sulgeda kaudu pöördnuppu on juhiuks või nuppu auto võti FOB. Touch pad väljapoole tagaluugi kohal registreerimismärk, ka vallandab powered avamise ja sulgemise.

Programmeeritav režiimis saab kasutada tõsta tagaluugi madalamaastmelisele ametikohale, kui on olemas piiratud kliirens õhuliinid, nagu sees garaaž. Ava kõrgus on eelseadistatud kaudu pöördnuppu, mida saab ka välja lülitada elektri funktsiooni.

Hõlbustamiseks laadimine, tagaluuk avaneb allapoole kaitserauaga tasandil lift-over kõrgus ainult 648 mm. Lastiteki korrusel on ka uhtuda pakiruumi avamine hõlbustada libistades raskete koormate sees. Alla-kergem tagaluuk ja väikeste külje tuled annavad suurepärase valgustuse pakiruum öösel.

Sissetõmbejõudu lasti katmiseks saab ka piklike sisse kaablikingad on külgseinaga kohe tagaistmete taha. See hoiab esemed silma alt ära ja sisaldab mugav on ühe puutega tegevus, mis võimaldab otsad asukoha baari slide up kanalid sees D-sambaid mugava juurdepääsu lastiteki.
SAAB on tegusõna!
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1698
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#617

N Jaan 20, 2011 10:26

Hmmm, mul isiklikult tekitab vastakaid tundeid, midagi nagu ei klapi...

Oleks oodanud huvitavamat tulemust, praegu on tunne, nagu oleks uuele sedaanile külge istutatud jupike vana 9-5 universaali keret. Ma saan aru, et tahetakse sama joont hoida, kuid midagi nagu häirib.

Eks vaatab kui autot elusast peast kunagi näeb, võibolla on esmamulje selle pildi põhjal petlik.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13504
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#618

N Jaan 20, 2011 10:45

Ma atahaks mõne muu nurga alt näha. Silma just otseselt ei häiri mul miskit, aga see nurk ei anan ikkagi proportsioone välja.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3922
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#619

N Jaan 20, 2011 11:03

luugi keskel olev horisontaalne aste meenutaks natuke nagu universaalsubarut. Mulle vagunid meeldivad.
Kasutaja avatar
Thor
Postitusi: 506
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#620

N Jaan 20, 2011 13:01

Whatcari andmetel peaks 9-5 universaal Eestis müüki tulema juulis.
Ja märtsis 9-3 Griffin, Septembris 9-4x

http://www.e24.ee/?id=375148
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 737
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#621

N Jaan 20, 2011 14:29

IMHO - selle pildi järgi ütleks "Kauneim Vagun maailmas!"
isegi Alfa, Audi ja Citroen ei saa löögile :cool:
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 501
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#622

N Jaan 20, 2011 14:55

Geenid oleks justkui aimatavad:



Lisatud failid
SAAB on tegusõna!
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#623

N Jaan 20, 2011 16:13

IMHO - selle pildi järgi ütleks "Kauneim Vagun maailmas!"
isegi Alfa, Audi ja Citroen ei saa löögile :cool:


Osalt nõus, samas siiski 9-3 SC vastu ei ole seni veel miski saanud :P Eks ilu on vaataja silmades.
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#624

N Jaan 20, 2011 16:56

IMHO - selle pildi järgi ütleks "Kauneim Vagun maailmas!"
isegi Alfa, Audi ja Citroen ei saa löögile :cool:


Osalt nõus, samas siiski 9-3 SC vastu ei ole seni veel miski saanud :P Eks ilu on vaataja silmades.


Sekundeerin... SAAB 9-3 SC on tõesti kõige ilusam universaalkerega auto!

Kõige ilusamad on enne facelift'i ja eriti veel usa variandid punaste tagatuledega nagu kasutaja mario153 auto.

Samas ega sellel 9-5'l ka midagi häda pole aga selliseid emotsioone nagu 9-3 SC ta ikka ei tekita...
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2089
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#625

R Jaan 21, 2011 6:02

Kvaliteet ajakirjandus väidab järgmist universaali jutu lõpuks. Kas on kuskil mingit negatiivset tagasisidet olnud, või on ajakirjanik luuletanud?

Samas, sedaan Saab 9-5 ei hiilgavat eriti kvaliteedi ja sõidumugavuse poolest. Ehk saab universaal ses osas parem.
Vasta