Estonian Air hakkab kasutama Saabi lennukeid

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#26

T Mär 13, 2007 23:06

Point ongi selles, et EA TEAVITAB meediat enda tegemistest ja äpardustest, kui teised vaikivad maha. Need kes lendavad EA'ga ning hädaldavad millegi üle, proovige lennata muu firmaga ja seejärel võrrelga.

Ei tasu SLOlehe tasemele laskuda

terv, teager
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#27

T Mär 13, 2007 23:07

Ving, ving, ving. Eesti lennundus, rongindus või transpordindus on niivõrd väike, et need mõningased juhtumid on muu maailma omadega võrreldes sama sagedased kui kuuvarjutus. Tegijal juhtub nii mõndagi.
Mingi kummaline haigus on vist siin Eestis levinud. Maniakaalne perfektsionism, mida saavutada tahetakse. Keegi ei ületa kiirust, ükski transpordivahend ei hiline, keegi ei sõida piletita ühistranspordis, keegi ei hiline tööle...

Rooma raudteejaamas on näiteks tablool kellaaegadel alati kaks lahtrit. Millal rong graafiku järgi saabub või väljub ja millal tegelikult saabub või väljub. Aga keegi ei viitsi oma niigi lühikest elu vingumise peale raisata :)
toolip
Postitusi: 178
Liitunud: R Dets 24, 2004 8:37
Asukoht:
Auto:

#28

T Mär 13, 2007 23:08

Algselt postitas: teager
Point ongi selles, et EA TEAVITAB meediat enda tegemistest ja äpardustest, kui teised vaikivad maha. Need kes lendavad EA'ga ning hädaldavad millegi üle, proovige lennata muu firmaga ja seejärel võrrelga.

Ei tasu SLOlehe tasemele laskuda

terv, teager

täpselt...ehe näide on lindudega kokkupõrked tallinna lennujaamas. peale estonian airi ei põrka praktiliselt keegi siin lindudega kokku...vägev kas pole:)
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#29

T Mär 13, 2007 23:13

Olge nüüd, ärge äärmustesse ka minge. Kui on olemas sõiduplaan, siis kas peame sellest kinni (graafiku järgmine ja klientide poolt ka selle eeldamine EI OLE mõttetu perfektsionism, eriti kui mul on 1,5h pärast järgmine lend väljumas) või juhul kui see ei ole võimalik, siis üritame võimalikult sõbralikult kõik ebameeldivused lahendada. Etteheited EA-le on pigem selles viimases kategoorias.

Näiteks toodud Rooma raudteejaama tabloode teine lahter (ise võin samamoodi Hollandi esile tuua) on hea näide - seal on üritatud vähemalt mingitki tagasisidet anda, millega klient arvestada saab.
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#30

T Mär 13, 2007 23:16

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: suur
Tubli toolip! Lihtsad küsimused aitavad mõnikord mõttetule ning asjatundmatule mölale ehk piiri panna.

Mis siin möla on :angry: ?????
Minu meelest esitas jupats täiesti õige väite


Võib-olla ma eksin, aga mulle tundus, et suur lootis lihtsalt, et flame jääb ära.
Aga ei jäänud. Niiet andke aga minna :beer:
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#31

T Mär 13, 2007 23:18

Algselt postitas: ptrt
Olge nüüd, ärge äärmustesse ka minge. Kui on olemas sõiduplaan, siis kas peame sellest kinni (graafiku järgmine või sellest kinni pidamise eeldamine EI OLE mõttetu perfektsionism, eriti kui mul on 1,5h pärast järgmine lend väljumas)


ei lähegi. alati on olemas selline asi nagu loomulik kadu. inimesed pole ju robotid ( inmesed on ju nee, kes lennukeid juhivad )

Ja sõbralik viitamine...noh, tavaliselt väljendub see siinmail vihases sõimus. lugege delfit näiteks :poke:
toolip
Postitusi: 178
Liitunud: R Dets 24, 2004 8:37
Asukoht:
Auto:

#32

T Mär 13, 2007 23:24

pidin ma nüüd sel teemal sõna võtma...näed mis sai:wall:. proovin ennast tulevikus parandada ja mitte muuta siinset foorumit delfiks. edu kõigile. näeme saabi pardal:)
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#33

T Mär 13, 2007 23:24

Lennukeid juhtivatele inimestele pole minul isiklikult mitte ühtegi pretensiooni (pigem tahaks jooke välja teha - kõrvaltkiibitseja, ehk teisisõnu "entusiasti" asi ;) ). Pigem on asi nendes inimestes, kelle tööülesanne oleks ette planeerida toiminguid halbade (halvimatest me siin ei räägi ja loodame et poleks ka kunagi vaja rääkida) stsenaariumite puhul.

Delfi.. jääme kultuurseks ja ei ropenda viisakas seltskonnas, eks? :) Sa ei taha teada mida minu tööandja kohta seal enamasti arvatakse ;)

EDIT: kusjuures, lugedes jälle vahepeal juurde siginenud postitusi.. toolip, et kas ongi nii et ees vahetus küll väiksema, aga edevama ;) vastu? Millal SAABid SAABuma üldse peaks, tuleks aia taha imetlema? :)
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#34

T Mär 13, 2007 23:37

Olen lennanud EA ga u.6 korda ja ainult ühe korra on lend hilinenud c.a. 40min.
Aga kui ma samal ajal vaatasin tabloo pealt teisi lende siis näiteks Shangai lennuk hilines 18h. Ja ütleks veel et, kui ei meeldi vali Finnair, SAS või mõni muu.
Ei näe veel põhjust vingumiseks, ämbreid on kõigil !
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#35

T Mär 13, 2007 23:42

Ma leian, et kõige selle taustal on päevakangelasele - SAAB 340 -le, häbiväärselt vähe tähelepanu pööratud.

Siin link meile armsaks saanud wikipediast+veel mõni:

http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_340
http://www.saabaircraft.com
http://www.airliners.net/info/stats.main?id=347

natuke hirmujutte:
http://www.airsafe.com/events/models/regional.htm

kui lingid ei tööta, siis sorry, peab iga mees ise lisa netist otsima.

Tore on see, et see valik just selline tehti. SAAB on üldse viimasel ajal suht tihti meie pressi veergudele pääsenud. Mis point nende Gripenitega oli ?, enam ei mäleta; siis nüüd hiljuti raketiseadeldiste ostmine ja nüüd siis reisilennukid. Minu jaoks oleks igal juhul kosutav näha kodusel lennuväljal SAAB marki lennukeid teades, et nad lendavad EA lipu all. Ühe korra olen 2000 -det näinud aga see oli SAS -i värvides logoga, kere valge, propellerid hõbedased.

Mõtlesin ka ise, et näete nüüd, kui midagi juhtub siis ka press teab, järelikult informeerivad. Lendan väga harva, kui siiski ja EA teeninduse kohta ei oska öelda ei ööd ega mütsi. Kahtlematta teab inimene kes asja sees on (toolip siis vist) telgitaguseid paremini ja ta ei tõtanud siis mitte lihtsalt kaitsma EA -d vaid õiglast arvamust/seisukohta avaldama ja ma usun teda.

Tuult tiibadesse toolip, loodetavasti siis üsna pea juba uute SAABidega.

P.S. Kuidas muidu see navigeerimine on seal taevalael, oled saanud varem ka proovida SAABi, kas erinevus Boeingiga (vist panen õigekirjaga mööda) on suur jne. Kas on ka mingi oma lemmik mida lendamisel eelistaksid.

P.S. veel. Üle maailma muud ei kuulegi, kui lendude ärajäämisest, hilinemisest, pagasi kadumisest, terroristidest, plahvatustest, viperustest jne. Ei arva, et EA -ga midagi väga hullu lahti oleks.
toolip
Postitusi: 178
Liitunud: R Dets 24, 2004 8:37
Asukoht:
Auto:

#36

K Mär 14, 2007 9:17

Algselt postitas: ptrt

EDIT: kusjuures, lugedes jälle vahepeal juurde siginenud postitusi.. toolip, et kas ongi nii et ees vahetus küll väiksema, aga edevama ;) vastu? Millal SAABid SAABuma üldse peaks, tuleks aia taha imetlema? :)


saabid tulevad olemasolevatele boeingutele juurde ja lisaks tuleb ka veel 1 boeing. ja saabid peaks saabuma mais-juunis kui kõik läheb plaani järgi.
Algselt postitas: maxuud


...P.S. Kuidas muidu see navigeerimine on seal taevalael, oled saanud varem ka proovida SAABi, kas erinevus Boeingiga (vist panen õigekirjaga mööda) on suur jne. Kas on ka mingi oma lemmik mida lendamisel eelistaksid...


saabe pole kahjuks varem proovinud, ainult maa peal. eks ta vana tehnika on (ligi 20 a)ja tootmisest kah maas,saab olema tehnilisi probleeme palju. vahet eriti pole millega lennata-eks uuem ole ikka parem. boeing on hea ja lollikindel, airbusi aga kutsutakse flying PC, ehk siis lendav arvuti. piloot on arvuti operaator ainult(itimees) arvuti korrigeerib piloodi tegemisi ja ei lase lollusi palju teha.
eelistaks ikkagi lennukit millel on tüür mitte joystik
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#37

K Mär 14, 2007 10:59

mis tüüpi boeing on ka tulemas? kas 737?
smr
Postitusi: 124
Liitunud: P Jaan 29, 2006 16:14
Asukoht:
Auto:

#38

T Mär 20, 2007 12:32

Algselt postitas: jupats
mis tüüpi boeing on ka tulemas? kas 737?


Ikka jah 737-500

smr ka @ EA
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#39

E Dets 10, 2007 21:51

Juba habemega teema siin. Aga sai u kuu aega tagasi ka selle väikese Saabiga "veidi sõidetud", nimelt Leedus käidud :)
Peab mainima, et kuidagi hubasem ja mõnusam ning vaiksem kui see AirBalticu propa, mis baltikumi vahel kursseerib.

:headbang:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#40

E Dets 10, 2007 22:03

Fokker 50 ja SAAB 2000 (oli vist 2000??) ei kannata ikka kohe mingit võrdlust ..:) Olen kah Vilniuses käinud SAABiga, küll FlyLal-i kirjades lennukiga, aga siiski... Kiiremini ja kõrgemalt ja vaiksemalt.

Selle lennu pealt üks üsna unustamatu vaade... Lennukiaknast ühelt poolt paistis Pärnu laht, ja teiselt poolt Peipsi kallas!! Eesti on ikka pisike..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta