Estonian Air hakkab kasutama Saabi lennukeid
Algselt postitas: suur
Tubli toolip! Lihtsad küsimused aitavad mõnikord mõttetule ning asjatundmatule mölale ehk piiri panna.
Mis siin möla on :angry: ?????
Minu meelest esitas jupats täiesti õige väite
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ohjah...
Estonian Airiga lendamisest võin teile uskumatuid lugusid rääkida. Seda aga suvekokkutulekul:D
Lendan ise suhteliselt tihti ning olen saanud kogeda palju sel alal.
To Toolip: Tänan küsimuse eest. jäin ennem pisut liiga kidakeelseks
Estonian Airiga lendamisest võin teile uskumatuid lugusid rääkida. Seda aga suvekokkutulekul:D
Lendan ise suhteliselt tihti ning olen saanud kogeda palju sel alal.
To Toolip: Tänan küsimuse eest. jäin ennem pisut liiga kidakeelseks
Kurat,olen ma loll või mis?
Minu meelest juba ülepäeviti ületas Estonian Air uudiskünnise sellega,et küll lükkus see lend edasi ja küll jäi teine ära(põhjustatuna eelneva hilinemisest).
Kui see pole suisa mõlemast jalast lonkamine siis mis see on:freak:
Minu meelest juba ülepäeviti ületas Estonian Air uudiskünnise sellega,et küll lükkus see lend edasi ja küll jäi teine ära(põhjustatuna eelneva hilinemisest).
Kui see pole suisa mõlemast jalast lonkamine siis mis see on:freak:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
toolip, ära võta isiklikult.. aga paraku on tõepoolest viimasel ajal natuke liiga palju negatiivseid uudiseid olnud (samas otsest seost meie õhuruumi SAABuvate 340-tega ei oska ka mina leida, kui siis ainult et EA-l hakkab olema ehk natuke rohkem lennukiparki, millega ehk ka vajadusel ka natuke mängida annab). Lendude hilinemised ja ärajäämised on üks asi, samas on neid tiivulisi meil siin kahjuks ka alla potsatanud :(
Herr Iisak,
anna andeks mu otsekohesus kuid oled jah loll. kujundada oma arvamust ajakirjanduse põhjal on rumal. kui postimees kirjutaks ülepäeviti kui kehv on griffin ja hea on ford mondeo kas siis sa poleks griffiniehitaja vaid mondeoist? vaevalt. hetkel on ajakirjandus teinud teenimatult liiga sellele lennufirmale.
hilinemisi tuleb ette kuid seda kindlasti mitte rohkem kui teistes siia lendavates firmades-kuid ajakirjandusse jõuavad ainult estonian airi hilinemised. ülalpool mainiti tänast klm hilinemist-reporter sellest ei iitsatanud kuid üleeile oli pikk teema kuidas estonian air hilines 5 tundi...müstika kas pole. kui võrrelda lennusagedusi siis on suuremad hilinejad ja lennu ära jätjad just taevani kiidetud iisijeti mehed.
kiruvad inglased oma BA-d ja hollandlased klm-i. alati on mujal parem-seda ka siin eestis.
kõige hullemad virisejad estonian airil ongi eestlased.
anna andeks mu otsekohesus kuid oled jah loll. kujundada oma arvamust ajakirjanduse põhjal on rumal. kui postimees kirjutaks ülepäeviti kui kehv on griffin ja hea on ford mondeo kas siis sa poleks griffiniehitaja vaid mondeoist? vaevalt. hetkel on ajakirjandus teinud teenimatult liiga sellele lennufirmale.
hilinemisi tuleb ette kuid seda kindlasti mitte rohkem kui teistes siia lendavates firmades-kuid ajakirjandusse jõuavad ainult estonian airi hilinemised. ülalpool mainiti tänast klm hilinemist-reporter sellest ei iitsatanud kuid üleeile oli pikk teema kuidas estonian air hilines 5 tundi...müstika kas pole. kui võrrelda lennusagedusi siis on suuremad hilinejad ja lennu ära jätjad just taevani kiidetud iisijeti mehed.
kiruvad inglased oma BA-d ja hollandlased klm-i. alati on mujal parem-seda ka siin eestis.
kõige hullemad virisejad estonian airil ongi eestlased.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Lonkab meie lennundus igalt poolt. alustades EA`ga ja Tallinna Lennujaamaga ning lõpetades lennukoolidega(või kuidas neid nimetataksegi). Praktiliselt 50% juhtudest ei suudeta otsustada millisesse neist TLen. gatedesse sissetulev lennuk juhatada. No kurat neid Gate on 4(või5)+nn "bussipeatused". Ja lennukeid pole EA`l ka ei tea kui palju. Euroopas ringilennates tekib selliseid tobetaid probleeme ainult eesti õhuruumi sisenedes. Ja kõige hullem on muidugi see info mida EA`st võib saada.
