Saab 9-3 valmistus facelift'iks - Spioonifotod ja ametlik info MY2008
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kärukonksuga kabrio!
Nuu jahh. Rootslased on äraütlemata praktilised. 4 nädalat aastas saab sõita lahtise katusega, seejärel kõlbab kabrio ka järelkäru sikutamiseks. Sitt ja suvila küttepuud kasti ning tuld!
Nuu jahh. Rootslased on äraütlemata praktilised. 4 nädalat aastas saab sõita lahtise katusega, seejärel kõlbab kabrio ka järelkäru sikutamiseks. Sitt ja suvila küttepuud kasti ning tuld!
Algselt postitas: qdwin
Kärukonksuga kabrio!
Nuu jahh. Rootslased on äraütlemata praktilised. 4 nädalat aastas saab sõita lahtise katusega, seejärel kõlbab kabrio ka järelkäru sikutamiseks. Sitt ja suvila küttepuud kasti ning tuld!
Aga kui skuutrit järve äärde mökki sõidutada, siis see pilt nii silmale kriipiv polegi.
too must riba tulede sees on vähe mööda tõesti. mõni hakkajam kraabib ilmselt kohe maha, et saada täiesti valge tuleklaas. kuigi tumeda auto puhul see ilmselt ei häiri, sest ei torka silma
ja tagaots on visuaalselt kuidagi väga tüsedaks muutunud ilma ukseliistudeta. eriti just kabriol.
endale tundub sportkombi kõige sümpaatsem
ja tagaots on visuaalselt kuidagi väga tüsedaks muutunud ilma ukseliistudeta. eriti just kabriol.
endale tundub sportkombi kõige sümpaatsem
Ja jälle...minu meelest...on tagaosaga puusse pandud. Külgvaates tundub tagumine rattakoobas väiksem, kui esimene! Või olen ma pime? See disain (tagaosa) meenutab mingit odavat väikeste ratastega ja ebaproportsionaalselt suure kerega autot. Krt. oleks minu teha, suurendaks tagakoobast ja võtaks kasutusele lihtsalt suuremad rattad veidi kõrgemate rehvidega, 18" näiteks. Nii suure kerega masinale lihtsalt ei sobi nii väkesed rattakoopad minu meelest. Esiosa on OK.
Saabidel on alati selle tagaosaga üks jant olnud, eest vaadates super, aga nagu mööda on sõitnud siis ajab grimassitama.
Vabandust, et nii kriitiline olen :red:
edit: http://www.km77.com/00/saab/9-3/g01.asp vasakult teine pilt. No kas pole imelik see tagumise rattakoopa joon? Palju ei puudu vanast sitroeenist, kus tagaratas üldse kinni kaetud. Auto eripära? Ma ütleksin, et disaineri vaimupimedus :evil:
Saabidel on alati selle tagaosaga üks jant olnud, eest vaadates super, aga nagu mööda on sõitnud siis ajab grimassitama.
Vabandust, et nii kriitiline olen :red:
edit: http://www.km77.com/00/saab/9-3/g01.asp vasakult teine pilt. No kas pole imelik see tagumise rattakoopa joon? Palju ei puudu vanast sitroeenist, kus tagaratas üldse kinni kaetud. Auto eripära? Ma ütleksin, et disaineri vaimupimedus :evil:
õigust räägid. seda ka mina oma postituses silmas pidasin, et tagaots tundub väga tüse. väga hakkab see silma kabrio puhul, sest lihtsalt väga palju liigendamata plekki on nähtaval. sedaani ja eriti kombi puhul ei saa aru väga.
ja tagumine rattakoobas on tõesti väiksem, sest tagasild põhimõtteliselt ei pööra ja seetõttu pole rattale nii palju ruumi vaja. see omakorda aga lisab tüsedust, mida saaks vähendada suuremate koobastega. ja jälle on suurimaks kannatajaks kabrio.
ja tagumine rattakoobas on tõesti väiksem, sest tagasild põhimõtteliselt ei pööra ja seetõttu pole rattale nii palju ruumi vaja. see omakorda aga lisab tüsedust, mida saaks vähendada suuremate koobastega. ja jälle on suurimaks kannatajaks kabrio.
Algselt postitas: eston21
sest tagasild ei pööra
oot oot oot, aga pöörab küll :P
9-3'l on ju Re-Axis süsteem, keerab küll mingi kraadikese paari võrra, aga faktiviga ikkagi.
Vaadake Aero pilte, seal 18" velg all.
terv, teager
P.S. Vabandan avatari ja signatuuri pärast.
Algselt postitas: svenska
kõige rohkem oksele ajav tagumiste rattakoobaste näide on LADA2110 minu meelest :wall:
Seda just isegi silmas pidasin. Venelastel kohe ei õnnestu, tee või tina. Paras huumor kui selline liikur mööda veereb.
Ma ei tea kes on Saabi peadisainer, aga kujutan ette halli habemega meest kel kolbas mingi kinnistunud ettekujutus Saabide disainist. Ja siis on mitmeid tema alamaid, kes autot inimese moodi vaatavad ja oleksid nõus külje disaini muutma...aga vanamees ei luba.
