Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Aga lauluväljak oli lennurajaks muudetud ja kaarnakari lasti roolitaha. See oli kahtlematta päeva nael. Erinevalt inimestest, keda alkohol muudab ebaadekvaatseks, said Saabid sellest jõudu juurde. Oli nii kärsakat, kui kummivilinat. Fotol on mõned Saabid puhkamas peale väsitvat tööpäeva.
Et kuidas oli sõita?
Hea oli, 9-3 piloodikoht on äärmiselt inimsõbralik. Kõik on õige koha peal, istmeasendi leidsin vaatamata oma selja eripärale kiirelt. Auto istus hetkega hästi kätte. Isegi manuaalkastiga sain hakkama, selles mõttes et liikus küll. Automaatkast oli muidugi teine tera. Nagu ikka, Saabi turbomootor ja automaatkast on justkui loodud koos töötamiseks. Käiguvahetuse jõnksatusi ei suuda meenutada ja edasi läks nagu loom. Rehvimüra oli ilmselgelt vähem kui eelkäial. Aga tagaistmel ei ole jätkuvalt põlveruumi!
Et kuidas oli sõita?
Hea oli, 9-3 piloodikoht on äärmiselt inimsõbralik. Kõik on õige koha peal, istmeasendi leidsin vaatamata oma selja eripärale kiirelt. Auto istus hetkega hästi kätte. Isegi manuaalkastiga sain hakkama, selles mõttes et liikus küll. Automaatkast oli muidugi teine tera. Nagu ikka, Saabi turbomootor ja automaatkast on justkui loodud koos töötamiseks. Käiguvahetuse jõnksatusi ei suuda meenutada ja edasi läks nagu loom. Rehvimüra oli ilmselgelt vähem kui eelkäial. Aga tagaistmel ei ole jätkuvalt põlveruumi!
Algselt postitas: spark
lugege ka viimast TM-i
Mis seal lugeda? Pöörad esimese lehe lahti ning rubriigis "Nüüd Eestis" nupuke, et uuenenud saab 9-3 eestis, kusjuures uudise juures pole mitte saabi pilt vaid hyundai oma. Masendav, kui hooletud võivad toimetajad olla.
Ok ok, pikem jutt on ka.
Algselt postitas: krss
Saabil lahe vastulöök nende tuletriipude näol bemarite inglisilmadele. Kas sinine põhjavalgustus on kah lisavarustuses?
Vaevalt ,et on...kui isegi oleks,siis see oleks keelatud ju linnaskasutamiseks.
Või on ainult Valge põhjavalgustus lubatud,kui ma ei eksi.
Muidu on autod küll ikka kuradima ilusad..mulle meeldib see cabrio esiots kuidagi eriti.
http://www.auto24.de/anzeige-1,65,5090571/9-3-Scandic-Aut-Xenon-Leder/Saab-9-3-Scandic-Aut-Xenon-Leder?&
Hind eestirahas siis ligi 600 000.-
mis pask see on? 9-3-e ja uue impreza ristsugutus?
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0000.jpg
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0001.jpg
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0002.jpg
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0003.jpg
tundub, nagu sarja autorile käiks pinda, et uued saabid nii meinstriimiliku välimusega on ja tegi väikse präktikal džõugi.
(pildid võetud sarjast office)
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0000.jpg
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0001.jpg
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0002.jpg
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0003.jpg
tundub, nagu sarja autorile käiks pinda, et uued saabid nii meinstriimiliku välimusega on ja tegi väikse präktikal džõugi.
(pildid võetud sarjast office)
Algselt postitas: tõh
mis pask see on? 9-3-e ja uue impreza ristsugutus?
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0000.jpg
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0001.jpg
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0002.jpg
http://taavi.openchip.org/bla/bscap0003.jpg
tundub, nagu sarja autorile käiks pinda, et uued saabid nii meinstriimiliku välimusega on ja tegi väikse präktikal džõugi.
(pildid võetud sarjast office)
See on tavaline Sabaru
Algselt postitas: dohman
See on tavaline Sabaru
....ehk siis 9-2X, läbipõrunud mudel USA turu jaoks ja üldse suur GM ämber badge engineeringu vallas. Sellegipoolest Eestis taolist kohates vaataksin pikalt järgi ja läheks isegi näpuga katsuma :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Algselt postitas: Skybound
Algselt postitas: dohman
See on tavaline Sabaru
....ehk siis 9-2X, läbipõrunud mudel USA turu jaoks ja üldse suur GM ämber badge engineeringu vallas. Sellegipoolest Eestis taolist kohates vaataksin pikalt järgi ja läheks isegi näpuga katsuma
See 9.2 on USAs sama läbipõrunud kui kõik väiksed autod. Kui sa saaksid omale Subaru WRXi, siis vist keegi ei arva, et ta on nüüd hullu pasa saanud :freak: Saab 9-2X Aero on aga just see ja lisaks parandatud heliisolatsioon ja vedrustusega. Kui see nii kallis ei oleks siis ma soetaks selle endale.
Sry OT
Algselt postitas: tõh
see oleks nagu daihatsu, mida müüakse Saabi nime all. miks peaks keegi üldse ostma Saabi, kui ta tegelikult tahab japsi/koreakat?
Seda ma silmas pidasingi, auto ise võib ju praktilisest küljest täitsa OK olla. Väga tahaks seda isendit Eestis (ja siin foorumis) näha, foorumis isegi oma alajaotus olemas Tulevikus ehk koguni hindamatu väärtus kollektsionääridele, nagu näiteks SAAB-Lancia 600 80-ndatest.
Aga läbipõrumise kohta lugesin kuskilt (võis olla www.trollhattansaab.net) intervjuud ühe GM ninaga, kes avalikult tunnistas, et 9-2X oli "mistake". Võibolla mitte turunduslikus mõttes (teatud turuosaga liitumises, mis asja mõte oli), aga Saabi aastatega juurdunud imagole ei olnud see kasulik. Nii individuaalset ja omapärast brändi ei tohiks teiste brändidega segada. Kes tahab osta Saabi, sellele ei peaks müüdama Subaru.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson