Saab 9-3 Sportcombi
jah, täitsa ilus honda vms
edit:
tagumendi otsevaade (kuigi küll popp) meenutab mulle väga tugevalt meie tööautut Merivat, ainult et natuke vertikaalis paremaks stretsitud ja skjuuitud, isegi kojamees on sarnane;
ehh, hakkab see isikupära jälle vaikselt ära aurama, mis vahepeal juba 9-3 ja 9-5 ga tagasi tuli
maitseasi muidugi, autu iseenesest on igati popp
/ilmselt minu kui klassikuhaige kitsarinnalisus seisneb osaliselt selles et ma ei raatsi saabis näha tarbeautut, millega tallinna solgiaugukaanteta ja muidu räpaste-auklike tänavate peal paarutada, parklas kribida ja vihmal pesta lasta (selleks pole minu meelest vaja ka turbot ja nahkistmeid ja muid lisasid mis autu hinda ja kasutuskulusid kruvivad). Saab (siis klassik ja muud lähedased loomad) on minu jaoks eelkõige verstapost autonduses, pigem ehk isegi lennunduse ja autonduse huvitav kohtumine, mis väärib skulptuuri nime, sellist Saabi on mõnus sättida ja muterdada, sõita, aga natuke kahju tavatõmblemises pikkamööda lödiks kustutada/
ärge solvuge, tasakaaluks peab klassikupedesid kah olema
edit:
tagumendi otsevaade (kuigi küll popp) meenutab mulle väga tugevalt meie tööautut Merivat, ainult et natuke vertikaalis paremaks stretsitud ja skjuuitud, isegi kojamees on sarnane;
ehh, hakkab see isikupära jälle vaikselt ära aurama, mis vahepeal juba 9-3 ja 9-5 ga tagasi tuli
maitseasi muidugi, autu iseenesest on igati popp
/ilmselt minu kui klassikuhaige kitsarinnalisus seisneb osaliselt selles et ma ei raatsi saabis näha tarbeautut, millega tallinna solgiaugukaanteta ja muidu räpaste-auklike tänavate peal paarutada, parklas kribida ja vihmal pesta lasta (selleks pole minu meelest vaja ka turbot ja nahkistmeid ja muid lisasid mis autu hinda ja kasutuskulusid kruvivad). Saab (siis klassik ja muud lähedased loomad) on minu jaoks eelkõige verstapost autonduses, pigem ehk isegi lennunduse ja autonduse huvitav kohtumine, mis väärib skulptuuri nime, sellist Saabi on mõnus sättida ja muterdada, sõita, aga natuke kahju tavatõmblemises pikkamööda lödiks kustutada/
ärge solvuge, tasakaaluks peab klassikupedesid kah olema
no seda me Part usume, et sulle meeldiks kui Trollhättanist siiamaani värsked 96'd välja veereks, või no heal juhul Classic 900'd :D
aga arvestades asjaolusid on vähemalt disaini poolest see sportcombi täitsa "saabilik" mudel üle pika aja.
aga arvestades asjaolusid on vähemalt disaini poolest see sportcombi täitsa "saabilik" mudel üle pika aja.
Tõeliselt ilus,tegelikult see NG 9-3(alates SS-st) üleüldse iga kandi pealt jälle ilus Saab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
tagumise akna kaarduv nurk selle all oleva pensupaagi luugiga koostöös meenutab küll klassik 3d 900-t. aga mida muud, härrased, leiate selles (vähemalt väliselt) saabilikku olevat? ega ma paha pärast, huvi pärast küsin rohkem.
ja see "kohustuslik" tiiva järgi kaarduv esitulede külgvaade.:eureka: tõesti originaalne.
ja see "kohustuslik" tiiva järgi kaarduv esitulede külgvaade.:eureka: tõesti originaalne.
Külje pealt ka saab, mis saab. Aknajoon on välja joonistatud tagurpidi hokikepikujuline, nagu saabidel traditsiooniks. Tagumine ots on ainus asi, mille kallal viriseda annaks, aga las ta olla. Vähemasti on võimalik ikka ehitada hoolimata unifitseerimisest natukenegi erinevaid autosid :D
SportWagon on asja nimi tegelikult.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
epsum kirjutas:
Aknajoon on välja joonistatud tagurpidi hokikepikujuline, nagu saabidel traditsiooniks.
jah, täpselt seda ma ennist mõtlesingi, ei sattunud nii tabavaid sõnu kirjeldamaks. see on tõesti hea joon, mille kasutamist kiita tuleb. aga näiteks 9-5-l kasutatud klassikaline suunatulelõige ja suur lahmaks kapott, mis tollele igati ontliku saabi väljanägemise annavad, on siin ära "standardiseeritud". Lihtsalt paneb natuke nördima see, et ei peeta vajalikuks ära kasutada (või kasutatakse nii vähe) margile identiteedi andnud minevikupärandit. Volvo on sellest üle saanud, tundub, et ka citroen, kelle mudeleid vahepeal n-ö keskmisele ostjale kohandada püüti, on sellest üle saamas. ja mitmed teisedki pika ajalooga margid. aga mitte saab. Tehku siis vähemalt 96-st üks "new beetle". vääriks mängu küll.
Aknajoon on välja joonistatud tagurpidi hokikepikujuline, nagu saabidel traditsiooniks.
jah, täpselt seda ma ennist mõtlesingi, ei sattunud nii tabavaid sõnu kirjeldamaks. see on tõesti hea joon, mille kasutamist kiita tuleb. aga näiteks 9-5-l kasutatud klassikaline suunatulelõige ja suur lahmaks kapott, mis tollele igati ontliku saabi väljanägemise annavad, on siin ära "standardiseeritud". Lihtsalt paneb natuke nördima see, et ei peeta vajalikuks ära kasutada (või kasutatakse nii vähe) margile identiteedi andnud minevikupärandit. Volvo on sellest üle saanud, tundub, et ka citroen, kelle mudeleid vahepeal n-ö keskmisele ostjale kohandada püüti, on sellest üle saamas. ja mitmed teisedki pika ajalooga margid. aga mitte saab. Tehku siis vähemalt 96-st üks "new beetle". vääriks mängu küll.
Viimases autolehes ka sama pilt ja lühike tutvustav tekst juures. lisaks veel et tootmisse minevat järgmine aasta.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: holger
Volvo on sellest üle saanud, tundub, et ka citroen, kelle mudeleid vahepeal n-ö keskmisele ostjale kohandada püüti, on sellest üle saamas. ja mitmed teisedki pika ajalooga margid. aga mitte saab. Tehku siis vähemalt 96-st üks "new beetle". vääriks mängu küll.
Aga vähemasti prototüübitasemel tehti ju :)
Kusagilt '99 leitud pilt on mul isegi veel alles :
õige nimi siiski peaks olema SportCombi, eeldatavalt peaks isegi Eestisse heal juhul jõudma 200 5 sügisel juba (nii vähemalt Vikingi poisid arvasid, kui hiljuti garantiis käisin).
Üks detail jäi endale silma - lõpuks on Saab suutnud ukselingid teha kerevärvi, loodetavasti ka müügiautodel. Ise käisin eelmisel aastal Vikingis Saabi tellimas ja üllatus oli suur kui öeldi, et ei ole võimalik saada kerevärvi vaid ainult must. Noh peab tunnistama, et enne seda puudus Saabi-kogemus ja võibolla on see neil stiiliks ... kes teab?
Üks detail jäi endale silma - lõpuks on Saab suutnud ukselingid teha kerevärvi, loodetavasti ka müügiautodel. Ise käisin eelmisel aastal Vikingis Saabi tellimas ja üllatus oli suur kui öeldi, et ei ole võimalik saada kerevärvi vaid ainult must. Noh peab tunnistama, et enne seda puudus Saabi-kogemus ja võibolla on see neil stiiliks ... kes teab?