Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#1

E Veebr 05, 2007 14:28

Tänane uudis Postimehes - Saab 9-3 valmistub facelift'iks

Pilt
Pildi allikas: Trollhattansaab.net

Lisaks natukene spioonifotosid Trollhattan.net'ist - First Pics....MY08 9-3

Eesmärgiks siis masinat rohkem eristada Cadillac BLS'ist mis sisemuselt on küll 9-3 ning 9-5 sisemuste ristand. Mõnus agressivne nina, inspireerituna Aero-X disainist ning grill on ka ära disainitud (nagu paljud tuunijad teevad grilliga - mustaks ning hõbedased tiivad, keskel SAAB kiri]

terv, teager
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#2

E Veebr 05, 2007 14:33

pildi ja kogu jutu algallikas on siiski rootsi ajaleht aftonbladet
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#3

E Veebr 05, 2007 14:34

Kas siis tõesti minnakse nelja-ratta-veole üle? :freak:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

E Veebr 05, 2007 14:35

Algselt postitas: binleo
Kas siis tõesti minnakse nelja-ratta-veole üle? :freak:


Kust sa seda välja lugesid? :wtf:
Iga ratas veab and then some!
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#5

E Veebr 05, 2007 14:39

http://www.trollhattansaab.net/archives/2007/02/first_picsmy08.html

Esimene kommentaar. Pildimaterjal kah. Kuid eks need kõik ole ju spekulatsioonid.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#6

E Veebr 05, 2007 15:04

päris tige masin on :)
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#7

E Veebr 05, 2007 15:17

4-veoliseks läheb jah. räägitakse ka, et kapott hakkavat avanema nagu klassikul
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#8

E Veebr 05, 2007 16:05

SAAB on patenteerinud omale tähekombinatsiooni XWD ja seda autodel, mootorsõidukitel ja liiklusvahenditel kasutamiseks. Nii et on oodata neliveolist aga see vist ei saa selle uue 9-3 juures teoks veel. Ja kui inimesed on teadlikud neliveoskeemidest siis hakatakse kasutama Haldexi süsteemi (või lahendust või kuidas seda kutsutakse)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#9

E Veebr 05, 2007 16:19

Trollhattansaab mainis ühe võimalusena Haldexit kuna see ka rootsi päritolu.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

E Veebr 05, 2007 16:54

Neliveo poolt olen täiega. Tänapäeval ei saa ikka sellist kallimat autot müüa kui puuduvad mõned asjad mis teistel olemas. Klassiku kapoti avanemine meeldib mulle räigelt. Ühesõnaga olen selle poolt, et need asjad jõuaksid ka Saabidele. ;)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#11

E Veebr 05, 2007 17:07

Algselt postitas: roomlane
mis on klassiku kapoti avanemise mooduse eelis?


Jube s*tt on esitulesid regullida :gun:

Eelist pole nagu märganudki...emm, kui kojamehed üleval ja kapoti lahti teed, ei lõhu neid ära (nagu teistel)

terv, teager
xz
Postitusi: 33
Liitunud: E Okt 11, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#12

E Veebr 05, 2007 17:15

Mitte, et ma rootsi keelt oskaks, aga kas ei või seal trollhattansaab'i lingil ühe pildi allkirjast aru saada, et teravsilmad tagasillas veovõlle on täheldanud. Ja sellest siis ka neliveo teema:eureka:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

E Veebr 05, 2007 17:56

Algselt postitas: roomlane
mis on klassiku kapoti avanemise mooduse eelis?

Algselt postitas: teager
Jube s*tt on esitulesid regullida


Roomlasele: Jube sheff on inimeste nägusid vaadata, kui nad seda pealt vaatavad. Klõks, kapoti esimene serv kerkib. Lähed pistad käe kapoti serva alla, päästad klambri lahti ja sikutad kapoti ette ära.. :freak: <- sellised näod tulevad..:D

Teagerile:
Väga hästi saab regullida, kapott tuleb eest nii palju üles tõsta kui annab ja sealt käsi vahele sisse ajada... Isegi originaal IC-ga ei lähe kahte küünarnukki vaja, ainult poolteist. :D

Aga see 9-3 meeldib mulle ka .. eriti kui ta need "kiiksud" külge saab..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#14

E Veebr 05, 2007 21:37

Numbrimärgi järgi täpne mark ei ole tuvastatav, omanik on Saab ja mootor on diisel 110Kw. Kahjuks olen hetkel liiga kaine et rootsi keelesest jutust detailideni aru saada.

Regnr: BYW331 Färg: SVART
Fabrikat: SAAB
Årsmodell: 2007 Fordonsslag: PB
Chassinummer: YS3FH51P589000006
Senaste EU-regbevis: 20070119
Upplysningar:

Ägare/Brukare
Namn: SAAB AUTOMOBILE AKTIEBOLAG
Adress:
Postnr: 461 80 Förvärvsdatum: 2007-01-08
Ort: TROLLHÄTTAN

Försäkringsuppgifter
Försäkringsbolag: ACE
Försäkringsdatum: 2007-01-08

Fordonsdata
Fordonsstatus: I trafik (2007-01-12)
Antal ägare: 1
Datum för första reg.: 2007-01-09 Producentansvarig: 556258-8912
I trafik första gång: 2007-01-12 Yrkesmässig trafik:
Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej
Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej

Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2009-11-01 - 2010-03-31
Senast godkända besiktning:
Föreläggande: Nej Körförbud: Nej
Vägmätarställning, km:

Skatteuppgifter
Skattepliktigt: Ja Användningsförbud: Nej
Årsskatt, kr: 5775
Debitering vid påställning, kr: 0 Debiterad fordonsskatt, kr: 0
Kreditering vid avställning, kr: 0 Debiterad avgift, kr: 0
Huvuduppbördsmånad: april Förfallen skatt/avgift, kr: 0
Skrotningspremie, kr: 700

Vägavgift
Vägavgift (kr/år): 0 Betald till och med:

Tekniska data
Effekt kW: 110 Antal passagerare: 4
Max släpvagnsvikt:
Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1410
Max lastvikt: 460
Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2:
Däckdimension fram: Däckdimension bak: 215/55 R16 93V
Kaross: Kombi (03)
Skattevikt: 1630
Totalvikt: 2090 Tjänstevikt: 1630
Längd: 465 Bredd: 177
Drivmedel: DIESEL Alternativt drivmedel:


Tilläggsinformation

Den här informationen innehåller eventuella dispenser och fordonstekniska
tillägg för fordonet. Uppgifterna redovisas obehandlade från vägtrafikregistret
och innehåller koder som kan vara svårtolkade.
Sök uppgifter om annat fordon

Regnr: BYW331


Färg: SVART

Fabrikat: SAAB


Fordonsslag: PB

Chassinummer: YS3FH51P589000006

Årsmodell: 2007


Tillägginformation

Informationen nedan redovisas obehandlad från vägtrafikregistret. Om det är tomt innebär det att det inte finns någon tilläggsinformation om fordonet.

T13L FORDONET TILLVERKAT 200310
T14A EEG-TYPGODKÄNNANDENR: e11*96/27*0073*18
UTFÄRDANDEDATUM 030625
T14C VARIANT: E4G/TK VERSION: A02
T31AA AVGASUTSLÄPP, DIREKTIV 2001/100A/EC . CO 0,68 G/KM.
T31AB AVGASUTSLÄPP, DIREKTIV 2001/100A/EC . HC/THC 0,05 G/KM
T31AC AVGASUTSLÄPP, DIREKTIV 2001/100A/EC . NOX 0,02 G/KM.
T31BA BRÄNSLEFÖRBRUKNING, BLANDAD KÖRNING 9,8 L/100 KM,
STAD 14,8 L/100 KM, LANDSVÄG 6,8 L/100 KM.
T31BB KOLDIOXIDUTSLÄPP, CO2 232 G/KM.
T31CB MILJÖKLASS 2005, MOTSVARANDE EURO IV
T31U LJUDNIVÅ:STILLASTÅENDE 80 DB(A),UNDER KÖRNING 71 DB(A)
T33C MOTORNS SLAGVOLYM ENLIGT INTYG OM ÖVERENSSTÄMMELSE (COC) ELLER
TYPINTYG ÄR 2290 CM3
T51A SAMMANLAGDA BRUTTOVIKTEN FÖR BIL OCH SLÄPVAGN FÅR HÖGST
UPPGÅ TILL 3900 KG.
T51B HÖGSTA SLÄPVAGNSVIKT FÖR OBROMSAD SLÄPVAGN: 750 KG.
T52D GODKÄNNANDEMÄRKNING PÅ KOPPLINGSANORDNING OM SÅDAN ÄR
FABRIKSMONTERAD: 94/20*3142/3144
T65C FORDONET ÄR ENLIGT UPPGIFT FÖRSETT MED KROCKKUDDE MONTERAD I
INSTRUMENTPANELEN FRAMFÖR FRÄMRE PASSAGERARPLATS.
T71TA FORDONETS KONSTRUKTIVA MAXHASTIGHET ENLIGT INTYG OM
ÖVERENSSTÄMMELSE (COC ELLER TYPINTYG) ÄR 250 KM/H.
FÄLGDIMENSION 7JX17"ET49
ALT DÄCKDIMENSION 205/55 R16 215/55 R16
ALT FÄLGDIMENSION 6,5JX16"/ET49 6,5JX16"/ET49
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#15

