SAAB SULETAKSE? - SAAB MÜÜDUD SPYKER'ILE!!!
usun ikkagi, et asi pole lõplik :mad::poke:
..pigem keegi ootab hinna langemist ja siis ostab ära
SAAB elab meis eneseis :drink:
mõelgem positiivselt :red:
..lisaks arvan, et see banner lehe pealises ei lähe mitte :evil:
..pigem keegi ootab hinna langemist ja siis ostab ära
SAAB elab meis eneseis :drink:
mõelgem positiivselt :red:
..lisaks arvan, et see banner lehe pealises ei lähe mitte :evil:
Everyday Regular SAAB guy!
Algselt postitas: que
kaasmaalased, tegelt ma arvan, et praegu pole mõtet põdeda, ootame asjad rahunevad natuke maha ja siis..
Ma ootasin millal keegi selle välja ütleb. Äärmiselt kahju on muidugi, kui kõik läheb nii nagu hetkel paistab, kuid jääme lootma siiski paremale SAABi tulevikule, ning olgem positiivsed.
Päikest kõigile! (Ja ohtralt kannatust)
Härrased, mis te leinate - teil on ju SAABid olemas. Palju siin foorumis ikka inimesi on, kellel oli plaan lähima aasta jooksul minna Viking Motorisisse ja tutikas SAAB osta ? SAAB on nii kõva bränd et küll see kunagi jälle elustatakse (nagu Triumph tsiklimaailmas)
Varuosade saadavus nüüd ka probleem ei ole - lähebki see tootmine rohkem B-varuosa segmenti ja saate oma tükke odavamaltki. SAAB-e on nii palju liikvel, et see varuosaäri on ikkagi kellelegi kasulik.
Sõidan ise hetkel 83 aasta VW Pologa ja sellele on kõiki juppe poest saada, miks siis 2003 aasta SAABile ei peaks saama?
Varuosade saadavus nüüd ka probleem ei ole - lähebki see tootmine rohkem B-varuosa segmenti ja saate oma tükke odavamaltki. SAAB-e on nii palju liikvel, et see varuosaäri on ikkagi kellelegi kasulik.
Sõidan ise hetkel 83 aasta VW Pologa ja sellele on kõiki juppe poest saada, miks siis 2003 aasta SAABile ei peaks saama?
Algselt postitas: stennadi
Sõidan ise hetkel 83 aasta VW Pologa ja sellele on kõiki juppe poest saada, miks siis 2003 aasta SAABile ei peaks saama?
aasta 2004 :)
aga 83 aasta VW POLO(le) valmistab varuosi ikka VW. Kes siis hakkab SAAB(le) varuosi valmistama, kui SAAB kaob ära?!
Üldiselt olen nõus et aeg näitab ikka. Ootame kuidas asi edasi areneb.
Plaanisin jõulupeol kainena osaleda, aga kahjuks lugesin enne seda uudist ja nii eksisid mu lauale vir..... Tagavaraosade puudus kindlasti ei ähvarda( see on ju lihtne kasum). Ma loodan, et see on lihtsalt rikkade ja mõjuvõimsate liivakastimäng ja varsti SAAB elab oma elu edasi.
Spkykeri pressiteade:
[list]SPYKER AND GENERAL MOTORS END DISCUSSIONS ABOUT SAAB
ZEEWOLDE, The Netherlands (18 December, 2009) – Spyker and General Motors ("GM")
decided today that the intended sale of Saab Automobile AB will not be concluded. During
the due diligence, certain issues arose that both parties believe cannot be resolved prior
to the expiry of the deadline set by GM (i.e. 31 December 2009). As a result, GM will start
an orderly wind-down of Saab operations.
Victor Muller: “We sincerely regret that we are not able to complete this transaction with GM. We
worked 24/7 for three weeks, but the complexity of the transaction in combination with the strict
deadline simply did not allow us to complete the transaction timely. Our thoughts are with the
wonderful management and employees of Saab in these challenging times".