Hommikul ärgates seletan teile miks ma nii kuri EA peale hetkel olen. praegu nii väsinud.
Hommikul ärgates seletan teile miks ma nii kuri EA peale hetkel olen. praegu nii väsinud.
rahu, härrased, rahu, pole vaja lahmima hakata. Toolip, Su seisukoht ja argumendid on täiesti arusaadavad, arvestades olukorda, AGA.. kliendi poolt vaadates on Estoniani ebameeldivused (ausalt, isegi meiesugused irisevad kliendid ei arva et Estonian meelega reise ära jätab ) paraku ka väga suured isiklikud ebameeldivused (Frankfurdis koti peal magamine uut jätkulendu oodates ei ole eriline viietärnihotell). Keegi ei ole sõnagi öelnud pilootide kohta ja ma isiklikult ei leia mitte selleks ka mitte mingit põhjust, aga äkki lepiks kokku sellise kompromiss-variandi et "asjad võiks ka hulga paremini olla"? ;)
Algselt postitas: jupats
Lonkab meie lennundus igalt poolt. alustades EA`ga ja Tallinna Lennujaamaga ning lõpetades lennukoolidega(või kuidas neid nimetataksegi). Praktiliselt 50% juhtudest ei suudeta otsustada millisesse neist TLen. gatedesse sissetulev lennuk juhatada. No kurat neid Gate on 4(või5)+nn "bussipeatused". Ja lennukeid pole EA`l ka ei tea kui palju. Euroopas ringilennates tekib selliseid tobetaid probleeme ainult eesti õhuruumi sisenedes. Ja kõige hullem on muidugi see info mida EA`st võib saada.
Hommikul ärgates seletan teile miks ma nii kuri EA peale hetkel olen. praegu nii väsinud.
siin sa paned veits mööda. iga lennuk mis tuleb tallinna saab oma gate nr. teada mingi 15-20min. enne maandumist ja sinna ta ka läheb.
Algselt postitas: toolip
Herr Iisak,
anna andeks mu otsekohesus kuid oled jah loll. kujundada oma arvamust ajakirjanduse põhjal on rumal. kui postimees kirjutaks ülepäeviti kui kehv on griffin ja hea on ford mondeo kas siis sa poleks griffiniehitaja vaid mondeoist? vaevalt. hetkel on ajakirjandus teinud teenimatult liiga sellele lennufirmale.
Suht raske on kujundada positiivset arvamust kiretutest uudistest ,mis teatavad,et EA lend hilines 3 tundi või lend X lükkub edasi Y tundi või lend sihtpunkti Z jääb ära kuna lend X lükkus edasi Y tundi. Ja kui veel lennufirma ei suvatse teavitada inimesi,siis minu meelest on kuri karjas:angry:
Seega,minu lolliks tembeldamine ei tee olematuks EA "ämbreid" ja ajakirjanduse poolt arvamuse kujundamisega pole siin mingit pistmist:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: ptrt
rahu, härrased, rahu, pole vaja lahmima hakata. Toolip, Su seisukoht ja argumendid on täiesti arusaadavad, arvestades olukorda, AGA.. kliendi poolt vaadates on Estoniani ebameeldivused (ausalt, isegi meiesugused irisevad kliendid ei arva et Estonian meelega reise ära jätab ) paraku ka väga suured isiklikud ebameeldivused (Frankfurdis koti peal magamine uut jätkulendu oodates ei ole eriline viietärnihotell). Keegi ei ole sõnagi öelnud pilootide kohta ja ma isiklikult ei leia mitte selleks ka mitte mingit põhjust, aga äkki lepiks kokku sellise kompromiss-variandi et "asjad võiks ka hulga paremini olla"?
usu mind kui oleks kõik ideaalne oleks vingumist sama palju kuid siis juba uute asjade kallal.
mind isiklikult ajab marru suhtumine a`la esimest korda küll lendan kuid teenindus on nii alla käinud
Algselt postitas: iisak
Seda enam peaks EA-l mõtlemisainet olema,kui juba esmamulje kehvapoolne inimestel on...:nono:
siin olen 100 prossa nõus, et meie PR on alla igasugust arvestust.
räägime esmamuljest...keegi ütleb LEHM-mõeldakse PIIM
IISIJET-mõeldakse ODAV ...ESTONIAN AIR-KALLIS JA KEHV.
võrrelge hindasid...on päevi kus odav ja kallis vahetavad kohad.
vat see on PR
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ega me keegi ei väidagi, et teised firmad ämbreid ei pane. Tobe on nagu see et kui SAS suudab oma ca 600 lennukiga hoida oma nn. veasagedust samal tasandis kui EA oma 4 lennukiga. Peaks ju olema piisavalt nuppu, et sellegagi hakkama saada. Ma ei tahaks mõelda, et mis siis juhtub kui otsustatakse osta 10 uut lennukit. EA on tavaline et 20% nende lennukitest on üle päeviti katki. See on tõsine protsent ning ma juba ootan huviga uusi kodumaiseid teenusepakkujaid turule.
Samas olen nagu iga teinegi eestlane uhke selle firma üle, kes on olnud majanduslikult üks stabiilsemaid lennufirmasid põhja euroopas. Kuid pisut tuleb ju ikka nokkida.
Hetkel on firma poliitika suunatud kvantideetile ning sellega seoses tahestahtmata langeb kvaliteet.
Samas olen nagu iga teinegi eestlane uhke selle firma üle, kes on olnud majanduslikult üks stabiilsemaid lennufirmasid põhja euroopas. Kuid pisut tuleb ju ikka nokkida.
Hetkel on firma poliitika suunatud kvantideetile ning sellega seoses tahestahtmata langeb kvaliteet.
OK, sellega olen nõus et kliendid irisevad paraku alati, ükskõik kui õlitatult asjad ka ei kulgeks, aga oleme ausad, viimasel ajal on neil ju siiski natuke ka põhjust? Ma saan täiesti aru et sellises situatsioonis, kui üks lennuk on mingil põhjusel graafikust välja kukkunud ja kõik peavad pingutama jäetud augu võimalikult korraliku lappimise nimel, on teil seal ees teravas otsas istudes ka korralik pinge peal, aga üritage natukenegi mõista ka neid Teie lastiks olevaid inimesi, kelle KÕIK edasised plaanid on halbade juhuste kokkusattumise tagajärjel paratamatult juba vastu taevast lennanud... Sina lendad õhtul koju, mis sellest et tunde hiljem, või on Sul hotellituba kuskil ootamas, aga kuhugi edasi lendaval kliendil on tegelikult Teie probleemide pärast hulk jama ees veel ootamas enne kuni tema kotile saab...
EDIT: vahepeal kui ma sõnastust viimistlesin, oli jutt hulga pikemaks veninud, eks ma kirjutan siia otsa. Ega jah, jamasid tuleb ette kõigil ja on ka täiesti arusaadav et meie Estoniani suht väheste lennukitega on tegelikult ikka paras katastroof kui üks lennuk ära langeb. Pigem ehk ongi PR-i ja suhtlemise probleem natuke, see ei ole kerge töö, aga tehtav..
Positiivse poole pealt.. ükskord ammusel ajal, peale nädalaid ühes kohas kaugel-kaugel oli ikka üle mõistuse hea tunne kui rampväsinuna ennast kuhugi Frankfurdi lennujaama terminali kõige kaugemasse tiiba venitanuna kuulis Estoniani lennusaatja eesti keelt ja nägi aknast sõbralikku sini-valget 737-500't :)
EDIT: vahepeal kui ma sõnastust viimistlesin, oli jutt hulga pikemaks veninud, eks ma kirjutan siia otsa. Ega jah, jamasid tuleb ette kõigil ja on ka täiesti arusaadav et meie Estoniani suht väheste lennukitega on tegelikult ikka paras katastroof kui üks lennuk ära langeb. Pigem ehk ongi PR-i ja suhtlemise probleem natuke, see ei ole kerge töö, aga tehtav..
Positiivse poole pealt.. ükskord ammusel ajal, peale nädalaid ühes kohas kaugel-kaugel oli ikka üle mõistuse hea tunne kui rampväsinuna ennast kuhugi Frankfurdi lennujaama terminali kõige kaugemasse tiiba venitanuna kuulis Estoniani lennusaatja eesti keelt ja nägi aknast sõbralikku sini-valget 737-500't :)
Minu osatamise point on see,et kui juhtub-olge head ja suhelge oma klientidega,teavitage inimesi.Võtke tööle pressiesindaja või vahetage praegune välja,kui ta oma tööga hakkama ei saa.
Praegu tuleb välja,et ärge vigisege ja olge õnnelikud,et üldse kohale saate.:fight:
Praegu tuleb välja,et ärge vigisege ja olge õnnelikud,et üldse kohale saate.:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Ja jõudsimegi sinnamaani-Aga teistel on ka!
Lasteaed....
nii ongi...TEGIJATEL JUHTUB. kuid Sinu kõrvu jõuab ainult kohalike tegijate juhtumised ja sellega kjundad oma suhtumist ja pritsid seda veel laiali kah.
Algselt postitas: toolip
Algselt postitas: iisak
Ja jõudsimegi sinnamaani-Aga teistel on ka!
Lasteaed....
nii ongi...TEGIJATEL JUHTUB. kuid Sinu kõrvu jõuab ainult kohalike tegijate juhtumised ja sellega kjundad oma suhtumist ja pritsid seda veel laiali kah.
Selle suhtumise on EA paraku ise kujundanud ja oma arvamuse valdamist ei nimeta ma pritsimiseks.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...