Uudiseid Rootsist

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#51

R Veebr 04, 2005 23:25

Ei tahaks tekitada mingit vaidlust teemal "esindused ja nurgatagused", aga Steffy "hea" soovitus tundub ilmse ilmse solvanguna selliste heade tegijate kohta, nagu Trionic, Anti jt., kes tihti peavad sellest tehasepoolsest s....t saia tegema.
Võibolla olen veidi vanamoodsa mõtlemisega, aga kui õde mul oma 900-ga esinduses käis, seal suurt essugi ei tehtud ja arvel ilutses 5000kr sees küünalde hind 700kr paigalduseta, pani asi mind tõsiselt mõtlema ja tegin talle seepeale ettepaneku mitte kunagi seda kohta enam külastada.
Kui käingi esinduses, siis magada hiljem ikkagi ei saa, sest rahakotis valitseb seejärel tühjus. Nii arvan.
Steffy
Postitusi: 16
Liitunud: R Juun 04, 2004 22:57
Asukoht:
Auto:

#52

R Veebr 04, 2005 23:43

Kulla Sebastian!
Kui sul on raha liialt palju,siis võtaksin heal meelel osa enda kätte!
Loe ikka väga tähelepanelikult minu postitust ja uuri hindu, see on lihtsalt sõbralik nõuanne ja ei taha kuidagi solvata teie Saabi pühakuid.
Millegipärast püütakse luua müüti,et esindused röögatult kallid ning nurgatagused odavad.Kes selliseid ideid genereerivad??Ja miks???
See ei ole ju nii!
Sina aga käi seal edasi kus sulle meeldib, hoia aga silmad hästi pärani,et ei komistaks!
Ja juttu jätkuks kauemaks...
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#53

L Veebr 05, 2005 0:20

Steffy
Kui väidad, et tead, mis räägid, siis võiksid küll kunagi selle "müüdi" lahti seletada ka tavalistele inimestele...siis nendele, kes tavaliselt esindustes ei käi.
Lugesin veel mitu korda sinu postitust, aga ikka tuli sama... ;)
Nähtavasti pole sa isegi "nurgatagustes" käinud ja sel juhul võiksid hoopis ise osa raha mulle anda, ja nendes ikkagi vahest käia, kasvõi profülaktika mõttes...
Tõesti oleks see pikem ja kindlasti väga huvitav jutt! Ja müüti pole vaja luua ja hiljem uskuda, vaid lihtsalt reaalselt esinduses käia ja ise hindades veenduda. Mina olen küll mitmed korrad käinud ja kliendina samuti tean, millest räägin.

Lugu läheb juba algsest teemast üsna mööda. Sorri.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#54

L Veebr 05, 2005 1:04

Viking Motors on veel väheseid esindusi,kus tunnihindu lakke ei ole kruvitud
ja enamus nn. "nurgataguseid" tegijaid on oma hinnatasemelt jõudnud
esindustele lähedale.Kuna VM-s arstivad Saabe kaks härrat,kes on oma
alal absoluutsed tipud,siis paljud tööd tulevad seal majas tehes odavamad,
kui mistahes mujal ja kavaliteedis pole kunagi kahelda vaja olnud.Olen ise
lasknud seal remontida enda autot ja ka mõne sõbra oma,kui olen eelnevalt kalkuleerinud,mis tuleb soodsam,kas enda töö ja erivahendite
puudumine,või teha seal,kus kõik riistad/oskusteave olemas ja tegijad ka
tipptasemel,ning olen otsustanud VM kasuks,ainuke esindus,kuhu ise julgeks autot viia(jutt käib ainult Saabi poolest,ülejäänust puudub kogemus).Samas ei saa aru mitmest suurest tuntud esindusest,kes saadavad oma probleemseid autosid mulle ja mujale kaela peale,kuna ise
pole suutelised neid reanimeerima.Ei raatsita kaadrit koolitada ja
vääriliselt tasustada ja tunnihinnad on 500+ eeku.
Steffy
Postitusi: 16
Liitunud: R Juun 04, 2004 22:57
Asukoht:
Auto:

#55

L Veebr 05, 2005 1:04

Endiselt kulla Sebastian!
Kas sa annaksid mulle mõne hea "nurgataguse"kontakti?
Kas nad oma tööle ka garantii annavad ja tõesti oleks huvitatud ka hindadest.

P.S.Mul tõesti ei ole vaja olnud teenindusi ega nurgataguseid külastada,sest õli tõstan ise kulbiga autosse ja kui käima minna ei taha,siis peksan rihmaga!Ning kui mootor kokku jookseb,siis lähen nõuan saabi tehasest omale uut autot!
Ikka sõbralik!:)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#56

