Päris huvitav diskussioon tuleb sellest.
Mis arvate sellisest testist?
link uudisele
Autogigant GM kasutas testides inimeste surnukehi
mina leian, et kui see on inimese enda soov olnud eluajal annetada oma keha pärast surma testimise heaks, siis pole seal midagi ebaeetilist. suht sarnane situatsioon on ka inimestega, kes oma keha pärast surma arstiks õppivate tudengite kätte annavad. kas siis see lihtsalt lahti lõikumine on hullem kui crashtest? samamoodi on eesmärk mõlemas situatsioonis ühemoodi õilas - säästa tulevikus teiste inimeste elusid. mõlemal juhul on asi suht morbiidne, aga mis teha.
Trollhättansaabi kodukal käis see uudis juba mitu päeva tagasi läbi.... ja et ei vastavat tõele :poke: Saab USA kommentaar:
Saab, nor GM have ever conducted crash tests using cadavers. We do not even have the facilities/capability in which to do so.
However, GM and other manufacturers are involved in partnerships in which funds are provided to conduct bio-mechanical research, usually through universities. Research data, often made public at conferences, is used by Saab and GM to advance our efforts in crash-test dummy technology to protect human lives.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
See on sama morbiidne teema :(
General Motorsi autode süütelukuvea tõttu on hukkunud juba 42 inimest
16. detsember 2014 12:17
Vähemalt 42 inimest on General Motorsi sõidukites, kus on vigane süütelukusüsteem, hukkunud ja 58 on vigastatud, selgub viimasest raportist.
General Motorsisse palgatud Kenneth Feinberg, kes vastutab kompenseerimisfondi eest, on saanud alates augustist 251 väidet surma- ja 2075 vigastusjuhtumi kohta. 100 neist on tunnistatud õigustatuks, kirjutas BBC.
General Motors on kompensatsioonifondi eraldanud 400 miljonit dollarit. Miljonites GMi autodes oli süütelukusüsteemi viga, mille tõttu võis süütevõti äkiliselt ise ennast keerata ja auto seisma jätta.
GM on sellel aastal kutsunud üle maailma tagasi rohkem kui 29 miljonit autot – seda on rohkem, kui nad 2013. aastal autosid üldse müüsid. Siiski ei ole kõikide tagasikutsumiste põhjuseks vigane süütelukusüsteem.
GM toodab sõidukeid 37 riigis kolmeteist brändi all: Alpheon. Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac, Holden, HSV, Opel, Vauxhall, Baojun, Jie Fang, UzDaewoo.
General Motorsi autode süütelukuvea tõttu on hukkunud juba 42 inimest
16. detsember 2014 12:17
Vähemalt 42 inimest on General Motorsi sõidukites, kus on vigane süütelukusüsteem, hukkunud ja 58 on vigastatud, selgub viimasest raportist.
General Motorsisse palgatud Kenneth Feinberg, kes vastutab kompenseerimisfondi eest, on saanud alates augustist 251 väidet surma- ja 2075 vigastusjuhtumi kohta. 100 neist on tunnistatud õigustatuks, kirjutas BBC.
General Motors on kompensatsioonifondi eraldanud 400 miljonit dollarit. Miljonites GMi autodes oli süütelukusüsteemi viga, mille tõttu võis süütevõti äkiliselt ise ennast keerata ja auto seisma jätta.
GM on sellel aastal kutsunud üle maailma tagasi rohkem kui 29 miljonit autot – seda on rohkem, kui nad 2013. aastal autosid üldse müüsid. Siiski ei ole kõikide tagasikutsumiste põhjuseks vigane süütelukusüsteem.
GM toodab sõidukeid 37 riigis kolmeteist brändi all: Alpheon. Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac, Holden, HSV, Opel, Vauxhall, Baojun, Jie Fang, UzDaewoo.