Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule!
BNS, 16. mai 2008
Tugevale klientide nõudlusele vastu tulles on AS Eesti Statoil
sisenenud Eesti võidusõidukütuste turule ja on alustanud kõrge
oktaanarvuga AG Dyno Xtreme kütuse müüki, mis on mõeldud kõigile 2-ja
4-taktilistele turbo ülelaadimisega ja kõrge surveastmega
võidusõidumootoritele.
Eesti Statoili õlide- ja määrdeainete müügijuhi Janno Siitani sõnul
on Eestis kõrge oktaanarvuga võidusõidukütuse potentsiaalsete
kasutajate hulk täna päris suur, kuna osavõtt rahvarallidest ja
muudest motospordivõistlustest järjest kasvab ning hüppeliselt on
Eestis viimastel aastatel tõusnud kõiksugu huvimotospordi viljelejate
arv. "Uue põlvkonna AG Dyno Xtreme kütust kasutatakse nii kartides,
ralli- ja krossisõidukites, sportsaanides kui jetides. See võimaldab
tõhusamat põlemist mootoris ja on mõeldud neile, kes mootorispordiga
tegeledes soovivad enamat kui võimaldab tavakütus," märkis Siitan.
"Spetsiifilise võidusõidukütuse aktiivse müügi alustamise tingis
klientide suur nõudlus sellise toote järele, kuna varem tegeles
võidusõidukütuste maaletoomisega Eestis ainult üks ettevõte,"
selgitas Siitan Statoili tootevaliku laiendamise tagamaid. "Seni
Eestis müüdud ELFi või Shelli analoogsed tooted maksavad ligi kaks
korda rohkem kui Statoilis müüdav AG Dyno Xtreme võidusõidukütus."
"Hooajal 2008 tarbivad Statoilis müüdavat spetsiifilist kütust kõik
Eesti meistrivõistlustel osalevad kardid. Kütuse kasutajate hulgas on
mitmed rallisõitjad, veemotosportlased ning motokrossisõitjad," sõnas
Siitan. "Lisaks sobib kõrge oktaanarvuga kütus talviti kasutatavatele
sportsaanidele."
AG Dyno Xtreme valmistamisel on kasutatud ainult kõrgekvaliteetseid
komponente, mis annavad puhtama ja tõhusama põlemise ning vähendavad
detonatsiooni. Maksimaalse efektiivsuse saavutamiseks on soovitatav
mootor eelnevalt AG Dyno Xtreme kasutamiseks seadistada. AG Dyno
Xtreme on valmistatud Kemetyl AB tehases, mis tagab tootmistsüklis
range kvaliteedikontrolli ning kütus vastab kõikidele FIA poolt
mootorikütustele esitatavatele nõuetele. AG Dyno Xtreme on saadaval
25-liitristes kanistrites.
Teenindusjaamades Statoil esialgu AG Dyno Xtreme kütust ei müü, vaid
seda saab tellida, helistades Statoili peakontorisse numbril 675 7780
või kirjutades e-posti aadressile estlubes@statoil.com
StatoilHydro kontserni kuuluv AS Eesti Statoil on juhtiv
mootorikütuste jaemüügiettevõte Eestis. Eesti Statoilil on 47
teenindusjaama ja viis 1-2-3 automaattanklat üle Eesti. Omades 23
autopesulat, on Statoilil suurim automaatpesulate kett Eestis.
Mootorikütuste jaemüügis on ettevõtte turuosa Eestis hinnanguliselt
30% suurune.
Lisainfo:
Kai Realo
kontseptsioonijuht
AS Eesti Statoil
tel: 675 7700
e-mail: eesti@statoil.com
Deisi Helemäe
deisi@kpms.ee
Seda turbopurustajad ostaksid:P
Tugevale klientide nõudlusele vastu tulles on AS Eesti Statoil
sisenenud Eesti võidusõidukütuste turule ja on alustanud kõrge
oktaanarvuga AG Dyno Xtreme kütuse müüki, mis on mõeldud kõigile 2-ja
4-taktilistele turbo ülelaadimisega ja kõrge surveastmega
võidusõidumootoritele.