L Veebr 05, 2005 1:35

Noh, asjaosaliste-spetside lahkel loal (mida ma veel saanud ei ole :P), siis:
http://www.troostauto.ee/
http://www.saabianti.ee/firma/index.html
Loodetavasti saavad nad sinu näol toreda kliendi.
Eks garantiist ja hindadest saad kohapeal infot.
Sõnaga "nurgatagune" assotsieerub kohe midagi puudulikku-halba...eraettevõtjana (ei tegele küll autodega) peaksin ka ennast nimetama siis "põlveotsas nokitsejaks"...aga ei taha ju ;).
Algselt oli jutt siiski uute mudelite mootoriveast ja olen paljuski nõus, et sel juhul tuleks esinduse abi kasutada. Lihtsalt lause "Käige ainult esinduses,see on minu soovitus ja saate rahulikult magada !" ajas mind natuke tagajalgadele.
No bad feelings :beer:.
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#57

L Veebr 05, 2005 2:39

Steffy, minu autot on remonditud kõigis kolmes kohas ja pole ühelegi etteheiteid. Jama on selles, et kogu põlvkond on tehaseveaga, millele pole mingit lahendust. Ei kahtle absoluutselt Vikingi meeste pädevuses kuid Saabi etteantud hooldusvälpade ja kasutatavate õlide ja autoriseeritud hoolduste (mitte Viking) puhul järgnes minu auto puhul totaalne häving. Nüüd on tagantjärgi antud uus ametlik garantii mis hõlmab ainult osa juppe mis vea tagajärjel lendavad ja vea põhjustest pole midagi. Seega on 43 000 autot ikkagi pidevas kokkujooksimisohus ja ainult nendele mis on ametlikult hooldatud, pakutakse osa kulude katmist garantiiga. Ja kui järgmiseks autoks peaks garantiiga Saab saama, kahtleks tõsiselt just tehase etteantud hooldustingimustes.
Minu puhul ju praegu tänu "nurgataguste kohtade" tihedamale hooldusele probleeme pole.
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#58

L Veebr 05, 2005 13:44

to trionic: mis tööd need on, mida Sina Vikingis laseks teha??
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#59

P Veebr 06, 2005 22:01

kuna ise 9-5 ei olma, siis väga põhjalikult ei ole teemaga kursis, kuid kas praegu liinilt mahajooksvad 9-5 on ka selle veaga? kui nii, siis on ju asi eriti imelik....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Steffy
Postitusi: 16
Liitunud: R Juun 04, 2004 22:57
Asukoht:
Auto:

#60

P Veebr 06, 2005 22:32

Mulle öeldi VM,et isendid aastani 2003(kaasaarvatud),kuigi samas pakuvad teatud garantiid kuni 8 aastastele esindustes hooldatud masinatele(1997-2005)???Väike ebakõla!
Varsti sinna uuesti asja,siis uurin täpsemalt!
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#61

P Veebr 06, 2005 22:36

vikingist öeldi, et 2004 aasta autodel neid vigu ei ole
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#62

P Veebr 06, 2005 23:23

st. siis et probleem on lahendatud? pole kuulnud, et uus mootor oleks projekteeritud, ikka 235 vist? ennist nagu lugesin, et päris korralikku lahendust ei ole ikka....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Steffy
Postitusi: 16
Liitunud: R Juun 04, 2004 22:57
Asukoht:
Auto:

#63

P Veebr 06, 2005 23:51

Ainus korralik lahendus oleks enda masinat esinduses hooldada!
See on ka kõik,mida üks omanik praegu teha saab!(garantii)
Kui seda pole tehtud,siis istudki pommi otsas ja ootad kas pauk tuleb või ei!
Kõiki vigu ei saa mitte tüüpvigade alla lahterdada,seda lootust ei maksa mitte heietadagi!
Peltz
Postitusi: 35
Liitunud: R Juun 25, 2004 0:31
Asukoht:
Auto:

#64

E Veebr 07, 2005 1:58

krss, oled kindel et oli 93 Aero, ma ei tea, minu autol kyll jube jäik vedru. Väiksemadki augud on sellised et tekib tunne nagu oleks ratas maha jäänud :wall:

Sain just auto tagasi remondist, kuu aega oli Vikingus, 22sel detsembril otsustas mingi taksojuht kyljepealt sisse raiuda, pea kogu kylg läks vahetusse. taksojuhile sooviks ainult :gun::o. enivei sealt ma kyll midagi sellist ei kuulnud, käin muidugi alati hoolduses vikingus, mitte et raha on yle vaid et kui kunagi myygiks läheb siis uus omanik saab sealt automaatselt vaadata mis masinaga juhtunud jne, samas pole ta midagi nii palju kallim. Loodetavasti võetakse midagi ette, ma veel kyll ei viitsi mootorit vahetama hakata, alles 60k sai täis

Tore et ka siin VW hästi arvatakse, ma juba 3x näinud kuida venna passat põlema läinud, yhe korra isegi saksaauto ukse ees :D
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#65

