Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
Kui Saab saab neliveo ja tegusa diisli (Saabi bensukas+4wd=mittejustkõigeökonoomsemjamõttekamautosellerahaeest), siis ma ei välista enda pöördumist saabistide sekka tagasi :thumb:
Neliveost niipalju, et praegu mul Subaru, 50/50+LSD+aeglusti (ehk manuaal Outback`04), kõik meh. ja ei kurda. Proovisin ükspäev aga ka Freelander II-te, millel Haldex+peoga elektroonikat....ja ka ei kurda. Võiks öelda, et üle ootuste head muljed. Tänapäeval on need nn. libaneliveolised ja igast "controlid" vist ikka niipalju juba arenenud, et tavakasutaja skeemide erinevusest eriti aru ei saa...
Saab Heil!
Neliveost niipalju, et praegu mul Subaru, 50/50+LSD+aeglusti (ehk manuaal Outback`04), kõik meh. ja ei kurda. Proovisin ükspäev aga ka Freelander II-te, millel Haldex+peoga elektroonikat....ja ka ei kurda. Võiks öelda, et üle ootuste head muljed. Tänapäeval on need nn. libaneliveolised ja igast "controlid" vist ikka niipalju juba arenenud, et tavakasutaja skeemide erinevusest eriti aru ei saa...
Saab Heil!
Naah. Loodan et mitte päris OT, aga mis puutub nelivedulisse saabi ja torsen vs haldex teemale (muideks, kas keegi teist on üldse sõitnud esimese põlve xc70'ga? Ja on suutnud kinni jääda kohas, kus Torseniga valmistatud auto on läbi sõitnud?)
Torseni suurimaks puuduseks on see, et seda saab paigutada ainult autole, millel esirattad on mootori taga ja mootor on paigutatud piki autot) Seesama audi näiteks. Elik raske ninaga ja seetõttu on tema juhitavus ehm.. mitte nii hea. Lisaks juurde ka mass. Samas annab kurvisõitmisele juurde justnimelt see krss poolt välja toodud fakt, et ka aeglustades on kõik 2 telge töös.
Haldex seevastu on kergem ja mis tähtsaim ka saabi puhul - sobitub ka ristiasetusega mootoritega. Lisaks on libedusel kiirendades (jääraja näide) haldexil selge eelis.
Ma olin ka libaveo vastaline hästi pikka aega- peale aut. kastiga subaru legacyga sõitmist ma enam nii kriitiline poleks - haldex rakendub ikka nii kiiresti, et edasipidi sõites sa ei saa arugi kui ta rakendub (hrv haldexit paluks mitte näiteks tuua, vigaselt projekteeritud ja lahendatud süsteem ei saagi töötada). Samas ei saa ma käiguga pidurdades neliveo eelistest aru? Kui ma alla vahetades miskit kurvi tahan läbida, ma tahan et auto oleks kas üle- või alajuhitav, selmet ta neutraalsena otse teelt välja jookseks ja kogu pidurdamine tuleb enne kurvi ära teha.. Ja bemmi iX'i nelivedu ja vastupidav - lubage naerda..
Paraku teeb elektroonika auto kiiremaks, mõteldes kasvõi korraks nende aktiivdifrite jmt peale. Haldexi rakendumise kiirus 20kmh on näiteks 0.018 sekundit - ja kiiruse kasvades väheneb veelgi.
Torseni suurimaks puuduseks on see, et seda saab paigutada ainult autole, millel esirattad on mootori taga ja mootor on paigutatud piki autot) Seesama audi näiteks. Elik raske ninaga ja seetõttu on tema juhitavus ehm.. mitte nii hea. Lisaks juurde ka mass. Samas annab kurvisõitmisele juurde justnimelt see krss poolt välja toodud fakt, et ka aeglustades on kõik 2 telge töös.
Haldex seevastu on kergem ja mis tähtsaim ka saabi puhul - sobitub ka ristiasetusega mootoritega. Lisaks on libedusel kiirendades (jääraja näide) haldexil selge eelis.
