http://www.car.ee/news/2005-01-25/saab-9-3-sportcombi-concept/ee/
looking good...;)
9-3 universaal
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
noh, välimus on nagu ta on, eks GM püüab ju igale Saabi mudelile kolmik-esivõre ette toppida ja siis arvab, et ongi Saab. aga küljepealt meenutab mulle uut universaal Accordit ja tagant nagu igat-teist tänapäeva universaali oma pikkade tagatuledega. Saabihaisu on tunda ainult eest vaadates, isegi sisemuses on mingid krdi Alfa Romeolikud kellad, mis iseenesest on väga kenad, aga mitte Saabis. lennuki-cockpitist on asi ikka väga kaugel.
thanks, but no thanks. a see kõigest ühe klassikupede arvamus, nii et shoot me :gun:
thanks, but no thanks. a see kõigest ühe klassikupede arvamus, nii et shoot me :gun:
väga lahe stiilne autu. Aga saabijoont küll ei näe, mida näiteks minu arvates on küllatki tugevalt tunda 9-5 puhul, nii sedaani kui vaguni. Hr Aljoga jutul on jumet. Iseasi muidugi on, et kas seda "joont " tasubki otsida, iga autu ei saagi klassik olla. Ei ole võimatu, et tulevikus on kõik üks suur Unisex, või siis on paar-kolm "suurkontseptsiooni", seda nii autude kui muude asjade osas
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
nõustun eelkõnelejaga, et 9-5-l on Saabi joon väga hästi esindatud ja imo ka 9-3 SS-l on see joon olemas (nii välimuses kui sisemuses). leian, et seda joont annaks ka edasi arendada, kuid uute mudelite puhul (Saabarud ja Trollblazerid) on see asi küll totaalselt käest ära lastud. ainuke asi, mis neid uusi värde Saabiga seob, on vast esivõre - seda on pidanud kõiki Saabe siduvaks elemendiks ka Saabi peadisainer Michael Mauer.
samas ei saa ma mingil juhul heaks pidada seda, et Saabi joon kaduma läheb ja seda "paratamatuse" süüks aetakse. Euroopa autodisainis kehtivad teised põhimõtted kui Jaapani omas, kus iga mudel on eelmisest teistsugune. Saab peab oma joont hoidma, muidu muutub asi mõttetuks massiks nagu Jaguar Fordi käes.
seda ka veel, et siinkohal ma ei räägi klassikust kui mingist Saabi etalonist - ka viimases 9-5-s ja 9-3 SS-is on Saabi joon väga kenasti esindatud (loomulikult pehmemal kujul kui 96, 99, OG900, aga siiski). seda joont on aga uutes mutantides väga raske leida. loomulikult - ajad ei ole enam need, mis kuldsetel 70ndatel-80ndatel, teistest erinemine on majanduslikult kahjutootev ning karmi konkurentsi tõttu ka fataalsete tagajärgedega. siiski, iga uue mudeliga hakkan ma järjest rohkem jagama krss-i seisukohta, et Saab võiks parem oma tootmise kinni panna, enne kui legendaarsest mudelist saab täiesti mittemidagiütlev massiauto.
samas ei saa ma mingil juhul heaks pidada seda, et Saabi joon kaduma läheb ja seda "paratamatuse" süüks aetakse. Euroopa autodisainis kehtivad teised põhimõtted kui Jaapani omas, kus iga mudel on eelmisest teistsugune. Saab peab oma joont hoidma, muidu muutub asi mõttetuks massiks nagu Jaguar Fordi käes.
seda ka veel, et siinkohal ma ei räägi klassikust kui mingist Saabi etalonist - ka viimases 9-5-s ja 9-3 SS-is on Saabi joon väga kenasti esindatud (loomulikult pehmemal kujul kui 96, 99, OG900, aga siiski). seda joont on aga uutes mutantides väga raske leida. loomulikult - ajad ei ole enam need, mis kuldsetel 70ndatel-80ndatel, teistest erinemine on majanduslikult kahjutootev ning karmi konkurentsi tõttu ka fataalsete tagajärgedega. siiski, iga uue mudeliga hakkan ma järjest rohkem jagama krss-i seisukohta, et Saab võiks parem oma tootmise kinni panna, enne kui legendaarsest mudelist saab täiesti mittemidagiütlev massiauto.