Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
sheik
Postitusi: 79
Liitunud: P Juul 04, 2004 17:27
Asukoht:
Auto:

#26

T Veebr 13, 2007 17:02

Kui Saab saab neliveo ja tegusa diisli (Saabi bensukas+4wd=mittejustkõigeökonoomsemjamõttekamautosellerahaeest), siis ma ei välista enda pöördumist saabistide sekka tagasi :thumb:

Neliveost niipalju, et praegu mul Subaru, 50/50+LSD+aeglusti (ehk manuaal Outback`04), kõik meh. ja ei kurda. Proovisin ükspäev aga ka Freelander II-te, millel Haldex+peoga elektroonikat....ja ka ei kurda. Võiks öelda, et üle ootuste head muljed. Tänapäeval on need nn. libaneliveolised ja igast "controlid" vist ikka niipalju juba arenenud, et tavakasutaja skeemide erinevusest eriti aru ei saa...

Saab Heil!
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#27

T Veebr 13, 2007 17:26

Naah. Loodan et mitte päris OT, aga mis puutub nelivedulisse saabi ja torsen vs haldex teemale (muideks, kas keegi teist on üldse sõitnud esimese põlve xc70'ga? Ja on suutnud kinni jääda kohas, kus Torseniga valmistatud auto on läbi sõitnud?)
Torseni suurimaks puuduseks on see, et seda saab paigutada ainult autole, millel esirattad on mootori taga ja mootor on paigutatud piki autot) Seesama audi näiteks. Elik raske ninaga ja seetõttu on tema juhitavus ehm.. mitte nii hea. Lisaks juurde ka mass. Samas annab kurvisõitmisele juurde justnimelt see krss poolt välja toodud fakt, et ka aeglustades on kõik 2 telge töös.
Haldex seevastu on kergem ja mis tähtsaim ka saabi puhul - sobitub ka ristiasetusega mootoritega. Lisaks on libedusel kiirendades (jääraja näide) haldexil selge eelis.

Ma olin ka libaveo vastaline hästi pikka aega- peale aut. kastiga subaru legacyga sõitmist ma enam nii kriitiline poleks - haldex rakendub ikka nii kiiresti, et edasipidi sõites sa ei saa arugi kui ta rakendub (hrv haldexit paluks mitte näiteks tuua, vigaselt projekteeritud ja lahendatud süsteem ei saagi töötada). Samas ei saa ma käiguga pidurdades neliveo eelistest aru? Kui ma alla vahetades miskit kurvi tahan läbida, ma tahan et auto oleks kas üle- või alajuhitav, selmet ta neutraalsena otse teelt välja jookseks ja kogu pidurdamine tuleb enne kurvi ära teha.. Ja bemmi iX'i nelivedu ja vastupidav - lubage naerda..

Paraku teeb elektroonika auto kiiremaks, mõteldes kasvõi korraks nende aktiivdifrite jmt peale. Haldexi rakendumise kiirus 20kmh on näiteks 0.018 sekundit - ja kiiruse kasvades väheneb veelgi.
xz
Postitusi: 33
Liitunud: E Okt 11, 2004 16:51
Asukoht:
Auto:

#28

T Veebr 13, 2007 17:53

Mitte, et mulle mingid liba-asjad meeldiks, aga tuleb tunnistada, et näiteks Volvo S60-l talitab see libavedu päris asjalikult. Kurvis on küll julgem, kui korraliku 4-veoga talasildadel maasturiga:D (Loomulikult pole see eriti aus võrdlus, aga sobib vast tõestama, et Haldex üdini saast ei ole).

Teisalt Alfa 159 Q4 on küll Torseni ja põikimootoriga, järelikult ikka SAAB:evil: (Ja isiklik eelistus ka selle variandi poole siiski kaldub).
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#29

T Veebr 13, 2007 18:52

võidusõidul ei kasutata lülituvat nelivedu, sest stabiilsuse ja haakumise mõttes on pidev nelivedu ikka parem.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#30

T Veebr 13, 2007 19:42

Mitte päris.

N-rühma autod millel originaalil on haldex peal kasutavad, aga eestis vist pole ühtegi. Soomes-eestis paar N-rühma G60 Golf syncrot sõidavad. Muidu Octavia 4x4 ka sama (aga see pmtslt sama põhi mis golfil)
milo
Postitusi: 9
Liitunud: P Veebr 25, 2007 19:52
Asukoht:
Auto:

#31

P Mär 04, 2007 23:21

Mina loodan, et ei tule midagi sellist nagu 9-5-l tehti. Mitte, et nad koledad oleksid. Tuled mulle täitsa meeldivad aga kokku ei istu
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#32

R Mär 16, 2007 10:58

Kabrioletti ka olla nähtud juba...

Spotted: 2008 Saab 9-3 Convertible Prototype

ja veel

Saab 9-3 - A more aggressive front end is in the pipeline for future Saabs

Pilt
Allikas: autoexpress.co.uk

terv, teager
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

R Mär 16, 2007 11:25

Algselt postitas: teager
Kabrioletti ka olla nähtud juba...
Huvitav, miks mulle seda nina vaadates kohe Darth Vader meenus..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#34

R Mär 16, 2007 11:30

Noh, polegi kõvakatus-kabrio. Viimasel ajal ju see kõikidel trendiks saanud.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#35

R Mär 16, 2007 11:36

kahju 9-3st. imho kole on see kabrio.
Sent from my Monte Carlo using B236
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#36

R Mär 16, 2007 11:43

eks ta üka paras tünn ole saabilik sihvakus on täiesti kadunud ja domineerib ilgelt jäme esiosa
ei ole minu maitse
Cordis
Postitusi: 43
Liitunud: E Aug 14, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#37

