Et siis elagu EL ja Maksu & Tolliamet ...
http://www.delfi.ee/news/majandus/majandus/article.php?id=19157237&l=fplink
:wise:Sipelgaz:wall:
E85 müük peatatakse ajutiselt
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
no see on taesti sittane, vabandan... kogu maailmas kasutakse ja ei mingid probleemi, USA-s soidavad taispalju autosid... mis juhtub?
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Kas sellist Eestit me tahtsimegi...? :gun:
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Isegi vihastada ei viitsi enam......sellised asjad 0n meie riigis juba tavaliseks saamas.
Palju õnne teile seltsimehed.....uuel nädalal tõuseb jälle benssssssss
Palju õnne teile seltsimehed.....uuel nädalal tõuseb jälle benssssssss
Käib mingi ilge vingumine bioetanooli pärast. Hähh....!
Poliitikutel ja riigijuhtidel on tähtsamate asjade peale vaja mõtelda, mis Eesti sopaaugust välja tooks. Näiteks munitsipaalpoodide avamine, sotsmaksu kaotamine üle 30000kr teenivate inimeste palkade pealt jne.
Kui need tähtsad asjad tehtud, siis saab tagasi pöörduda keskkonnasõbralike kütuste juurde. :headbang:
Poliitikutel ja riigijuhtidel on tähtsamate asjade peale vaja mõtelda, mis Eesti sopaaugust välja tooks. Näiteks munitsipaalpoodide avamine, sotsmaksu kaotamine üle 30000kr teenivate inimeste palkade pealt jne.
Kui need tähtsad asjad tehtud, siis saab tagasi pöörduda keskkonnasõbralike kütuste juurde. :headbang:
romza
Romza listi lisaksin veel enda selle aasta ühe lemmiku: nimelt tahetakse kahe aasta jooksul minna üle ainult digi TV-le - no mis käivetest jutt käib?
Aga üldiselt tundub, et üha enam on Eestist saamas rikkurite taevas ja tavakodaniku põrgu, seda just vaadeldes üldist maksu ja hinna poliitikat. Enda elu üle küll hetkel nuriseda ei saa aga samas oleks naiivne ka kõike enda mätta otsast vaadata.
Lisaks võib nii mõnigi hübriidi-sõber hetkel parkimist makstes mõelda paari kurjema mõttega riigi peale.
Tean paari politoloogi kes on kindlal arvamusel, et järgmine põlvkond poliitikuid näitab ülesse rohkem huvi kogukonna heaolule - nujah, seniks head ootamist... :love:
Aga üldiselt tundub, et üha enam on Eestist saamas rikkurite taevas ja tavakodaniku põrgu, seda just vaadeldes üldist maksu ja hinna poliitikat. Enda elu üle küll hetkel nuriseda ei saa aga samas oleks naiivne ka kõike enda mätta otsast vaadata.
Lisaks võib nii mõnigi hübriidi-sõber hetkel parkimist makstes mõelda paari kurjema mõttega riigi peale.
Tean paari politoloogi kes on kindlal arvamusel, et järgmine põlvkond poliitikuid näitab ülesse rohkem huvi kogukonna heaolule - nujah, seniks head ootamist... :love:
teemas vabariigi valitsuse poolt tehtud lollused kütusepoliitikas, kaalun tsikli ostu järgmiseks suveks... on miinuseid ja plusse -
plussid hetkeseisuga:
parkimine on tasuta
parkides võtab vähem ruumi (tööl hoovis oluline näitaja)
ekspluatatsioonikulu on madalam
kütusekulu on madalam
ummikutest saab kiiremini läbi (eriti mõjuv argument)
miinused hetkeseisuga:
suurem oht sattuda avariisse
oht oma sõiduoskuse tõttu kukkudes tervist kahjustada (küsimus ei ole kas ma kukun, vaid millal ma kukun)
vaja turvaline talvekorter leiutada
lapse lasteaeda viimiseks peab ikka autot kasutama...
plussid hetkeseisuga:
parkimine on tasuta
parkides võtab vähem ruumi (tööl hoovis oluline näitaja)
ekspluatatsioonikulu on madalam
kütusekulu on madalam
ummikutest saab kiiremini läbi (eriti mõjuv argument)
miinused hetkeseisuga:
suurem oht sattuda avariisse
oht oma sõiduoskuse tõttu kukkudes tervist kahjustada (küsimus ei ole kas ma kukun, vaid millal ma kukun)
vaja turvaline talvekorter leiutada
lapse lasteaeda viimiseks peab ikka autot kasutama...
Bioetanool E85 taas Eesti Statoilis müügil
9. juuli 2008 17:27
DELFI
Eesti maksu- ja tolliamet väljastas 4. juulil loa bioetanooli E85 käitlemiseks Euroopa Liidus ühtselt kasutatava kaubakoodiga, tänu millele sai alates tänasest Eesti Statoili teenindusjaamades bioetanooli E85 müük jätkuda.
Euroopa Komisjoni kaupade nomenklatuuri keemiatoodete klassifitseerimise töögrupp võttis 2007. aasta lõpul vastu otsuse muuta Euroopa Liidus bioetanooli E85 käitlemiseks ühtselt kasutatavat kaubakoodi. Kuna uue kaubakoodiga bioetanooli käitlemiseks Eestis luba ei olnud antud, lõppesid biokütuse varud ning juuni lõpus katkestati selle müük Eesti Statoili teenindusjaamades, teatas AS Eesti Statoil.
Reklaam
Eesti Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo sõnul oli ettevõte sunnitud bioetanool E85 impordi peatamise tõttu katkestama selle müügi nii Kristiine kui Laagri teenindusjaamades. „Need on kaks teenindusjaama, kus Eesti Statoil keskkonnasõbralikumat ja mootoribensiinist odavamat biokütust alates 2007. aasta augustist on müünud,“ ütles Realo.
„Tänaseks on Eesti maksu- ja tolliamet uue kaubakoodiga bioetanool E85 käitlemiseks loa andnud ning biokütuse müük nimetatud teenindusjaamades jätkub,“ kinnitas Realo, lisades, et Flex Fuel mootoriga autod, mis bioetanooli mootorikütusena kasutavad, vahepeal siiski seisma ei jäänud, sest mootoritehnoloogia lubab neil kütusena kasutada ka tavabensiini.
„Meie hinnangul tarbib Eestis bioetanooli E85 juba ligi 100 spetsiaalset Flex Fuel tehnoloogiaga sõiduautot ja neid lisandub ligi 10 sõidukit kuus, samas kui pool aastat tagasi oli neid Eestis ehk kokku kümmekond,“ märkis Realo. „Tarbijad on teinud oma ostuotsuseid lähtuvalt nii keskkonnahoiust kui ka mootorikütuste hinnast — Bioetanool E85 maksab biokomponendi aktsiisivabastuse võrra vähem ehk hetkel 13,65 krooni liiter, samas tavaline mootoribensiin 18,55 krooni liiter,“ kirjeldas ta.
9. juuli 2008 17:27
DELFI
Eesti maksu- ja tolliamet väljastas 4. juulil loa bioetanooli E85 käitlemiseks Euroopa Liidus ühtselt kasutatava kaubakoodiga, tänu millele sai alates tänasest Eesti Statoili teenindusjaamades bioetanooli E85 müük jätkuda.
Euroopa Komisjoni kaupade nomenklatuuri keemiatoodete klassifitseerimise töögrupp võttis 2007. aasta lõpul vastu otsuse muuta Euroopa Liidus bioetanooli E85 käitlemiseks ühtselt kasutatavat kaubakoodi. Kuna uue kaubakoodiga bioetanooli käitlemiseks Eestis luba ei olnud antud, lõppesid biokütuse varud ning juuni lõpus katkestati selle müük Eesti Statoili teenindusjaamades, teatas AS Eesti Statoil.
Reklaam
Eesti Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo sõnul oli ettevõte sunnitud bioetanool E85 impordi peatamise tõttu katkestama selle müügi nii Kristiine kui Laagri teenindusjaamades. „Need on kaks teenindusjaama, kus Eesti Statoil keskkonnasõbralikumat ja mootoribensiinist odavamat biokütust alates 2007. aasta augustist on müünud,“ ütles Realo.
„Tänaseks on Eesti maksu- ja tolliamet uue kaubakoodiga bioetanool E85 käitlemiseks loa andnud ning biokütuse müük nimetatud teenindusjaamades jätkub,“ kinnitas Realo, lisades, et Flex Fuel mootoriga autod, mis bioetanooli mootorikütusena kasutavad, vahepeal siiski seisma ei jäänud, sest mootoritehnoloogia lubab neil kütusena kasutada ka tavabensiini.
„Meie hinnangul tarbib Eestis bioetanooli E85 juba ligi 100 spetsiaalset Flex Fuel tehnoloogiaga sõiduautot ja neid lisandub ligi 10 sõidukit kuus, samas kui pool aastat tagasi oli neid Eestis ehk kokku kümmekond,“ märkis Realo. „Tarbijad on teinud oma ostuotsuseid lähtuvalt nii keskkonnahoiust kui ka mootorikütuste hinnast — Bioetanool E85 maksab biokomponendi aktsiisivabastuse võrra vähem ehk hetkel 13,65 krooni liiter, samas tavaline mootoribensiin 18,55 krooni liiter,“ kirjeldas ta.
www.tmuuga.eu