E Veebr 05, 2007 23:06

OT: Kuule Kärss, kas Sina oled aru saanud mille kuradi pärast üldse kasutatakse neid sigakeerulisi, kalleid ja üldse mitte kauakestvaid libaveosekeeme? On olemas haldex oma mehaanikaga, elektroonne lülitamine, mingi hüdraulika värk (mis millegi pärast esimese otsa Volvo Xc70 peal ei taha kuidagi tagumisi rattaid järgi haakida) jne jne. Milleks?
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#16

E Veebr 05, 2007 23:51

Nelivedu võib olla ka elektriline, nagu Lexus hübriidil, et tagumisi rattaid lükkab elekter. Kiirendamisel, mudas, lumes, kurvides jne.. nagu teistel imelahendustel, tõmmatakse generaator kõvemini käima ja nelivedu milline.. :)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#17

T Veebr 06, 2007 15:32

Ei saa aru, miks kasutatakse neid sisse lülituvaid neliveo tüüpe? Mul on viimsel ajal kõvasti probleeme olnud nendega, alustades hondadega, ning lõpetades lexusega. Nelivedu peab olema ikka 50/50 alltime, nagu Audil on quattro. Käisin see aasta esimese lumega, lexus RX300 põllupeal, kuna ta arvas keset kurvi, et nüüd on õige aeg nelivedu taha panna ning rool muutus mõtetuks mänguasjaks. Siga ohtlikud on need neljaveolised. Nii kui gaasi lahti lased siis kaob tagasild ära. Oma esisillaveolisega saan kurve läbida tunduvalt kiiremini ning kindlamalt. Ei lähe ta kuhugi.

Väike õpetussõna autokoolist: kui kaotad juhitavuse RWD´ga siis palu jumalat, et ei istuks bemmi roolis, kui kaotad juhitavuse FWD´ga siis täna jumatat et istud saabi roolis aga kui kaotad juhitavuse AWD´ga siis hakka otsima valgust tunneli lõpus.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#18

T Veebr 06, 2007 16:26

Niisama sekka küsin, et kas toda haldexit on võimalik ka modida? No ehitada ümber, et oleks pidev nelivedu.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#19

K Veebr 07, 2007 9:18

Võimalik oleks kindlasti, kui bensiinikulu on sel juhul meeletu.
Parandage, kui siin soga ajan:)
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#20

K Veebr 07, 2007 11:34

trollhattansaabi lehel on pilte juurde tulnud. siin üks

Pilt

kui see tule ja keskmise iluvõre vahel olev minikannel ära kaotataks, siis oleks eriti super. ja ehk ka nii läheb, sest teipituuningut on päris ohtralt tehtud ja ega ta seal kõige paremini istu ka
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#21

K Veebr 07, 2007 11:41

Eelmisel fotol oleva aadressi abiga jõuab lehele http://www.leftlanenews.com/2007/02/06/spied-saab-gives-9-3-an-aero-x-inspired-face/#more-4763, kus rohkem pilte näha.
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#22

E Veebr 12, 2007 17:47

veel 1 pilt. juba läheb
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#23

E Veebr 12, 2007 19:41

Kas sa luba küsisid? Copyright on otse pildi peal kirjas... Sellisel kohal on parem panna link pilti jagavale saidile, mitte seda pilti siia linkida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#24

T Veebr 13, 2007 16:26

siin veel pilte

see auto hakkab ikka väga ässi kikkima
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#25

T Veebr 13, 2007 16:38

Algselt postitas: roomlane
mis on klassiku kapoti avanemise mooduse eelis?


Ei saa Märtinit teha, kui kapott peaks sõidu ajal avanema :headbang:

Noja efekt ka muidugi -- ooh ja vau ja ossaraks... :freak: :love:
Vasta