E Veebr 07, 2005 7:31

to madis:
näiteks otsakaane tihendamist koos kettide vahetusega ja nüüdsest ka turbo vahetamist,kuna probleemse detaili hind on nii madalaks
lastud.Kuigi teostad neid turbovahetusi kõiki tehase ettekirjutusi täites ja
kasutad kõiki ettenähtud tööriistu ja kemikaale,ei suuda sa ju tagada,et
firma,mis neid kompressoreid taastab ka oma tööd sama tõsiselt võtab ja -
korralikult teeb(ja ei tee seda üldse mitte odavalt).Ja siis oled sina see,kes
tekkinud s...a ära peab sööma.Klient süüdistab ju töö otsest tegijat ja
turbotaastaja võib rääkida mida iganes,sest keegi ju pole suuteline peale
nende endi täpselt tuvastama,mis elu seal kompressoris käinud on.
Probleemide tekkimisel leitakse alati põhjus,et mitte kompenseerida oma
võimalikke vigu.VM-l on tunduvalt lihtsam,saab riiulist uue tüki võtta ja
tootjaga jalgu trampida,klient ei pea oma pead vaevama.
Sama kehtib ka projekteerimisvigadega mootorite remondi ja näiteks ka
AC kompressorite remondi jne. puhul.
VM suur eelis paljude teiste tegijate ees on,et seal ei joonistata sulle
arvele mingeid suvalisi tööaegu-mida ematehas ette on näinud,selle eest
ka raha küsitakse.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#66

E Veebr 07, 2005 8:46

mul aga tekkis nüüd seoses selle jamaga ikkagi küsimus, kas VM peab vahetama/on kohustatud vahetama minu 9-5 keti ja muu sinna juurde kuuluva tasuta või kehtib see ainult juppide kohta, mis oleksid tasuta?
muidugi see ise on ka juba võit.
Steffy
Postitusi: 16
Liitunud: R Juun 04, 2004 22:57
Asukoht:
Auto:

#67

E Veebr 07, 2005 9:21

smargus!
Kui oled oma autot ainult esinduses hooldanud ning ise pole ta kallal vägivalda tarvitanud ning see jupp on garantii alla käiv,siis ei tohiks olla probleeme!
Vastupidisel juhul on "rong"sinu jaoks läinud ning katad kulud ise.
Miks sa ei suhtle nendega otse,küsi järele?
Ma kummutaks järgmise müüdi,et VM suhtlemine keeruline!
Loomulikult ei saa midagi nõudma minna või kohustada,ka suhtlemises on omad reeglid.
Ma ütleks pigem vastupidi siinsele üldlevinud arvamusele, VM võib olla vägagi paindlik ning poisid leti taga igati vastutulelikud ning jagavad heal meelel infi.
Mine ja küsis ise järele ,miks sa oma pead liigselt vaevad!
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#68

E Veebr 07, 2005 9:57

äkki te räägite erinevatest 9-3 Aerodest - krss 9-3 SS Aero (hakati tootma vist 2003!?) ja Peltz 9-3 Aero (2002), need ju suht erinevad masinad minu teada?
Algselt postitas: Peltz
krss, oled kindel et oli 93 Aero, ma ei tea, minu autol kyll jube jäik vedru...
alfa
Postitusi: 51
Liitunud: N Juun 03, 2004 20:45
Asukoht:
Auto:

#69

E Veebr 07, 2005 11:22

kuna siin offtopicuna juba hakati vikingit ja "nurgataguseid" omavahel võrdlema, siis ka omalt poolt paar kogemust. tunnihindu ma võrrelda ei oska, sest erinevate tööde korral on need erinevad.
näiteks püsikiirushoidja rikke põhjust ei leitud ei autotarvetes ega troostautos, vikingis aga saadi diagnostikas 10 minutiga probleemsele andurile jälile - vaja vastavaid seadmeid ja nendega töötamises kogenud mehi! sillastendis käin samuti seal.
samas jäi mulle arusaamatuks, miks oli vikingis vaja ukse värvimiseks pagasiruumi polster osaliselt lahti kiskuda ja irvakile jättagi?
viimane kontakt vikingiga oli teatud mõttes eriti meeldiv: raadiprobleemi uurimiseks võeti auto kohe sisse ja kuna nemad rikkele lahendust ei leidnud (soovitati clarioni esinduse poole pöörduda), siis ei küsitud ka tööraha.

kui omaksin paari aasta vanust saabi, siis kindlasti käiksin ainult vikingis. ca 10 aasta vanuse auto puhul aga kaalun, et kas on põhjust alati kogu rikkis seade täiega välja vahetada või on võimalik sellel katkist detaili remontida/asendada. esindus selliselt nikerdada ei viitsi.
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#70

T Veebr 08, 2005 6:46

Natuke teemast veel, kui keegi kuuleb mingit ametlikku lahendust sellele mootorivärgile võiks siin teada anda.
Ja netis kolades sattusin usaldusväärsetele andmetele, et Saabil endal pole raha garantiisid kinni maksta tuleb goodwill raha GM-ilt. Eks sellest siis tingitud projekteerimisvigade kohta antav puudulik info ja kliendivaenulik garantiipoliitika.
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#71

T Veebr 08, 2005 8:23

Peltzile: ainuke lahendus mille mina olen leidnud, on http://www.maptun.com/webshop/shop_info.php?id=1018&PHPSESSID=ca9ff68a8a8dcf4befa4ef30ca541a19 , kvaliteedi ja vastupidavuse kohta pole õrna aimugi.

Eelmise nädala seisuga polnud Saabi ametlikest kanalitest midagi pakkuda.
Vasta