R Mär 16, 2007 12:16

nina ei tohi kikki ajada...
ega liigselt jagada seda vahevõret osadeks...

see punnitatud tuuninglahendus meenutab mingit jaapani autot esmapilgul.
tugev allaminek igatahes.

elegantsust ei saa kangutamisega
seda peab tunnetama juba kujunenud isikupärast
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#38

R Mär 16, 2007 12:26

Mis see feissliftimine siis muud on, kui et natuke muudame tulesid, siis natuke iluvõret, siis võib-olla ka natuke kerekumerusi, võib-olla veel midagi .... ja ongi uus võileib :D (või koogitükk) valmis mida rahvale ette sööta. Ja nii aastast aastasse, nagu teistelgi tootjatel juba ammu tavaks. Ei tohi unustada juurde lisamast sõnu nagu: UUS !!!, VEELGI PAREM KUI EELMINE !!! (igas elemendis loomulikult), jne.

Võib-olla peaksin aga oma kriitilist meelt natuke jahutama ja mõtlema ka selle peale, et kõige selle juures võib ta olla ka üsna hea auto :D
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#39

R Mär 16, 2007 13:37

kabrio puhul ei lähe essimene ja tagumine ots tõesti kokku. vaguni ja sedaani puhul see nii ei ole
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#40

N Apr 05, 2007 15:30

täna sain kätte oma igakuise värske tehnikamaailma. Ja ka seal oli pisitillukese tekstiga ära mainitud, et saabil uus 9-3 kohe-kohe välja tulemas ja 4wd variant tuleb ka.
Vähemalt midagi oli lugeda :-)
Muidu 90% tänapäeva autoajakirjadest on stiilis: "SENSATSIOON. UUE MUDELI P-PIILAR ON TÄIESTI UUE KUJUGA!!! TEGU ON TÄIESTI UUE AUTOGA".
Et siis tehnikaajakirjad on muutunud disainiajakirjaks. Siis kui veel Rootsis elasin, (ca 10a tagasi) siis oli ikka pidevalt uusi tehnikauudiseid, mis ka põnevad. See oli see aeg, kui neid liba4wd tehnoloogiaid tuli välja jne.

Aga olgem ausad uus 9-3 universaal näeb oma suure konku tõttu välja rohkem nagu Ghost Busters-i auto või mõni muu matuseauto :D
romza
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#41

N Apr 05, 2007 16:03

konku ju sama suur kui praegune. ja pole ta nii suur ühti
sheik
Postitusi: 79
Liitunud: P Juul 04, 2004 17:27
Asukoht:
Auto:

#42

R Apr 06, 2007 11:28

9-3 uuel nosplil kate maas...vist:

http://carscoop.blogspot.com/2007/04/2008-saab-9-3-facelift-scooped-unmasked.html

Saab Heil!
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#43

R Apr 06, 2007 11:30

päris maas kindalsti pole. teipi peaks seal veel omajagu olema
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#44

R Apr 06, 2007 13:07

Algselt postitas: sheik
9-3 uuel nosplil kate maas...vist:

http://carscoop.blogspot.com/2007/04/2008-saab-9-3-facelift-scooped-unmasked.html

Saab Heil!


AWD ja 2.8 V6 Turbo 290 bhp :headbang: Ega uus 9-5 ei saa ka sellistele näitajatele alla jääda :beer:

Koledamaks on küll läinud paraku võrreldes praeguse 9-3-ga, mis on suisa iludus eestvaates. Saabi disainerid tahavad vist, et Saabid oleks jälle pigem "kummalised" kui ilusad, vähemalt väljanägemise poolest :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#45

R Apr 06, 2007 16:29

Konkreetne masin pildil on siiski diisel ... :freak:
[list]
Regnr: MLY815
Fabrikat: SAAB
Årsmodell: 2007
...
Tekniska data
Effekt kW: 110
Växellåda: MANUELL
....
Drivmedel: DIESEL
[/list]

terv, teager
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#46

E Apr 23, 2007 11:28

pildid teibituuninguta 9-3st

liiga palju kroomi. kahju
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#47

T Apr 24, 2007 4:13

Oled kindel, et see kroom ka teip pole? :)

Kroomi ei tahaks jah niipalju näha, nagu praegusel 9-5 ninal, see tundub liigse ameerikaliku bling-bling eputamisena. Form over function ei kõla Saabi moodi :nono: Samas tagaosa on sellel kabriol küll vinge ja kui tuleb veel kahistatud 320bhp XWD tippmudelil, siis astutakse sakslastele küll valusalt kandade peale :beer:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#48

T Apr 24, 2007 13:05

enne, kui midagi ametlikku pole, ei saa kindel olla. jutud käivad, et see pole siiski päris see õige veel.
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#49

T Apr 24, 2007 13:57

2008 aasta 9-3 armatuur selline?

Lisatud failid
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#50

K Apr 25, 2007 12:14

Sahistatakse,et 9-3 võib saada peale 1,9L twin turbo diisli.See spekulatsioon esialgu.

Allikas:Saab Weblog:
And the diesel.

As mentioned in previous posts, there will be a twin-turbo 4 cylinder diesel made available producing high levels of both torque and horsepower. It's unknown whether this will be offered in the Black Turbo trim, but it will be an offering for the 9-3 in Europe in the new model year.

Back in 2005 at the Frankfurt Motor Show, GM debuted a twin-turbo 1,9l diesel engine as part of the Opel Antara concept. This conceptual engine was quite possibly much like the 400hp conceptual engine in the Aero-X, i.e. a computer modelled engine only.

Now it's a chance of actually coming to life in the MY08 9-3. The Opel concept engine delivered 212hp and around 400Nm of torque.

This could spark some very serious interest in Europe.
Vasta