Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Mulle muidugi meeldib, et 9-3 Aero on saanud endale ka diiselmootori, kuid miks on sisedisainist ära kadunud "nupud" ning nende asemel mingid ümarad lärakad. Ja lisaks, tore, et 9-3 on saanud rea täiendusi/valikuvõimalusi, kuid ma ei näe enam hinnavahet võrreldes 9-5-ga.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Kui ma andmeid/kirjeldust lugesin, siis on tegu võimsaima 1,9 Fiat-i diisliga, millel 2 turbot.
Muidugi, kuidas suudab "elada" sellise piinamisega 1,9 liitrit ainult.
Muidugi, kuidas suudab "elada" sellise piinamisega 1,9 liitrit ainult.
Algselt postitas: aatom
Mulle muidugi meeldib, et 9-3 Aero on saanud endale ka diiselmootori, kuid miks on sisedisainist ära kadunud "nupud" ning nende asemel mingid ümarad lärakad. Ja lisaks, tore, et 9-3 on saanud rea täiendusi/valikuvõimalusi, kuid ma ei näe enam hinnavahet võrreldes 9-5-ga.
nupud asendusid lärakatega 2007 mudeliaastaks ehk lärakad on ka juba praegu. 9-5l kadusid nupud koos viimase feissliftiga. vana 9-3SS/SC nupumajandus oli veel lahedam kui vanal 9-5l, sest nuppe oli veel rohkem :)
Juhhei :beer: Pagan ma seal eile pidin käima, oleks võinud täna-homme minna. Varsti niikuinii asja, siis chekkan küll üle.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: K Mär 28, 2007 10:35
- Asukoht:
- Auto:
sellest saab kah kunagi kalssik ja siis ... Muidugi mitte samas mõttes, mis täna aga ikkagi klassik. Samas on nii, et kunagi 900ng kohta arvasid paljud, et sellest ei tule kunagi SAABI. Aga näed sai küll. Paljud otsivad ja igatsevad. Lihtsalt aeg läheb edasi ja klaasikust saab tõsin euunikum ja jubedast ja põlatud uuest- klassik. Ja ikka niimoodi mööda arenguspiraali.
Selle auto esitlus laululaval 06.09.2007. Lähen koos kaasaga (kah tyygassea nime all toimetaja ja saabihaige) uudistama.
Selle auto esitlus laululaval 06.09.2007. Lähen koos kaasaga (kah tyygassea nime all toimetaja ja saabihaige) uudistama.
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: Mustang
Hei tartlased, uus 9-3 seisab nüüd ka Carringu ees, kellel huvi mingu läbi! :D
Kohal oli ainult üks auto, mootor päevakajaliselt 2,0 biobower, väääga seff! :):):)
Kas nad käivad seda Tallinnas tankimas?
Kuidas sa küll nii kehvasti arvad SAAB'ist???
BioPower sööb nii 95't, 98't aga kõige meelsamini ikka E85 bioetanooli. Just oli meil ju selle kohta vastav teema
terv, teager
Nii sai silma peale visatud ning paar kiiremat ringi ka tehtud. Sõitsin ise manual kasti ning combi versiooniga. Uuele autole kohaselt salongis kõik meeldivalt vaikne ning mugav iste. Meeldiv oli mudugi alates 1800 rpm juurest tekkiv vääne. Ise pean oma autol ootama seda nüüd kuni 3000 rpm'i. Ei saa midagi halba öelda, isegi käsipidur töötas :D
Ja nüüd on alkoholiga ka esimesed sõidud tehtud. :)
Ja nüüd on alkoholiga ka esimesed sõidud tehtud. :)
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: IFF
Ja nüüd on alkoholiga ka esimesed sõidud tehtud.
Mis veini serveeriti seal siis?
Oot sul asjad ikke täitsa sassis. Kes siis auto proovisõidu üritusel Juhtidele alkoholi pakub? :poke:
Iga ratas veab and then some!
Sellel proovisõidul pakuti ju, kuigi jah, ainult autodele.
Bioetanooliga sõitsid need demoautod seal.. vähemalt väidetavasti. Aga astusid edasi küll teised jah. Midagi pole halba öelda. Mugav, kiire ja loomulikult olid testisõiduks mõeldud autod kõiki võimalikke kelli ja vilesid seestpoolt täis.
Bioetanooliga sõitsid need demoautod seal.. vähemalt väidetavasti. Aga astusid edasi küll teised jah. Midagi pole halba öelda. Mugav, kiire ja loomulikult olid testisõiduks mõeldud autod kõiki võimalikke kelli ja vilesid seestpoolt täis.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Täna oli tõesti VM korraldatud feisliftitud raskes alkoholijoobes 9-3 esmaesitlus Eestis.
Seltskond polnud just suur, oli nii viimased 20 aastat Saabe roolinud hallipäiseid härrasid/prouasid, kui seitsmeaastaseid Saabieelikuid.
Seltskond polnud just suur, oli nii viimased 20 aastat Saabe roolinud hallipäiseid härrasid/prouasid, kui seitsmeaastaseid Saabieelikuid.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Saali keskel troonisid valge kabrio ja neiu Kuurmaa & Co. Ütleks et tänu unpluged esitusele paranes mu arvamus Preili Kuurmaast märgatavalt. Aga tundus et siiski seksikas toppless kabrio pakkus rahvale märgatavalt rohkem huvi kui neiu Kuurmaa!