Saab 9-3 Sportcombi

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
AeroMan
Postitusi: 12
Liitunud: R Veebr 25, 2005 10:07
Asukoht:
Auto:

#26

L Veebr 26, 2005 20:04

9-3 SportCombi Concept oli muidugi palju ägedam, nagu piltidelt näha. Eriti kahju on, et nad selle esiotsa nii ära nüsisid :(

Lisatud failid
AeroMan
Postitusi: 12
Liitunud: R Veebr 25, 2005 10:07
Asukoht:
Auto:

#27

L Veebr 26, 2005 20:06

ja katus oli ka scifi läbipaistev ... nuux

Lisatud failid
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#28

E Veebr 28, 2005 17:43

minu arvates näeb täitsa ok välja...
Oleme ausad, kandilised autod(900;9000 jne) mida meie siin kummardame enam ei müü. Lugesin kusagilt, et Sportcombi "Aero" versioon pidi olema väga hea vedrustusega. Kui võrrelda nüüd 9-5 Aeroga siis viimast käisin paar kuud tagasi proovimas ning pidin tondi tänaval oma neerudest ilma jääma. Nüüd on midagi mille jaoks raha koguma hakkata. Ega keegi ei tea mis ta baashind võiks olla??:notworthy::head:
AeroMan
Postitusi: 12
Liitunud: R Veebr 25, 2005 10:07
Asukoht:
Auto:

#29

E Veebr 28, 2005 20:20

Tondi tänav ei ole ilmselt parim koht sportliku vedrustusega liikumiseks.

Mul on eelmise kevade 9-3 Sport Sedan Aero ja juba hilissügisel hakkasin kuulma eest vasaku ratta juurest kahtlast klobinat. Viisin siis auto Vikingisse uuringutele - öeldi et ei ole viga midagi ja patsutati õlale.
Klobin aga süvenes ... enne polnud mahti, kui 2005 veebruaris läksin siis uuesti jonnakalt kohale. Vaadati vist, et ega vend rahule ei jäta ja öeldi, et esimesed amordid läbi (selleks hetkeks oli läbisõitu veidi üle 14.000 km, millest 3.500 Lääne-Euroopa autobahnidel).
Kuna aga Aero amorte koha peal polnud, siis pidin veel nädalakese ootama, enne kui vahetatud sai. Nüüd jälle uue auto tunne sõites :)

Vikingile ütleks vihjeks: esimese auto müüb müügimees, järgmised aga teenindus...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#30

E Veebr 28, 2005 21:23

njah... selle amordi loole võib ka paralleeli tuua. sõber sõidab mul subaru impreza sti-ga. tema vahetab amorte 2x aastas. see on selge et võimsamal autol peab olema jäigem vedrustus kui tavalisel autol aga miks nendega yle on pingutatud. parema pidavuse saamiseks võiks suurendada ju aerodünaamika osakaalu. enivei see on minu arvamus ning jään teie omasid ootama.:)
Peltz
Postitusi: 35
Liitunud: R Juun 25, 2004 0:31
Asukoht:
Auto:

#31

K Mär 02, 2005 14:44


Vikingile ütleks vihjeks: esimese auto müüb müügimees, järgmised aga teenindus...


Kui sa oleksid Saksaauto klient oleksid juba hädatapu sooritanud.

Mingi nädal või kaks tagasi venna autol jälle süütepool läks, seekord tulekahju ei puhkenud aga no kaugele see ei jäänud.

Nendega nyyd juba 6s kord siis paranduses käidud.

Teemasse tagasi tulles, see 93 ss liiga uus et veel mingist kvaliteedist rääkida. Andke aega ja ta kindlasti omandab saabile omase vastupidavuse. Olen kindel et see SCombi on juba läbinud paranduskuuri ja tehnilised probleemid on enam vähem lahendatud. 20 aasta pärast räägitakse ka et vot see 93ss oli/on alles auto :D
Vasta