Näiteks sellise algelise photoshoppamise voolisin:
Tagumine uks natuke pikemaks, link ka muidugi kaugemale ja rattad/nende koopad suuremaks.
Näeb ju parem välja :cool:
Ja originaal:
Tagumine uks natuke pikemaks, link ka muidugi kaugemale ja rattad/nende koopad suuremaks.
Näeb ju parem välja :cool:
Ja originaal:
Nii, kõik andmed, pildid, varustus, mootorid jne jne on nüüd avalikult üleval Saab'i ametlikul kodulehel
Sport Sedan
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_S/download/93_S_ext_1_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_S/download/93_S_ext_6_xlarge.jpg[/img]
Sport Combi
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_WAGON/download/93_WAGON_ext_1_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_WAGON/download/93_WAGON_ext_6_xlarge.jpg[/img]
Convertible
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_CONV/download/93_CONV_ext_1_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_CONV/download/93_CONV_ext_2_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_CONV/download/93_CONV_ext_7_xlarge.jpg[/img]
Interior - siin on kõik endine...
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_S/download/93_S_int_5_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_S/download/93_S_int_1_xlarge.jpg[/img]
Aero 1.9 TTiD 180 hp mootori andmed
The latest development of our turbo engine technology, found on the new 1.9 TTiD engine. One smaller and one larger turbocharger co-operate to provide higher torgque over a wider rev range. The smaller turbocharger works alone up to 1800 r/min. After that the second-stage turbo kicks in and both chargers run. Above 3000 r/min the larger turbo charges the engine alone.
Aero 2.8 V6 Turbo 255 hp mootori andmed
The V6 Turbo with 255 hp is incredible. It's loaded with masses of torque from idle to redline. From 1800 to 4500 r/min you'll have a huge 350 Nm to play with. Power delivery is instant and accompanied by an exhilarating sound from the sports tuned exhaust pipes.
Uued 18" valukad, Anniversary stiilis
"Kulmud"
Uudiseks veel Bi-Xenon cornering headlights ning Tyre pressure Monitoring System
Ja kindlasti veel palju muudki, mis silma ei hakanud hetkel.
P.S. Huvitav on veel see, et Arc varustustase on kadunud...
Selle V6 Aero mootori hääl on mõnna :P
Momenti saab ka juurde, alati on võimalus ju mootoriaju ära hirssitada
terv, teager
Sport Sedan
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_S/download/93_S_ext_1_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_S/download/93_S_ext_6_xlarge.jpg[/img]
Sport Combi
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_WAGON/download/93_WAGON_ext_1_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_WAGON/download/93_WAGON_ext_6_xlarge.jpg[/img]
Convertible
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_CONV/download/93_CONV_ext_1_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_CONV/download/93_CONV_ext_2_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_CONV/download/93_CONV_ext_7_xlarge.jpg[/img]
Interior - siin on kõik endine...
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_S/download/93_S_int_5_xlarge.jpg[/img]
[img=640x427]http://www.saab.com/main/swf/2008/showroomtour/img/gallery/93_S/download/93_S_int_1_xlarge.jpg[/img]
Aero 1.9 TTiD 180 hp mootori andmed
The latest development of our turbo engine technology, found on the new 1.9 TTiD engine. One smaller and one larger turbocharger co-operate to provide higher torgque over a wider rev range. The smaller turbocharger works alone up to 1800 r/min. After that the second-stage turbo kicks in and both chargers run. Above 3000 r/min the larger turbo charges the engine alone.
Aero 2.8 V6 Turbo 255 hp mootori andmed
The V6 Turbo with 255 hp is incredible. It's loaded with masses of torque from idle to redline. From 1800 to 4500 r/min you'll have a huge 350 Nm to play with. Power delivery is instant and accompanied by an exhilarating sound from the sports tuned exhaust pipes.
Uued 18" valukad, Anniversary stiilis
"Kulmud"
Uudiseks veel Bi-Xenon cornering headlights ning Tyre pressure Monitoring System
Ja kindlasti veel palju muudki, mis silma ei hakanud hetkel.
P.S. Huvitav on veel see, et Arc varustustase on kadunud...
Selle V6 Aero mootori hääl on mõnna :P
Momenti saab ka juurde, alati on võimalus ju mootoriaju ära hirssitada
terv, teager
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
...Või kui turbo ise lubab/kannatab.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Õnneks on nad jätnud ka Saabi maniakkidele turbo purustamise rõõme, rõhk ainult 0.5 bar. Sealt on võimalik kõrgele minna, muidugi juhul kui Trionic 8 seda lubab
9-5 vanakooli assümmeetriline turbo seda ei võimaldanud. Ehk on Saabi insinöörid nõnda lahked, et ei võta Hirschilt ja muudelt sarnastelt leiba ära.
Ei kasutata enam väliseid WG`sid.Kõik purustuserõõmud jäävad softikunnidele.Monoliitsed kollektoriga ühes korpuses idiootse konstruktsiooniga vurrid kahjuks.Algus tehti 9-5 V-6 mootoritega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989