Eesti Statoili õlide- ja määrdeainete müügijuhi Janno Siitani sõnul
on Eestis kõrge oktaanarvuga võidusõidukütuse potentsiaalsete
kasutajate hulk täna päris suur, kuna osavõtt rahvarallidest ja
muudest motospordivõistlustest järjest kasvab ning hüppeliselt on
Eestis viimastel aastatel tõusnud kõiksugu huvimotospordi viljelejate
arv. "Uue põlvkonna AG Dyno Xtreme kütust kasutatakse nii kartides,
ralli- ja krossisõidukites, sportsaanides kui jetides. See võimaldab
tõhusamat põlemist mootoris ja on mõeldud neile, kes mootorispordiga
tegeledes soovivad enamat kui võimaldab tavakütus," märkis Siitan.
"Spetsiifilise võidusõidukütuse aktiivse müügi alustamise tingis
klientide suur nõudlus sellise toote järele, kuna varem tegeles
võidusõidukütuste maaletoomisega Eestis ainult üks ettevõte,"
selgitas Siitan Statoili tootevaliku laiendamise tagamaid. "Seni
Eestis müüdud ELFi või Shelli analoogsed tooted maksavad ligi kaks
korda rohkem kui Statoilis müüdav AG Dyno Xtreme võidusõidukütus."
"Hooajal 2008 tarbivad Statoilis müüdavat spetsiifilist kütust kõik
Eesti meistrivõistlustel osalevad kardid. Kütuse kasutajate hulgas on
mitmed rallisõitjad, veemotosportlased ning motokrossisõitjad," sõnas
Siitan. "Lisaks sobib kõrge oktaanarvuga kütus talviti kasutatavatele
sportsaanidele."
AG Dyno Xtreme valmistamisel on kasutatud ainult kõrgekvaliteetseid
komponente, mis annavad puhtama ja tõhusama põlemise ning vähendavad
detonatsiooni. Maksimaalse efektiivsuse saavutamiseks on soovitatav
mootor eelnevalt AG Dyno Xtreme kasutamiseks seadistada. AG Dyno
Xtreme on valmistatud Kemetyl AB tehases, mis tagab tootmistsüklis
range kvaliteedikontrolli ning kütus vastab kõikidele FIA poolt
mootorikütustele esitatavatele nõuetele. AG Dyno Xtreme on saadaval
25-liitristes kanistrites.
Teenindusjaamades Statoil esialgu AG Dyno Xtreme kütust ei müü, vaid
seda saab tellida, helistades Statoili peakontorisse numbril 675 7780
või kirjutades e-posti aadressile estlubes@statoil.com
StatoilHydro kontserni kuuluv AS Eesti Statoil on juhtiv
mootorikütuste jaemüügiettevõte Eestis. Eesti Statoilil on 47
teenindusjaama ja viis 1-2-3 automaattanklat üle Eesti. Omades 23
autopesulat, on Statoilil suurim automaatpesulate kett Eestis.
Mootorikütuste jaemüügis on ettevõtte turuosa Eestis hinnanguliselt
30% suurune.
Lisainfo:
Kai Realo
kontseptsioonijuht
AS Eesti Statoil
tel: 675 7700
e-mail: eesti@statoil.com
Deisi Helemäe
deisi@kpms.ee
Seda turbopurustajad ostaksid:P
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ja mitte midagi kasu ka ei tee..:)
Oktaanarv näitab detonatsioonikindlust. Tavaautol ei ole mingit vahet, sõidad sa 95 või 98-ga. Detonatsioonist hoidumine tuleb aga mängu sel hetkel, kui (kõvasti) üle laadima hakatakse või niisama surveaste üles on aetud.
Oktaanarv näitab detonatsioonikindlust. Tavaautol ei ole mingit vahet, sõidad sa 95 või 98-ga. Detonatsioonist hoidumine tuleb aga mängu sel hetkel, kui (kõvasti) üle laadima hakatakse või niisama surveaste üles on aetud.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Vana uudis. Ammu müüvad;)
Proovitud kah, ei saanud effektist aru. Võibolla polnud piisavalt võimu oma 9-3l, võibolla polnud aga võrdlusmaterjali.