[/list]
Swade'le on ehk Djup Strupe'd midagi kõrva sosistanud? Vandenõuteoreetikud arvavad kohe, et ehk on see samm Rootsi valitsuse ülesraputamiseks? GM rahab rohkem raha välja pressida.
Isiklikult näen ajastuses kaht väga inetut hetke:
1. GM teeb pressiteate reedel - nädalavahetusel pole ühtkit juhti kättesaadaval kommentaarideks.
2. Pressiteade tehakse tagaselja siis, kui tehas on suletud ja need, kelle kohta asi käib, puhkusel.
Lisaks veel:
[list]
GM also said that in the wind-down, that various assets such as the 9-5 and 9-4x would be available should someone want to take them up. A re-start is possible.
Not wanting to get anyone's hopes up, but these are the doors that are open if the right person/group can walk through them."[/list]
Ja veel:
Brandi ning tehnoloogiat on muidugi lihtsam müüa eraldi, kui tervikut, kus on vaja igasugu nõusolekuid ja laenugarantiisid jpm.
terv, teager
[list]SPYKER AND GENERAL MOTORS END DISCUSSIONS ABOUT SAAB
ZEEWOLDE, The Netherlands (18 December, 2009) – Spyker and General Motors ("GM")
decided today that the intended sale of Saab Automobile AB will not be concluded. During
the due diligence, certain issues arose that both parties believe cannot be resolved prior
to the expiry of the deadline set by GM (i.e. 31 December 2009). As a result, GM will start
an orderly wind-down of Saab operations.
Victor Muller: “We sincerely regret that we are not able to complete this transaction with GM. We
worked 24/7 for three weeks, but the complexity of the transaction in combination with the strict
deadline simply did not allow us to complete the transaction timely. Our thoughts are with the
wonderful management and employees of Saab in these challenging times".
[/list]
Algselt postitas: Swade
The one thing I will say is that THE FAT LADY HASN'T SUNG ON THIS COMPANY.
She's in the warm-up room, but she's not on stage just yet.
There ARE buyers for Saab out there. It's just whether these people and GM can come together and whether the Swedish government (otherwise known as "It's not our fault, Inc") can continue the assistance they've given in the last month.
Swade'le on ehk Djup Strupe'd midagi kõrva sosistanud? Vandenõuteoreetikud arvavad kohe, et ehk on see samm Rootsi valitsuse ülesraputamiseks? GM rahab rohkem raha välja pressida.
Isiklikult näen ajastuses kaht väga inetut hetke:
1. GM teeb pressiteate reedel - nädalavahetusel pole ühtkit juhti kättesaadaval kommentaarideks.
2. Pressiteade tehakse tagaselja siis, kui tehas on suletud ja need, kelle kohta asi käib, puhkusel.
Lisaks veel:
[list]
GM also said that in the wind-down, that various assets such as the 9-5 and 9-4x would be available should someone want to take them up. A re-start is possible.
Not wanting to get anyone's hopes up, but these are the doors that are open if the right person/group can walk through them."[/list]
Ja veel:
GM will shutter Saab after talks collapse
"Smith could not rule out selling additional parts of Saab to an interested party or vehicles that have been developed or are in development. And it is possible GM would sell rights to the Saab brand. "
Brandi ning tehnoloogiat on muidugi lihtsam müüa eraldi, kui tervikut, kus on vaja igasugu nõusolekuid ja laenugarantiisid jpm.
terv, teager
Esialgu ei osanud miskit arvata sellest uudisest, mõistus vist keeldus uskumast, siis käisin tegin autoga Pärnu peal tiiru.... Koju jõudes lugesin uudist uuesti, et äkki olin valesti aru saanud, ei olnud.
Aga lootus sureb viimasena ja ehk läheb ikka kõik hästi.:)
Aga lootus sureb viimasena ja ehk läheb ikka kõik hästi.:)
Sellele autole ei valmista VW küll vist hetkel ühtegi varuosa (vbl filtreid + osa asju on saadaval laojääkidest) Valmistajad on ikkagi arvukad B-osade tootjad. Mida ma öelda tahtsin on see, et SAABe on ikkagi maailmas arvukalt liikvel ja seega on kasumlik ettevõtmine neile varuosade tootmine. Eriti uuema otsa SAABid kus mõnedel mudelitel osa veerimikujuppe Opeliga kattub.
aasta 2004 :)
aga 83 aasta VW POLO(le) valmistab varuosi ikka VW. Kes siis hakkab SAAB(le) varuosi valmistama, kui SAAB kaob ära?!
Üldiselt olen nõus et aeg näitab ikka. Ootame kuidas asi edasi areneb.
Algselt postitas: stennadi
Sõidan ise hetkel 83 aasta VW Pologa ja sellele on kõiki juppe poest saada, miks siis 2003 aasta SAABile ei peaks saama?
aasta 2004 :)
aga 83 aasta VW POLO(le) valmistab varuosi ikka VW. Kes siis hakkab SAAB(le) varuosi valmistama, kui SAAB kaob ära?!
Üldiselt olen nõus et aeg näitab ikka. Ootame kuidas asi edasi areneb.
Hirmus räme OT aga kas me võime siin Stennadi' masinat näha:
minu auto @ motors24.ee ???
Edit: Ise arvan, et küll see SAAB'i brand kunagi mingit pidi välja ujub.
minu auto @ motors24.ee ???
Edit: Ise arvan, et küll see SAAB'i brand kunagi mingit pidi välja ujub.
¿_ __ ' ' )
( . ( . ) /|/|
LC___ @
¿___, ) (
( . ( . ) /|/|
LC___ @
¿___, ) (
GM mängib mäkra :gun:
Lisaks - sel nädalavahetusel toimuvad GM ja Rootsi valitsuse vahelised erakorralised koosolekud - midagi on toimumas :freak:
terv, teager
Saabsunited.com
According to information to TTELA, a deal between GM and Spyker was only hours away when GM suddenly called the whole thing off. This view is confirmed this Saturday afternoon by Saab's Information Manager, Eric Geers.
- We were on our way up to Stockholm to sign the contracts. Then something happened. But what? No idea, he says.
...
Another theory is that the new GM management wanted to show decisiveness.
That would then mean that GM had already decided to close Saab - that the last weeks were just playacting.
Lisaks - sel nädalavahetusel toimuvad GM ja Rootsi valitsuse vahelised erakorralised koosolekud - midagi on toimumas :freak:
terv, teager
Minu emotsioonid kalduvad ka sinna suunas, et kogu see jama on GMi sahkerdamise/mitmepalgelisuse taga kinni.
Miks ei jõutud tehninguni ei KEGGi, ei Spykeriga? Kõik need pagana taustauuringu jutud on selged ettekäänded ja BS. Selge on see, et GM üritas sellet müügist maksimumi välja pigistada ja see ei ole ilmselt veel lõppenud. Vaevalt on Saabi sulgemine kasumlikum kui selle maha müümine.
Ja nagu ka paljud kommenteerijad Saabsunitedis, ei soovi ka mina enam kunagi ühtegi GMi toodetud sõidukit omada :gun:
Miks ei jõutud tehninguni ei KEGGi, ei Spykeriga? Kõik need pagana taustauuringu jutud on selged ettekäänded ja BS. Selge on see, et GM üritas sellet müügist maksimumi välja pigistada ja see ei ole ilmselt veel lõppenud. Vaevalt on Saabi sulgemine kasumlikum kui selle maha müümine.
