Estonian Air hakkab kasutama Saabi lennukeid
Point ongi selles, et EA TEAVITAB meediat enda tegemistest ja äpardustest, kui teised vaikivad maha. Need kes lendavad EA'ga ning hädaldavad millegi üle, proovige lennata muu firmaga ja seejärel võrrelga.
Ei tasu SLOlehe tasemele laskuda
terv, teager
Ei tasu SLOlehe tasemele laskuda
terv, teager
Ving, ving, ving. Eesti lennundus, rongindus või transpordindus on niivõrd väike, et need mõningased juhtumid on muu maailma omadega võrreldes sama sagedased kui kuuvarjutus. Tegijal juhtub nii mõndagi.
Mingi kummaline haigus on vist siin Eestis levinud. Maniakaalne perfektsionism, mida saavutada tahetakse. Keegi ei ületa kiirust, ükski transpordivahend ei hiline, keegi ei sõida piletita ühistranspordis, keegi ei hiline tööle...
Rooma raudteejaamas on näiteks tablool kellaaegadel alati kaks lahtrit. Millal rong graafiku järgi saabub või väljub ja millal tegelikult saabub või väljub. Aga keegi ei viitsi oma niigi lühikest elu vingumise peale raisata :)
Mingi kummaline haigus on vist siin Eestis levinud. Maniakaalne perfektsionism, mida saavutada tahetakse. Keegi ei ületa kiirust, ükski transpordivahend ei hiline, keegi ei sõida piletita ühistranspordis, keegi ei hiline tööle...
Rooma raudteejaamas on näiteks tablool kellaaegadel alati kaks lahtrit. Millal rong graafiku järgi saabub või väljub ja millal tegelikult saabub või väljub. Aga keegi ei viitsi oma niigi lühikest elu vingumise peale raisata :)
Algselt postitas: teager
Point ongi selles, et EA TEAVITAB meediat enda tegemistest ja äpardustest, kui teised vaikivad maha. Need kes lendavad EA'ga ning hädaldavad millegi üle, proovige lennata muu firmaga ja seejärel võrrelga.
Ei tasu SLOlehe tasemele laskuda
terv, teager
täpselt...ehe näide on lindudega kokkupõrked tallinna lennujaamas. peale estonian airi ei põrka praktiliselt keegi siin lindudega kokku...vägev kas pole:)
Olge nüüd, ärge äärmustesse ka minge. Kui on olemas sõiduplaan, siis kas peame sellest kinni (graafiku järgmine ja klientide poolt ka selle eeldamine EI OLE mõttetu perfektsionism, eriti kui mul on 1,5h pärast järgmine lend väljumas) või juhul kui see ei ole võimalik, siis üritame võimalikult sõbralikult kõik ebameeldivused lahendada. Etteheited EA-le on pigem selles viimases kategoorias.
Näiteks toodud Rooma raudteejaama tabloode teine lahter (ise võin samamoodi Hollandi esile tuua) on hea näide - seal on üritatud vähemalt mingitki tagasisidet anda, millega klient arvestada saab.
Näiteks toodud Rooma raudteejaama tabloode teine lahter (ise võin samamoodi Hollandi esile tuua) on hea näide - seal on üritatud vähemalt mingitki tagasisidet anda, millega klient arvestada saab.
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: suur
Tubli toolip! Lihtsad küsimused aitavad mõnikord mõttetule ning asjatundmatule mölale ehk piiri panna.
Mis siin möla on :angry: ?????
Minu meelest esitas jupats täiesti õige väite
Võib-olla ma eksin, aga mulle tundus, et suur lootis lihtsalt, et flame jääb ära.
Aga ei jäänud. Niiet andke aga minna :beer:
Algselt postitas: ptrt
Olge nüüd, ärge äärmustesse ka minge. Kui on olemas sõiduplaan, siis kas peame sellest kinni (graafiku järgmine või sellest kinni pidamise eeldamine EI OLE mõttetu perfektsionism, eriti kui mul on 1,5h pärast järgmine lend väljumas)
ei lähegi. alati on olemas selline asi nagu loomulik kadu. inimesed pole ju robotid ( inmesed on ju nee, kes lennukeid juhivad )
Ja sõbralik viitamine...noh, tavaliselt väljendub see siinmail vihases sõimus. lugege delfit näiteks :poke:
Lennukeid juhtivatele inimestele pole minul isiklikult mitte ühtegi pretensiooni (pigem tahaks jooke välja teha - kõrvaltkiibitseja, ehk teisisõnu "entusiasti" asi ). Pigem on asi nendes inimestes, kelle tööülesanne oleks ette planeerida toiminguid halbade (halvimatest me siin ei räägi ja loodame et poleks ka kunagi vaja rääkida) stsenaariumite puhul.
Delfi.. jääme kultuurseks ja ei ropenda viisakas seltskonnas, eks? Sa ei taha teada mida minu tööandja kohta seal enamasti arvatakse ;)
EDIT: kusjuures, lugedes jälle vahepeal juurde siginenud postitusi.. toolip, et kas ongi nii et ees vahetus küll väiksema, aga edevama vastu? Millal SAABid SAABuma üldse peaks, tuleks aia taha imetlema? :)
Delfi.. jääme kultuurseks ja ei ropenda viisakas seltskonnas, eks? Sa ei taha teada mida minu tööandja kohta seal enamasti arvatakse ;)
EDIT: kusjuures, lugedes jälle vahepeal juurde siginenud postitusi.. toolip, et kas ongi nii et ees vahetus küll väiksema, aga edevama vastu? Millal SAABid SAABuma üldse peaks, tuleks aia taha imetlema? :)
Olen lennanud EA ga u.6 korda ja ainult ühe korra on lend hilinenud c.a. 40min.
Aga kui ma samal ajal vaatasin tabloo pealt teisi lende siis näiteks Shangai lennuk hilines 18h. Ja ütleks veel et, kui ei meeldi vali Finnair, SAS või mõni muu.
Ei näe veel põhjust vingumiseks, ämbreid on kõigil !
Aga kui ma samal ajal vaatasin tabloo pealt teisi lende siis näiteks Shangai lennuk hilines 18h. Ja ütleks veel et, kui ei meeldi vali Finnair, SAS või mõni muu.
Ei näe veel põhjust vingumiseks, ämbreid on kõigil !
Ma leian, et kõige selle taustal on päevakangelasele - SAAB 340 -le, häbiväärselt vähe tähelepanu pööratud.
Siin link meile armsaks saanud wikipediast+veel mõni:
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_340
http://www.saabaircraft.com
http://www.airliners.net/info/stats.main?id=347
natuke hirmujutte:
http://www.airsafe.com/events/models/regional.htm
kui lingid ei tööta, siis sorry, peab iga mees ise lisa netist otsima.
Tore on see, et see valik just selline tehti. SAAB on üldse viimasel ajal suht tihti meie pressi veergudele pääsenud. Mis point nende Gripenitega oli ?, enam ei mäleta; siis nüüd hiljuti raketiseadeldiste ostmine ja nüüd siis reisilennukid. Minu jaoks oleks igal juhul kosutav näha kodusel lennuväljal SAAB marki lennukeid teades, et nad lendavad EA lipu all. Ühe korra olen 2000 -det näinud aga see oli SAS -i värvides logoga, kere valge, propellerid hõbedased.
Mõtlesin ka ise, et näete nüüd, kui midagi juhtub siis ka press teab, järelikult informeerivad. Lendan väga harva, kui siiski ja EA teeninduse kohta ei oska öelda ei ööd ega mütsi. Kahtlematta teab inimene kes asja sees on (toolip siis vist) telgitaguseid paremini ja ta ei tõtanud siis mitte lihtsalt kaitsma EA -d vaid õiglast arvamust/seisukohta avaldama ja ma usun teda.
Tuult tiibadesse toolip, loodetavasti siis üsna pea juba uute SAABidega.
P.S. Kuidas muidu see navigeerimine on seal taevalael, oled saanud varem ka proovida SAABi, kas erinevus Boeingiga (vist panen õigekirjaga mööda) on suur jne. Kas on ka mingi oma lemmik mida lendamisel eelistaksid.
P.S. veel. Üle maailma muud ei kuulegi, kui lendude ärajäämisest, hilinemisest, pagasi kadumisest, terroristidest, plahvatustest, viperustest jne. Ei arva, et EA -ga midagi väga hullu lahti oleks.
Siin link meile armsaks saanud wikipediast+veel mõni:
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_340
http://www.saabaircraft.com
http://www.airliners.net/info/stats.main?id=347
natuke hirmujutte:
http://www.airsafe.com/events/models/regional.htm
kui lingid ei tööta, siis sorry, peab iga mees ise lisa netist otsima.