Cyber ära nüüd nii ka ütle, et tava(nonturbo) autol ei ole mingit vahet kas 95 või 98. Kuigi se pole selle uudise teema.
Proovitud kah, ei saanud effektist aru. Võibolla polnud piisavalt võimu oma 9-3l, võibolla polnud aga võrdlusmaterjali.
Cyber ära nüüd nii ka ütle, et tava(nonturbo) autol ei ole mingit vahet kas 95 või 98. Kuigi se pole selle uudise teema.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ei ei .. ärge saage valesti aru ..:) ma ütlesin, et ülelaetud või muidu kõrge surveastmega auto. Nende puhul on detonatsiooni tekkimine madala okaaniga bensiini kasutamisel tõenäoline. Tänapäeva elektroonika teeb küll sealjuures igasugu imevigureid ja võibolla ei saagi väga aru. Vahed tulevad siiski välja korralikult vajutades, siis kui te võtate mootorist seda, mida tootjad lubavad..;) igapäevasel tänavasõidul kasutate te potensiaalist mingi 10% võibolla..:)
Oijah, lennukibensiini oktaanarv on siiski 100. Aga Elf Green racing on kütuste tipp tegelikult.. pea 70 kroonine liitrihind on valus (ja müüdi teda vist minimaalselt 40l püttides, kui vana pea ei peta).
Aga. Esiteks on rahvaspordis selline kütus keelatud, ja teiseks. ma usun et statoili 98 + 20 % avgas 100ll'i on parem ja odavam tulemus. Need pärisracingbensiinide järele kirjutakse autole ka konkreetne aju, tänavaautol ei ole asjal mõtet, kui surveaste pole kõrge ja kütusekvaliteet on kõikuv, ralliauto, mis ainult ühe kütusega sõidab saab ka sellest palju rohkem kätte (positiivseid muudatusi) kui suvaline turbotatud tänavalegaalne tavaajuga auto.
Aga. Esiteks on rahvaspordis selline kütus keelatud, ja teiseks. ma usun et statoili 98 + 20 % avgas 100ll'i on parem ja odavam tulemus. Need pärisracingbensiinide järele kirjutakse autole ka konkreetne aju, tänavaautol ei ole asjal mõtet, kui surveaste pole kõrge ja kütusekvaliteet on kõikuv, ralliauto, mis ainult ühe kütusega sõidab saab ka sellest palju rohkem kätte (positiivseid muudatusi) kui suvaline turbotatud tänavalegaalne tavaajuga auto.
Mardikas, otsisin selle jutu peale Safety sheedi välja, ja Sul on osalt õigus.
100LL asendab vana numeratsiooni järele 100/130't.
Mis põhimõtteliselt tähendab et rikka seguga on oktaaniarv 130 ja lahja seguga 99.5. Kui ma nüüd õigesti aru sain.
100LL asendab vana numeratsiooni järele 100/130't.
Mis põhimõtteliselt tähendab et rikka seguga on oktaaniarv 130 ja lahja seguga 99.5. Kui ma nüüd õigesti aru sain.
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
ei tohi lennuki kuttus saabile lasta... uks tuttav soitis bmw e36 325 kupeega see kutusega ))) uks kolv poles maha Muidu GAASIGA tuleb 102 oktaan arv ;)) ja hind on 9,90eek :D
Me peame seda värki kardispordis kasutama :fight: keegi vähemalt saab head pappi selle jama eest. Võidusõitjate rahakotile see hästi ei mõju ja kiirust ka juurde ei anna. + veel see, et kohustus on kasutada mingit Statoili 2t õli, mis ei jäta kõige paremaid jälgi mootorisse :gun:
Aga kui siin teles keegi spetsialist käis rääkimas, et bensiin peab magusa lõhnaga olema, siis see on küll :facts:
Aga kui siin teles keegi spetsialist käis rääkimas, et bensiin peab magusa lõhnaga olema, siis see on küll :facts: