Statoil tungib Eesti võidusõidukütuste turule!

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
Jürgen

#1

R Mai 16, 2008 15:26

BNS, 16. mai 2008

Tugevale klientide nõudlusele vastu tulles on AS Eesti Statoil
sisenenud Eesti võidusõidukütuste turule ja on alustanud kõrge
oktaanarvuga AG Dyno Xtreme kütuse müüki, mis on mõeldud kõigile 2-ja
4-taktilistele turbo ülelaadimisega ja kõrge surveastmega
võidusõidumootoritele.

Eesti Statoili õlide- ja määrdeainete müügijuhi Janno Siitani sõnul
on Eestis kõrge oktaanarvuga võidusõidukütuse potentsiaalsete
kasutajate hulk täna päris suur, kuna osavõtt rahvarallidest ja
muudest motospordivõistlustest järjest kasvab ning hüppeliselt on
Eestis viimastel aastatel tõusnud kõiksugu huvimotospordi viljelejate
arv. "Uue põlvkonna AG Dyno Xtreme kütust kasutatakse nii kartides,
ralli- ja krossisõidukites, sportsaanides kui jetides. See võimaldab
tõhusamat põlemist mootoris ja on mõeldud neile, kes mootorispordiga
tegeledes soovivad enamat kui võimaldab tavakütus," märkis Siitan.

"Spetsiifilise võidusõidukütuse aktiivse müügi alustamise tingis
klientide suur nõudlus sellise toote järele, kuna varem tegeles
võidusõidukütuste maaletoomisega Eestis ainult üks ettevõte,"
selgitas Siitan Statoili tootevaliku laiendamise tagamaid. "Seni
Eestis müüdud ELFi või Shelli analoogsed tooted maksavad ligi kaks
korda rohkem kui Statoilis müüdav AG Dyno Xtreme võidusõidukütus."

"Hooajal 2008 tarbivad Statoilis müüdavat spetsiifilist kütust kõik
Eesti meistrivõistlustel osalevad kardid. Kütuse kasutajate hulgas on
mitmed rallisõitjad, veemotosportlased ning motokrossisõitjad," sõnas
Siitan. "Lisaks sobib kõrge oktaanarvuga kütus talviti kasutatavatele
sportsaanidele."

AG Dyno Xtreme valmistamisel on kasutatud ainult kõrgekvaliteetseid
komponente, mis annavad puhtama ja tõhusama põlemise ning vähendavad
detonatsiooni. Maksimaalse efektiivsuse saavutamiseks on soovitatav
mootor eelnevalt AG Dyno Xtreme kasutamiseks seadistada. AG Dyno
Xtreme on valmistatud Kemetyl AB tehases, mis tagab tootmistsüklis
range kvaliteedikontrolli ning kütus vastab kõikidele FIA poolt
mootorikütustele esitatavatele nõuetele. AG Dyno Xtreme on saadaval
25-liitristes kanistrites.

Teenindusjaamades Statoil esialgu AG Dyno Xtreme kütust ei müü, vaid
seda saab tellida, helistades Statoili peakontorisse numbril 675 7780
või kirjutades e-posti aadressile estlubes@statoil.com

StatoilHydro kontserni kuuluv AS Eesti Statoil on juhtiv
mootorikütuste jaemüügiettevõte Eestis. Eesti Statoilil on 47
teenindusjaama ja viis 1-2-3 automaattanklat üle Eesti. Omades 23
autopesulat, on Statoilil suurim automaatpesulate kett Eestis.
Mootorikütuste jaemüügis on ettevõtte turuosa Eestis hinnanguliselt
30% suurune.


Lisainfo:

Kai Realo
kontseptsioonijuht
AS Eesti Statoil
tel: 675 7700
e-mail: eesti@statoil.com

Deisi Helemäe
deisi@kpms.ee

Seda turbopurustajad ostaksid:P
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

R Mai 16, 2008 15:28

Juttu on mehiselt aga oktaan arvust pole sõnagi. Kui see on ka mingi 99 siis pole asjal ju mõtet. Lähen parem ostan lennujaamast kütet, 40 eeku liiter - oktaanarv 112.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

R Mai 16, 2008 15:31

102 peaks olema oktaanarv. Ja puhas igasugu sodist, mille segamises meie kütusemüüjaid süüdistatakse... hapnikuühendite osakall kuni 2%
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#4

R Mai 16, 2008 15:33

Helistasin statoili, oktaaniarv vastati 102 ja hinnaks 49 eeku liiter, nii et kodanikud turbopurustajad, lennujaama kütet ostma ((:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

R Mai 16, 2008 15:42

Krt seal lennujaamas ostmine on ull ikka, räige turvakontroll:D Sõbraga käisime krossikale kütet seal ostmas.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#6

R Mai 16, 2008 15:43

Ei tea, kas griffinisse võib ka seda kütust valada?
Jürgen

#7

R Mai 16, 2008 15:48

Miks mitte? Kõrgem oktaaniarv ju paha ei tee?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

R Mai 16, 2008 15:55

ja mitte midagi kasu ka ei tee..:)

Oktaanarv näitab detonatsioonikindlust. Tavaautol ei ole mingit vahet, sõidad sa 95 või 98-ga. Detonatsioonist hoidumine tuleb aga mängu sel hetkel, kui (kõvasti) üle laadima hakatakse või niisama surveaste üles on aetud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#9

R Mai 16, 2008 16:06

Vana uudis. Ammu müüvad;)
Proovitud kah, ei saanud effektist aru. Võibolla polnud piisavalt võimu oma 9-3l, võibolla polnud aga võrdlusmaterjali.
Cyber ära nüüd nii ka ütle, et tava(nonturbo) autol ei ole mingit vahet kas 95 või 98. Kuigi se pole selle uudise teema.
Sent from my Monte Carlo using B236
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

R Mai 16, 2008 16:16

ei ei .. ärge saage valesti aru ..:) ma ütlesin, et ülelaetud või muidu kõrge surveastmega auto. Nende puhul on detonatsiooni tekkimine madala okaaniga bensiini kasutamisel tõenäoline. Tänapäeva elektroonika teeb küll sealjuures igasugu imevigureid ja võibolla ei saagi väga aru. Vahed tulevad siiski välja korralikult vajutades, siis kui te võtate mootorist seda, mida tootjad lubavad..;) igapäevasel tänavasõidul kasutate te potensiaalist mingi 10% võibolla..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#11

R Mai 16, 2008 16:46

Oijah, lennukibensiini oktaanarv on siiski 100. Aga Elf Green racing on kütuste tipp tegelikult.. pea 70 kroonine liitrihind on valus (ja müüdi teda vist minimaalselt 40l püttides, kui vana pea ei peta).
Aga. Esiteks on rahvaspordis selline kütus keelatud, ja teiseks. ma usun et statoili 98 + 20 % avgas 100ll'i on parem ja odavam tulemus. Need pärisracingbensiinide järele kirjutakse autole ka konkreetne aju, tänavaautol ei ole asjal mõtet, kui surveaste pole kõrge ja kütusekvaliteet on kõikuv, ralliauto, mis ainult ühe kütusega sõidab saab ka sellest palju rohkem kätte (positiivseid muudatusi) kui suvaline turbotatud tänavalegaalne tavaajuga auto.
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#12

R Mai 16, 2008 22:20

avgas 100LL-l on ikka suurem oktaanarv kui 100. lihtsalt auto arvestus ja lennuki arvestus on erinevad. Vanasti oli vene lennukibensiin ka ainult B-95 ja tegelikkus oli see et oktaan arv oli pea sama, mis praegusel avgasil.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#13

P Mai 18, 2008 15:51

Mardikas, otsisin selle jutu peale Safety sheedi välja, ja Sul on osalt õigus.
100LL asendab vana numeratsiooni järele 100/130't.
Mis põhimõtteliselt tähendab et rikka seguga on oktaaniarv 130 ja lahja seguga 99.5. Kui ma nüüd õigesti aru sain.
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#14

E Mai 19, 2008 18:47

ei tohi lennuki kuttus saabile lasta... uks tuttav soitis bmw e36 325 kupeega see kutusega ))) uks kolv poles maha :D Muidu GAASIGA tuleb 102 oktaan arv ;)) ja hind on 9,90eek :D
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#15

E Mai 19, 2008 22:07

Tohib ikka, aga segada. Rallisõitjad on kasutanud segu vahekorras 80% 98t ja 20% 100LLi - ei ole ta miskit läbi põletanud vabalthingaval. Puhast kasutades võib küll veidraid asju juhtuma hakata.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#16

T Mai 20, 2008 10:42

Me peame seda värki kardispordis kasutama :fight: keegi vähemalt saab head pappi selle jama eest. Võidusõitjate rahakotile see hästi ei mõju ja kiirust ka juurde ei anna. + veel see, et kohustus on kasutada mingit Statoili 2t õli, mis ei jäta kõige paremaid jälgi mootorisse :gun:

Aga kui siin teles keegi spetsialist käis rääkimas, et bensiin peab magusa lõhnaga olema, siis see on küll :facts:
Vasta