Tore on see, et see valik just selline tehti. SAAB on üldse viimasel ajal suht tihti meie pressi veergudele pääsenud. Mis point nende Gripenitega oli ?, enam ei mäleta; siis nüüd hiljuti raketiseadeldiste ostmine ja nüüd siis reisilennukid. Minu jaoks oleks igal juhul kosutav näha kodusel lennuväljal SAAB marki lennukeid teades, et nad lendavad EA lipu all. Ühe korra olen 2000 -det näinud aga see oli SAS -i värvides logoga, kere valge, propellerid hõbedased.
Mõtlesin ka ise, et näete nüüd, kui midagi juhtub siis ka press teab, järelikult informeerivad. Lendan väga harva, kui siiski ja EA teeninduse kohta ei oska öelda ei ööd ega mütsi. Kahtlematta teab inimene kes asja sees on (toolip siis vist) telgitaguseid paremini ja ta ei tõtanud siis mitte lihtsalt kaitsma EA -d vaid õiglast arvamust/seisukohta avaldama ja ma usun teda.
Tuult tiibadesse toolip, loodetavasti siis üsna pea juba uute SAABidega.
P.S. Kuidas muidu see navigeerimine on seal taevalael, oled saanud varem ka proovida SAABi, kas erinevus Boeingiga (vist panen õigekirjaga mööda) on suur jne. Kas on ka mingi oma lemmik mida lendamisel eelistaksid.
P.S. veel. Üle maailma muud ei kuulegi, kui lendude ärajäämisest, hilinemisest, pagasi kadumisest, terroristidest, plahvatustest, viperustest jne. Ei arva, et EA -ga midagi väga hullu lahti oleks.
Algselt postitas: ptrt
EDIT: kusjuures, lugedes jälle vahepeal juurde siginenud postitusi.. toolip, et kas ongi nii et ees vahetus küll väiksema, aga edevama vastu? Millal SAABid SAABuma üldse peaks, tuleks aia taha imetlema?
saabid tulevad olemasolevatele boeingutele juurde ja lisaks tuleb ka veel 1 boeing. ja saabid peaks saabuma mais-juunis kui kõik läheb plaani järgi.
Algselt postitas: maxuud
...P.S. Kuidas muidu see navigeerimine on seal taevalael, oled saanud varem ka proovida SAABi, kas erinevus Boeingiga (vist panen õigekirjaga mööda) on suur jne. Kas on ka mingi oma lemmik mida lendamisel eelistaksid...
saabe pole kahjuks varem proovinud, ainult maa peal. eks ta vana tehnika on (ligi 20 a)ja tootmisest kah maas,saab olema tehnilisi probleeme palju. vahet eriti pole millega lennata-eks uuem ole ikka parem. boeing on hea ja lollikindel, airbusi aga kutsutakse flying PC, ehk siis lendav arvuti. piloot on arvuti operaator ainult(itimees) arvuti korrigeerib piloodi tegemisi ja ei lase lollusi palju teha.
eelistaks ikkagi lennukit millel on tüür mitte joystik
Juba habemega teema siin. Aga sai u kuu aega tagasi ka selle väikese Saabiga "veidi sõidetud", nimelt Leedus käidud :)
Peab mainima, et kuidagi hubasem ja mõnusam ning vaiksem kui see AirBalticu propa, mis baltikumi vahel kursseerib.
:headbang:
Peab mainima, et kuidagi hubasem ja mõnusam ning vaiksem kui see AirBalticu propa, mis baltikumi vahel kursseerib.
:headbang:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Fokker 50 ja SAAB 2000 (oli vist 2000??) ei kannata ikka kohe mingit võrdlust ..:) Olen kah Vilniuses käinud SAABiga, küll FlyLal-i kirjades lennukiga, aga siiski... Kiiremini ja kõrgemalt ja vaiksemalt.
Selle lennu pealt üks üsna unustamatu vaade... Lennukiaknast ühelt poolt paistis Pärnu laht, ja teiselt poolt Peipsi kallas!! Eesti on ikka pisike..:)
Selle lennu pealt üks üsna unustamatu vaade... Lennukiaknast ühelt poolt paistis Pärnu laht, ja teiselt poolt Peipsi kallas!! Eesti on ikka pisike..:)