Ma olin ka libaveo vastaline hästi pikka aega- peale aut. kastiga subaru legacyga sõitmist ma enam nii kriitiline poleks - haldex rakendub ikka nii kiiresti, et edasipidi sõites sa ei saa arugi kui ta rakendub (hrv haldexit paluks mitte näiteks tuua, vigaselt projekteeritud ja lahendatud süsteem ei saagi töötada). Samas ei saa ma käiguga pidurdades neliveo eelistest aru? Kui ma alla vahetades miskit kurvi tahan läbida, ma tahan et auto oleks kas üle- või alajuhitav, selmet ta neutraalsena otse teelt välja jookseks ja kogu pidurdamine tuleb enne kurvi ära teha.. Ja bemmi iX'i nelivedu ja vastupidav - lubage naerda..
Paraku teeb elektroonika auto kiiremaks, mõteldes kasvõi korraks nende aktiivdifrite jmt peale. Haldexi rakendumise kiirus 20kmh on näiteks 0.018 sekundit - ja kiiruse kasvades väheneb veelgi.
Mitte, et mulle mingid liba-asjad meeldiks, aga tuleb tunnistada, et näiteks Volvo S60-l talitab see libavedu päris asjalikult. Kurvis on küll julgem, kui korraliku 4-veoga talasildadel maasturiga:D (Loomulikult pole see eriti aus võrdlus, aga sobib vast tõestama, et Haldex üdini saast ei ole).
Teisalt Alfa 159 Q4 on küll Torseni ja põikimootoriga, järelikult ikka SAAB:evil: (Ja isiklik eelistus ka selle variandi poole siiski kaldub).
Teisalt Alfa 159 Q4 on küll Torseni ja põikimootoriga, järelikult ikka SAAB:evil: (Ja isiklik eelistus ka selle variandi poole siiski kaldub).
Kabrioletti ka olla nähtud juba...
Spotted: 2008 Saab 9-3 Convertible Prototype
ja veel
Saab 9-3 - A more aggressive front end is in the pipeline for future Saabs
Allikas: autoexpress.co.uk
terv, teager
Spotted: 2008 Saab 9-3 Convertible Prototype
ja veel
Saab 9-3 - A more aggressive front end is in the pipeline for future Saabs
Allikas: autoexpress.co.uk
terv, teager
nina ei tohi kikki ajada...
ega liigselt jagada seda vahevõret osadeks...
see punnitatud tuuninglahendus meenutab mingit jaapani autot esmapilgul.
tugev allaminek igatahes.
elegantsust ei saa kangutamisega
seda peab tunnetama juba kujunenud isikupärast
ega liigselt jagada seda vahevõret osadeks...
see punnitatud tuuninglahendus meenutab mingit jaapani autot esmapilgul.
tugev allaminek igatahes.
elegantsust ei saa kangutamisega
seda peab tunnetama juba kujunenud isikupärast
Mis see feissliftimine siis muud on, kui et natuke muudame tulesid, siis natuke iluvõret, siis võib-olla ka natuke kerekumerusi, võib-olla veel midagi .... ja ongi uus võileib (või koogitükk) valmis mida rahvale ette sööta. Ja nii aastast aastasse, nagu teistelgi tootjatel juba ammu tavaks. Ei tohi unustada juurde lisamast sõnu nagu: UUS !!!, VEELGI PAREM KUI EELMINE !!! (igas elemendis loomulikult), jne.
Võib-olla peaksin aga oma kriitilist meelt natuke jahutama ja mõtlema ka selle peale, et kõige selle juures võib ta olla ka üsna hea auto :D
Võib-olla peaksin aga oma kriitilist meelt natuke jahutama ja mõtlema ka selle peale, et kõige selle juures võib ta olla ka üsna hea auto :D
täna sain kätte oma igakuise värske tehnikamaailma. Ja ka seal oli pisitillukese tekstiga ära mainitud, et saabil uus 9-3 kohe-kohe välja tulemas ja 4wd variant tuleb ka.
Vähemalt midagi oli lugeda :-)
Muidu 90% tänapäeva autoajakirjadest on stiilis: "SENSATSIOON. UUE MUDELI P-PIILAR ON TÄIESTI UUE KUJUGA!!! TEGU ON TÄIESTI UUE AUTOGA".
Et siis tehnikaajakirjad on muutunud disainiajakirjaks. Siis kui veel Rootsis elasin, (ca 10a tagasi) siis oli ikka pidevalt uusi tehnikauudiseid, mis ka põnevad. See oli see aeg, kui neid liba4wd tehnoloogiaid tuli välja jne.
Aga olgem ausad uus 9-3 universaal näeb oma suure konku tõttu välja rohkem nagu Ghost Busters-i auto või mõni muu matuseauto :D
Vähemalt midagi oli lugeda :-)
Muidu 90% tänapäeva autoajakirjadest on stiilis: "SENSATSIOON. UUE MUDELI P-PIILAR ON TÄIESTI UUE KUJUGA!!! TEGU ON TÄIESTI UUE AUTOGA".
Et siis tehnikaajakirjad on muutunud disainiajakirjaks. Siis kui veel Rootsis elasin, (ca 10a tagasi) siis oli ikka pidevalt uusi tehnikauudiseid, mis ka põnevad. See oli see aeg, kui neid liba4wd tehnoloogiaid tuli välja jne.
Aga olgem ausad uus 9-3 universaal näeb oma suure konku tõttu välja rohkem nagu Ghost Busters-i auto või mõni muu matuseauto :D
romza
Algselt postitas: sheik
9-3 uuel nosplil kate maas...vist:
http://carscoop.blogspot.com/2007/04/2008-saab-9-3-facelift-scooped-unmasked.html
Saab Heil!
AWD ja 2.8 V6 Turbo 290 bhp :headbang: Ega uus 9-5 ei saa ka sellistele näitajatele alla jääda :beer:
Koledamaks on küll läinud paraku võrreldes praeguse 9-3-ga, mis on suisa iludus eestvaates. Saabi disainerid tahavad vist, et Saabid oleks jälle pigem "kummalised" kui ilusad, vähemalt väljanägemise poolest :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Oled kindel, et see kroom ka teip pole? :)
Kroomi ei tahaks jah niipalju näha, nagu praegusel 9-5 ninal, see tundub liigse ameerikaliku bling-bling eputamisena. Form over function ei kõla Saabi moodi :nono: Samas tagaosa on sellel kabriol küll vinge ja kui tuleb veel kahistatud 320bhp XWD tippmudelil, siis astutakse sakslastele küll valusalt kandade peale :beer:
Kroomi ei tahaks jah niipalju näha, nagu praegusel 9-5 ninal, see tundub liigse ameerikaliku bling-bling eputamisena. Form over function ei kõla Saabi moodi :nono: Samas tagaosa on sellel kabriol küll vinge ja kui tuleb veel kahistatud 320bhp XWD tippmudelil, siis astutakse sakslastele küll valusalt kandade peale :beer:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Sahistatakse,et 9-3 võib saada peale 1,9L twin turbo diisli.See spekulatsioon esialgu.
Allikas:Saab Weblog:
And the diesel.
As mentioned in previous posts, there will be a twin-turbo 4 cylinder diesel made available producing high levels of both torque and horsepower. It's unknown whether this will be offered in the Black Turbo trim, but it will be an offering for the 9-3 in Europe in the new model year.
Back in 2005 at the Frankfurt Motor Show, GM debuted a twin-turbo 1,9l diesel engine as part of the Opel Antara concept. This conceptual engine was quite possibly much like the 400hp conceptual engine in the Aero-X, i.e. a computer modelled engine only.
Now it's a chance of actually coming to life in the MY08 9-3. The Opel concept engine delivered 212hp and around 400Nm of torque.
This could spark some very serious interest in Europe.
Allikas:Saab Weblog:
And the diesel.
As mentioned in previous posts, there will be a twin-turbo 4 cylinder diesel made available producing high levels of both torque and horsepower. It's unknown whether this will be offered in the Black Turbo trim, but it will be an offering for the 9-3 in Europe in the new model year.
Back in 2005 at the Frankfurt Motor Show, GM debuted a twin-turbo 1,9l diesel engine as part of the Opel Antara concept. This conceptual engine was quite possibly much like the 400hp conceptual engine in the Aero-X, i.e. a computer modelled engine only.
Now it's a chance of actually coming to life in the MY08 9-3. The Opel concept engine delivered 212hp and around 400Nm of torque.
This could spark some very serious interest in Europe.