Ja nagu ka paljud kommenteerijad Saabsunitedis, ei soovi ka mina enam kunagi ühtegi GMi toodetud sõidukit omada :gun:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kas selles võib peituda GMi piduritõmbamise põhjus Spykeri tehinguga:
http://www.saabsunited.com/2009/12/press-snippets----nyet-was-the-answer-edition.html
As Swade asked with this post, if the deal with Spyker was nearly done, what was the problem? What was so important that it killed the deal?
As many of you (and I) suspected, it was the potential drain of Saab (and GM) intellectual property to the Russian partners in the Spyker deal. This according to the fine people over at Expressen.se.
The English translation (via Google Translation):
December 19, 2009 Spykers Russian owner got GM to halt
According to the sources of reports were still a few minor issues would be sorted out before the contracts could be signed.
Yesterday, Spyker Cars CEO Victor Muller, Saab's managing director Jan-Ake Jonsson and General Motors negotiators Scott Mackie in Stockholm, ready to complete the Saab deal over the weekend. But a quarter to seven on Friday morning called GM's European Director Nick Reilly to Jan-Ake Jonsson with news that the deal be scrapped.
The reasons are two, according to report:
• GM discouraged by Spykers Russian partner. GM's technology might go to Russia.
• GM's new management wanted to show decisiveness.
I really cannot blame GM for not selling to Russian or Chinese owners for fear of loss of intellectual property. These two economies seem built upon copies of Western products. However, I can fault them for wasting time with Spyker knowing that was a huge issue.
http://www.saabsunited.com/2009/12/press-snippets----nyet-was-the-answer-edition.html
As Swade asked with this post, if the deal with Spyker was nearly done, what was the problem? What was so important that it killed the deal?
As many of you (and I) suspected, it was the potential drain of Saab (and GM) intellectual property to the Russian partners in the Spyker deal. This according to the fine people over at Expressen.se.
The English translation (via Google Translation):
December 19, 2009 Spykers Russian owner got GM to halt
According to the sources of reports were still a few minor issues would be sorted out before the contracts could be signed.
Yesterday, Spyker Cars CEO Victor Muller, Saab's managing director Jan-Ake Jonsson and General Motors negotiators Scott Mackie in Stockholm, ready to complete the Saab deal over the weekend. But a quarter to seven on Friday morning called GM's European Director Nick Reilly to Jan-Ake Jonsson with news that the deal be scrapped.
The reasons are two, according to report:
• GM discouraged by Spykers Russian partner. GM's technology might go to Russia.
• GM's new management wanted to show decisiveness.
I really cannot blame GM for not selling to Russian or Chinese owners for fear of loss of intellectual property. These two economies seem built upon copies of Western products. However, I can fault them for wasting time with Spyker knowing that was a huge issue.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
See venelaste osalus oli GM'ile juba algusest peale teada - seega pole see usutav. K'seggi diil luhtumise kohta räägivad vandenõuteoreetikud, et GM hakkas ulmelisi nõudmisi tegema.
IMO on mõistlik lasta Saab pankrotti ja siis maha müüa - sest siis saab ostja täpselt selle mida tahab, ilma tingimuste ja konsudeta.
terv, teager
IMO on mõistlik lasta Saab pankrotti ja siis maha müüa - sest siis saab ostja täpselt selle mida tahab, ilma tingimuste ja konsudeta.
terv, teager
-
- Postitusi: 82
- Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
- Asukoht:
- Auto:
Jah, oleks paarsada miljardit tagataskus, ostaks SAAB-i.
Nonii nonii
Seebiooper jätkub.
Kas GM leiab veel põhjuse, ütlemaks, et ei sobi, või saab seekord rõõmsalt :drink:
Seebiooper jätkub.
Kas GM leiab veel põhjuse, ütlemaks, et ei sobi, või saab seekord rõõmsalt :drink:
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: owl
Lugedes Swade viimast kirjutist, tekkis mõte. :eureka:
Ehk keegi osav paneb samasuguse lühikese kirja kokku.
Alla kirjutaks Eesti Saabiklubi.
Seda võiks täitsa teha:thumb: